abonnement Unibet Coolblue
pi_201492871
maar had dat lelijke wijf ook putten in haar vette kont? Is dat gecontroleerd? Sterk stukje onderzoek :')
U MAD?
pi_201493414
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:07 schreef kwiwi het volgende:
Kijk iedereen maakt wel eens opmerkingen over collega's en gebeurtenissen op het werk. Maar als je agent bent weet je toch dat je daarmee uit moet kijken :{ :N
Voor mij is het vrij nieuw dat prive-gesprekken zomaar ingezien worden door derden. Ik vind dat ook helemaal niet vanzelfsprekend.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201493608
Zo wordt een vrouwelijke collega afgeschilderd als een ‘lieleke schele zeug mit afgevlakte putjeskont mit puisten erop’. Een ander is een ‘domme vieze achterbakse lelijke kut’.

Nou, nou... Zeer matige poging tot beledigen, eerlijk gezegd. Dit doet de gemiddelde tiener al een stuk beter.
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 08:16:53 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201493636
Laat privé gewoon privé joh :')
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 08:19:44 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201493660
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:16 schreef sp3c het volgende:
Laat privé gewoon privé joh :')
Privé is privé niet meer als ze foto's delen die ze op/voor hun werk hebben gemaakt. Laat ze maar foto's delen van hun eigen lelijke vrouw.

[ Bericht 1% gewijzigd door Starhopper op 24-09-2021 08:36:05 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator vrijdag 24 september 2021 @ 08:27:27 #31
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_201493719
Sure :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_201493775
88 meter de lucht in. Erg mooi. :)
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_201493930
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:45 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Voor mij is het vrij nieuw dat prive-gesprekken zomaar ingezien worden door derden. Ik vind dat ook helemaal niet vanzelfsprekend.
mensen die zelfmoord hebben gepleegd hebben helaas geen recht op privacy? Dan ga je lekker rond in groepapps met bijbehorende “grappen”.
Dit, dus.
pi_201494070
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
mensen die zelfmoord hebben gepleegd hebben helaas geen recht op privacy? Dan ga je lekker rond in groepapps met bijbehorende “grappen”.
Als je als agent zijnde deze mensen niet meer als mensen ziet, is het ook wel tijd voor wat geestelijke hulp zeg. Niet best als je zo afgestompt bent geraakt.
pi_201494362
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:12 schreef Samhain het volgende:

[..]
Als je als agent zijnde deze mensen niet meer als mensen ziet, is het ook wel tijd voor wat geestelijke hulp zeg. Niet best als je zo afgestompt bent geraakt.
Politieagent lijkt me wel een beroep waarin je soms een uitlaatklep nodig hebt.
De een doet dat door elke avond in de sportschool een boksbal kapot te slaan, de ander doet lelijke dingen in een besloten appgroep.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:45:17 #36
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201494449
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:38 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Politieagent lijkt me wel een beroep waarin je soms een uitlaatklep nodig hebt.
De een doet dat door elke avond in de sportschool een boksbal kapot te slaan, de ander doet lelijke dingen in een besloten appgroep.
Dat lijkt me ook wel, maar dit soort berichten in zo’n app groep vind ik eigenlijk niet acceptabel.

Het is een gebrek in de organisatie dat de leiding aan valt te rekenen. Bij dit soort stressvolle beroepen, politie, brandweer, ambulance, eerste hulp, defensie, moet er gewoon een goed plan van aanpak zijn en een deel van de organisatie die zich specifiek op het omgaan met deze inherente stress richt. Dan heb je een veiligere, officiële manier en plek om je af te reageren en dat lijkt me op lange termijn ook veel beter voor de werknemers.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:46:12 #37
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_201494457
Ben ooit nog in Horst geweest, komt zo wel dichtbij.
pi_201495041
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:38 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Politieagent lijkt me wel een beroep waarin je soms een uitlaatklep nodig hebt.
De een doet dat door elke avond in de sportschool een boksbal kapot te slaan, de ander doet lelijke dingen in een besloten appgroep.
Denk niet dat als een geliefde van jou na een uitgevoerde zelfmoord zo wordt gebruikt in een appgroep je dezelfde mening zou hebben.
Dit, dus.
pi_201495214
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:36 schreef Buitendam het volgende:
Denk niet dat als een geliefde van jou na een uitgevoerde zelfmoord zo wordt gebruikt in een appgroep je dezelfde mening zou hebben.
Als ik er achter zou komen niet nee.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 24 september 2021 @ 11:00:09 #40
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_201495298
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:12 schreef Samhain het volgende:

[..]
Als je als agent zijnde deze mensen niet meer als mensen ziet, is het ook wel tijd voor wat geestelijke hulp zeg. Niet best als je zo afgestompt bent geraakt.
“Evil begins when you begin to treat people as things”

Sir Terry Pratchett - I shall wear midnight.

En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_201495423
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Er zat dus ergens een NSB’er in die appgroepen
En gelukkig maar, dat soort figuren horen thuis in een gekkenhuis en zeker niet als wet handhavers.
  Redactie Frontpage vrijdag 24 september 2021 @ 11:20:48 #42
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_201495526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 23:18 schreef Haags het volgende:
Ik zeg maar zo:

Liever een zus als hoer dan een agent als broer.
Dat zeg je omdat je anders het beroep van je zus niet kan goedpraten.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_201495606
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:53 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Als ik er achter zou komen niet nee.
Dat is het belangrijkste aspect. Moreel of ethiek doet er niet toe, zolang je het niet weet.
Dit, dus.
pi_201495698
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 08:55 schreef Buitendam het volgende:

[..]
mensen die zelfmoord hebben gepleegd hebben helaas geen recht op privacy? Dan ga je lekker rond in groepapps met bijbehorende “grappen”.
Iemand gaat zelf in het openbaar op de rails liggen, met alle gevolgen vandien voor de machinist en de agenten die proces verbaal van de rommel kunnen opmaken. Wij vragen van die mensen dat ze met al die gruwelijkheid omgaan, om ze dan vervolgens te veroordelen voor hoe ze dat doen in privegesprekken waarvan de vertrouwelijkheid wordt geschonden.

Natuurlijk raak je afgestompt, gelukkig maar voor hun geestelijke gezondheid. Wat wil je dan, dat ze na elke werkdag op de bank zitten te huilen met PTSS? Moet van jou een patholoog-anatoom ook eerst drie keer over zijn nek en een paar huilbuien afwerken voordat hij zijn rapportje mag afmaken?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_201496051
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 09:45 schreef nixxx het volgende:

Dat lijkt me ook wel, maar dit soort berichten in zo’n app groep vind ik eigenlijk niet acceptabel.

Het is een gebrek in de organisatie dat de leiding aan valt te rekenen. Bij dit soort stressvolle beroepen, politie, brandweer, ambulance, eerste hulp, defensie, moet er gewoon een goed plan van aanpak zijn en een deel van de organisatie die zich specifiek op het omgaan met deze inherente stress richt. Dan heb je een veiligere, officiële manier en plek om je af te reageren en dat lijkt me op lange termijn ook veel beter voor de werknemers.
Wat zou dit dan betekenen bij ontslag of disciplinaire maatregelen?
Kan de werknemer dan stellen dat zijn gedrag weliswaar ongepast was maar dat de werkgever niet heeft voldaan aan haar zorgplicht en de werknemer daarom vooralsnog niets verweten kan worden?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201496157
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Iemand gaat zelf in het openbaar op de rails liggen, met alle gevolgen vandien voor de machinist en de agenten die proces verbaal van de rommel kunnen opmaken. Wij vragen van die mensen dat ze met al die gruwelijkheid omgaan, om ze dan vervolgens te veroordelen voor hoe ze dat doen in privegesprekken waarvan de vertrouwelijkheid wordt geschonden.

Natuurlijk raak je afgestompt, gelukkig maar voor hun geestelijke gezondheid. Wat wil je dan, dat ze na elke werkdag op de bank zitten te huilen met PTSS? Moet van jou een patholoog-anatoom ook eerst drie keer over zijn nek en een paar huilbuien afwerken voordat hij zijn rapportje mag afmaken?
Dus (familie van) mensen die zo ver zijn dat ze zichzelf op zo’n manier om het leven brengen moeten rekening houden met eventuele appgroepen? Daar zitten geen procedures aan vast wat mag en wat niet mag.
Dit, dus.
pi_201496169
beter dat ze er om kunnen lachen dan al die zere zieltjes (woke'ers) die na het zien van een lijk een half jaar naar de psychiater moeten en toestemming vragen was natuurlijk wat lastig he
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  vrijdag 24 september 2021 @ 12:52:48 #48
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201496836
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 11:58 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Wat zou dit dan betekenen bij ontslag of disciplinaire maatregelen?
Kan de werknemer dan stellen dat zijn gedrag weliswaar ongepast was maar dat de werkgever niet heeft voldaan aan haar zorgplicht en de werknemer daarom vooralsnog niets verweten kan worden?
Misschien wel, ik weet niet precies wat voor geestelijke zorg je bij de politie kunt krijgen om om te gaan met de dingen die je meemaakt. Maar als mensen zulke dingen in app groepen nodig hebben om te ontladen, dan is het blijkbaar niet genoeg of niet effectief. Dus dan zou het mogelijk de werkgever te verwijten zijn.

Ik kan me bijvoorbeeld voorstellen dat als de politie een pas afgestudeerde psycholoog heeft die de agenten moet begeleiden, dat dat niet werkt. Of dat je een verplichte sessie moet doen als er iets traumatisch is gebeurd. Hoe het wel moet, weet ik niet, ben geen psycholoog, maar denk dat het heel lastig is.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 24 september 2021 @ 12:56:34 #49
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_201496860
Hm, het zal je familielid maar zijn die dood gevonden is. Fijn om te weten dat achter dat ernstige gezicht waarmee ze je komen inlichten zoveel humor schuilt en dat die akelige foto zoveel politieharten kan verblijden.
pi_201496886
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 september 2021 12:56 schreef Iblardi het volgende:
Hm, het zal je familielid maar zijn die dood gevonden is. Fijn om te weten dat achter dat ernstige gezicht waarmee ze je komen inlichten zoveel humor schuilt en dat die akelige foto zoveel politieharten kan verblijden.
Denk dat dat ontzettend overdreven is. Omdat dit een exces is komt het breeduit in het nieuws, maar agenten vinden elke dag mensen die zelfmoord hebben gepleegd door het hele land zonder zo’n verschrikkelijke app.
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')