abonnement Unibet Coolblue
pi_201800135
De Corona app is onderdeel van het EU Digital Covid Certificaat. Wat weer een onderdeel is van het elektronisch patiëntendossier is, wat weer een onderdeel is van de toekomstige digitale EU identiteit. Samen met de digitale euro ofwel de Central Bank Digital Currency, je CO2 budget zijn dit de bouwstenen voor totale controle van de EU bureaucraten over onze levens. You’ll own nothing and you will be happy. Of misschien wel de klassieke variant: and no one could buy or sell anything without that mark. Arno Wellens legt uit hoe de Corona pandemie wordt misbruikt door de EU om 10 jaar oude plannen versnelt uit te rollen. Strap yourselves in for this one, you are in for one bumpy ride.

Plaats hier uw advertentie
  zondag 17 oktober 2021 @ 21:08:59 #52
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201800183
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De Corona app is onderdeel van het EU Digital Covid Certificaat. Wat weer een onderdeel is van het elektronisch patiëntendossier is, wat weer een onderdeel is van de toekomstige digitale EU identiteit. Samen met de digitale euro ofwel de Central Bank Digital Currency, je CO2 budget zijn dit de bouwstenen voor totale controle van de EU bureaucraten over onze levens. You’ll own nothing and you will be happy. Of misschien wel de klassieke variant: and no one could buy or sell anything without that mark. Arno Wellens legt uit hoe de Corona pandemie wordt misbruikt door de EU om 10 jaar oude plannen versnelt uit te rollen. Strap yourselves in for this one, you are in for one bumpy ride.

:')
pi_201800205
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:08 schreef Zwansen het volgende:

[..]
:')
bron?
Plaats hier uw advertentie
pi_201801325
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:06 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
De Corona app is onderdeel van het EU Digital Covid Certificaat. Wat weer een onderdeel is van het elektronisch patiëntendossier is, wat weer een onderdeel is van de toekomstige digitale EU identiteit. Samen met de digitale euro ofwel de Central Bank Digital Currency, je CO2 budget zijn dit de bouwstenen voor totale controle van de EU bureaucraten over onze levens. You’ll own nothing and you will be happy. Of misschien wel de klassieke variant: and no one could buy or sell anything without that mark. Arno Wellens legt uit hoe de Corona pandemie wordt misbruikt door de EU om 10 jaar oude plannen versnelt uit te rollen. Strap yourselves in for this one, you are in for one bumpy ride.

Mensen hier denken dat Arno Wellens een of andere Wappie is, en dat moeten ze lekker allemaal zelf weten of ze iemand serieus nemen of niet... MAARRRrrrrrrr

Arno Wellens is iemand die complete verdragen uitpluist en van scherpe geest is om die zaken ook financieel te kunnen interpreteren, heeft volgens mij ook bij een grote accountantskantoor gewerkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201817863
quote:
0s.gif Op zondag 17 oktober 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mensen hier denken dat Arno Wellens een of andere Wappie is, en dat moeten ze lekker allemaal zelf weten of ze iemand serieus nemen of niet... MAARRRrrrrrrr

Arno Wellens is iemand die complete verdragen uitpluist en van scherpe geest is om die zaken ook financieel te kunnen interpreteren, heeft volgens mij ook bij een grote accountantskantoor gewerkt.
Ik ben blij dat je inziet dat intelligente mensen ook wel eens het wappiepad kunnen bewandelen, en het feit dat je aangeeft dat dat inderdaad niet heel gebruikelijk is :D

Heeft ook wel leuk boek geschreven die Wellens, vond hem pre corona ook nog wel eens interessant bij Cafe Weltschmerz over de euro en het gedoe in Zuid Italië. Zou hem inderdaad niet willen bestempelen als wappie want komt nog wel eens wat uit zn mond wat niet onzin is, maar hij gaat wel vaak over de schreef. Of dat puur vanuit commercieel oogpunt is durf ik nog niet te zeggen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_201818268
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 14:40 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Ik ben blij dat je inziet dat intelligente mensen ook wel eens het wappiepad kunnen bewandelen, en het feit dat je aangeeft dat dat inderdaad niet heel gebruikelijk is :D

Heeft ook wel leuk boek geschreven die Wellens, vond hem pre corona ook nog wel eens interessant bij Cafe Weltschmerz over de euro en het gedoe in Zuid Italië. Zou hem inderdaad niet willen bestempelen als wappie want komt nog wel eens wat uit zn mond wat niet onzin is, maar hij gaat wel vaak over de schreef. Of dat puur vanuit commercieel oogpunt is durf ik nog niet te zeggen.
Mwoah zo radicaal vind ik hem helemaal niet. "wappieland" zal allemaal echt meer dan meevallen, allemaal feitelijk onderbouwd doet hij het in ieder geval. Dat jij dan kiest om de verschillende zaken niet te linken moet jij weten natuurlijk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201818353
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:14 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mwoah zo radicaal vind ik hem helemaal niet. "wappieland" zal allemaal echt meer dan meevallen, allemaal feitelijk onderbouwd doet hij het in ieder geval. Dat jij dan kiest om de verschillende zaken niet te linken moet jij weten natuurlijk.
Ik zeg ook dat het geen wappie is he.
Slimme gozer maar te vaak raakt ie een beetje op t verkeerde padje.

Dat hij alles feitelijk onderbouwd is natuurlijk onzin, dat kan in zijn gebied ook niet altijd.
Wat bedoel je exact met verschillende zaken niet linken? Dat is niet heel concreet.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_201819359
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 oktober 2021 15:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dat hij alles feitelijk onderbouwd is natuurlijk onzin,
Hij haalt feitelijke onderliggende stukken aan, dat de links die hij daarmee legt subjectief van aard zijn wil ik best met je eens zijn, maar het is een behoorlijk onderbouwde mening. Veel verder onderbouwd ga je ze op zijn onderwerpen niet vinden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201819899
quote:
1s.gif Op zondag 17 oktober 2021 21:08 schreef Zwansen het volgende:

[..]
:')
?
pi_201833759
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201902099
twitter

Goh wie had dat nou verwacht.
Plaats hier uw advertentie
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:41:36 #63
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201908460
quote:
0s.gif Op maandag 25 oktober 2021 20:39 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[ twitter ]
Goh wie had dat nou verwacht.
nee joh heb je helemaal verkeer :+
allemaal wappie taal :+

*sarcasmemode off*
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:49:29 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201908528
foutje
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 26 oktober 2021 @ 13:51:00 #65
421867 greysbones
fun fact i don't care
pi_201908540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 oktober 2021 13:49 schreef controlaltdelete het volgende:
foutje
vond hem prima ^O^
Als je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
pi_201968211
“Verontrustende Docu over het China van nu”

We hebben weer een unieke documentaire voor je in petto en uiteraard Nederlands ondertiteld. China, Surveillance State or Way of the Future laat zien hoe China de corona crisis - net als Nederland en alle andere landen - aanwend om de hang naar volledige controle over haar bevolking te vervolmaken. En het gekke is...de Chinezen - net als de vele Nederlanders - die vinden dat prima. Want het is allemaal makkelijk, veilig en maar voor heel even.


https://www.blckbx.tv/videos/china
Plaats hier uw advertentie
pi_201969073
Meerderheid van de Tweede Kamer steunt het Chinees Sociaalkrediet systeem.

https://www.bitchute.com/video/m7LG3Ilvmruv/
pi_201969281
https://www.hetnieuwsmaar(...)tot-vaccinatiedwang/

Dit hoort blijkbaar hier gepost te worden omdat het een onbetrouwbare website zou betreffen. De inhoud doet er blijkbaar niet toe.

Deze arts werkt o.a. hier:
https://research.vumc.nl/en/persons/connie-jimenez

Prof.dr. Connie Jimenez is oprichter en hoofd van het OncoProteomics Laboratory sinds 2006 en hoogleraar “Translational OncoProteomics” aan de afdeling Medische Oncologie van het VU Medisch Centrum. Ze is een bioloog met een interesse in toepassingen van biomarkers en eiwitsignalering bij kanker en neurodegeneratieve ziekten.
  zondag 31 oktober 2021 @ 13:11:39 #69
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201969293
Bruls wil 1,5 meter terug en coronabewijs op werkvloer

quote:
Om de stijging van het aantal coronabesmettingen een halt toe te roepen moet de wettelijke verplichte anderhalve meter afstand weer worden ingevoerd. Dat zegt Hubert Bruls, voorzitter van het Veiligheidsberaad zondag bij Buitenhof. Hij wil snel ’robuuste, stevige maatregelen’.
Hebben we hem ook nog Mr BMI.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201969307
quote:
13s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:00 schreef Mytho het volgende:
Meerderheid van de Tweede Kamer steunt het Chinees Sociaalkrediet systeem.

https://www.bitchute.com/video/m7LG3Ilvmruv/
Nee, dat valt wel mee denk ik. Het is meer dat ze tegenstemmen omdat de motie van het FVD komt. Sowieso is een dergelijk systeem is volgens mij momenteel wettelijk niet eens haalbaar. Nu moet je kritisch zijn, en sluit ik zeker niet uit dat men tóch nog eens gaat proberen die QR-code uit te melken voor wellicht een ander doel, maar ik verwacht niet dat we nu binnen vijf jaar daadwerkelijk zo'n systeem krijgen. Die situatie in China is trouwens ook door menig regering wereldwijd en andere invloedrijke instanties afgekeurd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201969560
quote:
Bang voor zijn eigen leven idd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201970137
quote:
14s.gif Op zondag 31 oktober 2021 13:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, dat valt wel mee denk ik. Het is meer dat ze tegenstemmen omdat de motie van het FVD komt. Sowieso is een dergelijk systeem is volgens mij momenteel wettelijk niet eens haalbaar. Nu moet je kritisch zijn, en sluit ik zeker niet uit dat men tóch nog eens gaat proberen die QR-code uit te melken voor wellicht een ander doel, maar ik verwacht niet dat we nu binnen vijf jaar daadwerkelijk zo'n systeem krijgen. Die situatie in China is trouwens ook door menig regering wereldwijd en andere invloedrijke instanties afgekeurd.
ik had ook niet verwacht dat een lockdown, avondklok etc wettelijk haalbaar zouden zijn. Maar we gaan t zien.
Plaats hier uw advertentie
pi_202011053
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Even resumeren: slavernij is verplicht zijn om te werken, waarbij vrijwel alle eventuele verdiensten afgestaan worden aan je eigenaar. Want je bent (letterlijk) iemand's eigendom. En niet in de zin van "muhmuhmuh ik moet een pasje laten zien", nee, echt eigendom.

Dat heeft hiet echt he-le-maal niks mee te maken, daar überhaupt over twijfelen toont echt een waanzinnig gebrek aan historisch besef.
En de grondwet, de lichamelijke integriteit boeit je ook niks? Je hebt straks niks meer te zeggen over of je wel of niet injecties of andere medicatie wilt he. Daar zit je gewoon aan vast tenzij je onder een brug wilt slapen.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 november 2021 @ 10:42:11 #74
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202011413
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:16 schreef Frenky893 het volgende:

[..]
En de grondwet, de lichamelijke integriteit boeit je ook niks? Je hebt straks niks meer te zeggen over of je wel of niet injecties of andere medicatie wilt he. Daar zit je gewoon aan vast tenzij je onder een brug wilt slapen.
Ik denk dat je per ongeluk een verkeerde post quote, ik reageerde namelijk op iemand die het slavernij noemde.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202011532
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 17:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Even resumeren: slavernij is verplicht zijn om te werken, waarbij vrijwel alle eventuele verdiensten afgestaan worden aan je eigenaar. Want je bent (letterlijk) iemand's eigendom. En niet in de zin van "muhmuhmuh ik moet een pasje laten zien", nee, echt eigendom.

Dat heeft hiet echt he-le-maal niks mee te maken, daar überhaupt over twijfelen toont echt een waanzinnig gebrek aan historisch besef.
wij dragen nu iets van 75% aan belasting af, zijn we dan 3 kwart slaaf? nee het is niet verplicht om te werken maar anders woon je onder een brug of in de bak.
Plaats hier uw advertentie
pi_202011541
Wel prettig dat ze nog steeds aan het leren zijn over dit vaccin :Y

Gisteravond zappte ik langs een docu over virussen, op RTL-Z of Nat.Geo, was bijna afgelopen. Toen zei men: er wordt al 30 jaar geprobeerd om een vaccin tegen Ebola te maken. (is nu sinds een paar jaar gelukt blijkbaar)

Maar ineens waren er in 2020 zelfs meerdere farmaceuten die een corona-vaccin konden maken :!

Waarvan een aantal alweer afgeschreven is lijkt het, want het is Pfizer voor en Pfizer na. Bijzonder, want alle vaccins waren toch heel goed en veilig? :?

twitter
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 3 november 2021 @ 10:55:05 #77
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_202011595
quote:
0s.gif Op woensdag 3 november 2021 10:50 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:

[..]
wij dragen nu iets van 75% aan belasting af, zijn we dan 3 kwart slaaf? nee het is niet verplicht om te werken maar anders woon je onder een brug of in de bak.
Dat is natuurlijk pertinent onwaar. Er zijn vrij veel mensen die niet werken, maar ook niet óf onder een brug óf in een gevangenis wonen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_202408703
They Need Your Children To Vaccinated In Order To Insall A Global Social Credit System.
quote:
Melissa Ciummei, a financial investor from Northern Ireland, has serious concerns that injection passports will be used more like data passports to control participation in society.

She believes that this passport system was manufactured in order to help bring about a financial reset, replacing our failing fiat currency system.

Because passports are so crucial for the successful implementation of this new financial system, mandatory vaccination of all citizens, young and old, will be imperative for the plan to succeed.
Angstaanjagend... vandaar ook de jacht op de ongevaccineerden!!!
We gaan echt hetzelfde systeem als China optuigen...
pi_202408798
We moeten er dan ook op hameren dat die pas zo snel als mogelijk weer wordt afgeschaft.
pi_202408853
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 november 2021 18:56 schreef Bocaj het volgende:
We moeten er dan ook op hameren dat die pas zo snel als mogelijk weer wordt afgeschaft.
Als deze eenmaal massaal in gebruik is genomen wordt t lastig om af te schaffen. parallelle samenleving met ruilhandel/crypto lijkt me een goed alternatief.
Plaats hier uw advertentie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')