abonnement Unibet Coolblue
pi_201521237
Dat ging niet zo vloeiend, toen ik mijn dikke lul uit mijn pauperige trainingsbroekje haalde met het verzoek aan een vrouwelijke kennis om mij even te pijpen terwijl ik aan het rijden was ging ze er gretig op in, overigens was het niet geheel spontaan. Daarvoor waren we even bij een kennis geweest die alzheimer heeft en die ik soms een bezoekje breng zodat hij niet vereenzaamt, heb haar even meegenomen voor de gezelligheid, in de lift omhoog pakte ik haar bij haar keel en ging haar droogneuken in de lift, dus een logisch vervolg hierop was de vraag of ze mij even ging pijpen terwijl ik aan het autorijden was. Daar ging ze gretig op in, maar vloeiend ging het niet, eerst die stoel naar achter schuiven, lul tussen de gordels doorwippen, gas blijven geven, remmen en rotonde pakken. was niet heel makkelijk allemaal. Ze zei dat het beter was als we op de snelweg zaten.

Gepijpt worden in de auto terwijl je rijdt, het vergt wel enige oefening.
pi_201521238
Cruisecontrol :7
Wakadoodle!
pi_201521426
Ik ben zojuist emmers gekomen door dit verhaal.
pi_201521642
Nou nou meid. leucken verhaaltjen :')
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
pi_201522087
Zo geil worden van een bezoekje aan iemand met Alzheimer dat je niet kan wachten tot je thuis bent :')
pi_201522121
Man met ziekte gaat op bezoek bij man met ziekte.
U MAD?
pi_201522611
ik ga eerst even koffie drinken denk ik.
pi_201523786
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:16 schreef hoedenderand het volgende:
ik ga eerst even koffie drinken denk ik.
Ga je nog meer boeken schrijven?
Eddy loves Hondjes & the movies :)
Eddy heeft een schizoïde persoonlijkheidsstoornis :(
DEF / BAF F-16
  zondag 26 september 2021 @ 15:46:27 #9
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_201528277
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 03:13 schreef IkEetSlakken het volgende:
Cruisecontrol :7
Cumcontrol :7
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')