Vandaag x10quote:Op dinsdag 26 april 2022 17:40 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Hij hoeft van mij niet elke week aan te schuiven.
Serieus een lekker programma. Dan wel zonder Jan van Halst. Wietze laat discussies prima doorlopen en Ruud en Marco zijn altijd relaxt. Iedere maandag de herhaling in de luie stoel.quote:Op maandag 22 augustus 2022 20:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Marco die denkt dat Gakpo 18 is.Ruud die niet op de naam van Guardiola kon komen.
Topshow weer.
Ik kijk morgen de herhaling. Nu Veronica. En Marco zag een maand geleden al geen grote speler in Antony. Als mens nu ook niet?quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst in tijden weer.
Was het echt 20% van de winst? Was het niet gewoon dat ze 80% van de rechten hadden gekocht destijds? Was met Neres ook.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:41 schreef Pedroso het volgende:
Ajax zou 55 miljoen krijgen van het totaal bedrag voorAntony volgens v. Basten. Dat lijkt me wel erg weinig, volgens mij is het 20% van de winst (85 miljoen) dus dat is 17 Miljoen naar zaakwaarnemers etc.
Maar hij lekte wel altijd alles naar de pers.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Alfred is een hele aardige goede man.
Gisteren zelfs dat die het ziet zitten in Maggelsjan .quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar hij lekte wel altijd alles naar de pers.
Kun je nagaan wat z'n onpersoonlijke gevoel is.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:54 schreef Caland het volgende:
Alfred Schreuder zijn persoonlijke gevoel is dat het heel slecht is dat Antony niet kwam trainen
Goeie peer.quote:Op maandag 29 augustus 2022 20:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Alfred is een hele aardige goede man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |