abonnement Unibet Coolblue
pi_201510975
Ben jij ze ook wel eens tegengekomen: pareltjes van (kleine) winkels, die al dan niet verborgen een zeer bijzondere uitstraling hebben, dan wel verrassen in hun assortiment, het positieve gevoel dat je er bij krijgt als je er binnenstapt, omdat ze gewoon (super)gezellig zijn, leuk en/of bijzonder? En zou je het jammer vinden als ze zouden verdwijnen omdat ze hun hoofd niet boven water kunnen houden vanwege te weinig klandizie of omdat ze erg krap bij kas zitten, of het nou door de Coronacrisis is, omdat ze lastig te vinden zijn in een achterafstraatje, of omdat je er zo aan voorbij loopt, gewoon omdat ze niet opvallen?
Dan kun je hier delen wat voor winkel het is, waarom die winkel zo bijzonder is in jouw ogen, en waar ze zitten door het bijbehorende adres te geven (of de website), zodat evt. misschien meer mensen die winkel gaan bezoeken en daar ievt. hun producten kopen, wat de kans misschien groter maakt dat ze het gaan overleven...
Een probleem is pas een probleem als je er een probleem van maakt.
  zaterdag 25 september 2021 @ 14:33:49 #2
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_201511097
TS begint.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  Leukste jonkie 2022 zaterdag 25 september 2021 @ 15:22:42 #3
385265 datismijnmening
Prinses in 020
pi_201512003
De Jumbo in Abcoude :Y
Je maintiendrai -XOXO-
  zaterdag 25 september 2021 @ 15:44:13 #4
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_201512342
De Albert Heijn in Hoogkarspel. Daar een keer een broodje frikandel gehaald. Was erg smakelijk!
pi_201512780
Wentink in Arnhem.

https://www.wentinkhobby.nl/
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_201514404
AH XL in Eindhoven, fucking grote winkel jongen. En hele goede herinneringen aan!
Had geen euro bij voor een winkelwagentje, wou ik briefje van 10 gaan omwisselen bij de service balie kreeg ik gratis een plastic winkelwagenmuntje! Dat noem ik pas service _O_

Muntje heb ik nog steeds en gebruik ik stiekem ook bij de Jumbo soms, werkt net zo goed :@
pindazakje
  zaterdag 25 september 2021 @ 18:09:11 #7
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201514452
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:07 schreef Hyaenidae het volgende:
AH XL in Eindhoven, fucking grote winkel jongen. En hele goede herinneringen aan!
Had geen euro bij voor een winkelwagentje, wou ik briefje van 10 gaan omwisselen bij de service balie kreeg ik gratis een plastic winkelwagenmuntje! Dat noem ik pas service _O_
Alleen als je in het begin iets vergeten bent te pakken moet je wel even drie kilometer teruglopen.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201514544
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:09 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Alleen als je in het begin iets vergeten bent te pakken moet je wel even drie kilometer teruglopen.
Dat is juist een pré, hoort bij de beleving. Zodat je er helemaal in opgaat in het XL gebeuren, alsof je een mier bent in een reuzenwinkel geniaal bedacht _O_
pindazakje
  zaterdag 25 september 2021 @ 18:14:55 #9
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201514591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 18:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dat is juist een pré, hoort bij de beleving. Zodat je er helemaal in opgaat in het XL gebeuren, alsof je een mier bent in een reuzenwinkel geniaal bedacht _O_
Ja, die winkel is inderdaad lomp groot.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201515478
Energy Dictator op de Ten Kate markt!

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201515704
IJzerwaren/gereedschappen W Pijper op de oudegracht O+ Weten álles, denken graag met je mee, en nemen de tijd voor je, al heb je maar iets van een euro nodig.

Ik ging er een keer heen voor 10 ringetjes voor m6 bouten, en in plaats van een plastic assortimentsdoos van een tientje die je bij gamma/praxis zou moeten kopen, werd een van de vele houten laatjes opengetrokken en werden er keurig 10 ringetjes uitgeteld op de balie, voor iets van 10 cent per stuk :D

https://www.duic.nl/onder(...)-kan-dat-kan-ik-ook/
pi_201515996
Meesterslijpers, 1 van de mooiste winkels van Amsterdam, prachtig assortiment en kennis op gebied van koken, messen en barbecues:

🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_201524392
De kringloopwinkel! Naast het feit dat hergebruik voordelig en beter voor het milieu is, kun je er vaak ook socializen. Ik kijk eerst in de kringloop voordat ik iets nieuws aanschaf.
pi_201543491
Fuck de Jumbo, fuck de AH, allemaal naar de Boni...

...omdat ze er geniale rozijnbroodjes hebben.
afspraak tandarts verzetten
pi_201543689
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 september 2021 19:20 schreef Daantke het volgende:
IJzerwaren/gereedschappen W Pijper op de oudegracht O+ Weten álles, denken graag met je mee, en nemen de tijd voor je, al heb je maar iets van een euro nodig.

Ik ging er een keer heen voor 10 ringetjes voor m6 bouten, en in plaats van een plastic assortimentsdoos van een tientje die je bij gamma/praxis zou moeten kopen, werd een van de vele houten laatjes opengetrokken en werden er keurig 10 ringetjes uitgeteld op de balie, voor iets van 10 cent per stuk :D

https://www.duic.nl/onder(...)-kan-dat-kan-ik-ook/
En welke stad of dorp heb je het over?
  dinsdag 28 september 2021 @ 11:01:31 #16
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201549751
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 12:35 schreef Jo221 het volgende:
De kringloopwinkel! Naast het feit dat hergebruik voordelig en beter voor het milieu is, kun je er vaak ook socializen. Ik kijk eerst in de kringloop voordat ik iets nieuws aanschaf.
Die in Uden is fijn.

https://gowiththevlo.nl/k(...)la-voor-schatjagers/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')