abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201547787
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 22:44 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Zo heeft hij het nooit gezegd met eten. Hoe kom je daarbij.

En verder heeft dit niks te maken met het feit waarom hij opeens zo kortaf doet. Niks wat ik heb gezegd en gedaan rechtvaardigt dat gedrag. Ik heb hem totaal niet afgewezen, ik ben niet vaag en onzeker geweest. Dus dan zit er iets anders achter. Sterker nog andere mannen proberen het nog 100 keer zelfs als ik ze al 5 keer heb afgewezen. En deze man geef ik alle soorten hints en ruimte en jij wil zeggen dat hij dat niet doorheeft en zijn belangstelling daarom heeft verloren. Dat geloof ik niet
In dit topic lees ik alleen maar vaagheid en onzekerheid van jou.
De posts waarin anderen proberen mee te kijken in zijn hoofd, daar reageer je op om een mooie brij van vermoedens en gedachten en ‘stel dat’ ervan te maken.
De posts waarin mensen zeggen dat je zelf actie kunt ondernemen door hem uit te vragen of te vragen wat zijn intenties zijn… daar reageer je niet op.

Nee, lekker duidelijk ben je :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201548216
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 06:22 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
In dit topic lees ik alleen maar vaagheid en onzekerheid van jou.
De posts waarin anderen proberen mee te kijken in zijn hoofd, daar reageer je op om een mooie brij van vermoedens en gedachten en ‘stel dat’ ervan te maken.
De posts waarin mensen zeggen dat je zelf actie kunt ondernemen door hem uit te vragen of te vragen wat zijn intenties zijn… daar reageer je niet op.

Nee, lekker duidelijk ben je :')
Waarom heb je niet op die post gereageerd die ik speciaal voor jou heb getypt of was dat te duidelijk?
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 10:45:26 #78
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201549574
Energiezuigers
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  dinsdag 28 september 2021 @ 11:14:41 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201549874
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 22:44 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Zo heeft hij het nooit gezegd met eten. Hoe kom je daarbij.

En verder heeft dit niks te maken met het feit waarom hij opeens zo kortaf doet. Niks wat ik heb gezegd en gedaan rechtvaardigt dat gedrag. Ik heb hem totaal niet afgewezen, ik ben niet vaag en onzeker geweest. Dus dan zit er iets anders achter. Sterker nog andere mannen proberen het nog 100 keer zelfs als ik ze al 5 keer heb afgewezen. En deze man geef ik alle soorten hints en ruimte en jij wil zeggen dat hij dat niet doorheeft en zijn belangstelling daarom heeft verloren. Dat geloof ik niet
Ik denk dat collega’s over jou hebben geroddeld tegen hem en dat hij daarom ineens zo kortaf doet. Iets anders is gewoon niet mogelijk.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 28 september 2021 @ 11:24:11 #80
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_201549960
Waarom doen vrouwen zelf altijd zo afwachtend en vaag? :@ waarom niet eens initiatief nemen als de man voor de zoveelste keer een balletje opgooit?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_201550269
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:17 schreef HSG het volgende:
Wat denk je zelf? Hij wil n**ken natuurlijk.
Ja dit kun je eigenlijk altijd wel standaard invullen als een jonge gezonde vent met jou als jonge vrouw aan het praten is. Wat hij ook zegt. Hoe laat het ook is. En waar je ook bent.

Het leven is zo simpel soms.
pi_201551400
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:29 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Waar haal je dit vandaan. Kan een man hetniet oprecht bedoelen als ze jewillen helpen met sporten
Zeker, dan wil hij rijk worden, je krijgt de eerste paar sessies gratis, daarna 30¤/uur
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_201551539
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 22:44 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Zo heeft hij het nooit gezegd met eten. Hoe kom je daarbij.

En verder heeft dit niks te maken met het feit waarom hij opeens zo kortaf doet. Niks wat ik heb gezegd en gedaan rechtvaardigt dat gedrag. Ik heb hem totaal niet afgewezen, ik ben niet vaag en onzeker geweest. Dus dan zit er iets anders achter. Sterker nog andere mannen proberen het nog 100 keer zelfs als ik ze al 5 keer heb afgewezen. En deze man geef ik alle soorten hints en ruimte en jij wil zeggen dat hij dat niet doorheeft en zijn belangstelling daarom heeft verloren. Dat geloof ik niet
Dat eten zeg je zelf in post 71? :?

En over de rest: volgens mij ben jij zo vaag als de pest tegen hem. Jij denkt misschien van niet maar als ik jouw antwoorden naar hem hier zo lees dan geef je hem eigenlijk niets om mee te werken zodat hij de moed heeft om verder te proberen.
Waar is jouw speelsheid? Waar zijn jouw flirtjes?
Hij is misschien net zo onzeker als jij of heeft ook wat meer ECHTE hints nodig om een move te kunnen maken.

Ja en voor de rest: wat weten wij... Jij kent hem toch zo goed beweer je? Waarom blijf je dan zo draaien?
Ga zelf eens in de aanval!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_201552383
Vrouwen die nog steeds niet snappen dat waar je ook over praat en hoe de gast ook zal antwoorden, dat hij wilt neuken........
pi_201553537
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 07:57 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Waarom heb je niet op die post gereageerd die ik speciaal voor jou heb getypt of was dat te duidelijk?
Ik dacht dat ik dat coverde in mijn reply en eigenlijk heb ik het hele topic door al dezelfde reactie gegeven.

quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 22:35 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Ik zei van ja, is goed. Ik vertrouw jouw adviezen wel. Ik antwoordde op zijn vraag van samen sporten dat we dat echt moeten doen. Is dat zo een afwachtende reactie dan? En een keer over uiteten gaan, zei ik ook al.. nou dan moeten we een keer een datum prikken. Ik heb niet het idee dat ik hem geen hints geef. Ik geef hem alle ruimte om iets met mij in te plannen, maar vervolgens plant hij niks concreets. Hoe is dit mijn fout?

Ik durf ook niet zo goed iets met hem in te plannen, omdat ik gewoon niet zeker weet of hij daarop uit is en ik denk ook dat als hij mij wil uitvragen hij dat wel zou durven en hij is iemand die een vrouw wil uitvragen en niet omgekeerd. Dat weet ik wel van hem.
Waarom moet hij jou per se uitvragen? Waarom is het voor jou onhaalbaar dat te doen?
Ik blijf erbij, je bent vaag in je reacties en intenties.

Als jij in hem geïnteresseerd bent, vraag hem uit. Roep een voorstel voor een datum. En als hij daarop niet reageert, vraag hoe dat komt. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat hij zegt dat hij niet op die manier geïnteresseerd is? En dan heb je je duidelijkheid waar hij op uit is en die niemand in dit topic je kan geven.

Dat hij een type is die een vrouw wil uitvragen en dat jij daardoor die stap niet kunt nemen.. onzin. Meer ingegeven door jouw angst dan door iets anders, lijkt me.

Ben je serieus bang dat hij je gaat afwijzen als jij hem uitvraagt, als hij wél geïnteresseerd is? Puur omdat er dan blijkbaar een mannelijk ego zo gekrenkt is?
Nou… dan zou ik mijn conclusies wel trekken :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201563909
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 september 2021 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Ik dacht dat ik dat coverde in mijn reply en eigenlijk heb ik het hele topic door al dezelfde reactie gegeven.
[..]
Waarom moet hij jou per se uitvragen? Waarom is het voor jou onhaalbaar dat te doen?
Ik blijf erbij, je bent vaag in je reacties en intenties.

Als jij in hem geïnteresseerd bent, vraag hem uit. Roep een voorstel voor een datum. En als hij daarop niet reageert, vraag hoe dat komt. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Dat hij zegt dat hij niet op die manier geïnteresseerd is? En dan heb je je duidelijkheid waar hij op uit is en die niemand in dit topic je kan geven.

Dat hij een type is die een vrouw wil uitvragen en dat jij daardoor die stap niet kunt nemen.. onzin. Meer ingegeven door jouw angst dan door iets anders, lijkt me.

Ben je serieus bang dat hij je gaat afwijzen als jij hem uitvraagt, als hij wél geïnteresseerd is? Puur omdat er dan blijkbaar een mannelijk ego zo gekrenkt is?
Nou… dan zou ik mijn conclusies wel trekken :7
Toen ik hem zag, begon ik weer over dat sporten. Samen sporten, hoe zit dat? Wil je dat? Hij keek me alleen aan en zei van ik denk dat wij nooit samen gaan sporten. Onze agenda’s zijn anders etc. Ik reageerde van dus het was een grapje? Ik zei dat ik geen abonnement ga nemen als hij alleen 1 keer in het halfjaar meekomt. Ik merkte echt aan hem dat hij nou niet echt met me wilde sporten en ik ga mezelf niet opdringen. Ik snap echt geen zak van mannen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 september 2021 @ 13:32:15 #87
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_201564270
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Toen ik hem zag, begon ik weer over dat sporten. Samen sporten, hoe zit dat? Wil je dat? Hij keek me alleen aan en zei van ik denk dat wij nooit samen gaan sporten. Onze agenda’s zijn anders etc. Ik reageerde van dus het was een grapje? Ik zei dat ik geen abonnement ga nemen als hij alleen 1 keer in het halfjaar meekomt. Ik merkte echt aan hem dat hij nou niet echt met me wilde sporten en ik ga mezelf niet opdringen. Ik snap echt geen zak van mannen
Ik denk dat hij er een tikkeltje op afknapte dat je na een paar dagen nog steeds dacht dat hij met 'ik wil je privécoach wel zijn ;)' letterlijk 'naar de sportschool gaan' bedoelde, en dat hij er wel klaar mee is nu. Negen van de tien vrouwen zouden, lijkt me, echt wel doorhebben dat hij daarmee niet létterlijk 'naar de sportschool gaan' bedoeld (en daar op gereageerd hebben naar gelang ze wel of geen zin hebben in hetgeen hij duidelijk bedoelde).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_201564996
quote:
9s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ik denk dat hij er een tikkeltje op afknapte dat je na een paar dagen nog steeds dacht dat hij met 'ik wil je privécoach wel zijn ;)' letterlijk 'naar de sportschool gaan' bedoelde, en dat hij er wel klaar mee is nu. Negen van de tien vrouwen zouden, lijkt me, echt wel doorhebben dat hij daarmee niet létterlijk 'naar de sportschool gaan' bedoeld (en daar op gereageerd hebben naar gelang ze wel of geen zin hebben in hetgeen hij duidelijk bedoelde).
Hoe had ik dan moeten reageren anders dan ja ik vertrouw jouw adviezen wel, maar ook daar ging hij niet op in. Ik wist ook wel niet letterlijk sportschool...
pi_201565062
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:21 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Hoe had ik dan moeten reageren anders dan ja ik vertrouw jouw adviezen wel, maar ook daar ging hij niet op in. Ik wist ook wel niet letterlijk sportschool...
Of: ‘Je zegt wel samen sporten, maar bedoel je dan <naam sport> samen doen, of vind je het leuk om samen een keer af te spreken? Drankje doen of zo. Lijkt mij wel leuk, ik wil je best wel beter leren kennen’.

Zegt hij nee, dan heb je je antwoord.

En bij bevestigend antwoord:
‘Kun je op <datum en tijd>?’

Enzovoort, ik zal niet het hele script uit hoeven schrijven toch?

Of heb jij last van waar je denkt dat hij last van heeft (en je in je reply op mij niet op hebt gereageerd): dat hij het echtechtecht nodig heeft jou uit te vragen ipv andersom? :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 september 2021 @ 14:45:31 #90
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201565360
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 13:06 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Toen ik hem zag, begon ik weer over dat sporten. Samen sporten, hoe zit dat? Wil je dat? Hij keek me alleen aan en zei van ik denk dat wij nooit samen gaan sporten. Onze agenda’s zijn anders etc. Ik reageerde van dus het was een grapje? Ik zei dat ik geen abonnement ga nemen als hij alleen 1 keer in het halfjaar meekomt. Ik merkte echt aan hem dat hij nou niet echt met me wilde sporten en ik ga mezelf niet opdringen. Ik snap echt geen zak van mannen
Klinkt niet alsof hij je echt leuk vindt. Verspil je energie er dan verder niet aan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_201565679
Flirten is gewoon een spel en dan merk je of er eeen match is...
meestal is het vooral ernaar kijken of je het leuk met elkaar hebt en ongecompliceerd een leuke tijd samen kunt hebben.

Ik denk dat je kunt vaststellen dat die match er niet is als jij zo verward raakt van zijn flirt.

Waarom hij nu zo afstandelijk reageeert weet ik ook niet, maar ik denk wel dat hij daar zo zijn eigen reden voor heeft.
Misschien was het juist die 'verwarring' en/of heb je onbewust ook afwijzende signalen gegeven doordat je zijn pogingen een datum voor een etentje te krijgen een beetje uit de weg leek te gaan (als hij letterlijk vraagt om uit eten te gaan en je enkel reageert dat 'er dan een keertje een datum geprikt moet worden, maar je vervolgens niks er meer over zegt _kan_ dat overkomen alsof je hem afwees en eigenlijk geen zin in die date had)

Je zou misschien nog kunnen proberen de boel te redden door heel eerlijk al je kaarten op tafel te leggen..
Aangeven dat je hem erg graag hebt en dat je dacht dat hij ook wel wat samen wilde doen, maar dat er kennelijk een misverstand tussen jullie ontstond en vragen waarom hij nu zo afstandelijk doet. Zelfs aangeven dat het misschien rondom dat 'datum prikken' was wat beide verkeerd opgevat hebben... ji dacht dat hij met een datum zou komen en hij misschien wilde dat jij een datum zou noemen daarvoor.

maar misschien is dat al te laat...
het is natuurlijk wel een teken dat bij een zeer vroege flirt al zulke misverstanden ontstaan en kennelijk niet zo heel veel onderling vertrouwen in elkaar bestaat
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201567640
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:20 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Ik ben hierin wat clueless hoor, maar uit welk stuk maak je dat ne*ken op? Kan het ook simpel flirterig zijn bedoeld ?
Hetero kerels besteden slechts tijd en aandacht aan drie dingen:
- Werk
- Hobby
- En dingen waar ze hun pik in kunnen steken.

Ik denk niet dat jij in de eerste twee categorieën valt.
  woensdag 29 september 2021 @ 18:08:32 #93
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_201567651
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 18:07 schreef Werkman het volgende:

[..]
Kerels besteden slechts aandacht en tijd aan drie dingen:
Werk
Hobby
En dingen waar ze hun pik in kunnen steken.

Ik denk niet dat jij in de eerste twee categorieën valt.
Ja, Werkman weet hoe het zit. :')
The love you take is equal to the love you make.
  woensdag 29 september 2021 @ 18:08:56 #94
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201567655
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 22:20 schreef Tattoorose het volgende:

[..]
Ik ben hierin wat clueless hoor, maar uit welk stuk maak je dat ne*ken op? Kan het ook simpel flirterig zijn bedoeld ?
:')
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')