abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 25 september 2021 @ 16:39:58 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201513240
quote:
Heerlenaar opgepakt voor bedreigen vicepremier Hugo de Jonge



Danny V. (27) is opnieuw gearresteerd voor het bedreigen van een politicus. Hij wordt ervan verdacht vicepremier en 'coronaminister' Hugo de Jonge van Volksgezondheid met de dood te hebben bedreigd. 'Hugo moet dood'
Danny zou samen met twee anderen te zien zijn op een video die met een telefoon is opgenomen. In de video is te zien hoe de mannen verschillende liedjes zingen, tijdens of net na een coronapersconferentie van minister-president Mark Rutte en De Jonge. Een van de passages uit die liedjes is 'Hugo moet dood, Hugo moet dood'.

Aangifte vicepremier
Ook is te horen dat iemand zingt dat 'Hugo moet branden, want branden doet Hugo het best'. Met name die laatste passage komt volgens de politie uit de mond van Danny. De video is voorgelegd aan de vicepremier en die heeft de politie laten weten zich bedreigd te voelen. Overigens is het fragment al in juli vastgelegd, maar ging het pas via enkele omwentelingen op social media leven.

Onvoldoende reden
Danny is deze week opgepakt op verdenking van bedreiging met de dood. De onderzoeksrechter besloot vrijdag om de Heerlenaar langer in voorarrest te houden. Vanwege het karakter van de zaak is besloten deze versneld voor de rechter te brengen. Op 6 oktober verschijnen Danny en diens advocaten Bjorn Jegers en Wesley Houben voor een politierechter in Maastricht.

Advocaat Jegers toont zich ietwat verbaasd over de hele gang van zaken. "Ik vind zijn aandeel in het geheel dusdanig klein dat er wat mij betreft onvoldoende reden is om hem aan te houden, laat staan om zijn voorarrest te verlengen. Inhoudelijk ga ik er niets over zeggen. Dat doen we op 6 oktober."

Pieter Omtzigt
Het is voor de Heerlense verdachte niet voor het eerst dat hij verdacht wordt van een doodsbedreiging aan het adres van een vooraanstaand politicus. Danny werd onlangs nog in hoger beroep veroordeeld tot vier maanden celstraf, waarvan twee maanden voorwaardelijk, voor het bedreigen van Kamerlid Pieter Omtzigt.

'Zal je doodslaan'
De twintiger is een bekend gezicht in de wereld van demonstranten. Vooral rondom demonstraties tegen het Nederlandse coronabeleid laat Danny zich gelden, zowel op social media als bij fysieke bijeenkomsten. Het was op 20 augustus 2020 na zo'n demonstratie in Den Haag dat hij oog in oog kwam te staan met Pieter Omtzigt en 'ik zal je doodslaan, mongool' en 'kankermongool' riep.

Danny is overigens in cassatie gegaan in die zaak. Een andere straf accepteerde hij wel; in februari van dit jaar kreeg hij een taakstraf voor het online beledigen van agenten en het tonen van een luchtdrukwapen op Facebook.

https://www.1limburg.nl/h(...)remier-hugo-de-jonge
------------------------------

Manmanman :|W :|W Die leert het ook nooit he :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201513270
LOL die baardmans wat is deze ineens echt WTF gek!!? 🤣 _O-
pindazakje
  zaterdag 25 september 2021 @ 17:26:37 #3
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_201513849
We doen allemaal wel eens dingen waar we later spijt van hebben. Denk alleen dat deze persoon het begrip spijt niet kent.
pi_201513860
Nederland, dictatuur-land.
pi_201513985
Zanger, songwriter, vader, demonstrant, en bedreiger. Danny V is een druk man.
pi_201516093
Heerlense tokkies.
Leuk om eens een kratje bier mee te delen, maar dat was het verder ook wel.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_201520961
quote:
7s.gif Op zaterdag 25 september 2021 17:27 schreef trotse_wappie het volgende:
Nederland, dictatuur-land.
Er zijn dagen dat ik wens dat Nederland een dictatuur wordt. Zijn we eindelijk van dat kansloze gedram af.
Keerzijde is dat ik met al mijn mede-academici in veel dictaturen de volgende ben...
pi_201521822
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 16:39 schreef Starhopper het volgende:
Manmanman :|W :|W Die leert het ook nooit he :{
  zondag 26 september 2021 @ 09:13:42 #9
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_201521935
Dit soort gevaarlijke idioten geeft idioten als Hugo alleen maar het gevoel dat ze door moeten gaan met waar ze mee bezig zijn. Doel niet bereikt dus.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')