En de one and only tip, hoe makkelijk te zeggen, maar hoe moeilijk ook uit te voeren: gewoon gaan en aanspreken .
quote:Ow dat is simpel uit te leggen, ik heb dus verhoogde spanning in mijn beenspieren, waardoor ik anders loop dan anderen
Op donderdag 30 januari 2003 21:06 schreef Slarioux het volgende:
Wat is je handicap, als ik vragen mag?En de one and only tip, hoe makkelijk te zeggen, maar hoe moeilijk ook uit te voeren: gewoon gaan en aanspreken
.
En die tip van je, ja dies idd heel moeilijk uit te voeren...naja...voor mij dan
quote:Och, die tip is voor iedereen moeilijk uit te voeren, maar het is uiteindelijk wat je zult moeten doen
Op donderdag 30 januari 2003 21:08 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Ow dat is simpel uit te leggen, ik heb dus verhoogde spanning in mijn beenspieren, waardoor ik anders loop dan anderen
... :S...
En die tip van je, ja dies idd heel moeilijk uit te voeren...naja...voor mij dan
Ga anders eerst maar eens lekker met je vrienden stappen, dat je je op je gemak voelt, en zoek daarna maar eens een meisje uit .
quote:Probleem nummer 2, ik heb maar 4 ECHTE vrienden, waarvan er 2 niet gaan stappen (weet ook niet waarom) 1tje in Rotterdam woont nu en 1 heeft er een vriendin, dus die gaat ook niet zover...kortom, je zou kunnen zeggen dat ik een zielig figuur ben dus
Op donderdag 30 januari 2003 21:11 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ga anders eerst maar eens lekker met je vrienden stappen, dat je je op je gemak voelt, en zoek daarna maar eens een meisje uit
.
quote:Dan zal je het toch zelf moeten doen. Voor de rest moet je jezelf niet zo bewust maken van je handicap. Zoveel aandacht kunnen mensen toch niet opbrengen in het cafe.
Op donderdag 30 januari 2003 21:14 schreef CoolGuy het volgende:[..]
Probleem nummer 2, ik heb maar 4 ECHTE vrienden, waarvan er 2 niet gaan stappen (weet ook niet waarom) 1tje in Rotterdam woont nu en 1 heeft er een vriendin, dus die gaat ook niet zover...kortom, je zou kunnen zeggen dat ik een zielig figuur ben dus
Ook kan je in het cafe, andere mensen tegenkomen waar je het wel goed mee zal vinden.
Zoals anderen al voor mij zeiden: gewoon naar binnen gaan en zie maar hoe het gaat.
Probeer een beetje redenen te vinden om mensen aan te spreken, bijvoorbeeld als je drinken gaat halen aan de bar, maar de bar is verder vol.. Ga dan precies op het plekje bier (of iets anders, sorry macht der gewoonte ) halen waar een meisje staat/zit.. Vraag of je erbij mag, of vraag of zij even kan halen en dan geef je haar geld.. Dan is toch het eerste contact alweer stiekem gelegd.. En over die handicap van je, gewoon geen zorgen maken, op ieder potje past een deksel zeg ik maar... Blauwtjes lopen is niet erg, als ik op een meisje afloop (nu mag ik niet meer
) en ze wijst me heel hard af, dan lach ik erom met me vrienden... Als het toevallig wel een leuke avond wordt met dat meisje, dan lachen we er ook om.. Kortom veel fout kan er niet gaan, iedereen wordt afgewezen... Altans probeer je niet bij de mannen/jongens te voegen die echt "elk" meisje kunnen krijgen... Die zullen er later nog moeite mee krijgen om een echte relatie te behouden..
(wat een lulverhaal om deze tijd ) naja succes!
Maar als je heel geforceerd gaat zoeken dan werkt dat averechts en maak je helemaal een vage indruk omdat je dan ontzettend zenuwachtig gaat doen...
Een tip als het persoonlijke gesprekken zijn (vul zelf maar in wat die zijn) is dit een duidelijk NO NO NEVER, dan heb je geheid ruzie.
Hoop dat je wat aan mijn geëmmer hebt.
Sterkte.
Ps: Vrouwen geven meer om innerlijk dan om uiterlijk, zoals mij ex zegt aandacht tijd praten en gevoelens tonen en delen daar draait een relatie om (hierin ben ik helaas te kort geschoten).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |