SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Aww.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mijn reis naar Toscane is geannuleerd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Awwwwwwwwwwquote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelnamequote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh neeequote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië is ook mooiquote:Op donderdag 23 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelname
Ik denk dan het laatste.
Ik mag het wel kosteloos en met korting omboeken naar of volgend jaar of dit jaar nog naar Kroatië. Daar denk ik nog even over na...
Is er een lijst van wat wel kan?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Oh Kroatie is een gegeven voorbeeld. Mag ook een andere reis zijn dit jaar...
Zelfde periode?quote:Op donderdag 23 september 2021 14:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik ben nu aan het kijken
Nietquote:Op donderdag 23 september 2021 14:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kroatië schijnt ook heel tof te zijn.quote:Op donderdag 23 september 2021 14:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Helaas moeten wij deze reis annuleren wegens adviezen vanuit de overheid en/of te weinig deelname
Ik denk dan het laatste.
Ik mag het wel kosteloos en met korting omboeken naar of volgend jaar of dit jaar nog naar Kroatië. Daar denk ik nog even over na...
Zie ik niet staan. Ik zie in mijn eigen pagina nog niet staan dat de reis is geannuleerd. Komt denk ik nog wel zsmquote:Op donderdag 23 september 2021 14:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er een lijst van wat wel kan?
Kroatië is mooiquote:Op donderdag 23 september 2021 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kroatië schijnt ook heel tof te zijn.
Ja eventueel november, want dan heb ik ook nog vrijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |