abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 donderdag 23 september 2021 @ 17:23:09 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_201485377
De voetbalbond van Noord- en Midden-Amerika CONCACAF stelt een onderzoek in naar een bizar optreden van de Surinaamse politicus Ronnie Brunswijk, die dinsdag op 60-jarige ineens opdook in de opstelling van Inter Moengotapoe



Brunswijk, tevens eigenaar van de club, deed mee in de internationale wedstrijd tegen CD Olimpia uit Honduras. Hij stond samen met zijn zoon Damian in de aanval, maar kon een nederlaag (0-6) niet voorkomen. Brunswijk zou geld hebben uitgedeeld in de kleedkamer van de tegenstander.

Concacaf zegt extreem bezorgd te zijn over het opduiken van beelden op sociale media, waar “zaken te zien zijn die de integriteit van de sport aantasten. We starten daarom een intensieve en officiële procedure om uit te zoeken wat zich precies heeft afgespeeld”, aldus de organisatie.

Volgens Brunswijk heeft hij niet verkeerds gedaan. ,,Ik vind dat de Hondurese club geweldig goed gevoetbald heeft en als oudste speler heb ik de spelers beloond‘’, zegt hij in een gesprek met de Surinaamse website StarNieuws. ,,Ik heb eerst overleg gevoerd met de manager van de club, die het goed vond. Ik heb elke speler 100 dolllar gegeven via de manager. Het ging om 33 personen.‘’

Met het onderzoek van Concacaf heeft Brunswijk geen moeite. ,,Door Covid hebben wij bijkans anderhalf jaar geen wedstrijden kunnen houden en ik ben dankbaar dat Olimpia naar Suriname wilde komen. Ik heb mijn dankbaarheid getoond en weet niet wie het gefilmd heeft en op social media heeft geplaatst.‘’

Volgens Brunswijk heeft hij de doelman 200 dollar gegeven, omdat hij zijn doel schoon hield. ,,Ik zie niks verkeerds in dat ik mijn dankbaarheid op deze manier heb getoond.‘’

Brunswijk liet zichzelf na rust wisselen, maar had naar eigen zeggen door kunnen spelen: ,,Zolang ik mij nog fit voel, zal ik blijven voetballen.‘

https://www.ad.nl/offside(...)id-getoond~a87be12f/

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_201485794
Genoeg geld in Suriname dus.
Gino ♥
pi_201486134
Hij is nog jong, zie ik nu. Ik weet nog dat-ie midden jaren '80 al een verzetscommando tegen Bouterse leidde.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')