abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201498412
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vaccineren is een vrije keuze. Daarnaast kun jij hen nog steeds besmetten met cojona.
kans is een stuk kleiner daar de kans dat ik besmet raak een stuk kleiner is.

Vaccineren is inderdaad een vrije keuze, maar een keuze heeft consequenties.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:05:38 #52
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201498414
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 14:58 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan laat je je toch vaccineren inclusief zes maandelijkse booster shots? Maar val er 'n ander niet mee lastig.
Je weet toch als ie evengoed ziek wordt ondanks vaccinatie is dat vast de schuld van de ongevaccineerden.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201498452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:05 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je weet toch als ie evengoed ziek wordt ondanks vaccinatie is dat vast de schuld van de ongevaccineerden.
Nee dan is het de schuld van het virus. Als iemand met symptomen gaat lopen rondhoesten en niezen boeit het me niet of die iemand gevaccineerd is of niet. Dat is gewoon een aso.

En nogmaals. Risico's horen bij het leven. Maar dat wil niet zeggen dat je er niks aan moet doen om ze te minimaliseren. Iemand die zich niet laat vaccineren terwijl die geen enkele legitieme reden heeft om het niet te doen is gewoon iemand die alleen aan zichzelf denkt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201498487
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
kans is een stuk kleiner daar de kans dat ik besmet raak een stuk kleiner is.

Vaccineren is inderdaad een vrije keuze, maar een keuze heeft consequenties.
Dan is het dus geen vrije keuze meer. En dat is het in Nederland ook feitelijk niet, omdat er stevige drang wordt toegepast.

Jij kunt nog steeds iemand besmetten. Sterker nog: iemand die aan de deur wordt getest, omdat 'ie niet gevaccineerd is, is veiliger dan dat jij dat bent. Jij bent immers niet getest en met het vaccin kun je nog altijd besmet zijn en het virus doorgeven.

En als je straks je booster-shot niet neemt, dan stelt het helemaal niks meer voor dat vaccin.
pi_201498522
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan is het dus geen vrije keuze meer. En dat is het in Nederland ook feitelijk niet, omdat er stevige drang wordt toegepast.
Deze non discussie weer... in een samenleving heb je geen absolute vrijheden en consequentieloze keuzes bestaan niet. Niet over vaccineren, niet over wat je op je boterham smeert.

Als het goed is hebben je ouders je dat als kind al bijgebracht
quote:
Jij kunt nog steeds iemand besmetten. Sterker nog: iemand die aan de deur wordt getest, omdat 'ie niet gevaccineerd is, is veiliger dan dat jij dat bent. Jij bent immers niet getest en met het vaccin kun je nog altijd besmet zijn en het virus doorgeven.
Klopt, daarom wordt thuis testen nog steeds aangeraden als je al gevaccineerd bent. Ben echter nog steeds veiliger dan iemand die helemaal niet gevaccineerd en niet getest is
quote:
En als je straks je booster-shot niet neemt, dan stelt het helemaal niks meer voor dat vaccin.
Met zo'n opmerking kan ik echt helemaal niks
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201498540
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Deze non discussie weer... in een samenleving heb je geen absolute vrijheden en consequentieloze keuzes bestaan niet. Niet over vaccineren, niet over wat je op je boterham smeert.

Als het goed is hebben je ouders je dat als kind al bijgebracht
[..]
Jawel, er is toegezegd dat er geen dwang zou worden toegepast. Die kant gaat het echter steeds meer op. En waar hebben we het over? Over 'n virus waar de meeste mensen totaal geen last van hebben.
quote:
Klopt, daarom wordt thuis testen nog steeds aangeraden als je al gevaccineerd bent. Ben echter nog steeds veiliger dan iemand die helemaal niet gevaccineerd en niet getest is
[..]
Thuis testen zegt niks.
quote:
Met zo'n opmerking kan ik echt helemaal niks
De waarheid is hard?
pi_201498563
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Vaccineren is een vrije keuze. Daarnaast kun jij hen nog steeds besmetten met cojona.
Wat is cojona? Een gemuteerde wappieversie?

Dat moeten we niet willen weer een golf ziekenhuisgevallen erbij van al die ongevaccineerden waardoor de rest van nl weer in lockdown moeten.
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:18:01 #58
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201498570
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:11 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dan is het dus geen vrije keuze meer. En dat is het in Nederland ook feitelijk niet, omdat er stevige drang wordt toegepast.

Jij kunt nog steeds iemand besmetten. Sterker nog: iemand die aan de deur wordt getest, omdat 'ie niet gevaccineerd is, is veiliger dan dat jij dat bent. Jij bent immers niet getest en met het vaccin kun je nog altijd besmet zijn en het virus doorgeven.

En als je straks je booster-shot niet neemt, dan stelt het helemaal niks meer voor dat vaccin.
Exactemundo. Een gevaccineerde kan zo het vliegtuig in met zijn groene vinkje terwijl die persoon evengoed nog het virus kan verspreiden en het halve vliegtuig kan besmetten. 8)7
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201498593
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:16 schreef Halcon het volgende:

[..]
Jawel, er is toegezegd dat er geen dwang zou worden toegepast. Die kant gaat het echter steeds meer op. En waar hebben we het over? Over 'n virus waar de meeste mensen totaal geen last van hebben.

Je bent toch geen watje is het wel? Gewoon lekker niet vaccineren en niet testen. Maar, nogmaals, daar hangen zeer duidelijke consequenties aan. Dat kun jij dwang/drang noemen, interesseert mij totaal niet.
quote:
[..]
Thuis testen zegt niks.

80% accuraat uit mijn hoofd
quote:
[..]
De waarheid is hard?
Welke waarheid. Die aanname over verplichte boostershots in Nederland?
Zien we dan wel weer.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:19:59 #60
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_201498601
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Exactemundo. Een gevaccineerde kan zo het vliegtuig in met zijn groene vinkje terwijl die persoon evengoed nog het virus kan verspreiden en het halve vliegtuig kan besmetten. 8)7
Als iedereen in dat vliegtuig gevaccineerd is, zal dat reuze meevallen.
pi_201498618
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Exactemundo. Een gevaccineerde kan zo het vliegtuig in met zijn groene vinkje terwijl die persoon evengoed nog het virus kan verspreiden en het halve vliegtuig kan besmetten. 8)7
Hoe is dit een reden om je dan maar niet te vaccineren?
Kans dat je het als gevaccineerde krijgt is vele male lager, daarmee ook de kans dat je anderen besmet, en als je al in contact met anderen komt die ook gevaccineerd zijn is de kans dat je ze besmet ook weer lager, waarmee de kans dat zij anderen besmetten ook weer lager is... ad infinitum of totdat je een ongevaccineerde tegenkomt
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201498639
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Je bent toch geen watje is het wel? Gewoon lekker niet vaccineren en niet testen. Maar, nogmaals, daar hangen zeer duidelijke consequenties aan. Dat kun jij dwang/drang noemen, interesseert mij totaal niet.
[..]
Het is indirecte dwang en sowieso drang. Prima allemaal verder. Ik koop wel ergens zo'n bewijs dat ik gevaccinneerd ben tegen cojona.
quote:
80% accuraat uit mijn hoofd
[..]
Elke Jan Lul kan wel zeggen dat 'ie zichzelf thuis heeft getest.
quote:
Welke waarheid. Die aanname over verplichte boostershots in Nederland?
Zien we dan wel weer.
De waarheid dat het toch al tegenvallende effect van het vaccin met de tijd afneemt. En dan heb je nog al die varianten.

Kortom: waardeloos.
pi_201498645
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 01:24 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Zo klein is die groep dus niet.
Ja wel. Heel klein.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201498674
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:41 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Mijn hemel... Ik ga het nog 1 keer voor je uitspellen

* devlinmr Om het additionele risico wat corona met zich mee brengt voor mensen met een zwak immuunsysteem zoveel mogelijk te beperken vind ik dat iedereen die dat kan zich moet laten vaccineren

* ludovico Ja maar al die andere virussen dan

Sorry hoor, maar als je gewoon niet begrijpt wat ik als argument aandraag en er een Ludo draai aangeeft dan heeft discussie met jou gewoon geen zin.

Verder laat ik me niet door jou vertellen of ik wel of niet post hier

:W
Waarom dan niet met andere virussen dan????

Je beseft je dat je daar geen antwoord op geeft toch? Alsjeblieft zeg.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201498693
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:22 schreef Halcon het volgende:

[..]
Het is indirecte dwang en sowieso drang. Prima allemaal verder. Ik koop wel ergens zo'n bewijs dat ik gevaccinneerd ben tegen cojona.
[..]
dan ben je gewoon een lul naar mijn mening
quote:
Elke Jan Lul kan wel zeggen dat 'ie zichzelf thuis heeft getest.
hallo Jan :W

quote:
[..]
De waarheid dat het toch al tegenvallende effect van het vaccin met de tijd afneemt. En dan heb je nog al die varianten.

Kortom: waardeloos.
Zo waardeloos dat er nu eigenlijk alleen maar ongevaccineerden in het ziekenhuis liggen, de besmettingscijfers rap dalen etc etc
En jouw briliante oplossing is?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201498718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:24 schreef ludovico het volgende:

[..]
Waarom dan niet met andere virussen dan????

Je beseft je dat je daar geen antwoord op geeft toch? Alsjeblieft zeg.
Het antwoord zit al in mijn opmerking ... Namelijk dat dat risico's zijn die die mensen allang hebben ingecalculeerd. Wat nog steeds geen reden is om ze bloot te stellen aan nog meer ADDITIONELE risico's. Zeker niet ADDITIONELE risico's die vrijwel zonder pauze al bijna 2 jaar duren ipv een paar weken per jaar
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201498726
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]
kans is een stuk kleiner daar de kans dat ik besmet raak een stuk kleiner is.

Vaccineren is inderdaad een vrije keuze, maar een keuze heeft consequenties.
Stuk kleiner zegt die.

Factor 4, max, maar als je naar het R getal krijgt is nihil ook nog een optie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201498739
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Nee dan is het de schuld van het virus. Als iemand met symptomen gaat lopen rondhoesten en niezen boeit het me niet of die iemand gevaccineerd is of niet. Dat is gewoon een aso.

En nogmaals. Risico's horen bij het leven. Maar dat wil niet zeggen dat je er niks aan moet doen om ze te minimaliseren. Iemand die zich niet laat vaccineren terwijl die geen enkele legitieme reden heeft om het niet te doen is gewoon iemand die alleen aan zichzelf denkt
ik heb legitieme reden om niet te laten vaccineren.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201498742
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:27 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Het antwoord zit al in mijn opmerking ... Namelijk dat dat risico's zijn die die mensen allang hebben ingecalculeerd. Wat nog steeds geen reden is om ze bloot te stellen aan nog meer ADITIONELE risico's. Zeker niet ADITIONELE risico's die vrijwel zonder pauze al bijna 2 jaar duren ipv een paar weken per jaar
Sunk cost falacy.

Het gaat om de baten/kosten, niet om wat er nieuw of oude risico's zijn.

Als je meer risico's indamt met influenza shots kan je beter influenza shots geven dan covid. Ook al zijn we influenza meer gewend.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:29:19 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_201498755
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:22 schreef Tingo het volgende:

[..]
Ja wel. Heel klein.
Een miljoen mensen in NL is heel klein? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_201498760
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:28 schreef Tingo het volgende:

[..]
ik heb legitieme reden om niet te laten vaccineren.
Dat is balen dat je allergies bent voor de ingredienten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201498787
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:18 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Exactemundo. Een gevaccineerde kan zo het vliegtuig in met zijn groene vinkje terwijl die persoon evengoed nog het virus kan verspreiden en het halve vliegtuig kan besmetten. 8)7
Zeggen ze. Ik geloof er niks van.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201498813
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Sunk cost falacy.

Het gaat om de baten/kosten, niet om wat er nieuw of oude risico's zijn.

Als je meer risico's indamt met influenza shots kan je beter influenza shots geven dan covid. Ook al zijn we influenza meer gewend.
Mensenlevens op een kosten/baten analyse wegzetten... lekker bezig weer
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 24 september 2021 @ 15:36:13 #74
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201498854
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:19 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Als iedereen in dat vliegtuig gevaccineerd is, zal dat reuze meevallen.
Je kunt besmet raken als dubbelop-gevaccineerde dus waar maak je je druk over, de kans dat je ziek wordt is klein, met of zonder spuit dan kies ik liever voor het laatste.

quote:
Ja, een gevaccineerde kan corona krijgen
‘Ter verduidelijking: ja, je kunt zelfs als je volledig bent gevaccineerd, besmet raken,’ zegt Patricia Bruijning, epidemioloog bij het UMC Utrecht tegen EW. ‘De bescherming is het beste, zelfs tegen de 100 procent, voor ernstige infecties die leiden tot ziekenhuisopname of sterfte. Daartegen ben je na vaccinatie dus heel goed beschermd.’
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201498858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 15:29 schreef devlinmr het volgende:

[..]
Dat is balen dat je allergies bent voor de ingredienten
Dat niet gelukkig. Ik heb andere legitieme redenen.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')