Eens inderdaadquote:Op vrijdag 24 september 2021 22:09 schreef Momo het volgende:
Deze is de eerste van de audities die qua stem en uiterlijk k3 kan worden
Sommigen kunnen best aardig zingen, maar die K3 programma's zijn nooit The Voice geweest. Gaat toch vooral ook om uitstraling, K3tje zijn, enz.quote:
Dit! Letterlijk dit. Mensen op twitter verwachten dat mensen als Beyonce zingen...quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
Gaat toch vooral ook om uitstraling, K3tje zijn, enz.
Dit is gewoon om te lachen....quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:29 schreef Guanabana het volgende:
Nou nu vind ik het een kutprogramma.
Ze heeft wel echt een stem om smartlappen te zingen...beter gaat ze dat doen. Lekker op Tros Muziekfeest...maar niet in K3.quote:
Dacht ik ook, maar ze bewaren het vast voor iemand die het veel meer verdient dan deze drie...quote:
En met 15 mensen per aflevering krijgen we er nog ongeveer 60 in de komende 4 afleveringen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:46 schreef Poedelpoes het volgende:
Mochten jullie nog verder willen discussiëren over de kandidaten dit is de ranking van aflevering 1:
[ afbeelding ]
Op zijn minst niet vals zingen, dat lijkt mij toch niet teveel gevraagd?quote:Op vrijdag 24 september 2021 22:25 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Sommigen kunnen best aardig zingen, maar die K3 programma's zijn nooit The Voice geweest. Gaat toch vooral ook om uitstraling, K3tje zijn, enz.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |