abonnement Unibet Coolblue
  zondag 26 september 2021 @ 22:20:02 #76
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201534709
quote:
9s.gif Op zondag 26 september 2021 22:01 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Van D66 kun je de klok erop gelijk zetten. Maar ik had ondanks het feit dat ik ze op inhoudelijk vlak bepaald niet kan vinden dus wel respect voor de Christenunie omdat ik dacht dat ze tenminste principes hadden. Weer een wijze les voor de zeenaald.
Uiteindelijk bukt bijna iedereen voor Rutte :P
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201534762
Mag hopen dat die partijen nu zeggen dat ze de groeten mag krijgen. Dit is gewoon om te zorgen dat er geen nieuwe verkiezingen komen
  zondag 26 september 2021 @ 22:26:46 #78
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_201534796
SP Denk, PVDA en Groen links mogen wat mij betreft reageren de komende 4 jaar
Als we rechts blijven regeren krijgen we hier een VK of USA 2.0 hyperkapitalistisch, alle rijkdom gaat naar de huisjesmelkers en bedrijven en voor de rest van de bevolking is het overleven en 0 euro overhouden aan het eind van de maand door torenhoge huren, extreme zorgkosten en geen sociaal vangnet in tijden van nood of baanverlies.
  zondag 26 september 2021 @ 22:38:55 #79
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_201534949
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 20:07 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik ken juist heel veel D66-stemmers.
In welke instelling verblijf jij en zijn het allemaal langdurig verpleegden of zitten er ook minder zware gevallen bij?
pi_201535075
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 20:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Het kabinet zou dan gevormd moeten worden zonder de VVD of zonder de Christenunie. Het laatste zou waarschijnlijker zijn.
Ik kan dit Segers wat minder kwalijk nemen dan, als voorbeeld, de partij opeens voor een grote bezuiniging op onderwijs zou stemmen terwijl de partij gecommuniceerd heeft dat ze daartegen zijn. Als ik het zo lees heeft hij gesproken voor zijn beurt en is hij teruggefloten door zijn achterban. Ten tweede kun je gewoon erg lastig om Rutte heen, dit land heeft dringend een kabinet nodig en Rutte uitsluiten gaat alleen maar meer tijd kosten zonder resultaat.

quote:
81s.gif Op zondag 26 september 2021 22:38 schreef the-eye het volgende:

[..]
In welke instelling verblijf jij en zijn het allemaal langdurig verpleegden of zitten er ook minder zware gevallen bij?
Ik kom weleens uit mijn bubbel, de stad om precies te zijn ;) In mijn ervaring zijn D66 stemmers deze verkiezing ofwel vooral mensen die al vrij loyaal D66 stemmen. De types die erg progressief zijn, maar ook wat rechtser dus veelal D66 en soms VVD stemmen. Deze verkiezing heb ik ook veel mensen gezien die voorheen links stemden maar teleurgesteld waren in Klaver/Asscher/Marijnissen en Kaag/D66 goed over vonden komen in de debatten.
Incelfrikandel
  zondag 26 september 2021 @ 22:58:01 #81
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_201535158
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:26 schreef BMW1993 het volgende:
SP Denk, PVDA en Groen links mogen wat mij betreft reageren de komende 4 jaar
Als we rechts blijven regeren krijgen we hier een VK of USA 2.0 hyperkapitalistisch, alle rijkdom gaat naar de huisjesmelkers en bedrijven en voor de rest van de bevolking is het overleven en 0 euro overhouden aan het eind van de maand door torenhoge huren, extreme zorgkosten en geen sociaal vangnet in tijden van nood of baanverlies.
DENK _O-

Maar ik ga er vanuit dat het CDA wel overstag gaat , niet dat ik peilingen serieus neem , maar ik denk het CDA wel en als we de laatste peilingen mogen geloven blijft er bijzonder weinig over van het CDA
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 27 september 2021 @ 00:00:54 #82
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_201535701
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:

[..]
Ik kan dit Segers wat minder kwalijk nemen dan, als voorbeeld, de partij opeens voor een grote bezuiniging op onderwijs zou stemmen terwijl de partij gecommuniceerd heeft dat ze daartegen zijn. Als ik het zo lees heeft hij gesproken voor zijn beurt en is hij teruggefloten door zijn achterban. Ten tweede kun je gewoon erg lastig om Rutte heen, dit land heeft dringend een kabinet nodig en Rutte uitsluiten gaat alleen maar meer tijd kosten zonder resultaat.
[..]
Ik kom weleens uit mijn bubbel, de stad om precies te zijn ;) In mijn ervaring zijn D66 stemmers deze verkiezing ofwel vooral mensen die al vrij loyaal D66 stemmen. De types die erg progressief zijn, maar ook wat rechtser dus veelal D66 en soms VVD stemmen. Deze verkiezing heb ik ook veel mensen gezien die voorheen links stemden maar teleurgesteld waren in Klaver/Asscher/Marijnissen en Kaag/D66 goed over vonden komen in de debatten.
Het is dan ook lekker woke om d66 te stemmen met hun identiteitspolitiek.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_201536472
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:33 schreef HSG het volgende:

[..]
Beter dan met Irak.
Ja ok. Maar als je als regering zijnde basisbehoefte numero 1 niet op een normale en sociale manier kunt/wilt geven gaat het niet goed met Nederland is de boel aardig verkloot.
pi_201536491
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 21:17 schreef Speekselklier het volgende:

[..]
daar moet je ook vooral over praten....
Ik wil alleen maar aangeven, dat er sinds het oude testament niets veranderd is.
pi_201536562
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 07:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ja ok. Maar als je als regering zijnde basisbehoefte numero 1 niet op een normale en sociale manier kunt/wilt geven gaat het niet goed met Nederland is de boel aardig verkloot.
Denk je dat het in andere Europese landen het beter geregeld is?

Oke Noorwegen daar buiten beschouwen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201536574
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:03 schreef HSG het volgende:

[..]
Denk je dat het in andere Europese landen het beter geregeld is?

Oke Noorwegen daar buiten beschouwen.
Dat denk ik. Buurlanden zijn ook niet rozengeur en maneschijn wat dit betreft, maar (lang) niet zo erg waar wij nu mee te maken hebben.
pi_201536594
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dat denk ik. Buurlanden zijn ook niet rozengeur en maneschijn wat dit betreft, maar (lang) niet zo erg waar wij nu mee te maken hebben.
Hoe weet jij dat?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201536599
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:07 schreef HSG het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat?
Ik lees wel eens wat nieuwsberichten.
pi_201536603
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik lees wel eens wat nieuwsberichten.
Laat ze maar zien.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_201536701
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:08 schreef HSG het volgende:

[..]
Laat ze maar zien.
Deze kwam ik laatst tegen:

Kopen en huren wordt onbetaalbaar in Nederland: “Prins Bernhard is een zak!”


De Vlaamse woningmarkt staat flink onder stroom, maar het is niets vergeleken met de oververhitting ervan in Nederland. Zowel het kopen als het huren van een woning of appartement wordt stilaan onbetaalbaar. Een half miljoen euro voor een appartement van 60 vierkante meter in Amsterdam is geen uitzondering. Het gevolg van te weinig investeringen in sociale woningen en speculatie.

https://m.gva.be/cnt/dmf20210914_92445923

Premiumartikel, kan dus niet alles plaatsen. Voor andere artikelen moet ik even zoeken als je wilt. Ga eerst even een kind naar school brengen :)
pi_201536783
Gewoon tijdrekken om er demissionair nog meer radicale veranderingen doorheen te drukken. De Brusselse machine draait gewoon door hoor, de politiek van de voldongen feiten. Met het verdeel en heers spelletje wat de kamer met zich laat spelen is niemand nog echt verantwoordelijk ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201536791
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:19 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Deze kwam ik laatst tegen:

Kopen en huren wordt onbetaalbaar in Nederland: “Prins Bernhard is een zak!”

De Vlaamse woningmarkt staat flink onder stroom, maar het is niets vergeleken met de oververhitting ervan in Nederland. Zowel het kopen als het huren van een woning of appartement wordt stilaan onbetaalbaar. Een half miljoen euro voor een appartement van 60 vierkante meter in Amsterdam is geen uitzondering. Het gevolg van te weinig investeringen in sociale woningen en speculatie.

https://m.gva.be/cnt/dmf20210914_92445923

Premiumartikel, kan dus niet alles plaatsen. Voor andere artikelen moet ik even zoeken als je wilt. Ga eerst even een kind naar school brengen :)
Het is toch al langer bekend dat de woningmarkt in Nederland verrot is maar Nederland is niet het enige land waar ze dit issue hebben. Al moet ik wel zeggen, zoals ik al eerder zei, dat het verrot is.
Ô mon citoyens vous serez unis.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')