SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zou ik ook wel even aan terug hebben moeten denken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste berichtje van mijn vriendin aan mijn zwager was "Of je stikt er gewoon in"
Haar kennende heeft ze hier nog steeds nachtmerries van.
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heel toevallig eet ik vanavond boerenkool
Nooit last van.quote:
Goed zoquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga het zo maar halen denk ik
quote:
Voor oktober zie ik wel goedequote:Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook een goede deal voor Oktober zoeken nu je toch bezig bent?
probeer het eens op holidayguru.nlquote:Op woensdag 22 september 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor oktober zie ik wel goedeIk kijk op holidayguru.ch, heb je dat ook in NL?
ik heb al eten voor vanavond en lunch. moet alleen nog even beslissen of ik hamburger voor lunch doe of chipotle kalkoen saladequote:Op woensdag 22 september 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga het zo maar halen denk ik
https://www.holidayguru.nl/quote:Op woensdag 22 september 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor oktober zie ik wel goedeIk kijk op holidayguru.ch, heb je dat ook in NL?
Ik heb vanavond pannenkoeken hoor, da's niet perse gezond.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:10 schreef Karzai het volgende:
Gezond allemaal hoor, fles kom er maar in
salade is ook lekker op de laatste dag mooi weerquote:Op woensdag 22 september 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al eten voor vanavond en lunch. moet alleen nog even beslissen of ik hamburger voor lunch doe of chipotle kalkoen salade
Ik ga denk ik pizza bestellenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond pannenkoeken hoor, da's niet perse gezond.
Vitamine pquote:Op woensdag 22 september 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond pannenkoeken hoor, da's niet perse gezond.
Gaat hier gewoon de hele dag door over eten hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
ok ik moet hier dus elke ochtend even gluren voor diner opties
Mag ieder moment van de dagquote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
ok ik moet hier dus elke ochtend even gluren voor diner opties
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat hier gewoon de hele dag door over eten hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |