abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 28 september 2021 @ 14:19:01 #101
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201551834
quote:
Aan werkloze muzikanten geen gebrek, dus als hij straks een paar gasten nodig heeft dan zijn die zo gevonden.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201551840
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:19 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Aan werkloze muzikanten geen gebrek, dus als hij straks een paar gasten nodig heeft dan zijn die zo gevonden.
Meeste werken ook als ZZPer dus inderdaad dat is zo geregeld.
pi_201551924
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:00 schreef Tourniquet het volgende:
Moet hij weten.
Nee. Hij laat hiermee heel veel mensen in de steek, zoals technici achter de schermen zoals geluids- en lichtmensen, personeel van de poppodia (die nu ook (horeca)omzet) mislopen, zijn band etc. En die mensen hadden het al moeilijk door corona :{ Het gaat niet alleen om Douwe Bob en zijn ego.

Maar nu is zijn band dus opgestapt en kan Bob weer op zoek naar een nieuwe band, mooi. :) Ik zou ook redelijk pissed zijn als ik door iemand zijn domme politieke standpunt geen werk meer zou hebben.

Maar het is algemeen bekend dat deze man een lul is in het echt, dit bewijst dat maar weer.
  dinsdag 28 september 2021 @ 14:31:26 #104
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_201551940
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:30 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Nee. Hij laat hiermee heel veel mensen in de steek, zoals technici achter de schermen zoals geluids- en lichtmensen, personeel van de poppodia (die nu ook (horeca)omzet) mislopen, zijn band etc. En die mensen hadden het al moeilijk door corona :{ Het gaat niet alleen om Douwe Bob en zijn ego.

Maar nu is zijn band dus opgestapt en kan Bob weer op zoek naar een nieuwe band, mooi. :) Ik zou ook redelijk pissed zijn als ik door iemand zijn domme politieke standpunt geen werk meer zou hebben.

Maar het is algemeen bekend dat deze man een lul is in het echt, dit bewijst dat maar weer.
Als ie niet eens mag kiezen of ie optreed of niet, is het wel triest gesteld.
pi_201551970
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Als ie niet eens mag kiezen of ie optreed of niet, is het wel triest gesteld.
Hij kan best optreden, hij kiest er voor om het niet te doen. En keuze die zijn crew achter de schermen overigens niet gegund is.
  dinsdag 28 september 2021 @ 14:34:43 #106
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_201551979
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Hij kan best optreden, hij kiest er voor om het niet te doen. En keuze die zijn crew achter de schermen overigens niet gegund is.
Dan treden ze toch lekker zonder hem op.
pi_201551980
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:30 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Nee. Hij laat hiermee heel veel mensen in de steek, zoals technici achter de schermen zoals geluids- en lichtmensen, personeel van de poppodia (die nu ook (horeca)omzet) mislopen, zijn band etc. En die mensen hadden het al moeilijk door corona :{ Het gaat niet alleen om Douwe Bob en zijn ego.

Maar nu is zijn band dus opgestapt en kan Bob weer op zoek naar een nieuwe band, mooi. :) Ik zou ook redelijk pissed zijn als ik door iemand zijn domme politieke standpunt geen werk meer zou hebben.

Maar het is algemeen bekend dat deze man een lul is in het echt, dit bewijst dat maar weer.
Sinds wanneer zou de trommelaar moeten bepalen of hij optreedt?
pi_201551987
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:31 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Als ie niet eens mag kiezen of ie optreed of niet, is het wel triest gesteld.
Ik heb een bijbaan in een restaurant. Als mijn baas naar aanleiding van deze maatregelen de zaak uit protest sluit, heb ik geen inkomen meer. Douwe Bob saboteert het inkomen van veel mensen. Juist in een tijd waarin technici, artiesten, poppodia etc. het al heel moeilijk hebben. En voor wat? Precies. Voor een dom standpunt. Terecht dus dat zijn band opstapt
pi_201551994
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:35 schreef ikbenrond het volgende:

[..]
Ik heb een bijbaan in een restaurant. Als mijn baas naar aanleiding van deze maatregelen de zaak uit protest sluit, heb ik geen inkomen meer. Douwe Bob saboteert het inkomen van veel mensen. Juist in een tijd waarin technici, artiesten, poppodia etc. het al heel moeilijk hebben. En voor wat? Precies. Voor een dom standpunt. Terecht dus dat zijn band opstapt
Dan zoek je toch ander werk? Er is werk zat in Nederland.
pi_201552007
Weer lekker roepen vanaf de zijlijn jongens, goed zo.
pi_201552013
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:19 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Aan werkloze muzikanten geen gebrek, dus als hij straks een paar gasten nodig heeft dan zijn die zo gevonden.
Bob zoekt wappiebandleden die zich niet willen vaccineren. :')
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 14:39:27 #112
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_201552032
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:19 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Aan werkloze muzikanten geen gebrek, dus als hij straks een paar gasten nodig heeft dan zijn die zo gevonden.
Mja, dit zijn wel bandleden die ook eerder mee hebben geschreven aan zijn muziek, dus het niet zo maar dat iedereen die een gitaar kan spelen zo iemand kan vervangen.
pi_201552253
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Mja, dit zijn wel bandleden die ook eerder mee hebben geschreven aan zijn muziek, dus het niet zo maar dat iedereen die een gitaar kan spelen zo iemand kan vervangen.
Maar de band draait commercieel gezien op de persoon Douwe Bob. Die bandleden zijn heus wel vervangbaar lijkt me.
  dinsdag 28 september 2021 @ 14:57:45 #114
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201552273
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:56 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Maar de band draait commercieel gezien op de persoon Douwe Bob. Die bandleden zijn heus wel vervangbaar lijkt me.
Maar wie wil er in een band spelen die niet speelt omdat Douwe nergens wil spelen?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_201552441
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Maar wie wil er in een band spelen die niet speelt omdat Douwe nergens wil spelen?
Genoeg hoor. Er zijn hele vacaturebanken vol met artiesten die gretig mee willen meespelen met een artiest als Douwe Bob. Die over 2 maanden gewoon weer optredens geeft overigens. Wel een lul dat hij dit niet met zijn bandleden heeft besproken.
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:12:43 #116
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201552464
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Genoeg hoor. Er zijn hele vacaturebanken vol met artiesten die gretig mee willen meespelen met een artiest als Douwe Bob. Die over 2 maanden gewoon weer optredens geeft overigens. Wel een lul dat hij dit niet met zijn bandleden heeft besproken.
Ah dus over 2 maanden is hij wel om met betrekking tot de coronapas. Had ie beter meteen kunnen spelen nu dan ipv van dat neppe gezeik :+
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  dinsdag 28 september 2021 @ 15:17:14 #117
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201552528
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 14:39 schreef Momo het volgende:

[..]
Mja, dit zijn wel bandleden die ook eerder mee hebben geschreven aan zijn muziek, dus het niet zo maar dat iedereen die een gitaar kan spelen zo iemand kan vervangen.
Nee, duh. Ook al schreven ze niet mee dan kan nog niet iedereen die gitaar kan spelen een ander vervangen. Maar een groot probleem is het ook weer niet.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201552532
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]
Genoeg hoor. Er zijn hele vacaturebanken vol met artiesten die gretig mee willen meespelen met een artiest als Douwe Bob. Die over 2 maanden gewoon weer optredens geeft overigens. Wel een lul dat hij dit niet met zijn bandleden heeft besproken.
Ik heb geen glazen bol, maar ik zie die coronapas echt niet eerder dan maart 2022 vervallen.
pi_201553949
quote:
10s.gif Op maandag 27 september 2021 11:35 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Er gaat veel aandacht uit naar conservatieve anti-vaxers en die zijn er waarschijnlijk ook in meerderheid, maar Douwe Bob is van het type progressieve anti-vaxer (net als een Doutzen Kroes) die ook bestaan en heel erg inzoomen op "keuze" en "baas over eigen lichaam". Vaak zijn dat soort mensen zweverig, vegan en geloven ze heel erg in de natuur en natuurlijke producten en zijn ze tegen massa-productie en kunstmatige vloeistoffen. Ze hebben veel overeenkomsten met conservatieve anti-vaxers maar leggen de accenten elders en voeren op andere manieren protest (zachter en symbolischer). Ik vind het fascinerend.
Dus eigenlijk zijn er dan drie "soorten" anti vaxxers, want wappies (de complotdenkers) horen er ook bij. Die groep vind ik onuitstaanbaar. Met de andere twee heb ik minder moeite.
Handboek voor klimaat ontkenners
Complothuilers voelen zich voortdurend in hun megalomane kuif gepikt. ^(;,;)^
pi_201555399
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:46 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]
Hnmmm dit is wel erg ongenuanceerd. Ik ben enorm blij dat de oudere generaties in mijn familie zich hebben kunnen vaccineren. Waarbij mogelijk Corona harder om zich heen had geslagen dan nu zij gevaccineerd zijn.
Voor de mensen tot 45 vind ik het niet meer dan normaal dat die keuze tot vaccineren veel losser gelaten zou moeten worden.
Niemand weet wat dit vaccin op de langere termijn gaat doen, nee niemand.
Daarnaast heb je je inmiddels kunnen vaccineren mocht je toch bang zijn voor de eventuele gevolgen van een Coronainfectie.

Dus met andere woorden; gooi alles gewoon los. Eigen keuze en verantwoordelijkheid lijkt me. En niet van Truus/Henk de provaccers en Greet/Hans de antivaccers.
Nee, maar hier wat interessant leesvoer: https://bostonreview.net/(...)er-covid-19-vaccines

Aangezien jouw opmerking klinkt alsof we straks misschien met z'n allen dood gaan, dat dat 50/50 is ofzo :')
  dinsdag 28 september 2021 @ 21:00:32 #121
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_201557195
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 19:21 schreef wpor het volgende:

[..]
Nee, maar hier wat interessant leesvoer: https://bostonreview.net/(...)er-covid-19-vaccines

Aangezien jouw opmerking klinkt alsof we straks misschien met z'n allen dood gaan, dat dat 50/50 is ofzo :')
Zo bedoelde ik het niet, het is gewoon niet helemaal duidelijk wat het vaccin mogelijk nog aan onvoorziene “bij-effecten” kan veroorzaken. Dat kunnen allerlei akelige of veel minder akelige dingen zijn maar ook ik acht de kans veel groter dat er geen (blijvende) gevolgen zullen zijn (puur gebaseerd op wat ik gelezen heb). Maar zeker weten,.. nee.

Ik zal later, na werk, je linkje lezen.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_201561369
Je zult als muzikant-ZZPer eerst al die nummers van Douwe Bob hebben geleerd te moeten spelen, en dan zegt die gast vervolgens 30 optredens af.
pi_201561432
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 15:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik heb geen glazen bol, maar ik zie die coronapas echt niet eerder dan maart 2022 vervallen.
Vanwaar deze positiviteit?
pi_201561515
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 09:53 schreef Nober het volgende:

[..]
Vanwaar deze positiviteit?
Winter, griepseizoen, zoveelste golf, etc.
pi_201561888
Ik wilde ook een keer naar een concert van Douwe Bob maar de bewaker bij de deur van het poppodium wilde mij niet binnen laten omdat ik geen kaartje kon laten zien (dat kaartje had ik ook niet gekocht, kom nou, ik ben toch geen slaaf van de muziekindustrie! Bovendien is de kans dat ze mij gaan tracken enorm groot). Ik voelde me toen echt gediscrimineerd ten opzichte van de mensen die wel geld hadden uitgegeven voor een kaartje.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')