abonnement Unibet Coolblue
pi_201540194
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 13:23 schreef Sapstengel het volgende:

De mensen die wel ieder weekend keihard willen zuipen en per se alleen dat willen doen en niks anders ga ik gewoon niet of nauwelijks mee om. Zoek maar iemand anders daarvoor, heb er geen zin in. Ja misschien eens in de drie maanden, maar dan is het geen probleem om af te spreken, want zij doen het sowieso ieder weekend.
Ergens denk ik dat hij door zijn gedrag een aantal vrienden al is verloren, want hij blijft elk weekend en elke dag van het weekend maar appen: "hey, jointje roken/kaartje leggen?" Alsof hij geen andere vrienden meer heeft of zo.
Daarnaast ken ik zijn vrienden ook, want gezamenlijke vriendenkring, en eigenlijk is niemand meer van het keihard zuipen, dus ik snap wel waarom hij zich zo vastklampt aan mij/ons. Maarja, dat maakt het voor mij wel lastig om hem elke keer af te moeten wijzen.
  maandag 27 september 2021 @ 14:31:44 #27
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201540467
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:56 schreef DjVero het volgende:

[..]
Misschien dit ter verduidelijking:
Een paar maanden geleden kregen mijn vrouw en ik een ruzie uit het niets, waar hij en zijn vriendin bij waren. Hij verweet ons, op een later samenzijn, dat wij niet goed communiceerden; hij ging daar zelfs zo diep op in dat mijn vrouw en ik bijna weer ruzie kregen.... Maar dat is prima, ik vind het fijn als je daarover kunt discussiëren. Als mijn aannames waar zijn, doet hij dus precies datgene niet wat hij ons verweet lol.

Weet je, het is niet mijn huis waar we die hobby uitvoeren, dus ik vind dat ik daar niet zoveel over te zeggen heb. Daarnaast blijf ik het zijn probleem vinden als hij zich daadwerkelijk eenzaam voelt waar hij naar mij toe voor moet komen. Zeker als je bovenstaande opmerking in ogenschouw neemt. En helemaal als je vroeger in ogenschouw neemt, want hij had een zeer problematische relatie met zijn vader waar hij altijd voor bij ons kwam en nu zou hij dit niet durven zeggen...

Hij is sinds een halfjaar op zichzelf gaan wonen, minder drugs gaan gebruiken en ineens heeft hij overal een mening over en verstand van. Daar heb ik nooit, maar dan ook nooit, een probleem van gemaakt. Sterker nog, zeker als we geblowt hadden, konden we eindeloze kansloze discussies aan elkaar breien. En nu ineens, sinds een maand of zo, uit hij die niet meer waardoor de sfeer gespannen is. Wat doe ik dan fout :?
Je hebt nergens een probleem mee zeg je, maar als ik zo je posts lees klopt dat niet helemaal.
pi_201540510
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:31 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Je hebt nergens een probleem mee zeg je, maar als ik zo je posts lees klopt dat niet helemaal.
Nja, goed, m'n enige probleem is dat ik niet weet wat zijn probleem is waardoor we in dit ongemak blijven hangen. Wat is verder je vooral constructieve bijdrage? Die heb ik even gemist, denk ik. :?
pi_201540602
Ik zou gewoon zeggen eeh-neee.

Ik ben al helemaal niet zo van het stelletjesgebeuren Ik vind het leuk de partners van mijn vrienden te kennen en vice-versa maar ik ben vrij specifiek in met wie ik mijn tijd door wil brengen. En 9 van de 10 keer kiezen ze iemand uit, die ik zelf niet uit zou hebben gekozen. Dus af en toe een stelletjes ding prima, maar over het algemeen heb ik een relatie met die vriend(in) en wil ik daar dus ook tijd mee doorbrengen.

Imo ben je al veel te veel tijd kwijt aan tijdconsumerende verplichtingen wanneer je je hypotheek wilt kunnen betalen, dus daarbuiten is het echt aan mij en deels aan mijn partner, met wie ik een huis deel. Maar ook wanneer mijn partner iemand uitnodigt is het bij ons niet vanzelfsprekend dat ik me daar in ga mengen en andersom ook niet.

Ik ben hier altijd erg duidelijk over en gelijk vanaf het begin. Kunnen mensen een mening over hebben, mag ook helemaal, maar daar doe ik dan weer niks mee.

Mijn vrienden weten ook allemaal dat ik niet open doe als ze onverwacht aanbellen. Ik reageer niet eens op de bel wanneer ik niemand verwacht :D Nu is dat in een appartementencomplex makkelijker dan in een rijtjeshuis, maar ik betaal die hypotheek juist om een plek te hebben waar ik de gatekeeper ben. Mijn huis, mijn manier van doen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 september 2021 @ 14:44:56 #30
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201540613
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou gewoon zeggen eeh-neee.

Ik ben al helemaal niet zo van het stelletjesgebeuren Ik vind het leuk de partners van mijn vrienden te kennen en vice-versa maar ik ben vrij specifiek in met wie ik mijn tijd door wil brengen. En 9 van de 10 keer kiezen ze iemand uit, die ik zelf niet uit zou hebben gekozen. Dus af en toe een stelletjes ding prima, maar over het algemeen heb ik een relatie met die vriend(in) en wil ik daar dus ook tijd mee doorbrengen.

Imo ben je al veel te veel tijd kwijt aan tijdconsumerende verplichtingen wanneer je je hypotheek wilt kunnen betalen, dus daarbuiten is het echt aan mij en deels aan mijn partner, met wie ik een huis deel. Maar ook wanneer mijn partner iemand uitnodigt is het bij ons niet vanzelfsprekend dat ik me daar in ga mengen en andersom ook niet.

Ik ben hier altijd erg duidelijk over en gelijk vanaf het begin. Kunnen mensen een mening over hebben, mag ook helemaal, maar daar doe ik dan weer niks mee.

Mijn vrienden weten ook allemaal dat ik niet open doe als ze onverwacht aanbellen. Ik reageer niet eens op de bel wanneer ik niemand verwacht :D Nu is dat in een appartementencomplex makkelijker dan in een rijtjeshuis, maar ik betaal die hypotheek juist om een plek te hebben waar ik de gatekeeper ben. Mijn huis, mijn manier van doen.
Dit.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201540643
Ik zou TS niet eens als vriend willen, vieze backstabber
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_201540693
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:44 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik zou gewoon zeggen eeh-neee.

Ik ben al helemaal niet zo van het stelletjesgebeuren Ik vind het leuk de partners van mijn vrienden te kennen en vice-versa maar ik ben vrij specifiek in met wie ik mijn tijd door wil brengen. En 9 van de 10 keer kiezen ze iemand uit, die ik zelf niet uit zou hebben gekozen. Dus af en toe een stelletjes ding prima, maar over het algemeen heb ik een relatie met die vriend(in) en wil ik daar dus ook tijd mee doorbrengen.

Imo ben je al veel te veel tijd kwijt aan tijdconsumerende verplichtingen wanneer je je hypotheek wilt kunnen betalen, dus daarbuiten is het echt aan mij en deels aan mijn partner, met wie ik een huis deel. Maar ook wanneer mijn partner iemand uitnodigt is het bij ons niet vanzelfsprekend dat ik me daar in ga mengen en andersom ook niet.

Ik ben hier altijd erg duidelijk over en gelijk vanaf het begin. Kunnen mensen een mening over hebben, mag ook helemaal, maar daar doe ik dan weer niks mee.

Mijn vrienden weten ook allemaal dat ik niet open doe als ze onverwacht aanbellen. Ik reageer niet eens op de bel wanneer ik niemand verwacht :D Nu is dat in een appartementencomplex makkelijker dan in een rijtjeshuis, maar ik betaal die hypotheek juist om een plek te hebben waar ik de gatekeeper ben. Mijn huis, mijn manier van doen.
Van mij mogen mensen echt wel een mening over me hebben, en graag zelfs tegen me ventileren, ook al is het zware kritiek, zolang het maar gerelativeerd kan worden en er aan het eind een kutopmerking geplaatst kan worden waar dan weer over gelachen kan worden; al mijn vrienden zijn zo en we hebben dat altijd van elkaar geaccepteerd. Daar heb ik mijn vrienden ook bewust op geselecteerd; mensen die het leven allemaal niet zo serieus nemen en tegen (kut)geintjes kunnen.
pi_201540707
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 14:47 schreef puddingman het volgende:
Ik zou TS niet eens als vriend willen, vieze backstabber
Pff en ik jou niet, klootzak.
pi_201540772
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:53 schreef DjVero het volgende:

[..]
Pff en ik jou niet, klootzak.
Je had dit ook positief kunnen benaderen, maar gelijk een aanval. Wordt niks met jou
Challamang en pudding, dat is de echte leef.
pi_201540801
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 15:00 schreef puddingman het volgende:

[..]
Je had dit ook positief kunnen benaderen, maar gelijk een aanval. Wordt niks met jou
Jij begon met aanvallen; mijn vader heeft me altijd geleerd dat je dan van je af mag bijten/terug mag slaan. Blijkbaar heeft die van jou, jou dat niet geleerd...
pi_201541041
Het klopt idd met wat eerder is gezegd: Ts is geen vriend. Voor die vriend zou ik zeggen: Laat ts schieten, je kunt betere vrienden krijgen :D
pi_201541145
Waarom wordt het bedrijf van een vrouw toch altijd een bedrijfje genoemd? Ik hoor dat nooit over het bedrijf van een man, daar wordt altijd gewichtig over gedaan, zelfs als hij dik verlies draait.
pi_201541194
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 15:27 schreef Rogue2.0 het volgende:
Het klopt idd met wat eerder is gezegd: Ts is geen vriend. Voor die vriend zou ik zeggen: Laat ts schieten, je kunt betere vrienden krijgen :D
Als hij hier komt om een topic te openen over mij, kun je mooi deze quote plaatsen! Ben ik er ook weer vanaf...

[ Bericht 1% gewijzigd door DjVero op 27-09-2021 15:51:14 ]
pi_201541280
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:34 schreef KayaQ het volgende:
Waarom wordt het bedrijf van een vrouw toch altijd een bedrijfje genoemd? Ik hoor dat nooit over het bedrijf van een man, daar wordt altijd gewichtig over gedaan, zelfs als hij dik verlies draait.
Omdat mijn vrouw twee koppen kleiner is dan ik
  maandag 27 september 2021 @ 16:03:21 #40
40070 Ricje
Dweilen op het strand
pi_201541422
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 12:07 schreef DjVero het volgende:
EVEN TER VERDUIDELIJKING: IK BEN NIET OP ZOEK NAAR TIPS HOE IK MET DEZE ENE VRIEND OM MOET GAAN! OOK NIET HOE IK ZO'N GESPREK MOET VOEREN!

IK BEN OP ZOEK NAAR ERVARINGEN HOE JIJ OMGAAT MET VRIENDEN, HOE JE VRIENDEN AF MOET WIJZEN EN - MISSCHIEN NOG WEL HET BELANGRIJKSTE - HOE DIT OP MENSEN OVER KAN KOMEN...
Maar haal je uit de verkregen ervaringen van anderen zodoende geen tips/informatie waar jij wellicht iets mee kan? Ben je dan onbewust niet op zoek naar die tips?

Je zegt zelf "hoe je vrienden af moet wijzen" <- dat is een indicatie dat je wel degelijk op zoek bent naar tips maar het niet op die manier wil uitspreken.

Van wat ik lees, leven die vriend en jij gewoon op een andere manier dan dat jullie in het verleden hebben gedaan en lijkt hij meer te zien in de vriendschap dan dat jij wellicht doet.

"Hoe dit op mensen over kan komen"
Ik neem aan dat jij zelf enige inbeeldingsvermogen hebt toch? Plaats jezelf eens in zijn positie.
Je wil wat met je vriend(en) doen maar ze zijn altijd druk met wat anders. Één van jouw vrienden houdt de deur gesloten als je onaangekondigd langskomt, de ander doet wel open maar ze zijn meer met elkaar bezig dan met jou.
Is het vervelend dat hij onaangekondigd langskomt? Zeker! Maar misschien heeft hij het zelf ook druk, maakt hij zelf ook plannen met zijn vriendin en is zijn vriendin zo lief om te zeggen van "Ga vanavond maar naar je vrienden toe. Wij doen morgen wel wat samen". <- Soms lopen plannen anders waardoor er onverwacht een wijziging kan plaatsvinden. Als hij niet beter weet dan dat hij welkom is als hij zomaar even op de stoep verschijnt, dan blijft hij dat gewoon doen.

Ik ken jullie (je broer, die andere vriend, jij en de vriend waar je het over hebt) niet maar er zijn meer kanten van een verhaal.
Als jij het een probleem vindt dat hij plotseling langskomt en je broer heeft daar overigens geen problemen mee, dan ligt dat probleem niet bij die vriend, niet bij je broer maar bij jou.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:04 schreef DjVero het volgende:

[..]
Jij begon met aanvallen; mijn vader heeft me altijd geleerd dat je dan van je af mag bijten/terug mag slaan. Blijkbaar heeft die van jou, jou dat niet geleerd...
Denk dat er inderdaad een verschil zit in de opvoeding.
Welgemanierde mensen beginnen niet met schelden. Komt een ander aanvallend over? Blijf dan respectvol en hou de eer aan jezelf. Je hoeft jezelf niet te verlagen naar het niveau van de ander.
"Agree to disagree" in dat geval.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:34 schreef KayaQ het volgende:
Waarom wordt het bedrijf van een vrouw toch altijd een bedrijfje genoemd? Ik hoor dat nooit over het bedrijf van een man, daar wordt altijd gewichtig over gedaan, zelfs als hij dik verlies draait.
Kan zijn dat het een startend bedrijf is?
Ik zou in dat geval (als man zijnde) ook praten over "bedrijfje" als het van mij was.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:48 schreef DjVero het volgende:

[..]
Omdat mijn vrouw twee koppen kleiner is dan ik
Aparte vergelijking moet ik zeggen. Als zij 2 koppen groter zou zijn, zou zij dan over "bedrijf" spreken en jij over "bedrijfje"? ;)
  maandag 27 september 2021 @ 16:11:28 #41
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_201541504
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 13:27 schreef DjVero het volgende:

[..]
Thanks voor deze reactie. ^O^

En alhoewel het toch weer specifiek om dit geval gaat, ik moet dat toch maar loslaten denk ik :+ , zal ik je vragen beantwoorden. Ik ben het helemaal met je eens; ik vind het helemaal geen probleem als hij langskomt, en al helemaal niet bij mijn broer. Sterker nog, vroeger hadden we zulke leuke samenkomsten, helemaal als er een jointje gerookt werd, met zulke heerlijke kansloze discussies waar we elkaar aan konden vallen, ook als het heel persoonlijk was en waar we lekker over konden lachen. Als ik dat nu doe of probeer, voelt hij zich aangevallen en slaat de sfeer om.

Maar sinds hij een halfjaar geleden op zichzelf is gaan wonen, is hij, samen met zijn vriendin, heel erg van het beoordelen geworden. En dat is helemaal prima, maar hij vindt er wel degelijk wat van dat wij "kansloos in ons oude leventje zijn gebleven" of "dat ik geen alcohol wil drinken" of "op tijd naar bed wil" of "geen bordspelletje wil doen". En dit mag hij van mij vinden en ook gerust tegen mij zeggen (graag zelfs, dan kunnen we erover praten), maar zolang hij dat niet uitspreekt, blijft de sfeer ongemakkelijk, vind ik. En ja, dan heb ik geen zin om met hem individueel af te spreken en ga ik liever een heel weekend een beetje "kansloos gamen", wat hij dus weer veroordeelt. Een tijd geleden, toen stelde hij in een bezopen bui tijdens een potje kaarten de een soort retorische vraag: "zie je wel dat dit veel leuker is". Tsja, wat moet ik daarop antwoorden dan :? Ja, op zo'n moment vind ik dat ook leuker, maar dat gamen is nou eenmaal een hobby van me, wat wil je dat ik zeg...

Ik ben weer te koppig om hier zelf over te beginnen, want ten eerste het zijn aannames en ten tweede, hij is degene die er problemen mee heeft, niet ik. Ik denk dus idd dat hij er moeilijk over gaat doen. En ik ken hem goed genoeg om deze aannames idd als waarheid te zien. Daarnaast, doordat ik niet zo'n sociaal dier ben, vind ik het lastig om hier een goed gesprek over te voeren, zonder dat ik hem kwijtraak of op z'n minst beledig.
Fijn dat je er toch even op inging. Zo snap ik je een stuk beter en kom je er in mijn optiek ook een stuk beter uit. Stiekem vind je hem dus wel een beetje vermoeiend worden. Dat snap ik.

quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:34 schreef KayaQ het volgende:
Waarom wordt het bedrijf van een vrouw toch altijd een bedrijfje genoemd? Ik hoor dat nooit over het bedrijf van een man, daar wordt altijd gewichtig over gedaan, zelfs als hij dik verlies draait.
Niet mee eens. Nederlanders verkleinen woorden graag en kunnen ook echt wel heel gewichtig doen over hun eigen 'bedrijfje'.
  maandag 27 september 2021 @ 16:22:36 #42
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201541603
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 15:34 schreef KayaQ het volgende:
Waarom wordt het bedrijf van een vrouw toch altijd een bedrijfje genoemd? Ik hoor dat nooit over het bedrijf van een man, daar wordt altijd gewichtig over gedaan, zelfs als hij dik verlies draait.
:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 september 2021 @ 17:01:54 #43
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201542064
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 15:27 schreef Rogue2.0 het volgende:
Het klopt idd met wat eerder is gezegd: Ts is geen vriend. Voor die vriend zou ik zeggen: Laat ts schieten, je kunt betere vrienden krijgen :D
Wat een onzin.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201546983
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 16:03 schreef Ricje het volgende:

[..]
Maar haal je uit de verkregen ervaringen van anderen zodoende geen tips/informatie waar jij wellicht iets mee kan? Ben je dan onbewust niet op zoek naar die tips?

Je zegt zelf "hoe je vrienden af moet wijzen" <- dat is een indicatie dat je wel degelijk op zoek bent naar tips maar het niet op die manier wil uitspreken.

Van wat ik lees, leven die vriend en jij gewoon op een andere manier dan dat jullie in het verleden hebben gedaan en lijkt hij meer te zien in de vriendschap dan dat jij wellicht doet.

Dat is misschien wel waar. Aan de andere kant, hij kent mij ook als pubernerd; waar hij en anderen de hort op waren, bleef ik vaak thuis tot diep in de nacht simgamen. Toen ik dit een beetje ontsteeg, zijn we pas naar elkaar toe gegroeid, maar hij weet ongetwijfeld hoe ik in elkaar steek. Mijn andere vrienden zie ik hooguit eens per twee maanden, en dat is altijd al genoeg geweest voor mij.

quote:
"Hoe dit op mensen over kan komen"
Ik neem aan dat jij zelf enige inbeeldingsvermogen hebt toch? Plaats jezelf eens in zijn positie.
Je wil wat met je vriend(en) doen maar ze zijn altijd druk met wat anders. Één van jouw vrienden houdt de deur gesloten als je onaangekondigd langskomt, de ander doet wel open maar ze zijn meer met elkaar bezig dan met jou.
Is het vervelend dat hij onaangekondigd langskomt? Zeker! Maar misschien heeft hij het zelf ook druk, maakt hij zelf ook plannen met zijn vriendin en is zijn vriendin zo lief om te zeggen van "Ga vanavond maar naar je vrienden toe. Wij doen morgen wel wat samen". <- Soms lopen plannen anders waardoor er onverwacht een wijziging kan plaatsvinden. Als hij niet beter weet dan dat hij welkom is als hij zomaar even op de stoep verschijnt, dan blijft hij dat gewoon doen.
Zeker een goed punt, ware het niet dat dit gedrag niet bij één weekend blijft, maar bijna elk weekend, elke avond, deze maand, als mijn broer en ik samen zijn.

quote:
Ik ken jullie (je broer, die andere vriend, jij en de vriend waar je het over hebt) niet maar er zijn meer kanten van een verhaal.
Als jij het een probleem vindt dat hij plotseling langskomt en je broer heeft daar overigens geen problemen mee, dan ligt dat probleem niet bij die vriend, niet bij je broer maar bij jou.
Dat is helemaal waar, dat ligt ook zeker aan mij. Ik zal mijn broer ook nooit vragen hem niet binnen te laten. Als het tot zo'n dieptepunt moet komen, dan kan/moet ik sowieso die vriendschap op mijn buik schrijven.
[/quote]

quote:
Kan zijn dat het een startend bedrijf is?
Ik zou in dat geval (als man zijnde) ook praten over "bedrijfje" als het van mij was.
Jup, afgelopen zondag dus gestart, waar die vriend een feestje voor wilde vieren en wat ik absoluut niet wilde hebben.

