abonnement Unibet Coolblue
pi_201534523
De Legion 5 pro is echt een topper. Tweakers heeft er een leuke review van. Ben er erg blij mee.

Ook een prachtig scherm.
pi_201534610
quote:
1s.gif Op zondag 26 september 2021 22:08 schreef investeerdertje het volgende:
De Legion 5 pro is echt een topper. Tweakers heeft er een leuke review van. Ben er erg blij mee.

Ook een prachtig scherm.
over welke Legion 5 heb jij het? Erzijn zoveel verschillende

[ Bericht 3% gewijzigd door Scharrel-hagelslag op 26-09-2021 22:20:43 ]
Vici, Vidi, Veni!
pi_201535138
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 13:16 schreef jogy het volgende:
Maar doe sowieso ff je eigen googlewerk om jezelf te verzekeren dat het is wat je wil natuurlijk. Qua prestatie lijkt het in ieder geval goed te zitten met hoe het omgaat met de grafische signalen (die 10% extra prestatie).
Ik heb wat youtube filmpjes van die man bekeken. Het klinkt allemaal wel heel helder en logisch. Ook zijn opmerkingen wat betreft: de perfecte gaming laptop ga je niet vinden. Deze voldoet wel aan een hele hoop eisen. Opmerkingen zoals: dit is een hele goede laptop voor heel veel mensen (waaronder ik mij schaar, de grote groep) zijn dingen die ik hoorde. De minpunten die hij aangeeft kan ik mee leven. Desnoods moet ik uitzoeken welk type geheugen er in zit en tegen de tijd dat ik last krijg van dat het niet geheel de spellen meer goed aan kan,het geheugen upgraden zoals hij aan gaf in een van zijn filmpjes.
Vici, Vidi, Veni!
pi_201535206
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:14 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
over welke Legion 5 heb jij het? Erzijn zoveel verschillende
https://tweakers.net/revi(...)p-desktopkracht.html

Heb zelf de 32gb variant.
  zondag 26 september 2021 @ 23:13:08 #30
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201535305
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 22:56 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ik heb wat youtube filmpjes van die man bekeken. Het klinkt allemaal wel heel helder en logisch. Ook zijn opmerkingen wat betreft: de perfecte gaming laptop ga je niet vinden. Deze voldoet wel aan een hele hoop eisen. Opmerkingen zoals: dit is een hele goede laptop voor heel veel mensen (waaronder ik mij schaar, de grote groep) zijn dingen die ik hoorde. De minpunten die hij aangeeft kan ik mee leven. Desnoods moet ik uitzoeken welk type geheugen er in zit en tegen de tijd dat ik last krijg van dat het niet geheel de spellen meer goed aan kan,het geheugen upgraden zoals hij aan gaf in een van zijn filmpjes.
Goed bezig :). en idd, je kan de memory makkelijk upgraden. gewoon openschroeven en inklikken, kind kan de was doen. :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201535384
quote:
Ja 32GB heb ik ook net besteld...goed om te horen dat ie bevalt
Vici, Vidi, Veni!
pi_201535400
quote:
14s.gif Op zondag 26 september 2021 23:13 schreef jogy het volgende:

[..]
Goed bezig :). en idd, je kan de memory makkelijk upgraden. gewoon openschroeven en inklikken, kind kan de was doen. :P.
Ja ook veel reviews van anderen nog gelezen...kwam wat minpunten tegen, maar dat ging dan over wat gimmicks die men miste, of juist te veel vonden...prima...daar kan je idd over zeuren...zegt ook genoeg als dat het een van de weinige dingen is waar ze kritiek op hebben
Vici, Vidi, Veni!
  zondag 26 september 2021 @ 23:27:48 #33
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201535463
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 23:21 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:

[..]
Ja ook veel reviews van anderen nog gelezen...kwam wat minpunten tegen, maar dat ging dan over wat gimmicks die men miste, of juist te veel vonden...prima...daar kan je idd over zeuren...zegt ook genoeg als dat het een van de weinige dingen is waar ze kritiek op hebben
Zolang ze niet klagen over performance en koeling (meer dan over andere laptops want ja, laptops) en scherm zit je goed. Dat is de basis en de rest is bonus.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201536818
ideaal tegenwoordig...gisteravond besteld....om uiterlijk 13:35 vandaag hier in huis :)
Vici, Vidi, Veni!
pi_201536858
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 08:32 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ideaal tegenwoordig...gisteravond besteld....om uiterlijk 13:35 vandaag hier in huis :)
Ha, ik neem deze mooi zelf mee naar huis.

Gr gr de pakketbezorger :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_201537287
quote:
1s.gif Op maandag 27 september 2021 08:38 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ha, ik neem deze mooi zelf mee naar huis.

Gr gr de pakketbezorger :7
Haha dat zou wat zijn. Wel recent gelezen dat een busje was overvallen....gewoon hele busje meegenomen. Je laptop en andere spullen zouden er maar in zitten...moet er niet aan denken (niet te denken aan de impact op de bezorger uiteraard)
Vici, Vidi, Veni!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')