SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Meer om in te zitten, denk ik.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:44 schreef dud0r het volgende:
Wollen bikini lijkt me toch niet makkelijk met zwemmen
Dat zou nog kunnen ja. Vraag me af of je daar niet gigantisch jeukende tepels van krijgtquote:Op donderdag 23 september 2021 10:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer om in te zitten, denk ik.
Die tepels maak ik me het minst zorgen om, tbh.quote:Op donderdag 23 september 2021 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou nog kunnen ja. Vraag me af of je daar niet gigantisch jeukende tepels van krijgt
Het andere gedeelte is vast wel wat gewend met de geitenwollenonderbroeken die ze draagt om de winter door te komenquote:Op donderdag 23 september 2021 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die tepels maak ik me het minst zorgen om, tbh.
@Haags dit kan nietquote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
ik bijt op m'n tong bij een blok chocolade eten
nee ik ben verleerd hoe ik moet eten.quote:
quote:Op donderdag 23 september 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
Kan iemand me even een schop onder m'n luie reet geven zodat ik me ga omkleden en een uurtje of anderhalf ga sporten?
Ga wat doen dramtittequote:Op donderdag 23 september 2021 11:05 schreef dud0r het volgende:
Kan iemand me even een schop onder m'n luie reet geven zodat ik me ga omkleden en een uurtje of anderhalf ga sporten?
ik zei een schop. Niet de zweep erbij pakken en me geil maken.quote:
Wat kun je wčl?quote:Op donderdag 23 september 2021 10:55 schreef dud0r het volgende:
ik bijt op m'n tong bij een blok chocolade eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |