abonnement Unibet Coolblue
pi_201529119
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 16:08 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Hoezo was Gabby toen al vermoord? Ze was pas 11 september als vermist opgegeven toch? Weten ze dus ook precies op welke dag ze vermoord werd?
27 aug voor het laatst gezien in het restaurant, daarna vreemde smsjes vanaf haar tel naar familie. Brian kwam op 1 sept thuis, het was een rit van 40 uur netto vanaf de moord/camper lokatie. Hij reed alleen, dus heeft moeten slapen/rusten tijdens de lange rit. Er max 1 dag speling in.
pi_201546095
Dog The Bounty Hunter Joins Search For Gabby Petito’s Fiancé Brian Laundrie — Watch

Canine The Bounty Hunter has been seen in North Port, Florida, joining the cross country manhunt for Brian Laundrie, the life partner of Gabby Petito who was as of late discovered dead.

link
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  maandag 27 september 2021 @ 22:03:50 #79
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_201546358
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 21:47 schreef StaceySinger het volgende:
Dog The Bounty Hunter Joins Search For Gabby Petito’s Fiancé Brian Laundrie — Watch

Canine The Bounty Hunter has been seen in North Port, Florida, joining the cross country manhunt for Brian Laundrie, the life partner of Gabby Petito who was as of late discovered dead.

link

:')

I got no words for this
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 27 september 2021 @ 22:12:35 #80
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201546494
quote:
0s.gif Op maandag 27 september 2021 22:03 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]
:')

I got no words for this
Dit idd :') :X
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201547185
Ik zag vandaag een vloog van drie politieagenten die onderzoek doen op pd. Was heftig.
pi_201547263
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 16:08 schreef mijntjexx het volgende:

[..]
Hoezo was Gabby toen al vermoord? Ze was pas 11 september als vermist opgegeven toch? Weten ze dus ook precies op welke dag ze vermoord werd?
Dat kan bij een autopsie vrij nauwkeurig worden vastgesteld.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_201547498
ik snap niet dat ze blijven zoeken in het moeras, waar je niet kan overleven, of het moet gewoon een PR stunt blijven.
hij zit ergens anders, instagram en spotify playlist waren gewijzigd.

Het is best simpel op te lossen, maar weet niet of het legaal is.
een Gofundme om de vermiste Brian op te sporen,als beloningsgeld. een miljoen haal je makkelijk en voor dat geld verraad je je moeder nog..
pi_201547589
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 00:18 schreef THEFXR het volgende:
ik snap niet dat ze blijven zoeken in het moeras, waar je niet kan overleven, of het moet gewoon een PR stunt blijven.
hij zit ergens anders, instagram en spotify playlist waren gewijzigd.

Het is best simpel op te lossen, maar weet niet of het legaal is.
een Gofundme om de vermiste Brian op te sporen,als beloningsgeld. een miljoen haal je makkelijk en voor dat geld verraad je je moeder nog..
Zijn apps en spotify waren al snel gehackt. Das geen info, wat daar gebeurt op social media is echt geen waarheid meer.

Ik wil ff terug naar de pd, daar draaide de helikopter weg van PD.
Ze lag daar ongeveer 20 dagen, de beelden zeggen genoeg, we hebben twee PD’s.
Ze misten blijkbaar nog wat stukjes dus dag later weer terug.

Volgens gerenommeerde autopsie en Pd onderzoekers zijn beesten aan de haal gegaan met haar lichaam.
Een lichaam in de VS wordt na enkele uren onderzoek terug gebracht naar de familie en hier is Gabby nog niet terug.

Blijkbaar deed een huisarts daar de eerste autopsie, en vroeg de familie op een tweede autopsie in NY.
Moesten onderzoekers een dag later terug naar PD omdat ze nog wat onderdelen misten.

Waarom is Brian nog geen hoofdverdachte, omdat er zoveel gebeurt is met het lichaam.
En daarom is heel de VS over de ruk nu.

Iedereen kan wel invullen wat er gebeurt is maar haar lichaam gaat geen bewijs leveren.
Beetje Nicky Verstappen verhaal.

Ik vind het best heftig. Als ze hem pakken komt die ermee weg. Tenminste zo staan de feiten nu.

De forensisch onderzoeker zei dat ze hopelijk de Rapekit gebruikt hebben, zodat ze de verdediging later kunnen blokken. Geen sporen van derden.

Heftige zaak dit.
pi_201548407
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 00:46 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zijn apps en spotify waren al snel gehackt. Das geen info, wat daar gebeurt op social media is echt geen waarheid meer.

Ik wil ff terug naar de pd, daar draaide de helikopter weg van PD.
Ze lag daar ongeveer 20 dagen, de beelden zeggen genoeg, we hebben twee PD’s.
Ze misten blijkbaar nog wat stukjes dus dag later weer terug.

Volgens gerenommeerde autopsie en Pd onderzoekers zijn beesten aan de haal gegaan met haar lichaam.
Een lichaam in de VS wordt na enkele uren onderzoek terug gebracht naar de familie en hier is Gabby nog niet terug.

Blijkbaar deed een huisarts daar de eerste autopsie, en vroeg de familie op een tweede autopsie in NY.
Moesten onderzoekers een dag later terug naar PD omdat ze nog wat onderdelen misten.

Waarom is Brian nog geen hoofdverdachte, omdat er zoveel gebeurt is met het lichaam.
En daarom is heel de VS over de ruk nu.

Iedereen kan wel invullen wat er gebeurt is maar haar lichaam gaat geen bewijs leveren.
Beetje Nicky Verstappen verhaal.

Ik vind het best heftig. Als ze hem pakken komt die ermee weg. Tenminste zo staan de feiten nu.

De forensisch onderzoeker zei dat ze hopelijk de Rapekit gebruikt hebben, zodat ze de verdediging later kunnen blokken. Geen sporen van derden.

Heftige zaak dit.
:')
pi_201548843
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 08:26 schreef AToontje87 het volgende:

[..]
:')
Kun je doen, maar waarom hebben ze het lichaam nog niet vrijgegeven?
pi_201549210
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kun je doen, maar waarom hebben ze het lichaam nog niet vrijgegeven?
Omdat het door beesten zo was aangevreten cq verminkt dat men de precieze doodsooraak nog niet heeft kunnen constateren, en je zal toch iets moeten hebben voor de rechtbank.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 28 september 2021 @ 10:10:14 #88
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_201549216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 10:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Hij had nota bene verwondingen. Daar keken die agenten nog naar.
Op basis van dit denk ik dat ie gewoon "gesnapt" is na haar zoveelste aanval en haar 1 of 2 x terug heeft geslagen maar net verkeerd en d'r toen gedumpt heeft.

Niet netjes en buitensporig natuurlijk maar wel verzachtende omstandigheid ergens.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 10:18:32 #89
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201549278
Gewoon.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201549377
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:09 schreef Hathor het volgende:

[..]
Omdat het door beesten zo was aangevreten cq verminkt dat men de precieze doodsooraak nog niet heeft kunnen constateren, en je zal toch iets moeten hebben voor de rechtbank.
Dan nog is negen dagen later, heel lang.
pi_201549541
quote:
En dan vooral die eerste reactie eronder, dus met drie personen aangekomen op 6 september en vertrokken met twee op 8 september.
  dinsdag 28 september 2021 @ 10:48:26 #93
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_201549611
Dog the bounty hunter :') :') Man man man, wat een Amerikaanse poppenkast.
pi_201550499
quote:
13s.gif Op dinsdag 28 september 2021 10:48 schreef NoXia het volgende:
Dog the bounty hunter :') :') Man man man, wat een Amerikaanse poppenkast.
Dan ken je Duty Ron nog niet.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 dinsdag 28 september 2021 @ 12:29:37 #95
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201550632
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:17 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dan ken je Duty Ron nog niet.
Amerikaanse poppenkast. Precies wat het is.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_201550702
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 12:29 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Amerikaanse poppenkast. Precies wat het is.
Ja, absoluut.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 28 september 2021 @ 13:24:33 #97
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_201551288
Ik dacht dat die Dog gewoon een figuur was in Hawaii Five-0, maar hij bestaat gewoon echt _O-

America O+
pi_201551536
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 13:24 schreef Evenstar het volgende:
Ik dacht dat die Dog gewoon een figuur was in Hawaii Five-0, maar hij bestaat gewoon echt _O-

America O+
Ik ging ervan uit dat het een echte hond was, :@
  dinsdag 28 september 2021 @ 14:07:01 #99
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201551735
God The Bounty Hunter _O_ _O_ _O_
RIP Beth :'(
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_201552136
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 september 2021 09:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Kun je doen, maar waarom hebben ze het lichaam nog niet vrijgegeven?
ze is gisteren begraven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')