abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201647957
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:51 schreef Sjemmert het volgende:
Vanavond BF 2042 Beta _O_ *O*
Morgen pas toch. Je kan hem pre-loaden vandaag.
pi_201647966
quote:
730 euries maar :D
pi_201648012
quote:
5s.gif Op zondag 3 oktober 2021 21:37 schreef onlogisch het volgende:
Boys,

Mijn zoon is binnenkort jarig. Hij is helemaal into F1 nu. Hij heeft een racestuurtje en pedalen. Maar dat staan los op z'n bureau. Voor zijn verjaardag komt er een race simulator.

Nu is mijn vraag aan jullie ; Welke race games mogen er straks niet ontbreken? Wat vinden jullie de tofste racegames op een PS5?
Voor competitief online racen is GT Sport veruit het beste op de PlayStation, ik heb die wel een paar honderd uur gespeeld :P En uiteraard straks GT7.

Daarnaast voor rally rijden is Dirt Rally 2.0 een aanrader.

Assetto Corsa Competizione is ook verkrijgbaar op de PlayStation dat is een GT3/4 race sim. Speel ik zelf regelmatig op de PC.
pi_201648019
quote:
4s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:57 schreef Leonos het volgende:

[..]
Morgen pas toch. Je kan hem pre-loaden vandaag.
Ja oke maar 00:00 vannacht zit ik klaar hoor ;)
pi_201648110
Alle 8 de reguliere Valkyries verslagen (God of War).

Nu alleen nog wat runs doen in Nilfheim voor Ivaldi's Armour plus wat upgrades.

Daarna is de Valkyrie Queen aan de beurt.
En daarna nog wat challenges, een zooi collectibles en locations en dan is de platinum binnen.

Weet alleen niet of ik dat op tijd ga redden vóór Far Cry 6.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201648269
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:10 schreef StateOfMind het volgende:
Alle 8 de reguliere Valkyries verslagen (God of War).

Nu alleen nog wat runs doen in Nilfheim voor Ivaldi's Armour plus wat upgrades.

Daarna is de Valkyrie Queen aan de beurt.
En daarna nog wat challenges, een zooi collectibles en locations en dan is de platinum binnen.

Weet alleen niet of ik dat op tijd ga redden vóór Far Cry 6.
Die Valkyrie Queen heb ik echt uuuuren over gedaan op hoogste difficulty _O-
Eerlijk gezegd waren die challenges de enige moeilijk in de game. De rest was vrij simpel.

Gister Spiderman weer 100% uitgespeeld incl DLC

Ben nu new game+ op ultimate difficulty gestart maar denk niet dat ik het snel uit ga spelen, ik moet nog aan Miles Morales beginnen :')
pi_201648535
Miles Morales is veel toffer
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:02:22 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201648711
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:48 schreef StateOfMind het volgende:
Miles Morales is veel toffer
Maar de eerste Spider-Man moet men ook wel spelen. Het is niet zo dat die slecht is ofzo, alleen 100% is echt saai.

Verder zou ik Miles niet direct starten als je net deel 1 op 100% hebt gehaald. Dan ben je snel burned out.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 5 oktober 2021 @ 17:34:23 #184
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_201649100
quote:
17s.gif Op maandag 4 oktober 2021 20:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tales of Arise _O_

Wat een heerlijke game jongens en meisjes!

Aanrader voor iedereen die ook maar enigszins jrpg's leuk vindt.
100% mee eens.
quote:
dank!
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_201650132
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 16:02 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Ja oke maar 00:00 vannacht zit ik klaar hoor ;)
Hmmm misschien toch maar niet, morgen ochtend pas kan je er in zie ik net.

pi_201651499
Ik weet niet of ik nu een rare vraag stel, maar heb niet heel veel verstand van de playstation .. mijn controller is kapot gegaan en heb een nieuwe gekocht.. kan met deze de playstation wel gewoon starten maar na 1 minuut ofzo doet ie het niet meer.. terwijl hij wel gewoon blauw is… had ook een andere gekocht,nacon maar die werkt ook niet… iemand enig idee wat te doen?
pi_201651635
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:27 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik weet niet of ik nu een rare vraag stel, maar heb niet heel veel verstand van de playstation .. mijn controller is kapot gegaan en heb een nieuwe gekocht.. kan met deze de playstation wel gewoon starten maar na 1 minuut ofzo doet ie het niet meer.. terwijl hij wel gewoon blauw is… had ook een andere gekocht,nacon maar die werkt ook niet… iemand enig idee wat te doen?
Als je zowel een officiële Sony controller gekocht hebt als de enige controller met licentie, de Nacon, en beiden doen het niet, dan is de kans groot dat het niet aan de controllers ligt maar ergens anders aan.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_201651984
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 20:27 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Ik weet niet of ik nu een rare vraag stel, maar heb niet heel veel verstand van de playstation .. mijn controller is kapot gegaan en heb een nieuwe gekocht.. kan met deze de playstation wel gewoon starten maar na 1 minuut ofzo doet ie het niet meer.. terwijl hij wel gewoon blauw is… had ook een andere gekocht,nacon maar die werkt ook niet… iemand enig idee wat te doen?
En als je hem bedraad gebruikt ? Controller updates gedaan ?
pi_201652459
twitter

twitter






[ Bericht 9% gewijzigd door DKUp op 05-10-2021 21:50:32 ]
SOONY
pi_201655091
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 18:59 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Hmmm misschien toch maar niet, morgen ochtend pas kan je er in zie ik net.

[ afbeelding ]
En en, is het wat?!
pi_201656003
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 15:56 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Bundels :r
Hangt van de bundel af.
  Eindredactie Games woensdag 6 oktober 2021 @ 09:53:14 #192
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_201656129
quote:
Yay, de achievement-pictogrammetjes zijn gelekt :')

Ben wel benieuwd hoe die remasters eruit zien / spelen straks.
Ik verwacht er niet heel veel van eigenlijk
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:00:03 #193
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_201656203
quote:
19s.gif Op dinsdag 5 oktober 2021 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Maar de eerste Spider-Man moet men ook wel spelen. Het is niet zo dat die slecht is ofzo, alleen 100% is echt saai.
"Niet slecht of zo"? Ik vond de eerste Spiderman een super leuk spel, en t was ook een behoorlijke hit. Enorm mee vermaakt. De eerste keer door die gebouwen slingeren gaf een fantastisch game-gevoel. Heel goed gedaan.

Dat ie met 100% plat saai wordt, ja daar heb ik geen last van. Ik vind 100% platten sowieso saai, daar ga ik dan ook nooit voor. Al heb ik bij Spiderman volgens mij wel alle wijken op 100% gedaan. Was er toen wel ff klaar mee, dus de DLC nooit gedaan ondanks Black Cat (komt je bekend voor?).

quote:
Verder zou ik Miles niet direct starten als je net deel 1 op 100% hebt gehaald. Dan ben je snel burned out.
Mja, idd beetje meer van hetzelfde. Gelukkig zat er bij mij flinke pauze tussen, dus dan was t wel een leuke refresher. Maar niet enorm andere gameplay of zo. En korter. Voelde dus voor mij meer als een DLC. Maar ook hier weer erg mee vermaakt.

Zo'n soort spel zou ik dus graag met de X-MEN willen zien en dan niet met die overrated Wolverine. En dan ook niet dat saaie copy/paste missie spel van Avengers Square-Enix. Dat was wel "te doen" maar niet fantastisch. Het is nu leuk dat ze steeds gratiis DLC characters en missies uitbrengen achteraf (om t goed te maken). Dat is de redenw aarom t nog steeds GB's inneemt op m'n drive.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_201656383
quote:
2s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:53 schreef 2dope het volgende:

[..]
Yay, de achievement-pictogrammetjes zijn gelekt :')

Ben wel benieuwd hoe die remasters eruit zien / spelen straks.
Ik verwacht er niet heel veel van eigenlijk
GTA 3 vond ik de slechtste game uit de serie en San Andreas vond ik alleen leuk omdat de missies soms moeilijk waren. Dat hele gangsterhood sfeertje boeide me totaal niet. Blijft over de leukste game uit de reeks Vice City.
Die zou ik zeker remastered wel willen spelen. Het is ook al lang genoeg geleden om weer boeiend te worden.
Maar om nu een trilogie te kopen met mogelijk maar 1 game die ik echt wil spelen............
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 6 oktober 2021 @ 10:17:56 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_201656392
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:00 schreef Ang3l het volgende:

[..]
"Niet slecht of zo"? Ik vond de eerste Spiderman een super leuk spel, en t was ook een behoorlijke hit. Enorm mee vermaakt. De eerste keer door die gebouwen slingeren gaf een fantastisch game-gevoel. Heel goed gedaan.

Dat ie met 100% plat saai wordt, ja daar heb ik geen last van. Ik vind 100% platten sowieso saai, daar ga ik dan ook nooit voor. Al heb ik bij Spiderman volgens mij wel alle wijken op 100% gedaan. Was er toen wel ff klaar mee, dus de DLC nooit gedaan ondanks Black Cat (komt je bekend voor?).
[..]
Mja, idd beetje meer van hetzelfde. Gelukkig zat er bij mij flinke pauze tussen, dus dan was t wel een leuke refresher. Maar niet enorm andere gameplay of zo. En korter. Voelde dus voor mij meer als een DLC. Maar ook hier weer erg mee vermaakt.

Zo'n soort spel zou ik dus graag met de X-MEN willen zien en dan niet met die overrated Wolverine. En dan ook niet dat saaie copy/paste missie spel van Avengers Square-Enix. Dat was wel "te doen" maar niet fantastisch. Het is nu leuk dat ze steeds gratiis DLC characters en missies uitbrengen achteraf (om t goed te maken). Dat is de redenw aarom t nog steeds GB's inneemt op m'n drive.
Ja engeltje, we zijn het dus eens met elkaar.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_201656448
Wel beetje klaar met Rockstar en hun uitmelk praktijken :W
  Eindredactie Games woensdag 6 oktober 2021 @ 10:39:08 #197
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_201656567
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:17 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
GTA 3 vond ik de slechtste game uit de serie en San Andreas vond ik alleen leuk omdat de missies soms moeilijk waren. Dat hele gangsterhood sfeertje boeide me totaal niet. Blijft over de leukste game uit de reeks Vice City.
Die zou ik zeker remastered wel willen spelen. Het is ook al lang genoeg geleden om weer boeiend te worden.
Maar om nu een trilogie te kopen met mogelijk maar 1 game die ik echt wil spelen............
Ik vond die drie oudere GTA-games destijds heel tof maar nu jaren later echt niet boeiend meer om weer op te starten, ze hebben de tand des tijds ook niet bijster goed doorstaan wat mij betreft. Ik verwacht straks dus gewoon dezelfde clunky zooi van 20 jaar oud, maar dan in 4K resolutie. Maar wie weet verrassen ze ons nog een beetje
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_201656615
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 09:41 schreef Nober het volgende:

[..]
Hangt van de bundel af.
Nope. Is altijd troep of games die je normaal gesproken nooit zou kopen. Afzetterij.
pi_201657181
quote:
0s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 10:48 schreef Aurelius het volgende:

[..]
Nope. Is altijd troep of games die je normaal gesproken nooit zou kopen. Afzetterij.
Ik ga voor de Ultimate Six bundel met PS6, GTA6 en MGS6 in 2028.
pi_201657719
quote:
4s.gif Op woensdag 6 oktober 2021 08:14 schreef Leonos het volgende:

[..]
En en, is het wat?!
Download staat aan, ga nog ff naar de winkel nu en dan ga ik er even goed voor zitten :9
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')