Maar wel mooi dat elke week dit topic weer gevuld word met reactiesquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:29 schreef DKUp het volgende:
Wat gruwelijk saai is het buiten die gemaakte Vlaamse stellen![]()
Efrain-act
Vanuit mijn kant valt het dit seizoen vies tegen met die enge mensen en Monica Geuze….quote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar wel mooi dat elke week dit topic weer gevuld word met reacties
Mwah, tis ook wel lekker hoorquote:Op donderdag 28 oktober 2021 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vanuit mijn kant valt het dit seizoen vies tegen met die enge mensen en Monica Geuze….
Ja, wat was dat ineens, Niels die toch wil gaan stoken?quote:Op donderdag 4 november 2021 12:57 schreef Yesse het volgende:
Aan dat voorstukje te zien ga ik me volgende week weer lekker ergeren... Waarom proberen ze nu alsnog gezeik te veroorzaken tussen Wouter en Julia? Moet iedereen uit elkaar ofzo?
Ja precies, heel vreemd vooral na het gesprek op de boot..quote:Op donderdag 4 november 2021 13:05 schreef Athenais het volgende:
[..]
Ja, wat was dat ineens, Niels die toch wil gaan stoken?
Ik vond Delphine wel heel viezig klinken tijdens dat douchemoment.
Shallie was echt een dramaqueen deze aflevering hoorquote:Op donderdag 4 november 2021 14:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben benieuwd wat Niels gaat zeggen over Julia tegen Wouter. Ik hoop dat Julia en Wouter het redden als koppel.
Bert is geval apart. Ene keer is het uit en een uur later wil hij Delphine terug. Delphine is lekker vunzig tegen Joop. Blijkbaar kan Joop het hebben.
Nico heeft spijt en lig dan dezelfde te neuken met Laure.
Effrain weet niet wat ie fout heeft gedaan. Hij had ook niet uitvallen tegen shallie.
Aylin is gewoon drama. Ik vraag me echt af ze haar ogen kan ophouden met zulke grote nepwimpers.
NU! EVEN! NIET!quote:Op donderdag 4 november 2021 14:23 schreef Athenais het volgende:
Shallie is gewoon een beetje pissig en mutsig. Een van de weinige keren dat ik 'Effie' nog wel begreep. Gast had gewoon even geen zin.
Efraim en Aylin zijn een 13 in dozijn hetero-koppeltje.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 15:36 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind Donna en Jimi wel schattig
Bert is vrij eng nu, zie hem zo iemand stalken bijvoorbeeld.
Efraim is gewoon een gast die gewend is dat er iemand achter hem aanloopt en die het normaal vindt dat de macht bij hem ligt - nu heeft hij minder controle en dat vindt ie lastig.
Maar mijn god die Aylin - je zou als haar partner toch gek worden van zo'n wijf. Alleen maar zeuren en janken en overreageren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |