Ja maar jij bent fan van drie Nederlandse clubs.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Niet heel verwonderlijk ook. Heb er ook een teringhekel aan.
Maar niet van Antony. Wat een lul en wat een rotkop.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent fan van drie Nederlandse clubs.
Zou ook kunnen, dan is het 20 Miljoen wat eraf gaat, Geen 50% wat v. Basten heeft 'gehoord'.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was het echt 20% van de winst? Was het niet gewoon dat ze 80% van de rechten hadden gekocht destijds? Was met Neres ook.
Ben er ook nog niet zo kapot van maar het is geen Jaap Stam in ieder geval. Paar hersencellen meer.quote:
Schreuder heeft wel gewoon een diploma gehaald zonder aangepaste stof voor de gehandicapten zoals Stam dus dat scheelt in ieder geval.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet zo kapot van maar het is geen Jaap Stam in ieder geval. Paar hersencellen meer.
quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schreuder heeft wel gewoon een diploma gehaald zonder aangepaste stof voor de gehandicapten zoals Stam dus dat scheelt in ieder geval.
Ach we zullen er nooit achter komen wat er precies aan de strijkstok blijft hangen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, dan is het 20 Miljoen wat eraf gaat, Geen 50% wat v. Basten heeft 'gehoord'.
Verbaal beste Ajax-trainer die ik heb meegemaakt in de afgelopen 16 jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Alfred is een hele aardige goede man.
Ajax moet de boel toch openbaar maken?quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach we zullen er nooit achter komen wat er precies aan de strijkstok blijft hangen.
Beter dan Bosz? Nee.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verbaal beste Ajax-trainer die ik heb meegemaakt in de afgelopen 16 jaar.
Bosz blaast hem daarin weg hoor. Krijg er een Adrie Kostergevoel bijquote:Op maandag 29 augustus 2022 21:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verbaal beste Ajax-trainer die ik heb meegemaakt in de afgelopen 16 jaar.
Ik denk dat Schreuder mazzel heeft dat Ajax-defining spelers niet vertrokken zijn en Taylor net is doorgebroken. Blind, Timber, Alvarez, Tadic zijn echt vormende spelers voor Ajax. Als volgend seizoen Timber en Alvarez voor tig miljoenen naar Engeland vertrekken, begint zijn uitdaging pas echt.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bosz blaast hem daarin weg hoor. Krijg er een Adrie Kostergevoel bij
Je hebt wel gelijk over Timber en Tadic . Over de andere 2 valt te twisten . ( Ja misschien speelt mijn smaak daarin mee )quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat Schreuder mazzel heeft dat Ajax-defining spelers niet vertrokken zijn en Taylor net is doorgebroken. Blind, Timber, Alvarez, Tadic zijn echt vormende spelers voor Ajax. Als volgend seizoen Timber en Alvarez voor tig miljoenen naar Engeland vertrekken, begint zijn uitdaging pas echt.
Eerst maar eens kijken of het in de CL ergens op lijkt dit seizoen. Ten Hag heeft zich daarin echt onderscheiden. Kampioen worden met Ajax kan elke boerenlul, dat lukt jou ook nog wel.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat Schreuder mazzel heeft dat Ajax-defining spelers niet vertrokken zijn en Taylor net is doorgebroken. Blind, Timber, Alvarez, Tadic zijn echt vormende spelers voor Ajax. Als volgend seizoen Timber en Alvarez voor tig miljoenen naar Engeland vertrekken, begint zijn uitdaging pas echt.
Blind is met zijn passing veel te belangrijk voor de opbouw van Ajax. Een van de invloedrijkste opbouwers in Europa, dat is statistisch wel bewezen. Maar snap wat je bedoelt. Een speler waarbij je de plussen en minnen heel goed moet afwegen.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk over Timber en Tadic . Over de andere 2 valt te twisten . ( Ja misschien speelt mijn smaak daarin mee )
Bij Blind lopen zelfs matige spelers van Groningen , Sparta en Utrecht er vrij makkelijk langs en vaak is die er zelfs niet bij in de verdediging omdat die tegen het bejaarde aanzit . Net als bij Eriksen kosten hartproblemen hem de kop .quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blind is met zijn passing veel te belangrijk voor de opbouw van Ajax. Een van de invloedrijkste opbouwers in Europa, dat is statistisch wel bewezen. Maar snap wat je bedoelt. Een speler waarbij je de plussen en minnen heel goed moet afwegen.
Alvarez is positioneel veel te belangrijk voor dit team. Loopt zoveel gaten dicht, doorziet zoveel. Voetballend maakt hij veel stappen. Ook de enige middenvelder die niet te enthousiast naar voren rent. Daarom snap ik wel dat Ajax interesse heeft in Grillitsch. Je zag tegen Fortuna ook weer wat er gebeurt als Alvarez er niet is. Dan moet je schuiven, komt Blind als enige denker op het middenveld en is er niemand anders in zijn rug.
Ik vond hem tegen PSV juist enorm sterk. Zat er constant bovenop en moest toen ook te vaak een zwalkende Rensch babysitten.quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Blind lopen zelfs matige spelers van Groningen , Sparta en Utrecht er vrij makkelijk langs en vaak is die er zelfs niet bij in de verdediging omdat die tegen het bejaarde aanzit . Net als bij Eriksen kosten hartproblemen hem de kop .
Alvarez kan mee-voetballen als er geen druk op wordt gezet maar vorig seizoen in de CL en in potjes met PSV is het toch wel zorgelijk als er meer gevraagd wordt daarin . Werd ook niet voor niks vorig seizoen soms in de rust gewisseld . Hopelijk is die Grilitsch dan wat.
Bij Mexico doet die hetzelfde maar daar krijgt die de bal niet of nauwelijks omdat ze weten dat het niet je van het is in een counter tactiek . Sorry maar ik zie liever een type Schöne - De Zeeuw op die positie en geen breker . (Smaak)quote:Op maandag 29 augustus 2022 21:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen PSV juist enorm sterk. Zat er constant bovenop en moest toen ook te vaak een zwalkende Rensch babysitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |