abonnement Unibet Coolblue
pi_201511090
Je kent ze vast wel: winkelmedewerkers waarvan je je afvraagt hoe het ze ooit is gelukt om een baan bij de desbetreffende winkel te krijgen, of ze nou irritant, dom, onhandig, chagrijnig, vervelend of agressief zijn, die gelijk of je afkomen of waarvan je het gevoel krijgt dat ze je aan het stalken zijn. Maar misschien ken je ook wel hele leuke, vrolijke, charmante, hoffelijke of komische medewerkers? En heb je dan iets bijzonders met ze meegemaakt? Deel dan hier wat jouw ervaringen met ze zijn, om anderen voor ze te waarschuwen, of omdat je ervaring te grappig of interessant is om niet met de rest van de wereld te delen...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:34:09 #2
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_201511100
TS begint.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_201511183
welke winkel medewrrker vraag je je dat niet bij af :')

Aan de andere kant: werk is werk en iemand moet het doen. :s)

[ Bericht 19% gewijzigd door mschol op 29-09-2021 06:05:33 ]
pi_201526660
Echt hè, soms mensen van boven de 20 die nog aan het vakkenvullen zijn. Of van de bedrijfsleiders in een appie of jumbo die zich dan helemaal de koning voelen :')

Triest.
  woensdag 29 september 2021 @ 01:27:01 #5
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_201559753
quote:
4s.gif Op zondag 26 september 2021 14:43 schreef fotostarter het volgende:
Echt hè, soms mensen van boven de 20 die nog aan het vakkenvullen zijn. Of van de bedrijfsleiders in een appie of jumbo die zich dan helemaal de koning voelen :')

Triest.
Je kunt ook thuis in je bed blijven stinken en lekker in de bijstand zitten.

Dát is triest.
pi_201559757
quote:
4s.gif Op zondag 26 september 2021 14:43 schreef fotostarter het volgende:
Echt hè, soms mensen van boven de 20 die nog aan het vakkenvullen zijn. Of van de bedrijfsleiders in een appie of jumbo die zich dan helemaal de koning voelen :')

Triest.
moeten zij zelf weten
pi_201565459
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 01:27 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Je kunt ook thuis in je bed blijven stinken en lekker in de bijstand zitten.

Dát is triest.
Eerste winkelmedewerker gespot.
pi_201565480
quote:
4s.gif Op zondag 26 september 2021 14:43 schreef fotostarter het volgende:
Echt hè, soms mensen van boven de 20 die nog aan het vakkenvullen zijn. Of van de bedrijfsleiders in een appie of jumbo die zich dan helemaal de koning voelen :')

Triest.
Neerbuigend doen naar mensen die gewoon hun werk doen is ook niet echt aardig.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_201565489
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:56 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Neerbuigend doen naar mensen die gewoon hun werk doen is ook niet echt aardig.
Kan ik het nog wel triest vinden.
pi_201565815
quote:
0s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:56 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Neerbuigend doen naar mensen die gewoon hun werk doen is ook niet echt aardig.
Dit dus :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_201566097
Als 15 jarige ging ik en een vriend de eerste WoW subscription kopen bij Intertoys. De medewerker was 20-30 jaar en had al veel ervaring met WoW. Uiteindelijk heeft hij ons een half uur staan uitleggen wat we moesten doen en dergelijke. Toffe ervaring. Sowieso waren de midnight releases van WoW leuk daar.

Een andere keer was een gezin in de winkel met ruzie. De moeder had baby in de armen en die vent stond op het punt te gaan slaan. Medewerker zag dat en had had die vent weggejaagd en politie gebeld.

Ik was bij zo'n turken winkel voor smartphone artikelen. Eigenaar had zijn moeder aan het werk gezet en ik vroeg haar of ze een batterij had voor mijn mobiel. Stopt ze er zo'n 2e handse batterij in van een wazig merk (had ik kunnen verwachten). Ze kreeg het vervolgens niet meer eruit. Dus ik commentaar dat ik mijn telefoon onbeschadigd terug wil en dat ik wel online bestel. Eigenaar boos en schreeuwde dat ik zijn moeder blijkbaar belachelijk maak en niet bij hem koop.

Een leukere ervaring was toen we knetterstoned lange vloei gingen kopen bij de lokale tankstation in de nacht. Die vrouw aan de balie was ons aan het uitlachen voor onze stonede ogen :').

Een andere leuke ervaring was toen ik had getankt maar mijn pinpas deed het niet meer. Ik had 10 euro contant en het koste iets van 11 euro. Persoon aan de balie had de rest bijbetaald.

Dat is wat ik nu kan bedenken
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
pi_201566190
Gelukkig worden ze over niet al te lange tijd allemaal vervangen door robots.
  woensdag 29 september 2021 @ 16:19:40 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201566370
Ik heb ooit in een winkel gewerkt en ben toen elk sprankje levenslust dat ik nog had kwijtgeraakt.
Is ook nooit meer goed gekomen daarna.

edit: sorry, dacht dat dit topic in klb stond.
Ik zal een een on topic reactie doen: Ik kom zo min mogelijk in winkels want brrrrr menselijk contact, maar ik ben een keer in een boetiekachtig iets heel goed geholpen toen ik op zoek was naar een shirt bij een specifieke broek. Die man nam er echt de tijd voor, misschien ook wel omdat er verder toch niemand was in die winkel.

[ Bericht 29% gewijzigd door herverwijderd op 29-09-2021 16:30:34 ]
  woensdag 29 september 2021 @ 17:03:44 #14
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_201566934
quote:
4s.gif Op woensdag 29 september 2021 14:54 schreef fotostarter het volgende:

[..]
Eerste winkelmedewerker gespot.
Zeer zeker niet. Bijstand.
pi_201567042
quote:
1s.gif Op woensdag 29 september 2021 17:03 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Zeer zeker niet. Bijstand.
Dat is ook geweldig!
pi_201567344
Ik vind dit nu al een leuk topic. _O-
Aan het typen...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')