Die tweede veel contact mee gehad (niet met dit account) maar die had er geen zin meer in hier.quote:Op donderdag 23 september 2021 20:24 schreef spierbal het volgende:
Angel_joy, in mijn fantasie was dat echt zo'n lekker Aziaatje.
En haywoodjablone ofzo. Opeens met de Noorderzon verdwenen.
Wat is je oude account dan?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:25 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Die tweede veel contact mee gehad (niet met dit account) maar die had er geen zin meer in hier.
mag ik niet zeggen van me vaderquote:Op donderdag 23 september 2021 20:30 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Wat is je oude account dan?
Topicreeks: Tekenen als therapiequote:Op donderdag 23 september 2021 20:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Of het een eigen reeks was weet ik niet. Maar hij was daar erg actief.
Veel duistere/depressieve tekeningen.
Absoluut!quote:
Enig idee waarom Q_B weg is? Ze was ook ooit mod toch?quote:Op donderdag 23 september 2021 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Absoluut!
Paradijsvogeltje, heb ik nog ontmoet, sebasser en static ook
Je leest het verkeerd. Hij leeft. En hoequote:Op donderdag 23 september 2021 19:52 schreef Sfancta het volgende:
Is deze man overleden? Hopelijk lees ik dat verkeerd.
Ik spreek hem elke dag om 1337 nog, dus ik denk het niet.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:52 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Is deze man overleden? Hopelijk lees ik dat verkeerd.
Is niet weg hoor, ander levenquote:Op donderdag 23 september 2021 20:38 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Enig idee waarom Q_B weg is? Ze was ook ooit mod toch?
Wie dahaaaaaaaaaaan, fluister ff in m'n oor dan.quote:Op donderdag 23 september 2021 19:56 schreef Sfancta het volgende:
Ik mis mijn old school fok mattie, denk nog vaak aan hem. Ga zijn naam niet noemen hier.
Helaas wel overleden. RIP kerel. Love you.
ik heb flink gefapt op die nudesquote:
Jah, ze staat nog in m'n adresboek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |