abonnement Unibet Coolblue
pi_201539015
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Eten en drinken zal wel goedkomen als je alleen de hele Aarde tot je beschikking hebt. Ik denk meer dat je na een tijdje tegen gezondheidsproblemen aanloopt, die niemand kan oplossen.
je kan wel in een ziekenhuis inbreken en alle morfine meenemen, dan ben je wel blij ziek
pi_201540368
Boek van Stephen King lezen en dan precies het tegenovergestelde doen.

Maar eerst even wat voedsel inslaan en naakt rondlopen.
afspraak tandarts verzetten
  maandag 27 september 2021 @ 14:30:39 #53
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201540449
Naar Schiphol verkassen. Genoeg te eten en te shoppen, En plenty schone toiletten. Beetje met Airbussen over de taxibaan crossen.En vooraan staan als de ruimtewezens landen. :W
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_201542434
Lijkt me niets want alle chemische fabrieken en kerncentrales ontploffen omdat ze niet uitgeschakeld zijn.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 27 september 2021 @ 18:09:52 #55
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_201542667
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 11:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Eten en drinken zal wel goedkomen als je alleen de hele Aarde tot je beschikking hebt. Ik denk meer dat je na een tijdje tegen gezondheidsproblemen aanloopt, die niemand kan oplossen.
Ik denk dat veruit de meeste mensen niet eens zo ver zouden komen. Overleven als schipbreukeling o.i.d. is fysiek en mentaal loodzwaar, maar de wetenschap dat je kunt worden herenigd met de mensen waar je om geeft kan je nog lang op de been houden. Als zelfs de mensen waar je een teringhekel aan had er niet meer zijn en er verder geen enkel teken van leven te bespeuren valt, dan wordt menig rasoptimist nog suïcidaal. :D
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_201542879
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 18:09 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Ik denk dat veruit de meeste mensen niet eens zo ver zouden komen. Overleven als schipbreukeling o.i.d. is fysiek en mentaal loodzwaar, maar de wetenschap dat je kunt worden herenigd met de mensen waar je om geeft kan je nog lang op de been houden. Als zelfs de mensen waar je een teringhekel aan had er niet meer zijn en er verder geen enkel teken van leven te bespeuren valt, dan wordt menig rasoptimist nog suïcidaal. :D
Ja, zelfs leuke dingen worden inderdaad vrij suf als je ze met niemand kan delen en ze eigenlijk alleen nog als opvulling dienen terwijl je wacht tot je doodgaat.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  maandag 27 september 2021 @ 18:37:16 #57
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201542953
Ah kijk eindelijk een topic op fok waarvoor je op een forum komt ^O^

Beter dan al die stront van een Kluun :r


Maar goed, om even OT te reageren, want een goed onderwerp: ik zou het niet weten :D lijkt mij wel een machtig mooie ervaring eigenlijk. Gewoon niemand meer over. Hopelijk wel dieren? Dan kun je gewoon de aarde weer opbouwen zoals het was.

Overigens zonder mensen heb je wel een mega groot probleem wanneer er geen mensen zijn die kerncentrales of andere zwaar chemische processen in de gaten houden..als dat fout gaat, bijv enkele tientallen kernreactoren die ontploffen, ga je alsnog dood.
  maandag 27 september 2021 @ 18:38:12 #58
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201542965
Overigens verwacht ik sowieso dan Jack Bauer tegen te komen :')
  dinsdag 28 september 2021 @ 01:37:05 #59
497248 LeonDavinci
- einde oefening -
pi_201547647
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 23:38 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Je zou kunnen verlengen door een seksuele verslaving op te wekken. Huizen afgaan om te sniften aan onderbroekjes van vrouwen die je hebt gekend. (Dit is geen grap)
Freaky, in plaats van sniffen misschien leuke plaatsen bezoeken? Kijken hoe alle landen eruit zien, Jetski pakken, auto, motor, flinke boot.
Dingen moeten gewoon een keer voorbij zijn
pi_201547964
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 23:44 schreef Sfancta het volgende:
De kraan openzetten bij mensen die je niet mag. Maar er dan later achter komen dat ze gewoon op vakantie waren en jezelf in een psychose zat :@ :@
Maar dan overstroomt de hele wereld want er is niemand die de kraan uit kan zetten en t loopt eeuwig door !! ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
  Moderator dinsdag 28 september 2021 @ 08:12:09 #61
18653 crew  D.
pi_201548329
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 18:37 schreef RedFever007 het volgende:
Ah kijk eindelijk een topic op fok waarvoor je op een forum komt ^O^

Beter dan al die stront van een Kluun :r


Maar goed, om even OT te reageren, want een goed onderwerp: ik zou het niet weten :D lijkt mij wel een machtig mooie ervaring eigenlijk. Gewoon niemand meer over. Hopelijk wel dieren? Dan kun je gewoon de aarde weer opbouwen zoals het was.

Overigens zonder mensen heb je wel een mega groot probleem wanneer er geen mensen zijn die kerncentrales of andere zwaar chemische processen in de gaten houden..als dat fout gaat, bijv enkele tientallen kernreactoren die ontploffen, ga je alsnog dood.
Dierenbeul! }:|

Als er wel dieren zijn hongeren alle huisdieren uit, nadat ze het huis vervuild hebben omdat ze niet uitgelaten zijn of hun bak niet verschoont...
pi_201565434
Wat een toffe vraag. _O_ Ik vraag me alleen wel af hoe lang ik het vol zou houden, zodra het supermarkt voedsel op is. Ik denk niet dat ik een goede survivaller zou zijn. Hoewel, aangezien je toch alleen bent, kun je van supermarkt naar supermarkt gaan en als een soort sprinkhaan tekeer gaan. Van auto naar auto. Van huis naar huis. Ik zou een bioscoop aanslingeren zolang de stroom het nog doet. Gewoon, omdat ik zelf eens een film in zo'n zaal wil starten. :D Of, hopelijk gebeurt het dan een dag voor een groot festival, dan zou ik gaan DJ'en daar. _O- Een F1-auto jatten ergens. Ik zou dit soort ongein doen. Van land naar land trekken.

Na een paar jaar zou denk ik de klad erin komen. Ik kan goed alleen zijn, maar ik weet niet of ik dat week in, week uit, maand in, maand uit, jaar in, jaar uit zou volhouden na die eerste paar jaar. Helemaal als op een gegeven moment de stroom er niet meer zou zijn om m'n PC nog aan te slingeren.
  woensdag 29 september 2021 @ 14:55:17 #63
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201565467
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 00:30 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
I'm Going Slightly Mad van Queen zingen en het gewoon niet geloven. En veel pepernoten eten, want niemand die me gaat fatshamen :D
Ik zou dan voor kruidnoten kiezen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')