abonnement Unibet Coolblue
pi_201484535
quote:
14s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:18 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Prachtige clichefoto in de OP, je ziet ze in gedachten zo een voor een deze aankopen afrekenen, waarna ze in groepjes slingerend en schreeuwend weer terugfietsen of -lopen naar de lokale vmbo, onderwijl lege blikjes en zakjes achterlatend.
En de groep die buiten moet wachten omdat de winkelier maar 2 scholieren tegelijk toelaat.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201485526
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:21 schreef thedeedster het volgende:
Laten we er een app voor ontwikkelen. :Y
En een mooie voorlichtingscampagne op Postbus 51 met een nieuw hip buzzword.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_201485581
Dan geef je het toch zelf mee aan je kind voor de pauze
N A P O L I
C A M P A N I A
  donderdag 23 september 2021 @ 17:59:23 #55
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_201485866
Het zijn geen machinegeweren, het zijn blikjes fris. Doe godverdomme eens normaal.
  donderdag 23 september 2021 @ 18:05:02 #56
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201485938
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:33 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
En een mooie voorlichtingscampagne op Postbus 51 met een nieuw hip buzzword.
Oh absoluut!

Ik ben helemaal van de peperdure voorlichting. :Y

“Je staat voor lull met je Red Bull!”
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201486510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 17:37 schreef Aiciu het volgende:
Dan geef je het toch zelf mee aan je kind voor de pauze
Alsof de meeste scholen al niet allang een war on alles wat volgens hen ongezond is, zijn begonnen.
  donderdag 23 september 2021 @ 18:54:49 #58
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201486609
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:49 schreef Halcon het volgende:

[..]
Alsof de meeste scholen al niet allang een war on alles wat volgens hen ongezond is, zijn begonnen.
Eigenlijk terecht ook, ik klink oud maar het valt me op dat jongeren vrijwel alleen vetzooi en pure suiker onderhand eten.

En voor je het op mij gaat betrekken, ik lag op mijn 20ste in het ziekenhuis met galstenen omdat ik kanjerslecht at en dronk. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201486635
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:54 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Eigenlijk terecht ook, ik klink oud maar het valt me op dat jongeren vrijwel alleen vetzooi en pure suiker onderhand eten.

En voor je het op mij gaat betrekken, ik lag op mijn 20ste in het ziekenhuis met galstenen omdat ik kanjerslecht at en dronk. :')
Dat ben ik wel met je eens. Maar weet niet of verbieden in dit geval heel veel zin heeft. Het is toch overal vrij verkrijgbaar.

De troep die ze naar binnen werken is wel zorgwekkend. Anekdotisch, maar als ik ook zie hoeveel kinderen eigenlijk amper iets lusten wat niet valt onder fast food en "vette troep".
  donderdag 23 september 2021 @ 19:00:32 #60
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201486709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:55 schreef Halcon het volgende:

[..]
Dat ben ik wel met je eens. Maar weet niet of verbieden in dit geval heel veel zin heeft. Het is toch overal vrij verkrijgbaar.

De troep die ze naar binnen werken is wel zorgwekkend. Anekdotisch, maar als ik ook zie hoeveel kinderen eigenlijk amper iets lusten wat niet valt onder fast food en "vette troep".
Daar doelde ik inderdaad een beetje op. Als het niet kapotgefrituurd is of stijf staat van de suiker vinden ze het niet lekker. Dat gaat an zich prima als je zestien bent, maar dat kun je niet meer maken als je eenmaal de dertig voorbij bent.

En ja op de radio hoorde ik dat het een boodschap moet zenden om duidelijk te maken dat het niet ok is, maar dat is niet de taal die de jeugd spreekt, denk ik.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201486763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:00 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Daar doelde ik inderdaad een beetje op. Als het niet kapotgefrituurd is of stijf staat van de suiker vinden ze het niet lekker. Dat gaat an zich prima als je zestien bent, maar dat kun je niet meer maken als je eenmaal de dertig voorbij bent.

En ja op de radio hoorde ik dat het een boodschap moet zenden om duidelijk te maken dat het niet ok is, maar dat is niet de taal die de jeugd spreekt, denk ik.
Ja. Ook weer anekdotisch, maar zie er genoeg de sla van een Big Mac peuteren. Keer broccoli, spinazie of zalm, dan kijken ze je aan met 'n gezicht alsof je een levende slak naar binnen werkt.

Voor een groot deel zit dit vooral bij de ouders. Geen kind lust bij geboorte alleen maar vette troep en geen gezond eten. Voor een groot deel is dat opvoeding.

Maar ja, het is natuurlijk wel lekker makkelijk als pa en ma thuis komen van het werk en de kinderen al (vette meuk) hebben gegeten. Genoeg mensen, denk ik, die thuis amper nog een fatsoenlijke maaltijd koken.
  donderdag 23 september 2021 @ 19:15:54 #62
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201486985
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja. Ook weer anekdotisch, maar zie er genoeg de sla van een Big Mac peuteren. Keer broccoli, spinazie of zalm, dan kijken ze je aan met 'n gezicht alsof je een levende slak naar binnen werkt.

Voor een groot deel zit dit vooral bij de ouders. Geen kind lust bij geboorte alleen maar vette troep en geen gezond eten. Voor een groot deel is dat opvoeding.

Maar ja, het is natuurlijk wel lekker makkelijk als pa en ma thuis komen van het werk en de kinderen al (vette meuk) hebben gegeten. Genoeg mensen, denk ik, die thuis amper nog een fatsoenlijke maaltijd koken.
Waarom neem je kinderen als je het al te druk hebt om fatsoenlijk te koken, vraag ik me dan af.

Ik heb dan weer een neefje die vanaf zaterdag twee is en hij eet mosterd, augurken en al die dingen die niet populair zijn onder mensen die nog geen bewustzijn hebben ontwikkeld.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201487441
Beter zouden ze op deze blikken extra hoog statiegeld kunnen heffen. :Y
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_201487763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:40 schreef -Hakuna- het volgende:
Beter zouden ze op deze blikken extra hoog statiegeld kunnen heffen. :Y
het beste zouden ze het moeten verbieden....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_201488359
Lekker man. En die frikadelbroodjes gingen ook altijd per twee stuks in zo'n zakje. Zo werd de appie rijk van je :7
pi_201488629
Je moet op je 17e mensen gaan doodschieten met machinegeweren als Rutte het wil, maar je bent te jong voor een blikje Red Bull of een biertje. Al die betutteling aanhangers zijn krankjorum.
pi_201488947
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Oh absoluut!

Ik ben helemaal van de peperdure voorlichting. :Y

“Je staat voor lull met je Red Bull!”
Spreek je lull en bull dan uit met -ul of -oel?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_201489624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:28 schreef Glazenmaker het volgende:
Je moet op je 17e mensen gaan doodschieten met machinegeweren als Rutte het wil, maar je bent te jong voor een blikje Red Bull of een biertje. Al die betutteling aanhangers zijn krankjorum.
Naar voorbeeld van Amerika. Op je 18e mag je in een F-16 kruipen en gezinnen van de aardbodem vegen maar wanneer je er van wilt bijkomen met een koud blikje in de hand ben je illegaal bezig.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  donderdag 23 september 2021 @ 21:21:36 #69
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_201489790
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:43 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Spreek je lull en bull dan uit met -ul of -oel?
Nee, maar ja. Zo rolt de Overheid natuurlijk. ;)

Het is natuurlijk de bedoeling dat het slecht is.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_201490047
Smerig spul die drankjes, gatver ik snap niet dat mensen dat sowieso lusten :r wel knap dat je als bedenker er zo rijk mee kan worden dat je van alle gekkigheid niet meer weet wat je met al het geld aan moet, dus dan begin je maar met verschillende voetbalclubs, formule 1 e.d.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_201491272
De light versie van Red Bull (die licht blauwe) is trouwens een enorme aanrader. Man wat is dat een goddelijk elixer zeg. Zeker weten dat op de Olympus dat gedronken wordt. Wel ijskoud drinken.
pi_201491576
pi_201494741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 19:15 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Waarom neem je kinderen als je het al te druk hebt om fatsoenlijk te koken, vraag ik me dan af.

Ik heb dan weer een neefje die vanaf zaterdag twee is en hij eet mosterd, augurken en al die dingen die niet populair zijn onder mensen die nog geen bewustzijn hebben ontwikkeld.
Geen idee, maar ik zie het vaak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')