Zo nu en dan ben ik nog wel eens actief ja.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:57 schreef GereDathan het volgende:
Wie herinnert zich @:iroQuai @:jory @:-Mellowdy- @:DeWaasheid @:katje
1 iemand wel in ieder geval: @:Parodiuz kent zeker weten 2 mensen uit het rijtje. En is zelf ook nog actief volgens mij hier.
Was je nog maar modje hequote:Op dinsdag 28 september 2021 16:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zo nu en dan ben ik nog wel eens actief ja.
Je moet meer alcohol drinken dan, haalt de scherpe randjes erafquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Heb ik dit jaar nog geprobeert., sloeg nergens op.
Maar dan kan ik geen ondertitels meer lezen en mn Japans is nou niet eht goedquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Je moet meer alcohol drinken dan, haalt de scherpe randjes eraf
Ja, prima.quote:
Russisch is het nieuwe Japansquote:Op dinsdag 28 september 2021 16:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Maar dan kan ik geen ondertitels meer lezen en mn Japans is nou niet eht goed
Dat klinkt nie kawaii.quote:Op dinsdag 28 september 2021 18:32 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Russisch is het nieuwe Japans
Dus wat, dit mag wel geroepen worden maar als ik dan vraag waar het over gaat wordt het verwijderd?quote:Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef yvonne het volgende:
Niemand. Van het stelletje dat met veel bombarie zijn 'opgestapt' omdat FOK! zo kut is en dan met kloons door blijven posten omdat ze het ook weer niet kunnen missen, mis ik helemaal niemand. Sad wel.
Van de mensen die overleden zijn mis ik er wel een paar enorm. Met name staticdie had wel raad geweten met dat stelletje non-valeurs.
Ik ben d'r ja nog gewoon!quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:48 schreef GereDathan het volgende:
Als je er rustig voor gaat zitten dan komen ze zo binnen. Zie heel veel bekenden van vroeger langskomen.
Mis nog wel @:nietzman in het rijtje
Die laatste ken ik niet, maar die eerste 2 waren toch wel de grote namen op fok toen ik net nieuw was hierquote:
Ik ben er nog hoor.quote:Op dinsdag 28 september 2021 14:59 schreef Danny het volgende:
@:veekeend @:lwas @:Sc0rPi0n @:veerboot @:insomniac @:tain @:Tha_BlonT @:vagere_hein @:meiske78 @:gieling @:elisab @:nuongirl
r@b
demn, nog niet eens specifieke herinneringen ofzo, maar gewoon het terughalen van al die namen brengt het gevoel van FOK! van 10-20 jaar geleden weer terug. Wat een tijden hebben we gehad...
Oke vagere heinquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:40 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik ben er nog hoor.
Dat je niet eens wist dat ik nu onder een andere naam post
quote:Op dinsdag 28 september 2021 20:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter op Netflix dat er een serie bestaat gebaseerd op jouw ui.
Koningen van ONZquote:Op dinsdag 28 september 2021 20:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Die laatste ken ik niet, maar die eerste 2 waren toch wel de grote namen op fok toen ik net nieuw was hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |