abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201498971
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:45 schreef Tarado het volgende:
kreeg een berichtje van de sportschool dat ik niet meer hoef te reserveren
Omdat je nooit gaat?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 15:46:01 #77
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_201498977
Wie gaat er hier morgen bier drinken in de kroeg om te testen of ze gecontroleerd worden? :D
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:46:20 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201498982
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:45 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Omdat je nooit gaat?
:) vanaf morgen vrijheid blijheid
pi_201498984
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:45 schreef Tarado het volgende:
kreeg een berichtje van de sportschool dat ik niet meer hoef te reserveren
Klopt. En ook geen anderhalve meter meer. Lekker vol op elkaar. O+
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:46:49 #80
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201498987
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:46 schreef dick_laurent het volgende:
Wie gaat er hier morgen bier drinken in de kroeg om te testen of ze gecontroleerd worden? :D
Morgen de sportkantine. Ben benieuwd. Als ik er niet in mag schop ik die vrijwilliger helemaal in elkaar.

Dat zal ze leren.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201498991
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:35 schreef Vasilevski het volgende:

[..]
Heel voorzichtig kruipt het de publieke ruimte in, ook met dat verhaal van dat evenement in Enkhuizen:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)fvuil-gezet-a4059530

Die omwonenden krijgen nu een polsbandje of zo, zodat ze niet gecontroleerd hoeven te worden omdat hun eigen stoep tijdelijk een evenemententerrein is. En dan denk ik hetzelfde als met dat stempeltje: heel handig, lekker praktisch, hoef je helemaal niks van te vinden. Maar intussen heb je wel een stempeltje of een polsbandje om alledaagse dingen te 'mogen'. Je normaliseert wel iets.
Maar dit mag toch ook helemaal niet? Die QR-code mag alleen voor bepaalde sectoren. Het is toch omgekeerde wereld dat omwonenden dan een polsbandje moeten krijgen om naar huis te mogen?
pi_201498994
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:46 schreef dick_laurent het volgende:
Toevallig vanavond. Etentje en bios met gezin.
Maar ik ga best vaak de horeca in. Dus zal volgende week er wel mee te maken krijgen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201498997
Maar dat is toch wel vaker zo dat je een stempel krijgt als je bijvoorbeeld in een club bent en je wilt even naar buiten om te roken? Dat je dan je stempel laat zien (of een polsbandje bij bijvoorbeeld een festival..) en je mag weer naar binnen.

Maar goed, ik ben allang blij dat ik volgende week vrijdag EINDELIJK weer eens naar een concert kan dus al krijg ik 20 stempels of wordt mijn QR code 20x gescand, ik vind alles prima *O*
Physically I am here but mentally I am in a galaxy far far away.
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:47:43 #84
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_201498999
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:39 schreef koemleit het volgende:
lol iedereen nog steeds boos hier vanwege de QR code zie ik : ').
Ik ben niet boos, ik ben teleurgesteld.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_201499007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:47 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Maar dat is toch wel vaker zo dat je een stempel krijgt als je bijvoorbeeld in een club bent en je wilt even naar buiten om te roken? Dat je dan je stempel laat zien (of een polsbandje bij bijvoorbeeld een festival..) en je mag weer naar binnen.

Maar goed, ik ben allang blij dat ik volgende week vrijdag EINDELIJK weer eens naar een concert kan dus al krijg ik 20 stempels of wordt mijn QR code 20x gescand, ik vind alles prima *O*
Ja, maar dit is niet één club in, dit is een gebied in. Of zoals in Enkhuizen, een polsbandje zodat je naar je huis toe mag zonder dat je QR-code gescand moet worden.
pi_201499008
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]
Laten we vooral niet verbaasd doen wanneer over 7-10 dagen de besmettingen plots toenemen :)
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:48:25 #87
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_201499011
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:43 schreef Johannes788 het volgende:

[..]
Bizar. En dat we dit allemaal toelaten. We zijn compleet van padje af.
Ja ik had een afspraak met een oude vriendin staan over 3 weken maar die zegt nu af omdat ze geen zin heeft in een test...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_201499012
Kom op jongens, toen vorig jaar in Oktober alles dicht ging, toen schreeuwde iedereen
"HET KAN GEWOON OPEN ALS JE MAAR TEST BIJ DE DEUR". nu is dat ingevoerd, en nu is het niet goed.
Verder zie je overal in Europa deze passen, en in landen waar het echt goed gaat (scandinavië) worden ze ook kei hard weer afgeschaft.
zo gaat het hier ook, nu hebben we ze als straks blijkt dat we definitief klaar zijn met de corona dan wordt het weer afgeschaft.

zelfde lui die riepen "DE AVONDKLOK GAAT ER NOOIT MEER AF!!! ZE DOEN HET VOOR DE MACHT". ook nooit meer wat van gehoord.
pi_201499017
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Laten we vooral niet verbaasd doen wanneer over 7-10 dagen de besmettingen plots toenemen :)
Gezellig een covid-zumba-lesje. ;)
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_201499018
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Het ging in de nieuwe maatregelen toch om de ziekenhuisopnames? Of zullen ze over 7-10 dagen toch in een kramp schieten? :+
pi_201499020
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef popje het volgende:

[..]
Ja ik had een afspraak met een oude vriendin staan over 3 weken maar die zegt nu af omdat ze geen zin heeft in een test...
Leuke vriendin dan.
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:49:09 #92
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201499024
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef koemleit het volgende:
Kom op jongens, toen vorig jaar in Oktober alles dicht ging, toen schreeuwde iedereen
"HET KAN GEWOON OPEN ALS JE MAAR TEST BIJ DE DEUR". nu is dat ingevoerd, en nu is het niet goed.
Verder zie je overal in Europa deze passen, en in landen waar het echt goed gaat (scandinavië) worden ze ook kei hard weer afgeschaft.
zo gaat het hier ook, nu hebben we ze als straks blijkt dat we definitief klaar zijn met de corona dan wordt het weer afgeschaft.

zelfde lui die riepen "DE AVONDKLOK GAAT ER NOOIT MEER AF!!! ZE DOEN HET VOOR DE MACHT". ook nooit meer wat van gehoord.
En dan zeg je dat wij boos zijn.. met je CAPS LOCK ZINNEN.
Zuiger van het FOK!-OMT
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:49:18 #93
131800 Tarado
capô de fusca
pi_201499025
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:46 schreef capricia het volgende:

[..]
ze zijn wel veel klanten kwijt geraakt is mijn indruk, heb ook geen enkele keer meegemaakt dat het tijdslot wat ik wilde vol zat
pi_201499030
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef chratnox het volgende:

[..]
Het ging in de nieuwe maatregelen toch om de ziekenhuisopnames? Of zullen ze over 7-10 dagen toch in een kramp schieten? :+
Besmettingen > Opnames. En ja, vanwege de vaccinaties is die verhouding heel anders geworden gelukkig.
pi_201499036
Mail gekregen van de sportvereniging. Dit is echt de eerste keer in de geschiedenis van deze pandemie dat men een a4'tje nodig heeft om een versoepeling te duiden.
pi_201499037
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:48 schreef koemleit het volgende:

Dat is ook het punt hè. Die coronapas was zinvol geweest als je het deed in oktober. Of april/mei dit jaar toen dingen weer open gingen. Zoals andere landen ook gedaan hebben.

Volgens mij zijn er trouwens maar weinig mensen die aangegeven hebben dat de avondklok nooit meer wegging. De meesten hebben wel gezegd dat de avondklok maar weinig zin had voor de epidemiologische situatie en vooral een paniekgreep was.
pi_201499041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Besmettingen > Opnames. En ja, vanwege de vaccinaties is die verhouding heel anders geworden gelukkig.
maar als 't over opnames gaat is 't niet over 7-10 dagen maar over 14-21 ;)
pi_201499042
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:19 schreef Discombobulate het volgende:
Ik hoor via via aardig wat mensen in mijn omgeving die na volledig gevaccineerd te zijn toch nog positief testen na een zelftestje, weliswaar zonder klachten maar toch. Gelukkig interesseert het ze ook niet veel, ze zijn immers volledig gevaccineerd, niemand gaat meer in quarantaine.

Dit is dus precies de reden waarom ik, na volledig gevaccineerd te zijn, me echt niet meer ga testen. Waarom zou ik? Iedereen heeft al lang en breed de kans gehad. Accepteer nou gewoon dat het niet meer weg gaat en neem vooral je leven weer terug.

Overigens, ik denk ook niet dat die QR onzin veel gaat uitmaken voor het verdere beloop van corona in de komende maanden.
Dus als je een test gaat doen als gevaccineerde heb je geen leven :D?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_201499044
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:51 schreef chratnox het volgende:

[..]
maar als 't over opnames gaat is 't niet over 7-10 dagen maar over 14-21 ;)
Klopt.
pi_201499045
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:50 schreef maan_man het volgende:
Mail gekregen van de sportvereniging. Dit is echt de eerste keer in de geschiedenis van deze pandemie dat men een a4'tje nodig heeft om een versoepeling te duiden.
Care to share?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')