abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201484869
quote:
Israel: Groen QR-vinkje na vereiste derde boostershot vervalt na 6 maanden. En daarna?

Israelische premier Naftali Bennet bovenstaand: "dubbel gevaccineerden zijn het meest kwetsbaar omdat ze zichzelf beschermd achten, maar dat zijn ze niet."

We zetten de ontwikkelingen voor de duidelijkheid gewoon even onder elkaar.

Eind augustus bleek dat Israel inwoners vanaf 1 oktober enkel nog als "gevaccineerd" beschouwt als ze na hun twee jabs een derde booster shot nemen. Afgelopen zaterdag benadrukte premier Bennet zijn vastberadenheid tijdens een zitting waarin besproken werd dat de Amerikaanse FDA derde boostershots afraadt voor mensen onder de 65 jaar. "Prime Minister Naftali Bennett stuck to his guns on his decision to extend the green passport for only those who have received the third jab of the coronavirus vaccine from October 1."

Gister, echter, tweette het Israelische ministerie van Gezondheid een aantal wijzigingen per 21 oktober, die we niet konden vinden op de Engelstalige pagina. In het bijzinnetje over de derde boostershot lezen we middels Google Translate dat "het merkteken zes maanden geldig is vanaf het derde vaccin."

Okay, en daarna? De website vertelt niets over hoe je na die zes maanden weer een groen vinkje kunt krijgen. Maar alle ontwikkelingen in ogenschouw genomen, zou het zomaar eens kunnen zijn dat je alleen opnieuw een groen vinkje krijgt na een vierde booster shot. En wat gebeurt er eigenlijk zes maanden na de vierde vaccinatie?
https://www.geenstijl.nl/(...)6-maanden-en-daarna/

Ben reuze benieuwd naar de vaccinatiebereidheid onder de users hier op Fok, Stel dat we in Nederland een soortgelijke pad gaan bewandelen , waar we om de 3 tot 6 maanden een booster moeten nemen of we verliezen alle onze privileges

Hoe ver zou je gaan om je vrijheid te behouden ?

POLL
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 23 september 2021 @ 16:50:16 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201484896
Wat zijn jabs?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_201484900
Freedom isn’t free
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_201484927
quote:
16s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:50 schreef Starhopper het volgende:
Wat zijn jabs?
Nou je begint met twee prikken ( wat dan jabs heten) en elke prik daarna is een booster
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 23 september 2021 @ 16:53:02 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201484944
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:52 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Nou je begint met twee prikken ( wat dan jabs heten) en elke prik daarna is een booster
Waar staat jabs dan voor? :@

Ik wil 2 jabs en 100 miljoen miljard boosters :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 donderdag 23 september 2021 @ 16:56:40 #6
186611 Haags
pi_201485006
Ja Israël en Pfizer, dan noem je ook wel twee grote vriendjes op van elkaar. Ze zijn nog net niet getrouwd samen.
Zonder wrijving geen glans
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2021 @ 16:57:14 #7
88815 The_Emotion
98.3
pi_201485020
De eerste 2 zitten er in, maar ik blijf niet aan de gang. Ik ben toch geen speldenkussen.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201485082
Binnenkort ook in NL, u las het hier als eerst.

Zonder 3e en na een halfjaar 4e prik geen toegang tot het sociale leven meer, het vinkje wordt dan rood. Een QR maatschappij zou er ook nooit komen, evenals vaccinatiedrang. Kijk eens waar we nu staan :W
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  donderdag 23 september 2021 @ 17:01:21 #9
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_201485087
Het is goed met ze, accepteer dat covid endemisch wordt.
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 september 2021 @ 17:02:02 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201485095
Kijk, Israël is nou een prachtig voorbeeld van waar wappies best een punt hebben. Hopelijk lezen ze mee en beseffen ze dat het hier allemaal zo slecht nog niet is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201485138
Een beetje om de 6 maanden die shit in mijn arm laten spuiten, ik dacht het toch niet.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201485142
quote:
16s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waar staat jabs dan voor? :@

Ik wil 2 jabs en 100 miljoen miljard boosters :D
Ik moest meteen aan jouw denken _O-



Maar om je vraag te beantwoorden , Stel je hebt tot nu toe 3 prikjes van phizer gehad , dan gelden die eerste twee als jabs , en elke nieuwe die je daarna neemt als booster

Het is niet zo dat je nu opeens je vol gaat spuiten met weer andere prikjes van de andere fabrikanten als je een booster gaat nemen

Al heb ik wel verhalen gelezen van mensen die meerdere prikjes hebben genomen , boven de aanbevolen hoeveelheid . Omdat ze heel zeker wouden zijn dat ze beschermd waren tegen de virus :')
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201485154
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:48 schreef Ali_boo het volgende:
Hoe ver zou je gaan om je vrijheid te behouden ?
Ik ben gevaccineerd met 2, de belofte van de heer De Jonge was dat het daarmee klaar zou zijn. Je mag dan alles weer, werd er gezegd.
Nou prima. QR code geregeld, want ook dat werd als voorwaarde gesteld.
Klaar met de vaccinatie.

En nu wordt er geroepen dat het spul maar 6 maanden werkt. Is het dan nog wel een vaccinatie, of een veredelde griepprik?
gestemd op 'max 2 jabs'.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201485159
quote:
8s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:57 schreef The_Emotion het volgende:
De eerste 2 zitten er in, maar ik blijf niet aan de gang. Ik ben toch geen speldenkussen.
Dat is prima maar dan mag u niet meer naar een musea en de horeca.
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2021 @ 17:07:59 #15
88815 The_Emotion
98.3
pi_201485171
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat is prima maar dan mag u niet meer naar een musea en de horeca.
Dat neem ik wel voor lief.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_201485185
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat is prima maar dan mag u niet meer naar een musea en de horeca.
De horeca is het er nu al niet mee eens, en voor kunst is ook prima het internet beschikbaar.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201485273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Dat is prima maar dan mag u niet meer naar een musea en de horeca.
Musea vallen (nog) buiten de coronapas...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_201485321
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om de hele tijd nieuwe boosters te halen. De overheid is wat dat betreft ook weinig transparant daar ze toch sterk de indruk gaven dat men na de eerste vaccinatie de vrijheid terug zou krijgen. Daar plaatste ik uiteraard toen ook al mijn vraagtekens bij. Ze lijken het slechte nieuws stukje voor stukje te brengen zodat het publiek het makkelijker slikt.
pi_201485328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, Israël is nou een prachtig voorbeeld van waar wappies best een punt hebben. Hopelijk lezen ze mee en beseffen ze dat het hier allemaal zo slecht nog niet is.
Zoals altijd loopt Nederland achter op de rest van de wereld , het is niet de vraag of het naar Nederland komt maar wanneer

Waar je bij elke nieuwe variant weer vol met spuiten met 1 of meerdere boosters . Je hebt de vrijheid om te weigeren maar daarmee verlies je al je privileges
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2021 @ 17:21:01 #20
88815 The_Emotion
98.3
pi_201485339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:19 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om de hele tijd nieuwe boosters te halen. De overheid is wat dat betreft ook weinig transparant daar ze toch sterk de indruk gaven dat men na de eerste vaccinatie de vrijheid terug zou krijgen. Daar plaatste ik uiteraard toen ook al mijn vraagtekens bij. Ze lijken het slechte nieuws stukje voor stukje te brengen zodat het publiek het makkelijker slikt.
De welbekende worst die wordt voorgehouden.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 23 september 2021 @ 17:29:10 #21
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201485459
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zoals altijd loopt Nederland achter op de rest van de wereld , het is niet de vraag of het naar Nederland komt maar wanneer

Waar je bij elke nieuwe variant weer vol met spuiten met 1 of meerdere boosters . Je hebt de vrijheid om te weigeren maar daarmee verlies je al je privileges
Als je weigert maar een recente negatieve test kunt overleggen ben je er ook.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 september 2021 @ 17:32:25 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_201485504
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zoals altijd loopt Nederland achter op de rest van de wereld , het is niet de vraag of het naar Nederland komt maar wanneer

Waar je bij elke nieuwe variant weer vol met spuiten met 1 of meerdere boosters . Je hebt de vrijheid om te weigeren maar daarmee verlies je al je privileges
Je kan al leuk beginnen met de normale 2 prikken 14.gif
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_201485596
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zoals altijd loopt Nederland achter op de rest van de wereld , het is niet de vraag of het naar Nederland komt maar wanneer

