abonnement Unibet Coolblue
pi_201470536
Hallo,

Ik zou heel graag zwanger willen worden. Heb dit al zo een twee jaar in mijn hoofd. Helaas ben ik nog geen geschrikte partner tegengekomen. Ik ben nu 25 jaar en vind het toch wel echt tijd worden. Ik merk op datingsites dat mannen vooral lol willen maken en geen interesse hebben in iets serieus of die verantwoordelijkheid nog niet willen.

Waar kan ik iemand ontmoeten die wel opzoek is naar het gezinsleven ?
En hoe gaan andere vrouwen hiermee om, ik zal vast niet de enige zijn.
  woensdag 22 september 2021 @ 15:28:51 #2
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_201470568
Vriendin van me had dat ook. Heeft enorm veel gedate, en allerlei singles events enzo afgelopen, weet ik het wat allemaal. Uiteindelijk toch de man die ze zocht gevonden via Tindr (ze was toen al eind 30) en nu, op haar 43e, is ze zwanger van hun tweede.

Het KAN dus wel, maar haar man gaat ook al richting de 50 inmiddels.
pi_201470577
Zaaddonor als de wens echt te zwaar weegt, of logischer wachten op de ware Jacob.
Je bent pas 25 tenslotte.
blablablabla
pi_201470646
Probeer het nog eens maar dan met minder vooroordelen erin.

[ Bericht 86% gewijzigd door Peejtur op 22-09-2021 15:40:24 ]
pi_201470728
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:37 schreef PS. het volgende:
Probeer het nog eens maar dan met minder vooroordelen erin.
Oke.

Niet aan beginnen
  woensdag 22 september 2021 @ 15:52:12 #6
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201470823
Zelfde probleem hebben veel vrouwen van 35-40 ook. Blijkbaar zijn er van die generatie onvoldoende mannen die de verantwoordelijkheid van een kind willen hebben. Die wens is bij vrouwen dan sterker dan bij mannen. Ook zijn veel mannen van die leeftijd nog te onvolwassen. Die vrouwen zoeken dan een man die een stuk ouder is dan zij. Zitten ook opvallend veel hoogopgeleidde vrouwen bij.

Verder zou ik me op mijn 25-ste nog niet heel druk hierover maken. Je hebt nog voldoende tijd. Zelf zou ik best nog een gezin willen beginnen, maar denk dat ik te oud ben voor je.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 22 september 2021 @ 15:53:45 #7
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201470853
En heb je niet al een kind? Dus die man moet dan wel het kind uit je vorige relatie er bij accepteren..
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201470892
Als een kind zo belangrijk is, schrikt dat een man af bij de kennismaking. Eerst moet je de liefde vieren.
pi_201471100
Ik denk dat je eerst iemand moet vinden die bij je past. Nu klinkt het net alsof je je potentiële partner alleen voor het zaad wil. Daar prikt een beetje man zo doorheen.
Shine bright like a diamond.
  woensdag 22 september 2021 @ 16:13:39 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201471135
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:11 schreef June. het volgende:
Ik denk dat je eerst iemand moet vinden die bij je past. Nu klinkt het net alsof je je potentiële partner alleen voor het zaad wil. Daar prikt een beetje man zo doorheen.
Dat zaad kan het probleem nooit zijn, maar wel het binden voor de komende 20 jaar of langer. En het vader zijn zelf, wat ook een opgave is natuurlijk.

Ik hoorde van mijn ex (als 'waarschuwing' :') ) dat er vrouwen zijn die Tinder gebruiken als zaadbank. Dus een leuke, hoogopgeleidde kerel uitzoeken, een paar keer een ONS totdat het raak is en dan niks meer van je laten horen.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201471169
We kunnen wel vast oefenen?
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_201471244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat zaad kan het probleem nooit zijn, maar wel het binden voor de komende 20 jaar of langer. En het vader zijn zelf, wat ook een opgave is natuurlijk.

Ik hoorde van mijn ex (als 'waarschuwing' :') ) dat er vrouwen zijn die Tinder gebruiken als zaadbank. Dus een leuke, hoogopgeleidde kerel uitzoeken, een paar keer een ONS totdat het raak is en dan niks meer van je laten horen.
Ook echt de manier om dat later aan je kinderen te vertellen :')
Triest dat het gebeurt. En dat er op die manier misbruik gemaakt wordt van mannen. Want dat is het. Die krijgen dan als t kind (bijna) volwassen is een bericht: “dag pa ik ben je zoon/dochter”.

Er zijn nog veel andere opties.
En @ to. Je bent nog relatief jong. Er over nadenken kan geen kwaad. Denk over de verschillende opties na en vraag jezelf af wat je zou willen en in welke setting.
Maar zoeken naar een vader voor je kinderen met wie je happy family wilt spelen is niet iets wat je op de eerste date bespreekt :P dat moet groeien.
pi_201471275
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat zaad kan het probleem nooit zijn, maar wel het binden voor de komende 20 jaar of langer. En het vader zijn zelf, wat ook een opgave is natuurlijk.

Ik hoorde van mijn ex (als 'waarschuwing' :') ) dat er vrouwen zijn die Tinder gebruiken als zaadbank. Dus een leuke, hoogopgeleidde kerel uitzoeken, een paar keer een ONS totdat het raak is en dan niks meer van je laten horen.
Ik kan dat heel moeilijk geloven.
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 woensdag 22 september 2021 @ 16:39:20 #14
74056 crew  ToT
pi_201471489
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:24 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Ik kan dat heel moeilijk geloven.
Mwah, het is tegenwoordig wel hip en trendy om de sterke onafhankelijke vrouw te zijn natuurlijk. I don't need no man enzo.
pi_201471736
OUD / Spermadonor worden

Stuur hem een dm.
Protège moi de mes désirs.
pi_201472202
@de_boswachter een DM sturen, hij stuurt je vast een sample op

Zo ben ik ook zwanger geraakt
pi_201472410
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:53 schreef LXIV het volgende:
En heb je niet al een kind? Dus die man moet dan wel het kind uit je vorige relatie er bij accepteren..
Klopt ik heb een dochter. Dit maakt het extra lastig om te daten. Vooral omdat ik echt de behoefte heb een gezin te hebben.
pi_201472451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:11 schreef June. het volgende:
Ik denk dat je eerst iemand moet vinden die bij je past. Nu klinkt het net alsof je je potentiële partner alleen voor het zaad wil. Daar prikt een beetje man zo doorheen.
Ik heb de liefde al opgegeven. Ik ben vaak bedrogen en neem dus nu maar genoegen met een goede band, waar vertrouwen van belang is.
pi_201472472
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:45 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Klopt ik heb een dochter. Dit maakt het extra lastig om te daten. Vooral omdat ik echt de behoefte heb een gezin te hebben.
Dan is een Bewust Alleenstaande Moeder worden // zaad donor opzoeken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_201472476
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat zaad kan het probleem nooit zijn, maar wel het binden voor de komende 20 jaar of langer. En het vader zijn zelf, wat ook een opgave is natuurlijk.

Ik hoorde van mijn ex (als 'waarschuwing' :') ) dat er vrouwen zijn die Tinder gebruiken als zaadbank. Dus een leuke, hoogopgeleidde kerel uitzoeken, een paar keer een ONS totdat het raak is en dan niks meer van je laten horen.
Dat zou niet mijn voorkeur hebben. Ik weet hoe zwaar het is om een kind alleen op te voeden. Ik zou daar niet voor kiezen.

Daarnaast kan je van zulk soort streken veel ellende krijgen, wat als die vader wel een rol wilt?
pi_201472490
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:13 schreef LXIV het volgende:

[..]
Dat zaad kan het probleem nooit zijn, maar wel het binden voor de komende 20 jaar of langer. En het vader zijn zelf, wat ook een opgave is natuurlijk.

Ik hoorde van mijn ex (als 'waarschuwing' :') ) dat er vrouwen zijn die Tinder gebruiken als zaadbank. Dus een leuke, hoogopgeleidde kerel uitzoeken, een paar keer een ONS totdat het raak is en dan niks meer van je laten horen.
Echt vies is dit ja. De halve Kemp is op deze manier zoon/dochter van @de_boswachter
pi_201472492
Waarom wil je geen partner waarmee je lol kunt hebben?

Meestal is het gewooon slimmer gewoon iemand te zoeken waarmee je een leuke klik hebt, plezier kunt hebben en die je ook verder wilt leren kennen...
en dan merk je uiteindelijk vanzelf of het een gechikte partner zal blijken te zijn waarmee je ook aan een gezin kunt bouwen.

maar als eerste uitgangspunt gelijk al hebben dat je een kind wil, is meestal geen beste manier een partner te vinden.
Ook andersom kun je als man beter geen relatie aangaan met een vrouw die enkel gewoon zo snel mogelijk zwanger wil worden (omdat het eigenlijk ook een teken is van weinig interesse in meer dan enkel je spermaballen)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201472495
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:29 schreef Elan het volgende:
Zaaddonor als de wens echt te zwaar weegt, of logischer wachten op de ware Jacob.
Je bent pas 25 tenslotte.
Dat zou eventueel kunnen. Maar financieel zou een tweede waar ik alleen voor kom te staan wel zwaar zijn.
pi_201472521
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:51 schreef RM-rf het volgende:
Waarom wil je geen partner waarmee je lol kunt hebben?

Meestal is het gewooon slimmer gewoon iemand te zoeken waarmee je een leuke klik hebt, plezier kunt hebben en die je ook verder wilt leren kennen...
en dan merk je uiteindelijk vanzelf of het een gechikte partner zal blijken te zijn waarmee je ook aan een gezin kunt bouwen.

maar als eerste uitgangspunt gelijk al hebben dat je een kind wil, is meestal geen beste manier een partner te vinden.
Ook andersom kun je als man beter geen relatie aangaan met een vrouw die enkel gewoon zo snel mogelijk zwanger wil worden (omdat het eigenlijk ook een teken is van weinig interesse in meer dan enkel je spermaballen)
Ik zou dat wel graag willen maar ik merk vaak dat mannen alleen sex met mij willen en geen serieuze relatie.
pi_201472753
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:54 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Ik zou dat wel graag willen maar ik merk vaak dat mannen alleen sex met mij willen en geen serieuze relatie.
Klopt, die zijn er. Heel veel.
Zijn denk ik niet de mannen met het hoogste IQ.
pi_201472800
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:54 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Ik zou dat wel graag willen maar ik merk vaak dat mannen alleen sex met mij willen en geen serieuze relatie.
Waarom?

Heb je dan niks te melden, of zijn het geen leuke dates die lust op meer opwekken?

Normaal zal een heteroseksuele man dolgraag een relatie met een vrouw hebben waarmee je een leuke omgang kunt hebben en waarmee je ook interesses deelt
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_201472829
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:52 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Dat zou eventueel kunnen. Maar financieel zou een tweede waar ik alleen voor kom te staan wel zwaar zijn.
Valt financieel wel mee hoor, mijn nichtje heeft dat heel bewust zo gedaan en komt zo ongeveer voor elke subsidie die bestaat in aanmerking :')

Kind kan gratis naar opvang terwijl zij een opleiding doet en werkt. Urgentie toegekend dus zo een woning. Snap dat je het misschien niet ziet zitten maar het hoeft geen vreselijk bestaan te zijn.
blablablabla
  woensdag 22 september 2021 @ 18:55:47 #28
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201473378
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:45 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Klopt ik heb een dochter. Dit maakt het extra lastig om te daten. Vooral omdat ik echt de behoefte heb een gezin te hebben.
Is je ex nog wel actief betrokken bij de opvoeding en ondersteuning van je dochter?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 22 september 2021 @ 18:56:57 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201473408
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:50 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Dat zou niet mijn voorkeur hebben. Ik weet hoe zwaar het is om een kind alleen op te voeden. Ik zou daar niet voor kiezen.

Daarnaast kan je van zulk soort streken veel ellende krijgen, wat als die vader wel een rol wilt?
Het is natuurlijk volstrekt onethisch om het zo aan te pakken, zonder instemming. Maar ik geloof dat die vrouwen (als het waar is natuurlijk) die donor nooit laten weten dat hij vader geworden is.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 22 september 2021 @ 18:58:55 #30
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201473440
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:52 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Dat zou eventueel kunnen. Maar financieel zou een tweede waar ik alleen voor kom te staan wel zwaar zijn.
Mede daarom zou ik het dus altijd vanuit een relatie doen (met medeweten). Die relatie kan stuklopen, maar het kind is het belangrijkste en dat blijft altijd. En de vader is dan gewoon wettelijk verplicht tot ondersteuning.

Maar goed, dat gaf je al aan, het is voor jou lastig om een man te vinden die dit aan wil gaan. Als het in de categorie 25-30 is snap ik dat trouwens nog wel, die vinden dat te vroeg.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201473446
Tot hoe oud zoek je iemand? Vraag dit voor een vriend.
pi_201473514
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 15:26 schreef Mirandaforyou het volgende:
Hallo,

Ik zou heel graag zwanger willen worden. Heb dit al zo een twee jaar in mijn hoofd. Helaas ben ik nog geen geschrikte partner tegengekomen. Ik ben nu 25 jaar en vind het toch wel echt tijd worden. Ik merk op datingsites dat mannen vooral lol willen maken en geen interesse hebben in iets serieus of die verantwoordelijkheid nog niet willen.

Waar kan ik iemand ontmoeten die wel opzoek is naar het gezinsleven ?
En hoe gaan andere vrouwen hiermee om, ik zal vast niet de enige zijn.
Rip inbox met donatie aanbiedingen.
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
pi_201473519
Denk je dat het slim is om in deze tijd nog kinderen te nemen?
Huizencrisis, ijstijd, islamisering, corona fake gedoe...
  woensdag 22 september 2021 @ 19:28:24 #34
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_201473898
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:03 schreef hoechst het volgende:
Denk je dat het slim is om in deze tijd nog kinderen te nemen?
Huizencrisis, ijstijd, islamisering, corona fake gedoe...
Kinderen hebben het nog nooit zo veilig en welvarend gehad als nu in Nederland zo ongeveer.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_201473933
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Kinderen hebben het nog nooit zo veilig en welvarend gehad als nu in Nederland zo ongeveer.
Verdiep je eens in dit milenium.
pi_201474157
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:22 schreef Elan het volgende:

[..]
Valt financieel wel mee hoor, mijn nichtje heeft dat heel bewust zo gedaan en komt zo ongeveer voor elke subsidie die bestaat in aanmerking :')

Kind kan gratis naar opvang terwijl zij een opleiding doet en werkt. Urgentie toegekend dus zo een woning. Snap dat je het misschien niet ziet zitten maar het hoeft geen vreselijk bestaan te zijn.
Klopt maar heb al een kind, ik krijg niet alle toeslagen dubbel.
pi_201474191
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:03 schreef hoechst het volgende:
Denk je dat het slim is om in deze tijd nog kinderen te nemen?
Huizencrisis, ijstijd, islamisering, corona fake gedoe...
Heb ook mijn twijfels soms. Hoe het er nu allemaal aan toe gaat in de wereld etc..
  woensdag 22 september 2021 @ 19:45:31 #38
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201474209
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:44 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Heb ook mijn twijfels soms. Hoe het er nu allemaal aan toe gaat in de wereld etc..
Haastige spoed is zelden goed.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201474948
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:45 schreef Id_do_her het volgende:

[..]
Haastige spoed is zelden goed.
Nouja een kind na mn 30ste verhoogt wel het risico op complicaties. Ik hoop eigenlijk voor mijn 30ste klaar te zijn haha.
  woensdag 22 september 2021 @ 20:41:24 #40
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_201475315
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 20:22 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Nouja een kind na mn 30ste verhoogt wel het risico op complicaties. Ik hoop eigenlijk voor mijn 30ste klaar te zijn haha.
Het is beter voor jou en het kind als je dat doet als je er klaar voor bent.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_201476008
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:43 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Klopt maar heb al een kind, ik krijg niet alle toeslagen dubbel.
Aha, nee dat is waar :P
Heb je nog veel spullen bewaard? Dat scheelt natuurlijk in de kosten. En dan nog is een kind zo duur of goedkoop als je het zelf wil maken. Al ben je altijd wel paar honderd euro kwijt .

Zou je überhaupt nog wel een relatie willen, of wil je gewoon graag nog een kindje?
blablablabla
pi_201476139
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:45 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Klopt ik heb een dochter. Dit maakt het extra lastig om te daten. Vooral omdat ik echt de behoefte heb een gezin te hebben.
Maar een gezin met man of een gezin met alleen jou en de kinderen?
In het eerste geval zou ik wachten (en niet perse actief zoeken). Ik zou wel van de bank af komen, as in uitgaan, hobby’s en dan verder gewoon niets doen. Zo ben ik mijn man tegengekomen. Gewoon bij onze gezamenlijke hobby

In het 2e geval zou ik een zaaddonor zoeken. Kan heel makkelijk via internet
pi_201476204
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:03 schreef hoechst het volgende:
Denk je dat het slim is om in deze tijd nog kinderen te nemen?
Huizencrisis, ijstijd, islamisering, corona fake gedoe...
Kinderen “neem” je niet, je krijgt ze. Je kan de natuur niet commanderen he? Of ze even uit de winkel halen als je er klaar voor bent.

Verder is kinderen krijgen van alle tijden. En zeker in Nederland zijn de omstandigheden niet zo bar slecht dat je kind daaronder lijdt
pi_201476397
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 21:26 schreef Elan het volgende:

[..]
Aha, nee dat is waar :P
Heb je nog veel spullen bewaard? Dat scheelt natuurlijk in de kosten. En dan nog is een kind zo duur of goedkoop als je het zelf wil maken. Al ben je altijd wel paar honderd euro kwijt .

Zou je überhaupt nog wel een relatie willen, of wil je gewoon graag nog een kindje?
Is het raar als ik wel de gezamelijke zorg zou willen delen over het kind? Maar de relatie niet zo zeer hoef linea direct.
pi_201476469
Ik weet dat veel mensen het plaatje in hun hoofd hebben van vader moeder getrouwd en kind. Maar ik heb zulke nare mannen meegemaakt dat ik weinig vertrouwen heb in het vinden van een loyale man. Daarom heb ik wel interesse in een vriendschap zodat we het kind samen groot kunnen brengen.
pi_201477184
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 21:55 schreef Mirandaforyou het volgende:

[..]
Is het raar als ik wel de gezamelijke zorg zou willen delen over het kind? Maar de relatie niet zo zeer hoef linea direct.
Raar bestaat niet :P Maar dan moet je je kind wat je 9 maanden in je gedragen hebt de helft van de tijd af staan aan eigenlijk een vreemde? Lijkt je dat niet moeilijk? En hoe leg je dat uit aan zijn/haar broertje of zusje..
blablablabla
pi_201477330
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Raar bestaat niet :P Maar dan moet je je kind wat je 9 maanden in je gedragen hebt de helft van de tijd af staan aan eigenlijk een vreemde? Lijkt je dat niet moeilijk? En hoe leg je dat uit aan zijn/haar broertje of zusje..
Ik ben ervan overtuigd dat de maatschappij “dingen raar maakt”. Het is een kwestie van wennen.
pi_201478477
Doe normaal of doe niets.

[ Bericht 95% gewijzigd door Peejtur op 23-09-2021 09:09:11 ]
pi_201478609
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 05:06 schreef hoechst het volgende:

[..]
Quote weg
En dan zeg jij dat ze normaal moet doen :|W

[ Bericht 4% gewijzigd door Peejtur op 23-09-2021 09:09:41 ]
Shine bright like a diamond.
pi_201478990
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 07:24 schreef June. het volgende:

[..]
En dan zeg jij dat ze normaal moet doen :|W
Jup..
Het valt gewoon medisch te verklaren hoor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')