[..]
quote:
Aparte vergelijking moet ik zeggen. Als zij 2 koppen groter zou zijn, zou zij dan over "bedrijf" spreken en jij over "bedrijfje"? ;)
Nee, want dan had ze een pener gehad en was ik allang weg gerend (een Aziatische die groter is dan jij moet je niet willen vertrouwen)...
Dat van die twee koppen kleiner was een grapje hea, net als hierboven.

Wel thanks voor je reactie uiteraard.
pi_201569044
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 14:02 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ergens denk ik dat hij door zijn gedrag een aantal vrienden al is verloren, want hij blijft elk weekend en elke dag van het weekend maar appen: "hey, jointje roken/kaartje leggen?" Alsof hij geen andere vrienden meer heeft of zo.
Daarnaast ken ik zijn vrienden ook, want gezamenlijke vriendenkring, en eigenlijk is niemand meer van het keihard zuipen, dus ik snap wel waarom hij zich zo vastklampt aan mij/ons. Maarja, dat maakt het voor mij wel lastig om hem elke keer af te moeten wijzen.
Misschien voelt die beste man zich ook wel afgewezen en zoekt een handreiking van een van de weinige vrienden die hij blijkbaar nog heeft. En ipv zuipen en drugs is het misschien mooi om hem te stimuleren om andere dingen te gaan ondernemen als vrienden zijnde.
pi_201570257
Klinkt heel gezellig allemaal :')
Alius aliud dicit
pi_201570262
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 19:39 schreef Thaddeus het volgende:

[..]
Misschien voelt die beste man zich ook wel afgewezen en zoekt een handreiking van een van de weinige vrienden die hij blijkbaar nog heeft. En ipv zuipen en drugs is het misschien mooi om hem te stimuleren om andere dingen te gaan ondernemen als vrienden zijnde.
Dat is nou net het punt. Als ík niet drink, kijkt 'ie me raar aan. Er MOET élke keer weer over hypotheken, kluswerk, werk en dat soort serieus geneuzel geneuzeld worden. Een grapje daarbij lijkt al helemaal uit den boze de laatste tijd. Ik heb daar geen behoefte aan in het weekend. Er MOET een bordspelletje/kaartspelletje gespeeld worden en als ik daar geen zin in heb, hup sfeer weg. Als er muziek opstaat die hem niet bevalt, MOET er andere muziek op en als ik dat niet doe, hup sfeer weg. Hij en zijn vriendin zijn, sinds ze in februari een huis hebben gekocht, heel erg van het levenspad volgen wat 90% van Nederland doet en alles wat daarbuiten valt, is in hun ogen niet goed. En dat is helemaal prima natuurlijk, maar hij laat het sfeerbepalend zijn.

Ik ben bang dat we uit elkaar aan het groeien zijn hierdoor. En die dingen gebeuren natuurlijk, maar wat mij betreft hoeft dat helemaal niet. Maargoed, ik heb hem zaterdagmiddag uitgenodigd om het hier eens over te hebben, dus we zullen wel zien.

Je laatste opmerking snijdt geen hout trouwens. Daar heb ik helemaal geen zin an. Dingen ondernemen heb ik mijn gezin voor.

[ Bericht 2% gewijzigd door DjVero op 29-09-2021 20:42:38 ]
pi_201570541
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:33 schreef Mrmime het volgende:
Klinkt heel gezellig allemaal :')
Ja, dat is het dus niet :P
  woensdag 29 september 2021 @ 20:53:37 #49
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201570680
Als vrienden iets willen doen waar ik geen zin in heb zeg ik dat ik daar geen zin in heb.
Revolutionair, I know.
pi_201570796
quote:
81s.gif Op woensdag 29 september 2021 20:53 schreef herverwijderd het volgende:
Als vrienden iets willen doen waar ik geen zin in heb zeg ik dat ik daar geen zin in heb.
Revolutionair, I know.
I know damn well too. Alleen mijn "autism-light" maakt dat bij deze ene vriend lastig voor mij. En, daarnaast, ben ik bang deze ene vriend hierdoor te verliezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')