Waar je bij elke nieuwe variant weer vol met spuiten met 1 of meerdere boosters . Je hebt de vrijheid om te weigeren maar daarmee verlies je al je privileges
Een maatschappij waar ergens binnen in een broodjeszaak in de middag een broodje eten een privilege is.. ;(
pi_201485602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:19 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ik zie het eerlijk gezegd niet zo zitten om de hele tijd nieuwe boosters te halen. De overheid is wat dat betreft ook weinig transparant daar ze toch sterk de indruk gaven dat men na de eerste vaccinatie de vrijheid terug zou krijgen. Daar plaatste ik uiteraard toen ook al mijn vraagtekens bij. Ze lijken het slechte nieuws stukje voor stukje te brengen zodat het publiek het makkelijker slikt.
Je hebt helemaal niets te willen.

De Staat bepaalt. Tenzij je alleen thuis wil blijven. Het is immers geen 'dwang'.
  donderdag 23 september 2021 @ 17:39:25 #25
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201485612
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:38 schreef Confetti het volgende:

[..]
Je hebt helemaal niets te willen.

De Staat bepaalt. Tenzij je alleen thuis wil blijven. Het is immers geen 'dwang'.
Niet zo dramatisch joh, als je een recente negatieve test kunt overleggen ben je er ook.
  † In Memoriam † donderdag 23 september 2021 @ 17:43:39 #26
88815 The_Emotion
98.3
pi_201485672
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:39 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Niet zo dramatisch joh, als je een recente negatieve test kunt overleggen ben je er ook.
Maar ga jij elke keer met een stokje in je neus roeren als je ergens wil gaan eten?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  donderdag 23 september 2021 @ 17:45:52 #27
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201485699
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:43 schreef The_Emotion het volgende:

[..]
Maar ga jij elke keer met een stokje in je neus roeren als je ergens wil gaan eten?
Neuh, die moeite bespaar ik mezelf. Maar het kan dus prima als je jezelf niet wil vaccineren.
pi_201485724
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:38 schreef Confetti het volgende:

[..]
Je hebt helemaal niets te willen.

De Staat bepaalt. Tenzij je alleen thuis wil blijven. Het is immers geen 'dwang'.
Ik heb inderdaad niets te willen en wanneer het verplicht wordt een booster te halen zal ik dat ook moeten doen. De enige andere optie is een geheel nieuw carrièrepad kiezen of continue testen. In die zin heb je gelijk dat je simpelweg gedwongen wordt de vaccinatie te nemen. De overheid regeert het land als bedrijf en de bevolking is de human resource (en consument) dat aan het grootkapitaal aangeboden wordt.
pi_201485764
Laat ze maar iets ontwikkelen dat werkt op lange termijn.
Ben niet bang voor dat griepje, als die 2 griepprikken maar een half jaar werken dan blijf ik bezig, ga me niet elk half jaar een dag kut voelen door die rommel, terwijl ik nooit last heb gehad van dat griepje.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_201485821
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:47 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Ik heb inderdaad niets te willen en wanneer het verplicht wordt een booster te halen zal ik dat ook moeten doen. De enige andere optie is een geheel nieuw carrièrepad kiezen of continue testen. In die zin heb je gelijk dat je simpelweg gedwongen wordt de vaccinatie te nemen. De overheid regeert het land als bedrijf en de bevolking is de human resource (en consument) dat aan het grootkapitaal aangeboden wordt.
Nee, we zíjn het grootkapitaal. Aan mensen valt te verdienen, door behoeften, door bureaucratie, door vraag en aanbod.
Google is your friend, abuse your friends
pi_201485830
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:50 schreef Aiciu het volgende:
Laat ze maar iets ontwikkelen dat werkt op lange termijn.
Ben niet bang voor dat griepje, als die 2 griepprikken maar een half jaar werken dan blijf ik bezig, ga me niet elk half jaar een dag kut voelen door die rommel, terwijl ik nooit last heb gehad van dat griepje.
Volgens mij is phizer pillen aan het ontwikkelen die covid moeten bestrijden . Weet alleen niet of het al op de markt is gebracht
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_201486125
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:29 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Als je weigert maar een recente negatieve test kunt overleggen ben je er ook.
Ah ja de rest van ons leven voor elke stap die we zetten een negatieve test overleggen! Goed plan! :{
Krekker is de bom!
  donderdag 23 september 2021 @ 18:25:17 #33
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201486200
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Ah ja de rest van ons leven voor elke stap die we zetten een negatieve test overleggen! Goed plan! :{
Het alternatief is dat we nog lang in een soort lockdown blijven zitten. Daar hebben de meeste mensen, terecht, ook niet zoveel zin in. Maar er ligt nog wel een verantwoordelijkheid om te zorgen dat het open gaan niet weer zorgt voor enorme verspreidingen. Dus dan is dit een prima oplossing lijkt me.
pi_201486524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Het alternatief is dat we nog lang in een soort lockdown blijven zitten. Daar hebben de meeste mensen, terecht, ook niet zoveel zin in. Maar er ligt nog wel een verantwoordelijkheid om te zorgen dat het open gaan niet weer zorgt voor enorme verspreidingen. Dus dan is dit een prima oplossing lijkt me.
Waarom? Er raakt nog maar 1 op de 100.000 Nederlanders per dag besmet en er ligt nog een handjevol coronapatiënten op de IC. Hoe hard het OMT, de Jonge enz. ook tegenstribbelen, het is gewoon klaar met corona...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_201486662
De sukkels die dachten dat ze er met twee spuitjes vanaf waren _O-
pi_201486942
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Al heb ik wel verhalen gelezen van mensen die meerdere prikjes hebben genomen , boven de aanbevolen hoeveelheid . Omdat ze heel zeker wouden zijn dat ze beschermd waren tegen de virus :')
Leuk die verhalen, maar dat kan echt niet zomaar, of je moet toevallig zelf beschikking hebben tot die vaccins.
pi_201487873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:02 schreef Nattekat het volgende:
Kijk, Israël is nou een prachtig voorbeeld van waar wappies best een punt hebben. Hopelijk lezen ze mee en beseffen ze dat het hier allemaal zo slecht nog niet is.
Israel is dan ook een groot wappie land.
pi_201488222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:25 schreef Poem_ het volgende:
Het alternatief is dat we nog lang in een soort lockdown blijven zitten. Daar hebben de meeste mensen, terecht, ook niet zoveel zin in. Maar er ligt nog wel een verantwoordelijkheid om te zorgen dat het open gaan niet weer zorgt voor enorme verspreidingen. Dus dan is dit een prima oplossing lijkt me.
Why? Werken memory b-cells niet volgens jou?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201488696
quote:
16s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:53 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Waar staat jabs dan voor? :@

Ik wil 2 jabs en 100 miljoen miljard boosters :D
Hoe kun je als woke persoon nou niet genoeg Engels om te weten wat jabs zijn? Als wokie moet je toch minstens een onnodig Engels woord per zin gebruiken?
pi_201488918
Boosters zijn niet nodig zoals al aangegeven is door het EMA. Vaccins werken na 6 maanden nog steeds uitstekend tegen ernstige klachten.
pi_201489101
Mooi om te lezen dat (bijna) iedereen er vertrouwen in heeft dat deze vaccinatie ronde afdoende was. Zijn we dan allemaal akkoord met dat we door de combinatie van een al giga-hoge vaccinatiegraad, natuurlijke infectie-immuniteit (alhoewel bemoeilijkt door de overheid) en met de optie om met boosters de gecomprimeerden blijvend te beschermen, binnenkort gewoon volledig open kunnen en moeten zijn? Zullen de lijn trekken op 30 November? En als het superheldenteam OMT en ons kabinet dan met een nieuw verhaaltje/regeltje komen gewoon -ongeacht politieke achtergrond- de stekker uit Den-Haag trekken?

Ja, en goed, mocht er tzt een super enge ultravariant tevoorschijn komen, dan kijken we dán wel weer of we iets moeten ondernemen. Tot dan gewoon weg met de coronawet, weg met testen, weg met dagelijkse cijfertjes, en weg met virologen als meubelstukken bij Jinek en co, etc. Akkoord?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201490009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:58 schreef Cockwhale het volgende:
Die laboratoria die de vaccins ontwikkelen en verkopen worden zeker gerund door joden.
Alleen Phizer , Moderna , Astrazenica en Sputnic hebben Joodse eigenaren
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Beste debater 2022 donderdag 23 september 2021 @ 23:13:39 #43
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_201491847
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:32 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Alleen Phizer , Moderna , Astrazenica en Sputnic hebben Joodse eigenaren
:')
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_201491932
quote:
16s.gif Op donderdag 23 september 2021 16:50 schreef Starhopper het volgende:
Wat zijn jabs?
Een jab is zoiets als een prikje, en een booster is een herhaalvaccinatie.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer.
  vrijdag 24 september 2021 @ 07:26:27 #45
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_201493335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:05 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Ik moest meteen aan jouw denken _O-

[ afbeelding ]

Maar om je vraag te beantwoorden , Stel je hebt tot nu toe 3 prikjes van phizer gehad , dan gelden die eerste twee als jabs , en elke nieuwe die je daarna neemt als booster

Het is niet zo dat je nu opeens je vol gaat spuiten met weer andere prikjes van de andere fabrikanten als je een booster gaat nemen

Al heb ik wel verhalen gelezen van mensen die meerdere prikjes hebben genomen , boven de aanbevolen hoeveelheid . Omdat ze heel zeker wouden zijn dat ze beschermd waren tegen de virus :')
Dat laatste weet ik niet, maar ik ken wel mensen die bv in land A volledig gevaccineerd zijn, maar dan naar land B (terug) verhuizen en daar die vaccinaties nog niet erkend worden, dus voor het gemak vaccineren ze zich dan opnieuw :D De EU erkend bijvoorbeeld de vaccinatie bewijzen van het VK nog niet zomaar.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 24 september 2021 @ 07:31:56 #46
74056 crew  ToT
pi_201493352
Ik vind die eerste 2 shots voorlopig wel genoeg.
Mochten m'n burgerrechten ergens in de toekomst dusdanig in het geding komen dat ik echt nergens meer welkom ben zonder allerlei uitslagen van tests enzo, zal ik me wel laten dwingen een boostershot te nemen.
pi_201493402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:25 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Het alternatief is dat we nog lang in een soort lockdown blijven zitten. Daar hebben de meeste mensen, terecht, ook niet zoveel zin in. Maar er ligt nog wel een verantwoordelijkheid om te zorgen dat het open gaan niet weer zorgt voor enorme verspreidingen. Dus dan is dit een prima oplossing lijkt me.
Probeer eens los te komen van Corona en de zaken weer in perspectief te zien. Je spreekt alsof er slechts enkele mogelijkheden zijn terwijl alles mogelijk is.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 24 september 2021 @ 07:55:06 #48
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_201493485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:57 schreef Halcon het volgende:
De sukkels die dachten dat ze er met twee spuitjes vanaf waren _O-
Vooralsnog zijn wij dat ook. :)

En daarnaast is het altijd openlijk gecommuniceerd dat het niet zeker was hoe lang een eventueel vaccin zou werken. Er was in een vroeg stadium al sprake van een scenario dat in de toekomst mogelijk iedereen (of alleen de zwakkeren) jaarlijks een prik zouden moeten halen.
  vrijdag 24 september 2021 @ 08:10:38 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_201493586
Ik heb mijn twee nu gehad, dat vind ik voorlopig wel voldoende. Ik zie het nog wel een jaarlijks gebeuren worden zoals de griepprik. Zeker nu armere landen nog geen hoge vaccinatie graad bereikt hebben, blijft er een “mooi” reservoir voor mutaties.

Waar ik, van net in de 40, trouwens gewoon een griepprik kon halen in het vorige land waar ik woonde, wilde de huisarts hier hem niet geven..
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_201493606
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 september 2021 07:55 schreef Zwansen het volgende:

[..]
Vooralsnog zijn wij dat ook. :)

En daarnaast is het altijd openlijk gecommuniceerd dat het niet zeker was hoe lang een eventueel vaccin zou werken. Er was in een vroeg stadium al sprake van een scenario dat in de toekomst mogelijk iedereen (of alleen de zwakkeren) jaarlijks een prik zouden moeten halen.
Je bent het dus eens dat het aannemelijk is dat er straks booster-shots komen? Hoe zie je dat voor je met betrekking tot de isolatie waarin de anti-vaccineerders nu in geplaatst worden, kom jij daar straks ook tussen zonder booster shot?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')