Ja, inderdaad. De mensen die ik ken die er onder vallen (4 gevallen) hebben hun geld allemaal gehad. En sterker: 1 van die gevallen gebruikte het geld om schulden af te lossen, toen ze door kreeg dat dat de bedoeling niet was (schulden werden kwijtgescholden), mocht ze de afschriften daarvan opsturen en kreeg ze dat deel van het geld zelfs nog een keer.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weinig concreet dit allemaal. Er is via de gemeenten al heel wat geld uitgedeeld, nog voordat mensen hoefden aan te tonen welke ze schade ze hebben geleden.
Wat moet er volgens de interrumperen den gebeuren??
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:31 schreef monkyyy het volgende:
Verhuurderheffing afschaffen en dat geld kunnen we terug krijgen door uitkeringen te verlagen
Misschien kan hij eens een dag geen interview, radioverzoek of televisieverzoek doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
Omtzigt klinkt vermoeid. Of hij doet rustig aan
Volgens mij is die gast nog lang niet klaar met overspannen zijn. Politiek is vol gas gaan of thuisblijven.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
'De bevolking van Nederland' geeft geen ene kloot om de toeslagaffaire ouders. Anders was er wel een gigantische aardverschuiving bij de laatste verkiezingen.quote:
Echt zoveel beter dan Kneus Dijkhoffquote:Op woensdag 22 september 2021 12:35 schreef Aurelius het volgende:
Hermans is het met iedereen altijd eens. Zo fijn.
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef StephanL het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:38 schreef Bocaj het volgende:
Handen wassen? Ooooooo plassen bedoel je?!
WC schorsing. Kamerleden kunnen elk moment naar de wc, de voorzitter, griffie en kabinetsleden niet.quote:
Een dag vergaderen, dat lijkt me echt een hel. Ik ben na een uur al geslooptquote:Op woensdag 22 september 2021 12:37 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Hij spaart zijn energie en probeert niet emotioneel te worden. Herken het van mezelf als ik een dag vol moeizame vergaderingen op het werk heb.
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:39 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Waarom noemt ze het dan niet een sanitaire stop?
Dan moet het een schijt schorsing zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
Ze zijn niet 'onderweg' hoor! Sanitaire stop doen je bij een benzinestation!quote:
Ik vond het juist krachtiger overkomen i.p.v. al dat geschreeuw. Een duidelijk geformuleerde vraag. Zonder antwoord.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:33 schreef Hanca het volgende:
Dit klinkt niet alsof het goed gaat met Omtzigt, zo zacht en haperend praat hij normaal nooit...
Dat zou je toch niet zeggen met zo'n achternaam.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan begrijpt Kerrolijn het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |