abonnement Unibet Coolblue
pi_201523717
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Leugens zijn ook geen mening
Aan de andere kant wel handig als leugens weersproken worden, dat is wel een doel wat gediend zou kunnen worden. Echter wat je zag op r/the_donald en vermoedelijk ook op nieuwere gelieerde sites is dat je gebanned werd wanneer je je kritisch uitsprak over zijne heerlijkheid en zijn diarree aan leugens.
pi_201523729
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 11:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Waarom zou het van de buis moeten, of uit de bus? Dat zeg ik nergens. Ik zeg alleen dat het belangrijk is om te weten wie erachter zit en waar het geld vandaan komt. Dat geldt voor RT, dat geldt voor De Volkskrant, dat geldt voor FOK!.
Ik zie niet in waarom het belangrijk is, als de argumenten je daar niet bevallen dan kun je natuurlijk proberen een ander te overtuigen van je eigen gelijk.
Laten we het internet aub zo vrij en zo ongereguleerd mogelijk houden. Het is de laatste plek waar er nog sprake is van vrijheid.
pi_201523745
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Aan de andere kant wel handig als de leugens weersproken worden, dat is wel een doel wat gediend zou kunnen worden. Echter wat je zag op r/the_donald en vermoedelijk ook op nieuwere gelieerde sites is dat je wanneer je je kritisch uitspraak over zijne heerlijkheid en zijn diarree aan leugens je gebanned werd.
En ook dat is fout, het als aanhanger van het vrije woord wat de aanhangers van Trump vaak pretenderen te zijn moet je ook wel openstaan voor kritiek.
pi_201523798
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:30 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Omdat ze de staatsveiligheid ondermijnen. Dat hebben we in januari al gezien.
Wat we in Januari hebben gezien is een vreedzame demonstratie die helaas uit de hand gelopen is door een kleine minderheid.
De raddraaiers worden berecht en sommigen zitten al een hele tijd vast. Kortom het systeem heeft gewerkt zoals het zou moeten werken.
Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat je slechts 6 januari aanhaalt maar wel de talloze rellen en plunderingen die de voorgaande jaren gemakshalve even vergeet te vermelden.
Heeft HowardRoarke dan toch gelijk dat er met een dubbele maat gemeten word omdat je vind dat je het morele gelijk aan je zijde hebt?
Daarom zijn principes oh zo belangrijk in een democratie.
  zondag 26 september 2021 @ 11:44:51 #80
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201523855
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat we in Januari hebben gezien is een vreedzame demonstratie die helaas uit de hand gelopen is door een kleine minderheid.
De raddraaiers worden berecht en sommigen zitten al een hele tijd vast. Kortom het systeem heeft gewerkt zoals het zou moeten werken.
Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat je slechts 6 januari aanhaalt maar wel de talloze rellen en plunderingen die de voorgaande jaren gemakshalve even vergeet te vermelden.
Heeft HowardRoarke dan toch gelijk dat er met een dubbele maat gemeten word omdat je vind dat je het morele gelijk aan je zijde hebt?
Daarom zijn principes oh zo belangrijk in een democratie.
Ja en IS zijn ook maar een stel idealistische koran-studenten die een betere maatschappij willen. Al die afgehakte hoofden zijn een minderheid aan raddraaiers.
pi_201523927
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:29 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Leugens zijn ook geen mening
Opmerkelijk punt. Ik ben wel benieuwd hoe je 'leugens' zou definiëren in het algemeen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 september 2021 @ 11:51:51 #82
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201523937
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 11:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijk punt. Ik ben wel benieuwd hoe je 'leugens' zou definiëren in het algemeen.
Leugens = Dingen die aantoonbaar onwaar zijn
  zondag 26 september 2021 @ 11:52:58 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201523948
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom het belangrijk is
Dus het maakt niet uit welke agenda er gediend wordt door diegene die jou van informatie voorziet of een platform biedt?

quote:
, als de argumenten je daar niet bevallen dan kun je natuurlijk proberen een ander te overtuigen van je eigen gelijk.
Laten we het internet aub zo vrij en zo ongereguleerd mogelijk houden. Het is de laatste plek waar er nog sprake is van vrijheid.
Is dat zo? Je kan toch evengoed een zaaltje afhuren met gelijkgestemden om elkaar he-le-maal gek te maken, een krant beginnen, lezingen houden, etc. Het is alleen zo dat wanneer je een belangrijke rol vervult in het publieke debat het heel normaal is dat men het belangrijk vindt om te weten wie jij bent en welke belangen je dient. Ik kijk ervan op dat jij dat kennelijk anders ziet.
Huilen dan.
  zondag 26 september 2021 @ 11:53:14 #84
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201523953
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Leugens = Dingen die aantoonbaar onwaar zijn
En dat je je daarvan bewust bent.
Huilen dan.
pi_201523960
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 11:51 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Opmerkelijk punt. Ik ben wel benieuwd hoe je 'leugens' zou definiëren in het algemeen.
De vraag is ook wie zou er dan moeten bepalen wat een leugen is?
Misschien toch een ministerie van waarheid zoals mevrouw Ollongren eens opmerkte?
pi_201523977
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:51 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Leugens = Dingen die aantoonbaar onwaar zijn
Dat is opmerkelijk. Dus om een voorbeeld te geven:

Een man die stelt dat hij een vrouw is betreft geen mening maar een leugen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 september 2021 @ 11:56:13 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201523984
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 10:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het foute soort activisme, proberen mensen monddood te maken doormiddel van het hacken van een site.
Waarom vind jij dit een goede ontwikkeling?
Berichten over de ware aard, doelstellingen en individuen achter fascistische, nazi, white-power en andere extreem-rechtse fundamentalistische websites en organisaties is toch wat goede journalistiek doet?

Maar ja Proud Boys is in jouw ogen net zoiets als de JOVD toch?

quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 11:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is opmerkelijk. Dus om een voorbeeld te geven:

Een man die stelt dat hij een vrouw is betreft geen mening maar een leugen?
Geslacht en geslachtsverandering blijft bij jou een dingetje he? Die dekselse LGTBQ figuren ook! Dat laat maar piemels afknippen alsof het niks is! En niemand die er wat aan doet! Potverdorie nog aan toe zeg....
  zondag 26 september 2021 @ 11:58:25 #88
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_201523996
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 11:55 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is opmerkelijk. Dus om een voorbeeld te geven:

Een man die stelt dat hij een vrouw is betreft geen mening maar een leugen?
Zolang die nog niet omgebouwd is zeker.
pi_201524060
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 10:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat verwacht je nu precies dat de moderators gaan doen? Het woord 'links' en het woord 'blauw' verbieden? Dit terwijl jij en jouw medestanders wél anderen kunnen wegzetten als 'rechts-verdwaasd' 'extreemrechts' 'rechts-sektarisch' of andere opmerkelijke en fantasierijke creaties? Haha, zo werkt het natuurlijk niet. Maar je frustratie over de woorden 'links' en 'blauw' zijn erg aandoenlijk.
Ze tonen de zwakheid en zieligheid van hun eigen ideologie aan. Het geloof in hun gedicteerde realiteit brokkelt af, en dan rest niets behalve het hardhandige optreden van de Autoriteit. Uiteraard gaat dat gepaard met de broodnodige hypocrisie
pi_201524124
Bijzonder dat de systematisch liegende kant het verschil tussen onjuist en een leugen niet kent. Zou dat komen omdat ze weten dat alles wat ze zeggen onjuist is, en daarom liegen, en dat gedrag op anderen projecteren?
  zondag 26 september 2021 @ 13:35:31 #91
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201525222
Gaat het Ensiferum? Je komt wat verward en cholerisch over
pi_201525378
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 september 2021 10:03 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

President Trump heeft wederom gelijk.
LOL, wederm gelijk? :')

Misschien snap je niet dat hij wederom faalt. Je zou toch verwachten dat als een president "Third World" met 2 hoofdletters schrijft dat hij op z'n minst weet wat het eigenlijk betekent, en zodoende weet dat de VS per definitie nooit een "Third World Nation" kan zijn? :D
  zondag 26 september 2021 @ 14:06:30 #93
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201525842
quote:
10s.gif Op zondag 26 september 2021 10:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat verwacht je nu precies dat de moderators gaan doen? Het woord 'links' en het woord 'blauw' verbieden? Dit terwijl jij en jouw medestanders wél anderen kunnen wegzetten als 'rechts-verdwaasd' 'extreemrechts' 'rechts-sektarisch' of andere opmerkelijke en fantasierijke creaties? Haha, zo werkt het natuurlijk niet. Maar je frustratie over de woorden 'links' en 'blauw' zijn erg aandoenlijk.
Dus jij bent grijs als in zuiden als in...1861 :P
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 26 september 2021 @ 15:42:02 #94
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201528188
Van mij mogen de rechts-verdwaasden bazelen wat ze willen hoor. Alleen maar humor, al die onzinnige sprookjes over fraude en de super-integere voormalig president
pi_201528831
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:39 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat we in Januari hebben gezien is een vreedzame demonstratie die helaas uit de hand gelopen is door een kleine minderheid.
De raddraaiers worden berecht en sommigen zitten al een hele tijd vast. Kortom het systeem heeft gewerkt zoals het zou moeten werken.
Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat je slechts 6 januari aanhaalt maar wel de talloze rellen en plunderingen die de voorgaande jaren gemakshalve even vergeet te vermelden.
Heeft HowardRoarke dan toch gelijk dat er met een dubbele maat gemeten word omdat je vind dat je het morele gelijk aan je zijde hebt?
Daarom zijn principes oh zo belangrijk in een democratie.
Als ik het zo lees gaf deze webhoster een hoop lucht aan mensen zoals Patrick Crucius, Robert Bowers of lui die met geweld een verkiezing ongeldig willen verklaren. Niet bepaald te vergelijken met normale discussiesites als r/conservative of de National Review. Sterker nog, het verbaast me dat het mag. Websites van de IRA of IS worden toch ook gesloten?
Incelfrikandel
pi_201529125
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 10:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoezo proberen mensen monddood te maken? Lijkt me een goede zaak om te weten wie er achter dat soort platforms zit en welke (politieke?) agenda's ermee gediend worden.
Dat is alleen een goede zaak als de mogelijkheid bestaat dat Soros erachter zit, zodat de trolletjes witheet hierover kunnen worden.
Maar als bekend wordt wie achter extreemrechtse sites zitten dan is dat volgens diezelfde trolletjes een schande.
pi_201529165
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:39 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind het trouwens wel opmerkelijk dat je slechts 6 januari aanhaalt maar wel de talloze rellen en plunderingen die de voorgaande jaren gemakshalve even vergeet te vermelden.
Die waren afkomstig van doorgeslagen en bizar heetgebakerde Linksigen, in een strijd jegens vermeend racisme. En vanuit dat perspectief moest men alle woede, het vandalisme, en de vernielingen maar snappen. Het idee bij Progressief Links is een beetje dat als zij overgaan tot geweld, vandalisme, vernielingen en plunderingen dat dit volkomen geoorloofd is. Immers, men moet de emotie achter dit gedrag begrijpen. Als anderen het daarentegen doen, dat kan echt niet en moet hard worden aangepakt. Dat is dan ook de reden dat er genoeg mensen zullen zijn die een halve Apple store hebben kunnen leegroven tijdens de ongeregeldheden vorig jaar zomer maar nu nog steeds op vrij voeten zijn, terwijl iemand die een voet heeft gezet in het Capitool tijdens 6 januari en daarna weer vertrok nu vastzit en wellicht voor 10 jaar de bak in zal gaan.

[ Bericht 6% gewijzigd door HowardRoark op 26-09-2021 16:43:48 ]
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 september 2021 @ 16:43:25 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201529526
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 11:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik zie niet in waarom het belangrijk is, als de argumenten je daar niet bevallen dan kun je natuurlijk proberen een ander te overtuigen van je eigen gelijk.
Laten we het internet aub zo vrij en zo ongereguleerd mogelijk houden. Het is de laatste plek waar er nog sprake is van vrijheid.
Ik dacht dat de VS stond voor vrijheid!
En nee ook het internet heeft zo zijn beperkingen en maar goed ook!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201529529
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:35 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Dat was wat ik ook al min of meer zei over het eerste punt van de lijst?! Wat ik schreef was wel minder onderbouwd en vager, moet ik toegeven. :)
Ja hoor, ik maakte het alleen even concreet ;)

quote:
Ben overigens ook wel benieuwd naar de andere punten van de lijst.
De lijst gaat in volgorde van relevantie voor fraudegevoeligheid in de stemprocedure en de eerste (met de meeste stemmen) wordt dus al meteen als 'critical' aangeduid op grond van een leugen. Meer heb je niet nodig.

Overigens kan Doug Logan (CEO Cyber Ninjas) binnenkort verantwoording komen afleggen in het Congres nadat hij herhaaldelijke verzoeken om informatie naar zijn 'audit'-procedure weigerde:

quote:
We are writing to request your testimony at a hearing on October 7, 2021, regarding
Cyber Ninjas’ role in an “audit” of nearly 2.1 million ballots cast in Maricopa County, Arizona,
in the 2020 election. This request follows your repeated refusal to produce documents requested
by the Committee regarding this largely privately funded audit. As a result of your obstruction,
your participation in a Committee hearing is necessary for the Committee to advance the
investigation of the questionable audit your company performed and to examine whether this
audit is interfering with Americans’ right to vote free from partisan interference.
Met link naar de hele brief:

twitter

quote:
Een van de vele dingen die ik zo raar vind is wat Dejannn/@:HowardRoark aangaf en iets wat je zo vaak ook van anderen terug ziet, dat mensen met een antipathie tegen Trump klakkeloos van alles aan zouden nemen. Terwijl je bij het doorvragen naar bewijs van gecoördineerde grootschalige fraude nog net geen WAV-je van krekels opgestuurd krijgt. Waar je zelf nota bene de nodige energie in hebt gestoken.
Ach ja joh die klakkeloze aanname geeft vooral aan dat het ontbreekt aan de skills om een debat te voeren want dan hoef je verder niet op de inhoud in te gaan. Het is gewoon intellectuele luiheid.

quote:
En als je bv. doorvraagt naar wat er niet klopt aan de IPCC rapporten de meest vreemde antwoorden krijgt, alsof bijvoorbeeld de zon ineens veel meer energie is uit gaan stoten, wat uit geen enkele meting blijkt. Terwijl je daar vele, vele uren aan besteedt hebt om dingen uit te zoeken, waar het bijna niet anders kan dan dat de persoon met "er komt meer energie van de zon" niet meer opbraakt dan wat een random blogpost hem verteld heeft.
Verbaast me helemaal niets :N

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 26-09-2021 17:08:31 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 26 september 2021 @ 16:45:11 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201529569
quote:
7s.gif Op zondag 26 september 2021 11:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dus het maakt niet uit welke agenda er gediend wordt door diegene die jou van informatie voorziet of een platform biedt?
[..]
Is dat zo? Je kan toch evengoed een zaaltje afhuren met gelijkgestemden om elkaar he-le-maal gek te maken, een krant beginnen, lezingen houden, etc. Het is alleen zo dat wanneer je een belangrijke rol vervult in het publieke debat het heel normaal is dat men het belangrijk vindt om te weten wie jij bent en welke belangen je dient. Ik kijk ervan op dat jij dat kennelijk anders ziet.
https://www.cluesforum.info/

het cluess forum, aka alles is geoorloofd..
Tenzij je het niet eens bent dan word je verwijderd.
Dus perfect jaknikkersforum!
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')