Heeft hij het over die ene discussie? Want laten we wel wezen. Heel vaak wordt er wel wat gezegd over zijn haren/kapsel, kleren en hebben sommigen het over die neger. Dat er daar niks over wordt gezegd zou je kunnen bestempelen als het er mee eens zijn.quote:Op maandag 27 september 2021 09:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Huidskleur/ras/haarstijl is door niemand genoemd in de afgelopen discussie, dat dan als argument aan te dragen vind ik tamelijk ironisch.
Een keer een écht slecht resultaat voor HAM zou zo enorm helpen.. Maar hij rijdt normaliter altijd wel naar het podium. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren wél al op droog naar P2 / P3 was gereden, daar waar Max blijft hangen op P7. Het moet echt eens stevig gaan meezitten, of ze moeten op pace straks toch op een aantal tracks echt beter gaan zijn.quote:Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
gevoel dat de banen waar de Merc beter was het gat op zaterdag soms wel richting een halve second had kunnen gaan. Ook lijk
Typisch is dat de_bw het in een F1 forum niet heeft over F1 maar wel users de maat neemt over iets wat nauwelijks plaatsvind.quote:Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:
Het is typisch dat er wel commentaar komt op die ene post van boswachter. TYPISCH!Trek je bek eens open als hij wordt bespot op bovengenoemde zaken.
Wie heeft het over 'die neger'?quote:Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heeft hij het over die ene discussie? Want laten we wel wezen. Heel vaak wordt er wel wat gezegd over zijn haren/kapsel, kleren en hebben sommigen het over die neger. Dat er daar niks over wordt gezegd zou je kunnen bestempelen als het er mee eens zijn.
Het is typisch dat er wel commentaar komt op die ene post van boswachter. TYPISCH!Trek je bek eens open als hij wordt bespot op bovengenoemde zaken.
Dan heb je het wel over een slecht resultaat voor mr. Blessed. En aan de andere kant zou een slecht resultaat weer enorm kut zijn voor Max. Laten we hopen dat Lulu in ieder geval nog een penalty voor een motorwissel krijgt.quote:Op maandag 27 september 2021 09:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Een keer een écht slecht resultaat voor HAM zou zo enorm helpen.. Maar hij rijdt normaliter altijd wel naar het podium. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren wél al op droog naar P2 / P3 was gereden, daar waar Max blijft hangen op P7. Het moet echt eens stevig gaan meezitten, of ze moeten op pace straks toch op een aantal tracks echt beter gaan zijn.
mwah, als hij Max er vanaf kegelt in de race ervoor kan hij hetzelfde als Max doen.quote:Op maandag 27 september 2021 09:57 schreef opreis het volgende:
[..]
Dan heb je het wel over een slecht resultaat voor mr. Blessed. En aan de andere kant zou een slecht resultaat weer enorm kut zijn voor Max. Laten we hopen dat Lulu in ieder geval nog een penalty voor een motorwissel krijgt.
Mja, de Merc is op sommige vlakken beter dan de Bull... Andersom is de Bull op andere vlakken beter dan de Merc. Dat is altijd zo geweest. Dit seizoen is de Merc echter niet veel beter dan de Merc op de vlakken waar ze dat altijd waren. Dus de winst die Merc op de rechte stukken pakt bijvoorbeeld is minder uitgesproken dan vorige seizoenen. Zelfs op banen waar de Merc nog wel echt beter is kan de Bull goed meekomen. En zelfs als de Merc beter is op 1 ronde door hun voorsprong op bijvoorbeeld de rechte stukken is de Merc nu beduidend minder op de rest van het circuit, waardoor in racetrim beide wagens in de handen van Lewis en Max op z'n best aan elkaar gewaagd zijn, en op z'n slechtst de Bull gewoon beter is. Het heeft er alle schijn van dat de rest van de races een redelijke gelijke strijd zullen opleveren, en er een paar banen bij zitten waar Red Bull historisch de overhand heeft. Ik verwacht een titelstrijd die in de laatste race met minimaal puntenverschil beslecht gaat worden.quote:Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoewel USA/Bra/Mex op voorhand stukken better lijken voor RB vind ik het nogal voorbarig om te zeggen dat er geen banen meer zijn waar Merc niet beter zou kunnen zijn. Er geen weekend geweest RB 3 tienden of meer had in quali over Mercedes en daarnaast hebben de Mercs zich wanneer ze geen fouten hebben gemaakt zich ook op zondag altijd met Max kunnen meten behalve misschien in Baku. Andersom heb ik wel het gevoel dat de banen waar de Merc beter was het gat op zaterdag soms wel richting een halve second had kunnen gaan. Ook lijkt de merc sinds Silverstone gewoon de betere auto en is het lastig om te zeggen of dat aan de auto ligt of de circuits. Dat Mercedes nu geen upgrades meer zou brengen geloof ik ook niet.
Typisch? Volgens mij ben ik één van de weinigen die hier Hamilton heeft verdedigd de afgelopen pagina's.quote:Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heeft hij het over die ene discussie? Want laten we wel wezen. Heel vaak wordt er wel wat gezegd over zijn haren/kapsel, kleren en hebben sommigen het over die neger. Dat er daar niks over wordt gezegd zou je kunnen bestempelen als het er mee eens zijn.
Ik heb het niet over jou persoonlijk. En er zijn er echt wel meer die er wat van zeggen. Pfff moet alles uitgesplitst worden.quote:Op maandag 27 september 2021 10:11 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Typisch? Volgens mij ben ik één van de weinigen die hier Hamilton heeft verdedigd de afgelopen pagina's.
Daarnaast ben ik ook een van de eersten die een ander er op wijst als iets imo niet door de beugel kan.
Je reageert toch op mijn post?quote:Op maandag 27 september 2021 10:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik heb het niet over jou persoonlijk. En er zijn er echt wel meer die er wat van zeggen. Pfff moet alles uitgesplitst worden.
Dit is waarom het ook zo jammer is dat Perez niet meehelpt die frontrow lockout te pakken.quote:Op maandag 27 september 2021 09:52 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Een keer een écht slecht resultaat voor HAM zou zo enorm helpen.. Maar hij rijdt normaliter altijd wel naar het podium. Ik ben ervan overtuigd dat hij gisteren wél al op droog naar P2 / P3 was gereden, daar waar Max blijft hangen op P7. Het moet echt eens stevig gaan meezitten, of ze moeten op pace straks toch op een aantal tracks echt beter gaan zijn.
Ze hadden Perez gisteren vóór Lewis kunnen tillen met de eerste pitstop. Die lag 25,5 seconden achter Perez op dat moment.quote:Op maandag 27 september 2021 10:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit is waarom het ook zo jammer is dat Perez niet meehelpt die frontrow lockout te pakken.
De Red Bull is niet de allersnelste op banen, maar de voordeeltjes maximaliseren lukt ook niet zo...
De eerste zin was een vraag nav jouw post. De rest van mijn post was algemeen bedoeld. Dat was misschien niet zo duidelijk.quote:Op maandag 27 september 2021 10:16 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Je reageert toch op mijn post?
Op dit moment vrees ik dat Max daar eerder last van heeft dan Lulu.quote:Op maandag 27 september 2021 10:16 schreef DeeBee het volgende:
Dit is waarom het ook zo jammer is dat Perez niet meehelpt die frontrow lockout te pakken.
De Red Bull is niet de allersnelste op banen, maar de voordeeltjes maximaliseren lukt ook niet zo... McLaren en Ferrari in de mix maakt het wel een pak leuker, misschien gaan die ook nog wel een aardige rol spelen...
Maxie, Hammie, Hamlap.quote:Op maandag 27 september 2021 10:33 schreef BroesWillems het volgende:
Kan dat gebruik van die kinderachtige koosnaampjes ook niet stoppen?
Continue Lewis, Lulu noemen, maakt imo je argument niet sterker. Sterker nog, het zwakt het af.quote:Op maandag 27 september 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maxie, Hammie, Hamlap.
Ach, beetje ruggegraat moet kunnen toch?
Ik vind het gemak waarmee er over Mercedes-banen en RedBull-banen wordt gesproken ook niet helemaal passend bij het beeld. Ja, op Monaco was RedBull duidelijk sterker dan Mercedes en op Baku ook. Maar ik heb eigenlijk nog geen race gezien waarin RB duidelijk met twee wagens de sterkste was, waar ik dat bij Mercedes wel al een paar keer heb gezien.quote:Op maandag 27 september 2021 10:03 schreef TagForce het volgende:
[..]
Mja, de Merc is op sommige vlakken beter dan de Bull... Andersom is de Bull op andere vlakken beter dan de Merc. Dat is altijd zo geweest. Dit seizoen is de Merc echter niet veel beter dan de Merc op de vlakken waar ze dat altijd waren. Dus de winst die Merc op de rechte stukken pakt bijvoorbeeld is minder uitgesproken dan vorige seizoenen. Zelfs op banen waar de Merc nog wel echt beter is kan de Bull goed meekomen. En zelfs als de Merc beter is op 1 ronde door hun voorsprong op bijvoorbeeld de rechte stukken is de Merc nu beduidend minder op de rest van het circuit, waardoor in racetrim beide wagens in de handen van Lewis en Max op z'n best aan elkaar gewaagd zijn, en op z'n slechtst de Bull gewoon beter is. Het heeft er alle schijn van dat de rest van de races een redelijke gelijke strijd zullen opleveren, en er een paar banen bij zitten waar Red Bull historisch de overhand heeft. Ik verwacht een titelstrijd die in de laatste race met minimaal puntenverschil beslecht gaat worden.
Hamlap of Hammie!quote:Op maandag 27 september 2021 10:46 schreef HiDiHo het volgende:
Ik las het wel vaker maar...
Wat is Lulu?
Daar zit toch geen L of U inquote:
In Max Verstappen zit ook geen i en toch noemen mensen hem Maxie.quote:
Het is helaas een gangbare afkorting geworden. Zo heb ik ook problemen met steeds 'Max dit, Max dat'. Misschien gewoon terug naar VER en HAM als je te lui bent om de achternaam te typen.quote:Op maandag 27 september 2021 10:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Continue Lewis, Lulu noemen, maakt imo je argument niet sterker. Sterker nog, het zwakt het af.
Bij een fout tijdens het weekend een keer "Lulu" heb ik geen problemen mee, maar als je een serieus punt probeert te maken komt het zwak over.
Maar goed, als ik de enige ben die me er aan stoort, dan moeten ze er vooral mee door gaan.
Je vergeet nog Hamilmans!quote:Op maandag 27 september 2021 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maxie, Hammie, Hamlap.
Ach, beetje ruggegraat moet kunnen toch?
Het valt allang mee dat er niet zo vaak een Martin Simek-bijnaam wordt gegeven.quote:Op maandag 27 september 2021 10:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je vergeet nog Hamilmans!
De red bull is dus niet gelijkwaardig aan de merc als je de 2e rijders met elkaar vergelijktquote:Op maandag 27 september 2021 10:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De Red Bull is niet de allersnelste op banen, maar de voordeeltjes maximaliseren lukt ook niet zo... McLaren en Ferrari in de mix maakt het wel een pak leuker, misschien gaan die ook nog wel een aardige rol spelen...
Of misschien is Perez wel minder dan Bottas!quote:Op maandag 27 september 2021 10:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
De red bull is dus niet gelijkwaardig aan de merc als je de 2e rijders met elkaar vergelijkt
Nee, zie mijn eerdere comment. Het lijkt er op dat RedBull nog steeds te veel capriolen uit moet halen om te compenseren voor een tekort aan motorvermogen en dat Verstappen daar wel mee om kan gaan, maar Perez niet.quote:Op maandag 27 september 2021 10:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
De red bull is dus niet gelijkwaardig aan de merc als je de 2e rijders met elkaar vergelijkt
Dat is een veel te simpele redenering, wat mij betreft. De RedBull is al jaren een auto die notoir lastig te besturen is omdat er keuzes gemaakt zijn in het ontwerp die niet iedere coureur (lees: vrij weinig coureurs) goed liggen. Volgens mij is dat al door meerdere coureurs benoemd.quote:Op maandag 27 september 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of misschien is Perez wel minder dan Bottas!
Naamsverbastering is tegen de nwe policy. Lijkt me een taak vd mods daarop te handhaven. En aan de users om een TR te zetten als ze het tegenkomen.quote:Op maandag 27 september 2021 10:33 schreef BroesWillems het volgende:
Kan dat gebruik van die kinderachtige koosnaampjes ook niet stoppen?
Maar dat zeg ik toch ook? Ik denk dat Merc nog steeds beste package heeft en dat Bottas zelfs iets beter (en veel constanter) dan Perez is. Krijgt veel gezeik over zich heen, maar Bottas is dit jaar nuttiger dan Perez in mijn ogen...quote:Op maandag 27 september 2021 10:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voorheen was ik van mening dat het andersom was. Maar vorig jaar reed Perez Stroll ook niet naar huis in de kampioenschapswagen van 2019, dus erg overtuigd ben ik niet meer idd.quote:Op maandag 27 september 2021 10:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of misschien is Perez wel minder dan Bottas!
Ik ook, mooie baanquote:
Wat is er mis met neger?quote:Op maandag 27 september 2021 09:50 schreef potjecreme het volgende:
[..]
quote:Ook bepaalde overduidelijke scheldwoorden voor mensen van een bepaalde afkomst zijn niet toegestaan als ze als zodanig bedoeld zijn
Bijvoorbeeld woorden als 'makaak', 'aap', 'chimpansee', 'nikker', 'roetmop', 'zwartjoekel', 'zwarte (behalve als er man of vrouw achter staat en er geen scheldwoord direct voor staat)'
Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Ik ben ervan overtuigd dat hij niet naar binnen was gegaan als Norris wel was gegaanquote:Op zondag 26 september 2021 22:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben nog even Ham's onboard aan het kijken, hij werd de ronde voordat hij die inters pakte naar binnen geroepen maar negeerde het gewoon nog even
Vettel rijdt Stroll ook niet bepaald naar huis. Vettel heeft wat meer punten omdat hij wat geluk had op Monaco, maar qua gemiddelde positie op de grid liggen ze aardig gelijk.quote:Op maandag 27 september 2021 11:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Voorheen was ik van mening dat het andersom was. Maar vorig jaar reed Perez Stroll ook niet naar huis in de kampioenschapswagen van 2019, dus erg overtuigd ben ik niet meer idd.
[..]
Ik ook, mooie baan
Klopt, maar volgens de Perez liefhebbers is hij WK materiaal en dat laat ie niet zien. Want Stroll kan bij vlagen prima sturen, maar diezelfde Stroll ziet ook niet dat een van zijn voorbanden lek is.quote:Op maandag 27 september 2021 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vettel rijdt Stroll ook niet bepaald naar huis. Vettel heeft wat meer punten omdat hij wat geluk had op Monaco, maar qua gemiddelde positie op de grid liggen ze aardig gelijk.
Ik snap best dat Stroll wat hoon krijgt omdat hij een paydriver is, maar die kerel heeft vorig jaar wel laten zien dat hij in de F1 helemaal niet misplaatst is en toont dat dit jaar ook weer.
Dan had die misschien een overcut poging gedaan.quote:Op maandag 27 september 2021 11:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij niet naar binnen was gegaan als Norris wel was gegaan
Nee, Perez is zeker geen WK materiaal.quote:Op maandag 27 september 2021 11:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens de Perez liefhebbers is hij WK materiaal en dat laat ie niet zien. Want Stroll kan bij vlagen prima sturen, maar diezelfde Stroll ziet ook niet dat een van zijn voorbanden lek is.
Vergeet ook niet dat de 2019 Mercedes ook gewoon makkelijk te besturen was én een snelle motor had. En als Stroll daarmee goed mee kan komen, moet Perez gewoon regelmatig in top 3 staan. En dat gebeurde niet.
Vettel is het door het Ferrari-drama ook flink kwijt, helaas.
Dat betwijfel ik, Mercedes had intel dat de situatie echt te slecht was.quote:Op maandag 27 september 2021 11:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij niet naar binnen was gegaan als Norris wel was gegaan
Dan had Lewis met de problemen gezeten waar Norris nu in zat, dan was Lewis absoluut niet als eerste geëindigd.quote:Op maandag 27 september 2021 11:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dan had die misschien een overcut poging gedaan.
Als Norris (eerder) was gepit is het trouwens ook moeilijk te zeggen wie er had gewonnen, op de slicks zaten ze rond een seconde van elkaar.
Lewis wilde niet naar binnen, maar doet vaak het omgekeerde van zijn concurrent en luistert ook wel eens niet naar z'n ingenieur.quote:Op maandag 27 september 2021 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, Mercedes had intel dat de situatie echt te slecht was.
HAM is wel gewoon een betere regenrijder, maar tegen de wetten van de natuurkunde kan niemand op inderdaad. Ook topregenrijders konden onder die omstandigheden de auto niet op de baan houden met competitieve tijden.quote:Op maandag 27 september 2021 11:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan had Lewis met de problemen gezeten waar Norris nu in zat, dan was Lewis absoluut niet als eerste geëindigd.
Norris heeft het op jeugdige overmoed verlorenquote:Op maandag 27 september 2021 11:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
HAM is wel gewoon een betere regenrijder, maar tegen de wetten van de natuurkunde kan niemand op inderdaad. Ook topregenrijders konden onder die omstandigheden de auto niet op de baan houden met competitieve tijden.
Dat niet eens, gegeven de informatie die hij had was buiten blijven de juiste beslissing. Hamilton was in zijn plaats 100% zeker buiten gebleven.quote:Op maandag 27 september 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Norris heeft het op jeugdige overmoed verloren
Dat was een heel batterij die dat deed, HAM en VER hebben van de top 7 als enige op tijd gewisseld, de rest was te laat.quote:Op maandag 27 september 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja dat snapt iedereen nog wel.quote:Op maandag 27 september 2021 11:29 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Dan had Lewis met de problemen gezeten waar Norris nu in zat, dan was Lewis absoluut niet als eerste geëindigd.
Dit, icm met de "informatie van het team" dat het harder ging regenen.quote:Op maandag 27 september 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
die 2 hadden ook het meest te verliezen, de anderen konden gokkenquote:Op maandag 27 september 2021 11:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat was een heel batterij die dat deed, HAM en VER hebben van de top 7 als enige op tijd gewisseld, de rest was te laat.
Sainz en RIC wisselden in hetzelfde rondje toch?quote:Op maandag 27 september 2021 11:37 schreef zalkc het volgende:
[..]
Dat was een heel batterij die dat deed, HAM en VER hebben van de top 7 als enige op tijd gewisseld, de rest was te laat.
Scheelt natuurlijk ook een hoop dat je tegenstander een auto heeft die 0.5-1.0 seconde sneller is per ronde en veel minder risico hoeft te nemen om hetzelfde voor elkaar te krijgen. Als Lulu zijn mercedes gelijke pace had gehad als de mclaren dan had hij nooit dat gat van 10(?) seconde naar Norris dicht kunnen rijden en had Norris veel minder risico hoeven nemen/meer tijd gehad voor moeilijke beslissingen.quote:Op maandag 27 september 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als ik zo de tijden bekijk https://en.mclarenf-1.com/2021/gp/s8113/lap_times/821-786/quote:Op maandag 27 september 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sainz en RIC wisselden in hetzelfde rondje toch?
Ik had van een team als McLaren toch wel meer verwacht. Die hadden die vraag niet zo vrijblijvend neer moeten leggen bij Norris.quote:Op maandag 27 september 2021 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja. Verstappen haalde Sainz en Ricciardo in tijdens zijn inlap.quote:Op maandag 27 september 2021 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sainz en RIC wisselden in hetzelfde rondje toch?
Max heeft op de natte baan harder gereden dan Sainz en Ricciardo en ze daar te grazen genomen.quote:Op maandag 27 september 2021 11:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als ik zo de tijden bekijk https://en.mclarenf-1.com/2021/gp/s8113/lap_times/821-786/
Heeft verstappen de slag geslagen in ronde 48 voor de pitstop
Max heeft Ric en Sainz nog op de baan gepakt op slicks toen het glad werd.quote:Op maandag 27 september 2021 11:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, als ik zo de tijden bekijk https://en.mclarenf-1.com/2021/gp/s8113/lap_times/821-786/
Heeft verstappen de slag geslagen in ronde 48 voor de pitstop
ook zij moeten nog wennen aan winnen, P2 lag voor het oprapen, P1 was zelfs in droge omstandigheden nog niet zeker geweest, die zullen allemaal niet zo lekker geslapen hebben.quote:Op maandag 27 september 2021 11:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik had van een team als McLaren toch wel meer verwacht. Die hadden die vraag niet zo vrijblijvend neer moeten leggen bij Norris.
Klopt. Totdat ineens die bak water kwam.quote:Op maandag 27 september 2021 11:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit, icm met de "informatie van het team" dat het harder ging regenen.
Daarnaast werd Ricciardo al een keer "in de val gelokt" met zijn pitstop omdat mercedes zogenaamd voor de undercut zou gaan, wie weet dachten ze bij Mclaren daar trappen we niet nog een keer in.
En eerlijk gezegd leek het 3 rondjes voor het einde er ook wel op alsof je de 30 sec voorsprong kon behouden.
Ricciardo heeft verloren dankzij die langzame pitstop, niks val. Precies dezelfde strategie werkte tegen Verstappen in Monza.quote:Op maandag 27 september 2021 11:38 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Dit, icm met de "informatie van het team" dat het harder ging regenen.
Daarnaast werd Ricciardo al een keer "in de val gelokt" met zijn pitstop omdat mercedes zogenaamd voor de undercut zou gaan, wie weet dachten ze bij Mclaren daar trappen we niet nog een keer in.
En eerlijk gezegd leek het 3 rondjes voor het einde er ook wel op alsof je de 30 sec voorsprong kon behouden.
Buitenom er langsquote:Op maandag 27 september 2021 11:56 schreef opreis het volgende:
[..]
Max heeft Ric en Sainz nog op de baan gepakt op slicks toen het glad werd.
https://streamable.com/aj94ok
Nee, maar wat wel mag is afspreken dat je het omgekeerde doet van wat de coureur voor je doet. Had Ricciardo niet gepit dan zou Lulu wel gegaan zijn.quote:
Hij is in de eerste races vorig jaar een paar keer uitgevallen oa door Corona. Dus dit jaar doet ie het slechter, statistisch gezien.quote:Op maandag 27 september 2021 12:12 schreef opreis het volgende:
Perez na 15 races in 2020:
125 punten, 1 win en 1 P2
Perez na 15 races in 2021:
120 punten, 1 win en 1 P3
vorig seizoen was 17 races lang -2 gemist door corona is 15 races. Hetzelfde aantal waar we nu op zitten.quote:Op maandag 27 september 2021 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hij is in de eerste races vorig jaar een paar keer uitgevallen oa door Corona. Dus dit jaar doet ie het slechter, statistisch gezien.
Ah zo dat had je al meegenomen. Dan is het dus even "goed"quote:Op maandag 27 september 2021 12:25 schreef opreis het volgende:
[..]
vorig seizoen was 17 races lang -2 gemist door corona is 15 races. Hetzelfde aantal waar we nu op zitten.
5 punten "slechter"quote:Op maandag 27 september 2021 12:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ah zo dat had je al meegenomen. Dan is het dus even "goed"
Ja dat is verwaarloosbaar, hij heeft wel een (lucky) P1 dit jaar.quote:
Zijn win vorig jaar was natuurlijk ook lucky. Al met al kan je overal wel nuances in zoeken dan. Maar laten we er voor het gemak maar vanuit gaan dat de pech/geluk van beide seizoenen redelijk gelijk zijn.quote:Op maandag 27 september 2021 12:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja dat is verwaarloosbaar, hij heeft wel een (lucky) P1 dit jaar.
En terecht, ze zouden trots moeten zijn op hun Mercedes en hun FIA.quote:Op maandag 27 september 2021 12:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]![]()
De krant van Chauvinistisch Nederland verwijt de Britten dat ze trots zijn op Lewis.
Niet misplaatst?quote:Op maandag 27 september 2021 11:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vettel rijdt Stroll ook niet bepaald naar huis. Vettel heeft wat meer punten omdat hij wat geluk had op Monaco, maar qua gemiddelde positie op de grid liggen ze aardig gelijk.
Ik snap best dat Stroll wat hoon krijgt omdat hij een paydriver is, maar die kerel heeft vorig jaar wel laten zien dat hij in de F1 helemaal niet misplaatst is en toont dat dit jaar ook weer.
Dat zijn teamgenoten ook z'n 40 of 50 overwinningen hebben binnengehaald laat ook wel zien hoeveel hij er heeft laten liggen.quote:Op maandag 27 september 2021 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan ook een prestatie hoor, 100 keer geluk lijkt me ook wat veel
ja hij kan er niks vanquote:Op maandag 27 september 2021 13:13 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat zijn teamgenoten ook z'n 40 of 50 overwinningen hebben binnengehaald laat ook wel zien hoeveel hij er heeft laten liggen.
Nee. Hij kan duidelijk wat, maar als Mercedes niet het hybride tijdperk was binnengekomen zie ik niet hoe hij nu op meer dan 40 of 50 zou zitten. (wat nog steeds een hoog aantal is)quote:
Hij geeft het eindelijk toequote:
Als telt niet in deze sport.quote:maar als
Stroll kan goed starten en is goed in regenrijden. Het probleem van Stroll zit hem in de concentratie onder stress. Als hij steeds even de tijd krijgt om op adem te komen gaat het goed, maar gebeurt er iets waar van hij in de stress schiet (aanrijding met Vettel) dan is ie ineens een kip zonder kop. Hij mist het moment om naar inters te wisselen, rijdt gasly eraf en eindigt zelf ook in de banden ( gelukje dat ie nog wegkwam). Je kan hem een Mercedes geven - en dat hebben ze ook geprobeerd vorig jaar - om die zwakte te verbloemen. Tot mugello ging het ook heel aardig, maar na die crash is Stroll voorzichtiger geworden en miste hij de updates om Perez voor te blijven.quote:Op maandag 27 september 2021 13:08 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Niet misplaatst?
Hij krijgt als eerste de updates. De resultaten zijn per definitie vertekenend. Ik weet niet eens meer welke race maar Vettel reed in een ronde of zes 20 dicht en moest er daarna achter blijven hangen.
Stroll is niet slecht maar ik geloof er niks van dat hij net zo goed als Vettel of Perez is.
Niet op gelet chev? Wederom een domme uitspraak van je. Worden er wel veel zo zegquote:Op maandag 27 september 2021 13:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij geeft het eindelijk toe
[..]
Als telt niet in deze sport.
quote:Op maandag 27 september 2021 13:20 schreef opreis het volgende:
[..]
Niet op gelet chev? Wederom een domme uitspraak van je. Worden er wel veel zo zeg
Bedankt voor deze infoquote:Op maandag 27 september 2021 13:23 schreef VacaLoca het volgende:
Jongens, de Mercedes is op elke baan sneller dan de Red Bull. Maar niet sneller dan Max in een Red Bull.
we zullen het nooit wetenquote:Op maandag 27 september 2021 13:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Nee. Hij kan duidelijk wat, maar als Mercedes niet het hybride tijdperk was binnengekomen zie ik niet hoe hij nu op meer dan 40 of 50 zou zitten. (wat nog steeds een hoog aantal is)
Het gaat dan ook wel eens mis, zoals Sakhir vorig jaar.quote:Op maandag 27 september 2021 14:12 schreef opreis het volgende:
Hoe Charles de eerste lap zoveel plekken won. Blijft een beetje kamikaze als je die dive bomb aan het begin ziet die nu gelukkig wel goed uitpakt.
Ja klopt. Of Oostenrijk vorig jaar met Seb. Hij komt er in mijn ogen nog iets te vaak mee weg zonder dat hij er voor bestraft wordt.quote:Op maandag 27 september 2021 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het gaat dan ook wel eens mis, zoals Sakhir vorig jaar.
Meest succesvolle in absolute getallen is hij wel.quote:Op zondag 26 september 2021 19:11 schreef BroesWillems het volgende:
Ik vind Hamilton ook niet de GOAT, maar hij is absoluut niet de prutser als sommigen hem hier afschilderen.
0-331 in 11,nogwat seconden. En ook nog even 1-2 seconden ingehouden in de bocht.quote:Op maandag 27 september 2021 14:12 schreef opreis het volgende:
Hoe Charles de eerste lap zoveel plekken won. Blijft een beetje kamikaze als je die dive bomb aan het begin ziet die nu gelukkig wel goed uitpakt.
Ik had ook het idee dat Verstappen heel bewust uit de melee bleef in de eerste ronde. Die deed in voorgaande seizoenen ook nog wel van dat soort dingen, maar nu hij op het kampioenschap moet letten zie je dat hij in dit soort situaties duidelijk minder risico neemt.quote:Op maandag 27 september 2021 14:15 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Het gaat dan ook wel eens mis, zoals Sakhir vorig jaar.
Zulke dingen doe je niet echt meer als je meedoet voor een WK. Max was soms ook een mafkees met dit soort acties toen hij nog geen kans maakte op een WK of zelfs een overwinning. Je hebt dan weinig te verliezen.quote:Op maandag 27 september 2021 14:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat Verstappen heel bewust uit de melee bleef in de eerste ronde. Die deed in voorgaande seizoenen ook nog wel van dat soort dingen, maar nu hij op het kampioenschap moet letten zie je dat hij in dit soort situaties duidelijk minder risico neemt.
Bij Charles vraag ik me toch een beetje af of het er echt uitgaat.
De cursus Het Nieuwe Rijden heeft Karel nog niet gehad, uitrollen joh!quote:Op maandag 27 september 2021 14:12 schreef opreis het volgende:
gebeurde vrij veel op dat momentquote:Op maandag 27 september 2021 15:36 schreef Nober het volgende:
Norris laat zien dat de coureurs niet zelf kunnen bepalen of ze moeten pitten of juist niet.
Slechte regie dat je Verstappen die drie man inhaalt mist/negeert.
daar zijn de meningen nog over verdeeldquote:Op maandag 27 september 2021 15:38 schreef Federer-fan het volgende:
Moet Hamilton zijn motor dit seizoen nog wisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |