abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 30 januari 2003 @ 21:04:56 #1
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_8192392
...er op lijkt ?
Nu t uit is met mn ex zit ik hier te kijken en ik weet niet waar ik nieuwe vrouwen tegen moet komen. Ja, in t cafe of zo maar daar zit em nou t probleem...tis namelijk zo dat ik dat dus niet durf. Oa door mijn handicap en mensen daar altijd op lijken te letten, maar ik durf dus echt niet een meid aan te spreken of zo En dat terwijl mijn ex een van de mooiste meiden was die ik (en mijn vrienden zeiden ze altijd) ooit gezien heb, maar die kende ik via internet en woonde ver weg. Wel heel leuk allemaal, maar de volgende x toch liever iets dichter bij huis...maar ja, dan moet je wel naar een cafe 'durven'. Hoe kan ik dit nou oplossen...ik hou er echt niet van om bekeken te worden, maar aan de andere kant vind ik 'alleen zijn' ook niet echt super...
Iemand tips of zo ? Of die in een gelijke situatie heeft gezeten ?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:06:04 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8192422
Wat is je handicap, als ik vragen mag?

En de one and only tip, hoe makkelijk te zeggen, maar hoe moeilijk ook uit te voeren: gewoon gaan en aanspreken .

Moderator donderdag 30 januari 2003 @ 21:08:03 #3
16180 crew  CoolGuy
pi_8192485
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:06 schreef Slarioux het volgende:
Wat is je handicap, als ik vragen mag?

En de one and only tip, hoe makkelijk te zeggen, maar hoe moeilijk ook uit te voeren: gewoon gaan en aanspreken .

Ow dat is simpel uit te leggen, ik heb dus verhoogde spanning in mijn beenspieren, waardoor ik anders loop dan anderen ... :S...

En die tip van je, ja dies idd heel moeilijk uit te voeren...naja...voor mij dan

pi_8192525
Ach je bent nog geen echte nerd (ex) , dat is pas erg
  donderdag 30 januari 2003 @ 21:11:12 #5
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_8192565
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:08 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ow dat is simpel uit te leggen, ik heb dus verhoogde spanning in mijn beenspieren, waardoor ik anders loop dan anderen ... :S...

En die tip van je, ja dies idd heel moeilijk uit te voeren...naja...voor mij dan

Och, die tip is voor iedereen moeilijk uit te voeren, maar het is uiteindelijk wat je zult moeten doen

Ga anders eerst maar eens lekker met je vrienden stappen, dat je je op je gemak voelt, en zoek daarna maar eens een meisje uit .

Moderator donderdag 30 januari 2003 @ 21:14:35 #6
16180 crew  CoolGuy
pi_8192642
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:11 schreef Slarioux het volgende:

[..]

Ga anders eerst maar eens lekker met je vrienden stappen, dat je je op je gemak voelt, en zoek daarna maar eens een meisje uit .

Probleem nummer 2, ik heb maar 4 ECHTE vrienden, waarvan er 2 niet gaan stappen (weet ook niet waarom) 1tje in Rotterdam woont nu en 1 heeft er een vriendin, dus die gaat ook niet zover...kortom, je zou kunnen zeggen dat ik een zielig figuur ben dus
pi_8193753
quote:
Op donderdag 30 januari 2003 21:14 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Probleem nummer 2, ik heb maar 4 ECHTE vrienden, waarvan er 2 niet gaan stappen (weet ook niet waarom) 1tje in Rotterdam woont nu en 1 heeft er een vriendin, dus die gaat ook niet zover...kortom, je zou kunnen zeggen dat ik een zielig figuur ben dus

Dan zal je het toch zelf moeten doen. Voor de rest moet je jezelf niet zo bewust maken van je handicap. Zoveel aandacht kunnen mensen toch niet opbrengen in het cafe.

Ook kan je in het cafe, andere mensen tegenkomen waar je het wel goed mee zal vinden.
Zoals anderen al voor mij zeiden: gewoon naar binnen gaan en zie maar hoe het gaat.

"I’ll renounce cynicism when it ceases having predictive powers" -- @devbisme
  donderdag 30 januari 2003 @ 22:20:52 #8
34400 PietF
Captain Obvious
pi_8194436
ik heb wat moeite met contact maken.. maar ik ben aan het oefenen langzaam opbouwen.. nu kan ik ouwehoeren met meisjes die ik ken.. binnenkort misschien zelfs vreemden aanspreken.. om te bedenken dat ik dat vroeger niet kon/.durfde.. je komt er heus wel; als je genoeg uitgaat, minstens 1 goeie vriend hebt die meegaat komt het wel goed. Bier helpt een hoop, trouwens.voor jou dus: een BEETJE indrinken. niemand let op je, heus.. alleen als je hele domme dingen gaat doen. voor de rest: de volgende dag zijn de meesten je al weer vergeten.
"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." -A. Einstein
"once again, you save the day captain obvious! without your obviousness the world would suck." (bash.org)
pi_8199654
Probeer er zowiezo een beetje zelfverzekerd bij te lopen, dat laat meestal een betere indruk achter bij mensen dan wanneer je er zielig bij loopt. Naja bij de dames, probeer eerst gewoon met dames oog contact te maken, kijk hoe ze reageren.. Als ze een beetje leuk reageren is dat goed voor je zelfvertrouwen.
Sleur die vrienden van je gewoon mee het café in, welke jongere gaat tegenwoordig niet uit? Waarom willen ze niet uit? Ga dat eens na, als hun pc verslavind of what so ever de reden is dan zou ik ze al helemaal overhalen.. Als ze het "gewoon" niet leuk vinden dan is het een beetje lomp vind ik zelf...

Probeer een beetje redenen te vinden om mensen aan te spreken, bijvoorbeeld als je drinken gaat halen aan de bar, maar de bar is verder vol.. Ga dan precies op het plekje bier (of iets anders, sorry macht der gewoonte ) halen waar een meisje staat/zit.. Vraag of je erbij mag, of vraag of zij even kan halen en dan geef je haar geld.. Dan is toch het eerste contact alweer stiekem gelegd.. En over die handicap van je, gewoon geen zorgen maken, op ieder potje past een deksel zeg ik maar... Blauwtjes lopen is niet erg, als ik op een meisje afloop (nu mag ik niet meer ) en ze wijst me heel hard af, dan lach ik erom met me vrienden... Als het toevallig wel een leuke avond wordt met dat meisje, dan lachen we er ook om.. Kortom veel fout kan er niet gaan, iedereen wordt afgewezen... Altans probeer je niet bij de mannen/jongens te voegen die echt "elk" meisje kunnen krijgen... Die zullen er later nog moeite mee krijgen om een echte relatie te behouden..

(wat een lulverhaal om deze tijd ) naja succes!

Hallowww
pi_8202341
Ach contact storenis komt bij wel meer mensen voor... JE moet iig niet de handel lopen forceren... Je moet het gewoon rustig aan doen en doen wat jij wil... Als iemand geintresseerd is dan loopt dat toch wel goed...

Maar als je heel geforceerd gaat zoeken dan werkt dat averechts en maak je helemaal een vage indruk omdat je dan ontzettend zenuwachtig gaat doen...

vrijdag 31 januari 2003 @ 13:39:00 #11
26733 Hellracer
Life begins at 180Mph
pi_8203147
Ik herken dat probleem, heb ik ook.
Al zou je zeggen dat ik dat juist niet zou moeten hebben, zie ik ben namelijk portier in café/disco.
Daarbij komt dat ik geen prater ben, mijn vorige vriendin (9maanden 1 maand uit) heeft als het ware mij versierd. Begon toen ik in een ander café aan de deur stond met carnaval tegen me aan te ouwehoer en het terug ouwehoeren ging heel gemakkelijk.
Wat ik van der geleerd heb is dat het niet uitmaakt wat je zegt/verteld als je het maar met overtuiging en enthousiasme doet.
Het (en dit is mijn tip) makkelijkste is als je naast iemand staat en het gesprek overhoord en er een mening over hebt BEMOEI je er mee, het ergste wat kan gebeuren is dat ze zeggen bemoei je met je eigen zaken.
Dan kun je nog altijd zegen sorry ik dacht dat dit een openbare gelegenheid was of zo iets, maar meestal wordt er positief op gereageerd. En dit werkt overal om nieuwe mensen te leren kennen.
Iedereen houdt er van om aandacht te krijgen dus als je je met iemands gesprek bemoeit is dat interesse voor die persoon.

Een tip als het persoonlijke gesprekken zijn (vul zelf maar in wat die zijn) is dit een duidelijk NO NO NEVER, dan heb je geheid ruzie.

Hoop dat je wat aan mijn geëmmer hebt.

Sterkte.

Ps: Vrouwen geven meer om innerlijk dan om uiterlijk, zoals mij ex zegt aandacht tijd praten en gevoelens tonen en delen daar draait een relatie om (hierin ben ik helaas te kort geschoten).

Het leven is een feest en ik ben niet uitgenodigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')