Sven heeft ook eigenlijk maar weinig toegevoegde waarde inderdaad.....Maar ook Mary speelt haar rol zo goed!quote:Op donderdag 4 november 2021 14:35 schreef Gia het volgende:
Had wel medelijden met Mary, toen Jo Koen vermoordde.
En die Sven, zwakke lul, had ik allang buiten gegooid.
Ja, ja, ik ga er teveel in op...
Ik moet even een inhaalslag doen via Videolandquote:Op dinsdag 16 november 2021 20:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kijken jullie nog? Volgens mij vanavond de voorlaatste aflevering.....
Oh dan zal ik niks verklappen....quote:Op dinsdag 16 november 2021 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik moet even een inhaalslag doen via Videoland
Er komt nog een aflevering hoor a.s. dinsdagquote:Op donderdag 18 november 2021 22:25 schreef doeka het volgende:
Ik lig met corona in mijn bed en had deze serie wel opgenomen, maar nog niet gekeken. Ik heb alles gebinged, wat een feest! Helaas ben ik er nu door, maar nog niet door mijn tijd in bed heen, dus nog even iets verzinnen voor de overige tijd. Maar wat een heerlijke serie! Ook leuk om Waldemar T. een keer als een enorme eikel te zien.
Dat weet ik, maar daar moet ik nog op wachten.quote:Op vrijdag 19 november 2021 09:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er komt nog een aflevering hoor a.s. dinsdag
Oh okee, wel de laatste helaasquote:Op vrijdag 19 november 2021 11:35 schreef doeka het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar daar moet ik nog op wachten.
Ik ook!quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:02 schreef Gia het volgende:
Oeh, vanavond de laatste. Ben zo benieuwd!
Het is een einde waarbij je het wel denkt inderdaad......nog zoveel dingen nu die ze daar in zouden kunnen verwerken.quote:
Had eigenlijk gehoopt dat die moeder van Jolanda iets zou doen op dat moment....quote:Op dinsdag 23 november 2021 22:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond de oplossing met Sven wel erg goed.
En er zijn zulke mooie grondslagen voor een vervolg! Kom maar door met seizoen twee!
Ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2021 22:13 schreef miss_sly het volgende:
Ik vond de oplossing met Sven wel erg goed.
Dat zeker, zij nog genoeg open eindjes.quote:En er zijn zulke mooie grondslagen voor een vervolg! Kom maar door met seizoen twee!
Ook zo'n mooi open eindjequote:Op zondag 28 november 2021 16:35 schreef doeka het volgende:
Wat is er nu met de agent op de scooter gebeurd?
Ah, heel goed, ik dacht dat ik niet goed had opgelet.quote:Op zondag 28 november 2021 16:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ook zo'n mooi open eindje
Nee ze hebben er eigenlijk niks van laten zienquote:Op zondag 28 november 2021 17:07 schreef doeka het volgende:
[..]
Ah, heel goed, ik dacht dat ik niet goed had opgelet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |