Ik heb Ziggy al voorbij zien komen in meerdere programma's. Voor The Voice al in Idols (tot een van de liveshows), maar recent bijvoorbeeld ook in Eating With My Ex. Ook wel eens een single gehoord, iets van "Fucking With My Best Hon" ofzoiets. Tja... buiten beschouwing wat ik van dat nummer vind denk ik ook niet dat dat geschikte geschiedenis is voor K3.quote:Op vrijdag 24 september 2021 21:11 schreef Guanabana het volgende:
Maar hij/hen heeft meegedaan met The Voice? Echt goed is dit niet toch.
Nee lol, Kristel en Kathleen misschien wel maar Karen had het ook niet door K2 zoekt K3 of K3 zoekt K3 gehaald...quote:Op zaterdag 25 september 2021 12:43 schreef Melissa97 het volgende:
Even filosoferen: denken jullie dat Klaasje, Marthe & Hanne door deze auditieronde waren heengekomen met dit format 6 jaar terug?
Karen was er uit gegaan zoals K3zoektK3 Lisa en Jindra wegens te veel al een eigen imago/karakter te hebben.quote:Op zaterdag 25 september 2021 18:15 schreef Poedelpoes het volgende:
[..]
Nee lol, Kristel en Kathleen misschien wel maar Karen had het ook niet door K2 zoekt K3 of K3 zoekt K3 gehaald...
Precies hahahahahquote:Op zondag 26 september 2021 02:20 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Karen was er uit gegaan zoals K3zoektK3 Lisa en Jindra wegens te veel al een eigen imago/karakter te hebben.
Kristel zou nee zeggen tegen deze blondine.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me af wie er door waren gegaan als Kristel in de jury had gezeten. Onder het nom van: K3 speel je niet, dat ben je
(waar ze gelijk in heeft)
Deze was niet doorgegaan. Komt te gemaakt over.quote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:39 schreef NailQueen het volgende:
Ik vraag me af wie er door waren gegaan als Kristel in de jury had gezeten. Onder het nom van: K3 speel je niet, dat ben je
(waar ze gelijk in heeft)
Denk eigenlijk niet, die is ook weer 6 jaar verderquote:Op vrijdag 1 oktober 2021 20:57 schreef NailQueen het volgende:
Zal Jindra zich nog hebben opgeven? Die toen van Klaasje verloor in K3 zoekt K3?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |