abonnement Unibet Coolblue
pi_201489031
Ik vind het zo gaaf als mensen moeite doen om mensen of dieren te helpen, van die onbaatzuchtige acties om een levend wezen in nood te helpen en / of te redden.

Dit vrolijke vlinderfilmpje ontroerde me echt. Waarom... ik heb gewoon geen idee. Misschien vanwege de koppeling die de helpster er op het eind aan maakt. Of dat het 'maar' om een insect gaat, of juist het onbaatzuchtige... Ik vind het gewoon mooi. En het is iets dat ervoor zorgt dat ik zo lekker zal slapen. :)

Ken jij een dergelijk verhaal / filmpje? Een mooi verhaaltje over een dier dat werd geholpen? Deel het. :Y

'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201489512
Ik hou van die filmpjes waar mensen zo dan een dier helpen die dan gewond is - en dat als ze dat dier dan loslaten dat die dan opgevroten wordt door een ander dier.
pi_201492141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:07 schreef Underdoggy het volgende:
Ik hou van die filmpjes waar mensen zo dan een dier helpen die dan gewond is - en dat als ze dat dier dan loslaten dat die dan opgevroten wordt door een ander dier.
Godver :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
pi_201492184
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:07 schreef Underdoggy het volgende:
Ik hou van die filmpjes waar mensen zo dan een dier helpen die dan gewond is - en dat als ze dat dier dan loslaten dat die dan opgevroten wordt door een ander dier.
Moet, als dierenliefhebber, bekennen dat ik dan ook vaak wel moet lachen! :D :@
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_201492262
Deze verwachtte ik, aan de hand van de topictitel

In de hemel is geen bier. Daarom brouwen we het hier
Het beste bier brouw je zelf.
Bier is bitter. Bier is best. Bier is beter dan de rest.
Ik heb alleen een drankprobleem als het op is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')