Naar de harde band.quote:Op zondag 26 september 2021 20:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Welke pitstop was dat ook weer?
chevy is inderdaad een bijzondere klant.quote:Op zondag 26 september 2021 20:12 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
@:ChevyCaprice voert helemaal geen discussie. Een discussie bestaat namelijk uit hoor en wederhoor, maar hij luistert naar helemaal niks. Hij zit alleen maar Hamilton op te hemelen en Max af te branden. En dan ook nog beweren dat hij fan van Max is.
Ik ga het zo nog even checken, maar volgens mij zat Norris nog drie bochten voor pitentry toen Lewis al zes seconden had goedgemaakt. Ik ga er vanuit dat iemand bij McLaren de opdracht heeft gekregen 'Het enige wat jij doet is Lewis in de gaten houden'.quote:
Maar dan had hij P1 toch niet vast kunnen houden? Of zat Lewis nog ver achter Lando toen hij ging pitten, ik meen dat ze niet ver uit elkaar reden nl? Op het moment dat Lewis ging pitten moest Lando ook, daarna was het een verloren zaak.quote:Op zondag 26 september 2021 20:24 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik ga het zo nog even checken, maar volgens mij zat Norris nog drie bochten voor pitentry toen Lewis al zes seconden had goedgemaakt. Ik ga er vanuit dat iemand bij McLaren de opdracht heeft gekregen 'Het enige wat jij doet is Lewis in de gaten houden'.
Nee, want je quote ging over dit seizoen. Ik vind dat er dit seizoen al genoeg reden is om aan te nemen dat de mythe rondom Hamilton zwaar overdreven is. Maar jij bent blind voor het matige racen van Hamilton dit jaar, de bakken met fouten die hij al heeft gemaakt en het feit dat hij al twee keer outqualified is door een Williams.quote:Op zondag 26 september 2021 20:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja omdat je Rosberg middelmatig vindt. Zonder enige onderbouwing uiteraard.
Lewis zat 19 seconden achter Norris toen Norris bij de pitentry was en Lewis heeft er vanaf dat moment 26 seconden over gedaan om bij pitexit te komen. Ik ben er redelijk van overtuigd dat Norris voor Lewis weer de baan op was gekomen.quote:Op zondag 26 september 2021 20:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Maar dan had hij P1 toch niet vast kunnen houden? Of zat Lewis nog ver achter Lando toen hij ging pitten, ik meen dat ze niet ver uit elkaar reden nl? Op het moment dat Lewis ging pitten moest Lando ook, daarna was het een verloren zaak.
Heb ik gemist. Beelden van Yuki?quote:Op zondag 26 september 2021 20:19 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mercedes motor he. Yuki krijgt daar 10 sec voor, want net zo gevaarlijk als iemand rammen
Ik quote ook verkeerd. Waas voor mijn ogen door alle onzin hier, excuses.quote:Op zondag 26 september 2021 20:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Beter lezen.![]()
Het was 6 seconden in een half rondje. Dus 6x2x3=36
Ah zo, dat was de enige kans dus idd.quote:Op zondag 26 september 2021 20:28 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Lewis zat 19 seconden achter Norris toen Norris bij de pitentry was en Lewis heeft er vanaf dat moment 26 seconden over gedaan om bij pitexit te komen. Ik ben er redelijk van overtuigd dat Norris voor Lewis weer de baan op was gekomen.
-5*quote:Op zondag 26 september 2021 20:30 schreef -XOR- het volgende:
Monza en Sochi zijn echte Mercedes circuits. Die besluiten met -7 inclusief de onvermijdelijke motorwissel en laatste startplek is natuurlijk prima.
Hamilton won 7 seconden in S2 en 3 in S3. Soms moet je niet alles geloven wat je op internet leestquote:Op zondag 26 september 2021 20:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah zo, dat was de enige kans dus idd.
Yep. En een beslissing die snel genomen moest worden. Ongeveer 4 bochten voor de pitentry.quote:Op zondag 26 september 2021 20:30 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah zo, dat was de enige kans dus idd.
Alleen Mexico en Brazilië..quote:Op zondag 26 september 2021 21:05 schreef beantherio het volgende:
Ondanks dat Max zijn 1e plek verloren is begin ik nu wel een beetje te geloven in een wereldtitel. Vanaf nu zijn het toch bijna alleen maar circuits waar RBR het altijd goed doet of op z'n minst net zo goed als Mercedes is.
Zeker niet, want dat is ook afhankelijk van wie er naast zit in die auto en hoeveel sterker die auto is.quote:Op zondag 26 september 2021 21:04 schreef Repentless het volgende:
Ik vraag me af wat al die kenners hier hadden gezegd als er nu een 22-jarige coureur zou zijn die:
- in zijn eerste F1-seizoen als tweede rijder zijn teamgenoot en eerste rijder, op dat moment regerend tweevoudig wereldkampioen, verslaat en op 1 punt na het kampioenschap mist.
- in zijn tweede seizoen als 23-jarige al kampioen wordt, op dat moment de jongste ooit.
Die mensen kunnen op dat moment natuurlijk al feilloos inschatten of het wel zo'n grote coureur is, en hun kennis en inzicht is zo groot dat ze nu al kunnen beoordelen dat een 21-jarige Norris en 23-jarige Verstappen en Russell wel die grootsheid hebben. Ze weten ook nu al hoe hun volledige carrière gaat verlopen en als 1 van hen in de beste auto van het veld komt, winnen ze standaard zeven keer of meer het kampioenschap.
Leclerc, Ricciardo, Vettel, Sainz, Rosberg, ...quote:Op zondag 26 september 2021 21:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Verder is het koffiedik kijken, maar ik denk dat een Norris, Verstappen en Russel in een wagen met zoveel meer power dan de rest ook wel WK zouden worden ja. En ook wel een paar keer als er geen noemenswaardige rijder naast zit.
Exact. En uiteindelijk is dat ook waar het vooral om draait in de F1, de constructeur. Die obsessie met wie de grootste coureur is op dit moment is eigenlijk al nauwelijks te beantwoorden, laat staan als je het door de jaren heen wil gaan beoordelen.quote:Op zondag 26 september 2021 21:13 schreef Evenstar het volgende:
Dat is het ook precies. Lewis is geen slechte coureur, maar er zijn genoeg andere coureurs die hetzelfde hadden bereikt als zij het plekje van Lewis hadden gehad.
Wat Mercedes heeft bereikt is uniek en knap en wat mij betreft kan je zeggen dat Mercedes de GOAT is, want wat zij hebben gepresteerd ga je niet snel nog een keer meemaken.
Dan hadden al die kenners gezegd 'Dat is een talent'.quote:Op zondag 26 september 2021 21:04 schreef Repentless het volgende:
Ik vraag me af wat al die kenners hier hadden gezegd als er nu een 22-jarige coureur zou zijn die:
- in zijn eerste F1-seizoen als tweede rijder zijn teamgenoot en eerste rijder, op dat moment regerend tweevoudig wereldkampioen, verslaat en op 1 punt na het kampioenschap mist.
- in zijn tweede seizoen als 23-jarige al kampioen wordt, op dat moment de jongste ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |