abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201479561
HALLON! :W

Ik gebruikte altijd Hola VPN om bijvoorbeeld afleveringen van de Belg te kunnen terug krijgen.
Nu kreeg ik laatst een waarschuwing dat deze malware bevatte, dus die heb ik weggegooid.
Welke gratis VPN, liefst Chrome plugin, gebruiken jullie om je locatie ergens anders heen te zetten?
pi_201479848
ik express vpn

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2021 10:10:18 ]
pi_201480094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
ik express vpn
Is die gratis?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_201480114
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:26 schreef JustinK het volgende:

[..]
Is die gratis?
Nee, kijk eens op www.vpnvoorsloebers.nl
pi_201480125
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:28 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Nee, kijk eens op www.vpnvoorsloebers.nl
Maar dat was wel de vraag van TS.
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_201480158
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:29 schreef JustinK het volgende:

[..]
Maar dat was wel de vraag van TS.
Ja over dat woordje heen gelezen inderdaad. Is niet gratis nee.
  donderdag 23 september 2021 @ 10:38:44 #7
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_201480221
Kijk eens bij protonmail, zij bieden ook een gratis vpn aan.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
pi_201480230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:10 schreef Phoenyx-God het volgende:
ik express vpn
Die heb ik ook geprobeerd, maar die verliest wel erg vaak zijn verbinding vind ik.
- Souverän ist nicht, wer viel hat, sondern wenig braucht -
pi_201480526
Enig idee wat er bij komt kijken om een goede vpn service in de lucht te houden voor veel gebruikers? Gratis kan gewoon niet. Proton heeft idd wel een gratis plan maar reken daar maar op chronisch overbelaste servers en weinig keus. Ik betaal zelf een tientje per maand en daar krijg je stabiele en snelle servers over de hele wereld voor terug.
pi_201480970
Windscribe
Uitvinder van de biersmiley.
pi_201481647
Ik gebruik liever een betaalde VPN-dienst dan een gratis dienst waarbij je geen idee hebt wat er met je logs gebeurt.

Als je dan toch in uit een gratis VPN pool wil kiezen, dan zou ikd degenen kiezen met de meeste en beste user reviews.

[ Bericht 35% gewijzigd door Erasmus op 23-09-2021 12:22:47 ]
  donderdag 23 september 2021 @ 12:24:52 #12
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201481695
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:21 schreef Erasmus het volgende:
Ik gebruik liever een betaalde VPN-dienst dan een gratis dienst waarbij je geen idee hebt wat er met je logs gebeurt.

Ook betaalde VPN-providers moet je maar op hun woord geloven. wat maakt het verschil tussen gratis en betaald dan volgens jou?
pi_201482623
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:24 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ook betaalde VPN-providers moet je maar op hun woord geloven. wat maakt het verschil tussen gratis en betaald dan volgens jou?
Dat verschilt natuurlijk per aanbieder en sommigen zijn transparanter over wat er achter de schermen gebeurt dan de ander.

Bij iedereen moet je maar op hun woord geloven :P
  donderdag 23 september 2021 @ 14:06:12 #14
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201482880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 13:46 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Dat verschilt natuurlijk per aanbieder en sommigen zijn transparanter over wat er achter de schermen gebeurt dan de ander.

Bij iedereen moet je maar op hun woord geloven :P
Klopt. nordVPN liep ook iedereen altijd mee weg maar is daar nog vertrouwen in na die grote breach van een tijd geleden....
pi_201486210
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:24 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ook betaalde VPN-providers moet je maar op hun woord geloven. wat maakt het verschil tussen gratis en betaald dan volgens jou?
Van alles. Begin eens met je hier een beetje in te lezen.
pi_201486765
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:21 schreef Erasmus het volgende:
Ik gebruik liever een betaalde VPN-dienst dan een gratis dienst waarbij je geen idee hebt wat er met je logs gebeurt.

Als je dan toch in uit een gratis VPN pool wil kiezen, dan zou ikd degenen kiezen met de meeste en beste user reviews.
Die reviews over vpns zijn echt shady as fuck, je vindt in google honderd miljoen miljard vage domeinen die allemaal zeggen dat nordvpn het beste is.
  donderdag 23 september 2021 @ 20:22:15 #17
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_201488502
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 18:26 schreef Riparius het volgende:

[..]
Van alles. Begin eens met je hier een beetje in te lezen.
Interessant, maar ik zie vooral praktische nadelen die je logischerwijs kan verwachten van een gratis dienst.

Verder is een betaalde dienst ook niet heilig gezien de onrust rond NordVPN een paar jaar geleden.
pi_201488529
als je je aankomende ban wil ontlopen met een vpn; dit is niet toegestaan.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_201488873
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:29 schreef JustinK het volgende:

[..]
Maar dat was wel de vraag van TS.
Ik gaf Express VPN dan ook niet als voorbeeld.... :?
pi_201489077
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:40 schreef Rekkie het volgende:

[..]
Ik gaf Express VPN dan ook niet als voorbeeld.... :?
Weet ik, maar het antwoord www.vpnvoorsloebers.nl slaat dan ook nergens op he...
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_201489120
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 20:22 schreef Gunner het volgende:

[..]
Interessant, maar ik zie vooral praktische nadelen die je logischerwijs kan verwachten van een gratis dienst.

Verder is een betaalde dienst ook niet heilig gezien de onrust rond NordVPN een paar jaar geleden.
Dat zal best, maar dat is niet de vraag van TS. Het is duidelijk dat hij toegang wil tot content die vanwege geoblocking normaal niet via een Nederlands IP beschikbaar is. Privacy en veiligheid interesseren hem geen reet, want iemand die bij zijn volle verstand is zal nooit iets als Hola gebruiken.

Overigens: geen van de gratis VPN diensten die hier goed uit de test komen is bruikbaar voor zijn doeleinden. Die gratis diensten hebben geen Belgische servers en/of een veel te lage datalimiet. Met hooguit één avondje HDTV heb je zo al je maandelijkse quotum verbruikt.
pi_201492774
quote:
2s.gif Op donderdag 23 september 2021 12:24 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ook betaalde VPN-providers moet je maar op hun woord geloven. wat maakt het verschil tussen gratis en betaald dan volgens jou?
Weet niet wat hij ervan vind, maar volgens mij kan je een betaalde vpn aanklagen als je Brein achter je aan krijgt. :P
pi_201503190
Ben ook wel geïnteresseerd in de beste VPN tegen betaling eigenlijk. Zelf heb ik enige tijd gebruik gemaakt van NordVPN maar ik ben er niet helemaal tevreden over. Soms gaat het automatisch verbinden bij het opstarten mis zonder dat ik dat door heb en mijn Netflix werd ook dikwijls geblokkeerd. Dacht er zelf over om naar Express over te stappen.
  vrijdag 24 september 2021 @ 23:01:57 #24
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_201505466
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:43 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ben ook wel geïnteresseerd in de beste VPN tegen betaling eigenlijk. Zelf heb ik enige tijd gebruik gemaakt van NordVPN maar ik ben er niet helemaal tevreden over. Soms gaat het automatisch verbinden bij het opstarten mis zonder dat ik dat door heb en mijn Netflix werd ook dikwijls geblokkeerd. Dacht er zelf over om naar Express over te stappen.
Private internet access is daar wel prima voor, nooit connectie problemen gehad. Ik ben overigens wel overgestapt juist op Nord omdat deze eventueel downloaden via torrents, wat ik uiteraard niet doe, beter ondersteund.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_201506658
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 september 2021 20:43 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Ben ook wel geïnteresseerd in de beste VPN tegen betaling eigenlijk. Zelf heb ik enige tijd gebruik gemaakt van NordVPN maar ik ben er niet helemaal tevreden over. Soms gaat het automatisch verbinden bij het opstarten mis zonder dat ik dat door heb en mijn Netflix werd ook dikwijls geblokkeerd. Dacht er zelf over om naar Express over te stappen.
Ik heb Avast VPN á 3,99 p.m.
Daarmee kan je zelfs verbinding maken met o.a. Gotham City, die speciaal bedoeld is om streamen beter/sneller te maken.

Je zet hem aan en uit wanneer je wilt met servers over de hele wereld en claimen dat door de encryptie zelfs zij niet kunnen zien wat jij zoal uitvreet.

Avast heeft één nadeel en dat is hun overmatige reclame.voor hun eigen producten. Daarom heb ik onlangs mijn antivirus abbo niet verlengd. Met/voor hun vpn maken ze minder heisa, zodat ik die onlangs weer verlengd heb.

Daarnaast duurt het even voordat je via de vpn verbinding krijgt met een site. Jammer van die 'lag', maar ben je geen energiedrank-ongeduldige-freak, dan valt daar best mee te leven.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')