abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 oktober 2021 @ 18:55:32 #226
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_201635562
Ik zie die zelfingenomen houding dus totaal niét bij Gwenn. Wel typisch Nederlands om kwaliteit altijd te bestempelen met arrogantie of zelfingenomenheid.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  Moderator maandag 4 oktober 2021 @ 18:57:28 #227
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_201635588
Ik vond Gwen ook de terechte winnaar. Cas vind ik echt een blij ei en ik trek dat slecht.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_201636057
Gwenn was de verdiende winnaar.

Maar goed, het is teevee, dus dan willen mensen meer dan alleen maar een goede bakker.
  maandag 4 oktober 2021 @ 19:25:50 #229
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_201636120
Gwenn was top en de terechte winnaar ^O^
Cas had een hoge gunfactor en z'n trein was leuk gemaakt. Maar zeker niet de mooiste bakker.

Verder eens met @golfer, vond het ook een gek seizoen. Hopelijk met de winter weer een ouderwetse serie met groot deelnemersveld
pi_201641951
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie die zelfingenomen houding dus totaal niét bij Gwenn. Wel typisch Nederlands om kwaliteit altijd te bestempelen met arrogantie of zelfingenomenheid.
Precies. Gwenn lijkt mij echt een prima kerel! Misschien iets minder geschikt dan Cas als jolige familieman voor Omroep Max en zijn oudere doelgroep. Maar dat was ook niet de reden waarom hij daar stond.

En verder is de regie er natuurlijk ook meester in om kandidaten op een bepaalde manier neer te zetten. Maar van arrogantie was wat mij betreft zeker geen sprake; hooguit van een gezond, Frans zelfvertrouwen. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 05-10-2021 16:47:49 ]
pi_201643623
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie die zelfingenomen houding dus totaal niét bij Gwenn. Wel typisch Nederlands om kwaliteit altijd te bestempelen met arrogantie of zelfingenomenheid.
Helemaal mee eens, ik zie het ook niet zo. Zou geen vrienden met hem zijn denk ik, maar kan hem goed hebben. Levert praktisch altijd kwaliteit, dan verdien je het om te winnen. Cas heeft een hoge gunfactor, maar als je objectief kijkt dan is het echt maar een middelmatige bakker. In dit hele seizoen was zo'n ongeveer alleen zijn trein van een hoog / winnaars niveau.

Laat wel duidelijk zijn dat als ik 'middelmatig' zeg ik dit bedoel op bak gebied in relatie tot andere kandidaten van het programma. Het heeft niets met de persoon Cas te maken en hij bakt alsnog beter dan het overgrote deel van Nederland.
pi_201643831
Van Cas kreeg ik ook niet echt de indruk dat hij dit seizoen veel beter was dan in zijn originele seizoen. Ik denk dat Jacques wat dat betreft een grotere ontwikkeling heeft doorgemaakt en dit seizoen zelfs iets beter was dan Cas (zijn laatste opdracht uiteraard daargelaten). Verder sowieso drie prima kerels!
pi_201643849
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:59 schreef NY_Giant het volgende:
Van Cas kreeg ik ook niet echt de indruk dat hij dit seizoen veel beter was dan in zijn originele seizoen. Ik denk dat Jacques wat dat betreft een grotere ontwikkeling heeft doorgemaakt en dit seizoen zelfs iets beter was dan Cas (zijn laatste opdracht uiteraard daargelaten).
Jacques was ook een stuk langer geleden toch?

Cas had wel wat progressie, maar het was geen groot verschil.
pi_201643860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 11:00 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Jacques was ook een stuk langer geleden toch?

Cas had wel wat progressie, maar het was geen groot verschil.
Goed punt inderdaad. Dat was een stuk langer geleden.
pi_201644589
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 10:37 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, ik zie het ook niet zo. Zou geen vrienden met hem zijn denk ik, maar kan hem goed hebben. Levert praktisch altijd kwaliteit, dan verdien je het om te winnen. Cas heeft een hoge gunfactor, maar als je objectief kijkt dan is het echt maar een middelmatige bakker. In dit hele seizoen was zo'n ongeveer alleen zijn trein van een hoog / winnaars niveau.

Laat wel duidelijk zijn dat als ik 'middelmatig' zeg ik dit bedoel op bak gebied in relatie tot andere kandidaten van het programma. Het heeft niets met de persoon Cas te maken en hij bakt alsnog beter dan het overgrote deel van Nederland.
Nou bij een close-up valt zelfs die trein tegen.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 05-10-2021 13:24:55 ]
pi_201645135
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:08 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Nou bij een close-up valt zelfs die trein twgeny
Dat is altijd bij nougatine en dat plakken. Vind dat er altijd lelijk uitzien, dat kan volgens mij ook niet mooi worden. Zie je ook altijd bij die soesjestorens, altijd die plakdraden.

Vind het ook geen spektakelstuk voor de finale zoiets. Dan verwacht ik dat ze minstens 6 uur bezig zijn met een heel bouwwerk met verschillende bak technieken. Dit is zo simpel, een paar soesjes en wat nougatine plakken. Beetje een domper voor mij, heb veel betere opdrachten gezien de laatste jaren.
pi_201645483
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 12:56 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat is altijd bij nougatine en dat plakken. Vind dat er altijd lelijk uitzien, dat kan volgens mij ook niet mooi worden. Zie je ook altijd bij die soesjestorens, altijd die plakdraden.

Vind het ook geen spektakelstuk voor de finale zoiets. Dan verwacht ik dat ze minstens 6 uur bezig zijn met een heel bouwwerk met verschillende bak technieken. Dit is zo simpel, een paar soesjes en wat nougatine plakken. Beetje een domper voor mij, heb veel betere opdrachten gezien de laatste jaren.
Dat is Jacques niet met je eens :P
pi_201645690
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 13:26 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Dat is Jacques niet met je eens :P
:P

Nog een reden waarom ik die techniek niet finale-waardig vind ;)
pi_201650702
Terechte winnaar denk. Ik vind het leuk om sommige gezichten weer eens te zien.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_201650746
quote:
7s.gif Op maandag 4 oktober 2021 18:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik zie die zelfingenomen houding dus totaal niét bij Gwenn. Wel typisch Nederlands om kwaliteit altijd te bestempelen met arrogantie of zelfingenomenheid.
Helemaal mee eens. Gwenn is gewoon een wat serieuzer type en daar is helemaal niets mis mee. Iedereen moet maar grappig of een beetje apart zijn en dat zijn we natuurlijk wel gewend van tv, maar in het leven buiten de tv zijn er genoeg mensen zoals Gwenn. Een zeer terechte winnaar ^O^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201653673
Terechte winnaar natuurlijk maar ik werd wel wat nerveus van hem. Ik vind Jacques dan veel meer bakplezier uitstralen.

Ik vond de finale-opdracht niet zo leuk. Ik houd van spektakel met heel veel kleuren, smaken en decoraties.
pi_204049991
*kick*

En we beginnen dit keer op een zaterdagavond *O*

Alleen jammer dat die spatbordjes nog voor het gezicht gehouden worden :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204050079
Ik moet wennen aan de zaterdag maar ga het wel kijken denk ik.
pi_204050151
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:59 schreef TLC het volgende:
*kick*

En we beginnen dit keer op een zaterdagavond *O*

Alleen jammer dat die spatbordjes nog voor het gezicht gehouden worden :')
Al een aantal maanden geleden opgenomen toch? Maar ben weer benieuwd!
pi_204050336
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 14:59 schreef TLC het volgende:
*kick*

En we beginnen dit keer op een zaterdagavond *O*

Alleen jammer dat die spatbordjes nog voor het gezicht gehouden worden :')
Dat gaat toch nergens over? Ook het enige programma dat dat zo debiel doet?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_204051993
Ik heb vandaag maar eens de roze koeken gemaakt

https://www.instagram.com/p/CbAtZXyMA9z/?utm_medium=copy_link
pi_204053389
ff kijken wie dadelijk de mol is in de baktent :7
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_204053460
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 maart 2022 19:55 schreef TLC het volgende:
ff kijken wie dadelijk de mol is in de baktent :7
Janny :Y


@Goitske: ziet er heerlijk uit! :9
pi_204054054
Ik zit er weer klaar voor om scheve taarten en tenenkrommende kandidaten af te kraken.

w/
pi_204054062
zin in *O*

Valt me wel op dat er dit jaar best wel veel mensen inzitten van niet-Nederlandse afkomst (zeker vd 10 )
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')