abonnement Unibet Coolblue
pi_201509526
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:17 schreef Drekkoning het volgende:
Het is nu wachten op de eerste berichten van weigerrestaurants, BOA’s en opstootjes _O_

Wordt vast een vermakelijke dag.
Even krantje gehaald hier in de stad en ze zijn wel druk aan het flyeren. Heerlijk Hollands staat daar dan een groepje omheen mee te zeuren met een bakje afhaalkofffie en slentert men na een minuut of vijf weer verder aan de hand van moeders de vrouw. Ik verwacht geen vuurwerk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201509554
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 09:19 schreef TheVulture het volgende:
Los van wat je van de coronapas vindt, maar Mona Keijzer lijkt me nou ook niet bepaald de meest fijne collega door even te roepen dat ze de coronapas niets vindt :')
Ik ben blij dat we eindelijk eens wat tegengeluid horen vanuit het kabinet ipv alleen Hugo Mark en Jaap.

Om vervolgens de rest van het kabinet/kamer een kruisje te laten zetten bij de maatregelen.
pi_201509819
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:21 schreef alpeko het volgende:

[..]
As we speak zit ik binnen aan een chai latte bij een zaakje. Zonder QR check. Heftig hoor
Ik heb net ook een Chai Latte gedronken bij de Starbucks binnen en heb mijn QR code niet hoeven laten zien. Vanochtend in de kantine op het tennispark ook niet, terwijl we zaten met koffie.

Starbucks had ik wel streng verwacht trouwens, Amerikaans bedrijf.
pi_201509866
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:44 schreef Nikkie321 het volgende:

[..]
Ik heb net ook een Chai Latte gedronken bij de Starbucks binnen en heb mijn QR code niet hoeven laten zien. Vanochtend in de kantine op het tennispark ook niet, terwijl we zaten met koffie.

Starbucks had ik wel streng verwacht trouwens, Amerikaans bedrijf.
Die zoeken qua belasting betalen ook de grens op ;)
pi_201509889
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:44 schreef Nikkie321 het volgende:

[..]
Ik heb net ook een Chai Latte gedronken bij de Starbucks binnen en heb mijn QR code niet hoeven laten zien. Vanochtend in de kantine op het tennispark ook niet, terwijl we zaten met koffie.

Starbucks had ik wel streng verwacht trouwens, Amerikaans bedrijf.
Ik denk dat de meeste sportclubs, die draaien op vrijwilligers, dit niet gaan controleren. Die zijn allang blij als ze iemand zo gek hebben gevonden om op z'n vrije dag achter de bar te gaan staan.

Vanochtend bij Bakker Bart een broodje gegeten en koffie gedronken. Binnen. Ook geen code hoeven te laten zien. Gelukkig maar, want ik heb 'm niet.
pi_201510006
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:51 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik denk dat de meeste sportclubs, die draaien op vrijwilligers, dit niet gaan controleren. Die zijn allang blij als ze iemand zo gek hebben gevonden om op z'n vrije dag achter de bar te gaan staan.

Vanochtend bij Bakker Bart een broodje gegeten en koffie gedronken. Binnen. Ook geen code hoeven te laten zien. Gelukkig maar, want ik heb 'm niet.
Is ook grijs gebied. Is een winkel maar je kunt er ook zitten. Valt dat dan onder horeca of winkel?
pi_201510020

Zweden wel één van de winnaars een jaar later.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:03:07 #108
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201510024
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:21 schreef alpeko het volgende:

[..]
As we speak zit ik binnen aan een chai latte bij een zaakje. Zonder QR check. Heftig hoor
Grapperhaus STOOMT
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_201510025
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:01 schreef alpeko het volgende:

[..]
Is ook grijs gebied. Is een winkel maar je kunt er ook zitten. Valt dat dan onder horeca of winkel?
Geen idee eigenlijk. Mensen komen daar vooral om af te halen, maar je kunt ook op het terras opeten en ook binnen. Net zoals bij bijvoorbeeld de Burger King.
pi_201510029
Hier zit dat nu met restaurants? Je hoef niet meer te reserveren?
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:04:12 #111
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_201510036
Nou zonder gekheid, meeste horeca gaat eerst de eerste waarschuwing afwachten natuurlijk. Zou ik ook doen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:05:29 #112
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_201510050
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 11:03 schreef nostra het volgende:

[..]
Je vraagt je toch ook vooral af: wat was hier nou precies het doel van? Zit er zoveel frictie binnen het kabinet? Je bereikt hier echt helemaal niets mee.
De formatie opblazen en nieuwe verkiezingen afdwingen?

Vervolgens een overstap naar de partij van Omtzigt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_201510067
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 12:44 schreef Nikkie321 het volgende:
Ik heb net ook een Chai Latte gedronken bij de Starbucks binnen en heb mijn QR code niet hoeven laten zien. Vanochtend in de kantine op het tennispark ook niet, terwijl we zaten met koffie.
O+

Wordt wel iets minder nihilistisch van dit soort positieve berichten. Mooi man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_201510069
Gisteren had iemand hier een bericht geplaatst van een restaurant dat op haar website had staan dat ze een officiële ontheffing hadden van RIVM en de Gemeente voor de QRcode.
Vandaag hebben ze er dit bericht op staan:

Geachte klanten van Atlantis Nederweert,
helaas hebben wij slecht nieuws, vanochtend hebben wij een officiële waarschuwing gekregen van de gemeente en burgemeester. Ondanks het contact met het RIVM en de gemeente afgelopen week dat wij genoteerd zouden worden als wegrestaurant en binnen alle regels van het RIVM te opereren zijn er helaas een tal van andere ondernemers die de oneerlijkheid hiervan hebben aangekaart bij de gemeente en burgemeester. Hier uit gekomen is dat wij zijn gemarkeerd als officieel gewaarschuwd en er gekeken wordt naar een eventuele dwangsom.
Hierdoor kunnen wij extra controles verwachten en word er nu toch geëist dat wij gaan controleren op de QR-codes.
Wij hebben hierop toegezegd aan mee te werken om eventuele verdere vervolgingen te voorkomen.
Helaas kunnen wij na al een jaar gedwongen gesloten te zijn het ons niet meer permitteren om een eventuele boete of zelfs een sluiting te riskeren.
Hiermee zullen wij helaas een tal van klanten moeten teleurstellen en bieden op voorhand onze excuses aan maar hopen op jullie begrip.
Team Atlantis Nederweert
pi_201510077
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren had iemand hier een bericht geplaatst van een restaurant dat op haar website had staan dat ze een officiële ontheffing hadden van RIVM en de Gemeente voor de QRcode.
Vandaag hebben ze er dit bericht op staan:

Geachte klanten van Atlantis Nederweert,
helaas hebben wij slecht nieuws, vanochtend hebben wij een officiële waarschuwing gekregen van de gemeente en burgemeester. Ondanks het contact met het RIVM en de gemeente afgelopen week dat wij genoteerd zouden worden als wegrestaurant en binnen alle regels van het RIVM te opereren zijn er helaas een tal van andere ondernemers die de oneerlijkheid hiervan hebben aangekaart bij de gemeente en burgemeester. Hier uit gekomen is dat wij zijn gemarkeerd als officieel gewaarschuwd en er gekeken wordt naar een eventuele dwangsom.
Hierdoor kunnen wij extra controles verwachten en word er nu toch geëist dat wij gaan controleren op de QR-codes.
Wij hebben hierop toegezegd aan mee te werken om eventuele verdere vervolgingen te voorkomen.
Helaas kunnen wij na al een jaar gedwongen gesloten te zijn het ons niet meer permitteren om een eventuele boete of zelfs een sluiting te riskeren.
Hiermee zullen wij helaas een tal van klanten moeten teleurstellen en bieden op voorhand onze excuses aan maar hopen op jullie begrip.
Team Atlantis Nederweert
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:07:36 #116
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201510084
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Gisteren had iemand hier een bericht geplaatst van een restaurant dat op haar website had staan dat ze een officiële ontheffing hadden van RIVM en de Gemeente voor de QRcode.
Vandaag hebben ze er dit bericht op staan:

Geachte klanten van Atlantis Nederweert,
helaas hebben wij slecht nieuws, vanochtend hebben wij een officiële waarschuwing gekregen van de gemeente en burgemeester. Ondanks het contact met het RIVM en de gemeente afgelopen week dat wij genoteerd zouden worden als wegrestaurant en binnen alle regels van het RIVM te opereren zijn er helaas een tal van andere ondernemers die de oneerlijkheid hiervan hebben aangekaart bij de gemeente en burgemeester. Hier uit gekomen is dat wij zijn gemarkeerd als officieel gewaarschuwd en er gekeken wordt naar een eventuele dwangsom.
Hierdoor kunnen wij extra controles verwachten en word er nu toch geëist dat wij gaan controleren op de QR-codes.
Wij hebben hierop toegezegd aan mee te werken om eventuele verdere vervolgingen te voorkomen.
Helaas kunnen wij na al een jaar gedwongen gesloten te zijn het ons niet meer permitteren om een eventuele boete of zelfs een sluiting te riskeren.
Hiermee zullen wij helaas een tal van klanten moeten teleurstellen en bieden op voorhand onze excuses aan maar hopen op jullie begrip.
Team Atlantis Nederweert
waarom zou een wegrestaurant ontheffing krijgen?
pi_201510085
Wegrestaurants zijn ook weer uitgezonderd?
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201510094
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:07 schreef Tarado het volgende:

[..]
waarom zou een wegrestaurant ontheffing krijgen?
Veel internationaal verkeer, o.a. chauffeurs. Die hebben wel wat anders te doen dan zo'n app te downloaden en scanner-klaar te maken.
pi_201510106
quote:
14s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:05 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
De formatie opblazen en nieuwe verkiezingen afdwingen?

Vervolgens een overstap naar de partij van Omtzigt.
Keijzer en Omtzigt? Denk het niet.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_201510114
Crisisberaad bij CDA over de positie Keijzer _O- Wat een club is dat geworden zeg. Laten ze eens nadenken over de positie van Hugo
  zaterdag 25 september 2021 @ 13:11:04 #121
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201510129
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Veel internationaal verkeer, o.a. chauffeurs. Die hebben wel wat anders te doen dan zo'n app te downloaden en scanner-klaar te maken.
en de rest heeft niks anders te doen?
pi_201510130
Weer een groep van één erbij? :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_201510132
Ja wist ook niet dat wegrestaurants zijn uitgezonderd. Maar blijkbaar is dat zo. Zal wel met het internationale aspect te maken hebben.
Dit "restaurant" (ben zelf niet van dit soort vreetschuren), ligt op een klein industrieterreintje naast de A2, waar ook een McDonalds en een Subway zitten.
pi_201510138
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:11 schreef Tarado het volgende:

[..]
en de rest heeft niks anders te doen?
Jawel.
pi_201510143
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 september 2021 13:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja wist ook niet dat wegrestaurants zijn uitgezonderd. Maar blijkbaar is dat zo. Zal wel met het internationale aspect te maken hebben.
Dit "restaurant" (ben zelf niet van dit soort vreetschuren), ligt op een klein industrieterreintje naast de snelweg, waar ook een McDonalds en een Subway zitten.
Die snitches ook echt. "Hij mag wel en ik mag niet". :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')