abonnement Unibet Coolblue
pi_201489681
Misschien ben ik niet de enige, maar ik vind 'Free as a Bird' van The Beatles een gedrocht van een nummer.

Het is bijna alsof ze letterlijk met de geest van John Lennon staan te zingen met die tape van 'm die bol staat van de vervorming. De kwaliteit van de opname van zijn zang en wat er in de jaren'90 toegevoegd is hangt bijna van ellende aan elkaar.

Meer voorbeelden mogen volgen :)
pi_201492016
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:15 schreef Beathoven het volgende:
Misschien ben ik niet de enige, maar ik vind 'Free as a Bird' van The Beatles een gedrocht van een nummer.

Het is bijna alsof ze letterlijk met de geest van John Lennon staan te zingen met die tape van 'm die bol staat van de vervorming. De kwaliteit van de opname van zijn zang en wat er in de jaren'90 toegevoegd is hangt bijna van ellende aan elkaar.

Meer voorbeelden mogen volgen :)
Ik vind dit juist een van hun betere nummers :D :')
  vrijdag 24 september 2021 @ 09:05:26 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_201494003
Stil In Mij van Van Dik Hout kan ik niet aanhoren.

De zangstem van Martin Buitenhuis is sowieso al belabberd, maar tijdens het eind, als hij bijna a capella de hoogte in gaat, krijg ik rillingen over mijn hele lichaam en moet het geluid uit…
pi_201496805
Alles van Daniel Johnston. Man heeft puur hart en bedoelt het allemaal goed, maar je hoort vooral een heel erg de eenzaamheid en de treurigheid van iemand die de wereld niet begrijpt. Creepy? Hell yes.
afspraak tandarts verzetten
pi_201497144
Afscheid, gezongen door Glennis Grace. :X als ze 'nee nee nee' gaat zingen, dan gaat echt de radio op een andere zender.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  vrijdag 24 september 2021 @ 13:27:52 #6
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_201497182
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 13:24 schreef De_Melkboer het volgende:
Afscheid, gezongen door Glennis Grace. :X als ze 'nee nee nee' gaat zingen, dan gaat echt de radio op een andere zender.
Idem voor het origineel. Beiden gedrochten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')