Niet als zodanig gehoord nee. Enige die ik me kan bedenken met een H is Hogan Lovells. Maar geen idee of die het is. EDIT: even gegoogeld, kan dat Houthoff zijn? Klinkt wel het meest logisch. Maar ik heb geen idee waar die bijnaam vandaan komt dan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 17:21 schreef mr.JamesBond het volgende:
Dooie boel hier. Ik kan me een tijd herinneren dat er veel meer gepost werd.
Iemand enig idee welk kantoor 'hhh' als bijnaam heeft?
Ja die ken ik ook. Ging tijdens mijn studie ook al rond. En LoLo (Loyens). Kan me verder niet zo herinneren of er nog iets was.quote:Op maandag 13 februari 2023 05:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, ken wel Ellende & Overwerken (A&O)
Ja tuurlijk, wat denk je.quote:Op woensdag 29 november 2023 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou, dooie boel geworden helaas..
Hoe ist hier? Nog steeds allemaal elke dag op Navigator en LI aan het speuren?
Yes. De tijd is echt snel gegaan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:29 schreef DoubleDip het volgende:
Niet echt geloof ik. Maarja de meesten hier zijn intussen arbeiders.
Zeker, alleen ik twijfel nog tussen twee kantoren. De één is heel academisch en op litigation gericht en de ander meer een adviespraktijk. Maar goed ik heb nog een paar maanden.quote:
Maakt ook niet uit wat je kiest, als A niet bevalt kan je het altijd nog bij B proberen. Je eerste baan is meestal niet je droombaan. Maar succes met je keuze.quote:Op maandag 8 juli 2024 08:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zeker, alleen ik twijfel nog tussen twee kantoren. De één is heel academisch en op litigation gericht en de ander meer een adviespraktijk. Maar goed ik heb nog een paar maanden.
Het hoeft ook niet per se mijn droombaan te zijn, maar ik zit er zeker 3 jaarquote:Op maandag 8 juli 2024 18:51 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit wat je kiest, als A niet bevalt kan je het altijd nog bij B proberen. Je eerste baan is meestal niet je droombaan. Maar succes met je keuze.
Ook daar ben je niet aan gebonden hoor. Een eventuele studieschuld neemt de volgende wel weer over.quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:42 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet per se mijn droombaan te zijn, maar ik zit er zeker 3 jaar
Toch lijkt overstappen binnen je advocaat-stage mij niet heel verstandig, of je moet zeker zijn dat je nooit meer de advocatuur in wilquote:Op zondag 4 augustus 2024 14:10 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ook daar ben je niet aan gebonden hoor. Een eventuele studieschuld neemt de volgende wel weer over.
Waarom lijkt je dat niet verstandig? Zijn er niet veel meer die dat doen? Je bent er niet mee getrouwd ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2024 08:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Toch lijkt overstappen binnen je advocaat-stage mij niet heel verstandig, of je moet zeker zijn dat je nooit meer de advocatuur in wil
Gefeliciteerd! Waar ergens, als ik vragen mag?quote:Op zondag 17 november 2024 14:29 schreef BredeBroeder het volgende:
Nou jongens, inmiddels ook afgestudeerd en een mooie baan in het vooruitzicht
Zuidas! Mooie springplank voor de rest van mijn carrière dacht ik zo..quote:Op maandag 3 februari 2025 17:55 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Waar ergens, als ik vragen mag?
Is wel stil hier, geen nieuwe aanwas meer?
Dat zeker!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Zuidas! Mooie springplank voor de rest van mijn carrière dacht ik zo..
Het is misschien handiger als je hier een eigen topic over opent?quote:Op maandag 17 maart 2025 00:43 schreef Geledruif2 het volgende:
Hoi hoi,
Ik zit in het vierde jaar van de studie Social-Work op het hbo. De eerste paar jaar vond ik de studie erg gemakkelijk en haalde ik met gemak achten en negens. Vervolgens had ik anderhalf jaar een lastig jaar gehad in mijn privé en heb ik een pauze moeten nemen van mijn studie.
Nu inmiddels in het vierde jaar dus, maar ik vind de opdrachten in combinatie met mijn stage erg lastig geworden en twijfel of ik het wel ga halen.
Is dit herkenbaar voor anderen?
Het was alleen een vraag. Om er een topic van te maken vond ik ook weer overdreven ofzo.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 22:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Het is misschien handiger als je hier een eigen topic over opent?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |