Nee, die zitten achter het stuur te zuipen.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Polen ligt niet tussen Enschede en Berlijn.
Altijd op je hoede zijn bij Poolse vrachtwagenchauffeurs. Dat volk spoort niet.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Nee, die zitten achter het stuur te zuipen.
Ik houd me er zelden aan eigenlijk. Korte afstanden wel. Dan is de tijdswinst minimaal. Lange afstanden scheelt het nogal of je in Duitsland met 100 gaat of met 200.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:11 schreef Harvest89 het volgende:
Ik ben niet zo'n snelheidsfreak meer.
100 vind ik snel genoeg eerlijk gezegd.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 24 september 2021 14:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik houd me er zelden aan eigenlijk. Korte afstanden wel. Dan is de tijdswinst minimaal. Lange afstanden scheelt het nogal of je in Duitsland met 100 gaat of met 200.
Nederlanders ook niet. In Duitsland op een stuk zonder snelheidslimiet met 100 per uur een vrachtwagen inhalenquote:Op vrijdag 24 september 2021 14:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Altijd op je hoede zijn bij Poolse vrachtwagenchauffeurs. Dat volk spoort niet.
Belgen trouwens ook niet.
Singapore staat op 1.quote:Op vrijdag 24 september 2021 08:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat gaat om snelheid. Niet om wegenkwaliteit. De wegenkwaliteit is minder goed in Duitsland.
Ik gok op Denemarken of Zwitserland
Voor mijn gevoel is het wegenstelsel in West-Duitsland er onder Merkel in kwaliteit en onderhoud op achteruit gegaan.quote:Op vrijdag 24 september 2021 10:14 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je constant 100 per uur kunt rijden, dan ga je er nog best snel doorheen. In Duitsland ligt de limiet op sommige stukken veel hoger, maar je hebt om de haverklap een eeuwigdurende baustelle en het staat voor m'n gevoel veel vaker echt vast.
Gevoelsmatig is Hongarije een stuk sneller. Tenminste, als ik er doorheen rijd via de autosnelweg. Bijna overal 130 per uur, behalve rond Boedapest, prima wegdek en amper oponthoud.
Oostenrijk is ook prima. Meer wegwerkzaamheden dan Hongarije, maar 'n stuk minder dan Duitsland en op veel stukken 130 per uur.
Ja, dat idee heb ik ook. Wegenkwaliteit is niet denderend. Vooral als het regent is het drama in vergelijking met bv. Nederland en Hongarije.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:15 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is het wegenstelsel in West-Duitsland er onder Merkel in kwaliteit en onderhoud op achteruit gegaan.
Mee eens.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, dat idee heb ik ook. Wegenkwaliteit is niet denderend. Vooral als het regent is het drama in vergelijking met bv. Nederland en Hongarije.
Limieten van 100 komen enkel voor op snelwegen in wat staten rondom New York en Canada of stadssnelwegen. Oostelijke staten, buiten de paar staten rondom New York en California hebben een limiet van 113kmph. Staten in het westen rondom de rockies hebben limieten van 121 - 128 op snelwegen. In Mexico is de maximum snelheid 120.quote:Op vrijdag 24 september 2021 18:21 schreef Magister_Artium het volgende:
In Nederland rijd je prima door, zeker met 100. Trouwens een vrij doorsnee maximumsnelheid in Noord-Amerika. En voor de 100-maatregel was het trouwens op de helft van de trajecten hoger, de rest is vorig jaar geen kilometer achteruit gegaan.
Nederland vind ik nog wel gaan. Maar moet erbij zeggen dat ik zelden boven de rivieren kom. Duitsland is een drama met al die eeuwigdurende Baustelles.quote:Op vrijdag 24 september 2021 20:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
Duitsland het snelste land om in te rijden? Als er geen Baustelles staan misschien, maar in de praktijk ga je om de paar kilometer weer van het gas af.
En Nederland vond ik ook niet heel snel, zeker niet als je net van die heerlijke Franse tolwegen afkomt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |