SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Zou ik ook wel even aan terug hebben moeten denken.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laatste berichtje van mijn vriendin aan mijn zwager was "Of je stikt er gewoon in"
Haar kennende heeft ze hier nog steeds nachtmerries van.
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Heel toevallig eet ik vanavond boerenkool
Nooit last van.quote:
Goed zoquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga het zo maar halen denk ik
quote:
Voor oktober zie ik wel goedequote:Op woensdag 22 september 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je ook een goede deal voor Oktober zoeken nu je toch bezig bent?
probeer het eens op holidayguru.nlquote:Op woensdag 22 september 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor oktober zie ik wel goedeIk kijk op holidayguru.ch, heb je dat ook in NL?
ik heb al eten voor vanavond en lunch. moet alleen nog even beslissen of ik hamburger voor lunch doe of chipotle kalkoen saladequote:Op woensdag 22 september 2021 10:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ga het zo maar halen denk ik
https://www.holidayguru.nl/quote:Op woensdag 22 september 2021 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Voor oktober zie ik wel goedeIk kijk op holidayguru.ch, heb je dat ook in NL?
Ik heb vanavond pannenkoeken hoor, da's niet perse gezond.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:10 schreef Karzai het volgende:
Gezond allemaal hoor, fles kom er maar in
salade is ook lekker op de laatste dag mooi weerquote:Op woensdag 22 september 2021 10:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb al eten voor vanavond en lunch. moet alleen nog even beslissen of ik hamburger voor lunch doe of chipotle kalkoen salade
Ik ga denk ik pizza bestellenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond pannenkoeken hoor, da's niet perse gezond.
Vitamine pquote:Op woensdag 22 september 2021 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vanavond pannenkoeken hoor, da's niet perse gezond.
Gaat hier gewoon de hele dag door over eten hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
ok ik moet hier dus elke ochtend even gluren voor diner opties
Mag ieder moment van de dagquote:Op woensdag 22 september 2021 10:13 schreef greysbones het volgende:
ok ik moet hier dus elke ochtend even gluren voor diner opties
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat hier gewoon de hele dag door over eten hoor
Watwat.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:10 schreef Karzai het volgende:
Gezond allemaal hoor, fles kom er maar in
Welkom, gemankeerdequote:Op woensdag 22 september 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Het begint steeds vroeger over avondeten hier, lijkt wel een kliniek voor mensen met een beperkte belevingswereld en een eetstoornis.
We accepteren iedereen hier zoals die is, ook jijquote:Op woensdag 22 september 2021 10:16 schreef UitStraling het volgende:
Het begint steeds vroeger over avondeten hier, lijkt wel een kliniek voor mensen met een beperkte belevingswereld en een eetstoornis.
Zieke kip en varkensvet, ja lekker gezondquote:Op woensdag 22 september 2021 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Watwat.
Ik ga vanavond kipdijfiletspiesjes en oriëntaals gemarineerde varkenslapjes op de plaat gooien. En turbosalade. Vet gezond alles.
Er staat toch ook turbosalade !quote:Op woensdag 22 september 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zieke kip en varkensvet, ja lekker gezond
Daar gaat zout in en 8 liter mayonaisedressingquote:Op woensdag 22 september 2021 10:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Er staat toch ook turbosalade !![]()
Dat je überhaupt weet wat turbosalade inhoudtquote:Op woensdag 22 september 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat zout in en 8 liter mayonaisedressing
Zou voor de kipsalon gaanquote:Op woensdag 22 september 2021 10:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga hiervoor denk ik:
https://www.lekkerensimpel.com/kipsalon-sate/
Of:
https://www.lekkerensimpel.com/burrito-bowl/
Er is een filmpje van!quote:Op woensdag 22 september 2021 10:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat je überhaupt weet wat turbosalade inhoudt
Ik beheer het Groene Boekje.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De door groentesoeplucht-slipjes gefascineerde allesweter spreekt hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 10:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zieke kip en varkensvet, ja lekker gezond
Oh is het een Foqueville ietsquote:Op woensdag 22 september 2021 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik beheer het Groene Boekje.
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk niet dat het me genoeg intrigeert om het te kijkenquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk niet dat het me genoeg intrigeert om het te kijken
geen zout poepkopquote:Op woensdag 22 september 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat zout in en 8 liter mayonaisedressing
Heus wel.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Miskennende kutmensen allesquote:Op woensdag 22 september 2021 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gaat er ook nog sla door de dressing, jezus.
Please doquote:Op woensdag 22 september 2021 10:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Als jij het maar lekker vindt tochquote:
Want misery loves company?quote:
blokjes kip op een stokje, of de pindadrab?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja boeiend, ik flikker overal saté overheen
Allebei, vooral het tweede.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
blokjes kip op een stokje, of de pindadrab?
vroeger schraapte ik de pindadrab van de sateetjes af omdat ik dat niet lekker vondquote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger schraapte ik de pindadrab van de sateetjes af omdat ik dat niet lekker vond
quote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vroeger schraapte ik de pindadrab van de sateetjes af omdat ik dat niet lekker vond
Doe ik nog steeds, maar ik hou niet zo van heel veel saus in het algemeenquote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Idemquote:Op woensdag 22 september 2021 10:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helemaal zonder saus vind ik ook best primaquote:Op woensdag 22 september 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik nog steeds, maar ik hou niet zo van heel veel saus in het algemeenIk vraag ook altijd of de saus in een apart bakje mag
Net als bij een kindermenuutje.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe ik nog steeds, maar ik hou niet zo van heel veel saus in het algemeenIk vraag ook altijd of de saus in een apart bakje mag
Welcome to the dark side..alhoewel je ook het licht hebt gezien eigenlijkquote:Op woensdag 22 september 2021 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Idemtot 2 jaar geleden nog
Tegenwoordig vreet ik het met alle liefde
het wordt zaterdag nog 22 graden. hoezo laatste dag mooi weerquote:Op woensdag 22 september 2021 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
salade is ook lekker op de laatste dag mooi weer
twijfel twijfel
Ik eet altijd een patatje zonder.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Helemaal zonder saus vind ik ook best prima
Ja, ik weet niet of kinderen van champignonsaus of peperroomsaus houden ?quote:Op woensdag 22 september 2021 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net als bij een kindermenuutje.
Nee, ik moet zo met andere mensen pratenquote:
Is het leuk?quote:
De kinderen hier lusten ook olijven, blauwschimmelkaas en oesters, rare kleintjes.quote:Op woensdag 22 september 2021 10:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet of kinderen van champignonsaus of peperroomsaus houden ?
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kinderen hier lusten ook olijven, blauwschimmelkaas en oesters, rare kleintjes.
"hier"quote:Op woensdag 22 september 2021 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De kinderen hier lusten ook olijven, blauwschimmelkaas en oesters, rare kleintjes.
sporten, wandelen, eten, gerrie maken.quote:
heb je ze boos gemaakt?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Okeeeeee
Mensen willen niet met mij spreken, dan ga ik wat voor mezelf doen
Misschienquote:
Chaos,zoals ze het zelf noemen.quote:
Ik wist dat ik op je kon rekenenquote:
Het is wel vermakelijk.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:04 schreef Karzai het volgende:
Kaag is er niet lees ik, kijk de samenvatting vanavond wel bij nieuwsuur. Debat gaat minimaal 6 uur duren. Verwacht ook niet dat het erg belangrijk is nu we nog met een demissionair kabinet zitten. Wat is het nut hiervan?
Waar gaat het eigenlijk over? Volg het nieuws enzo niet echt meer de laatste tijdquote:Op woensdag 22 september 2021 11:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Chaos,zoals ze het zelf noemen.
Algemene beschouwingen.Wilders gaat helemaal los nu.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Waar gaat het eigenlijk over? Volg het nieuws enzo niet echt meer de laatste tijd
Wilders is echt geniaal vaak..ga het wel ff kijken..quote:Op woensdag 22 september 2021 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Algemene beschouwingen.Wilders gaat helemaal los nu.
Dat is een flinke pot.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
nu in de ibood hunt: 3 kilo nutella voor 17 euro
de 5 kilo is 25 bij de makro volgens mijquote:Op woensdag 22 september 2021 11:15 schreef gianni61 het volgende:
nu in de ibood hunt: 3 kilo nutella voor 17 euro
Chocolade voor de paupers.quote:
Echt hoor,het zonnetje schijnt heerlijk in mijn nek.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:19 schreef Karzai het volgende:
Wat een weertje mensen, genieten snap niet dat mensen voor een hoop geld naar Griekenland vliegen
Ja, dat moeten we voorkomen.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tevens smeerbare ongeremde celdeling.
Je hebt je wel al aangekleedquote:Op woensdag 22 september 2021 11:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gordijnen zaten nog dicht, oeps.
Ja, ik ben al buiten geweest en 5814 stapjes getrippeld.quote:
Fruit is ook niet zo gezond of goed voor je want fruitsuiker.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat moeten we voorkomen.
Volkorenproducten, fruit en matig met vet.
Ja, daar heb je weer gelijk in.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Fruit is ook niet zo gezond of goed voor je want fruitsuiker.
Jezelf helemaal kwebs vreten aan blauwe besjes.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet gewoon alles met mate, portioncontrol is keyquote:Op woensdag 22 september 2021 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar heb je weer gelijk in.![]()
Ik dacht dat alles met 'berry' wel weer mocht, laag in khd en met mate.
Dolf.quote:
Wil je mij iets zeggen?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Kwebs?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf helemaal kwebs vreten aan blauwe besjes.
HP, oftewel halve porties.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet gewoon alles met mate, portioncontrol is key
Oh...je bent er nog...quote:
En dan 2 keer.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
HP, oftewel halve porties.
Kreeg een melding dat jij er was.quote:
Zo lijkt het wel.quote:
Sure..quote:Op woensdag 22 september 2021 11:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kreeg een melding dat jij er was.
quote:
Als in Oud- Hollands; Sy is geweldigh quaps en moet geduerigh brakenquote:
Echt hoor.Vannacht ook al.quote:
Je moet in de nacht ook slapen en niet hier zitten gekkiequote:
Aha ok. Ik ben 🇧🇪quote:Op woensdag 22 september 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als in Oud- Hollands; Sy is geweldigh quaps en moet geduerigh braken
Kwebs; ziekelijk, misselijk, onwel.
De 16e eeuw stuurde net een postduif...quote:Op woensdag 22 september 2021 11:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als in Oud- Hollands; Sy is geweldigh quaps en moet geduerigh braken
Kwebs; ziekelijk, misselijk, onwel.
Ik heb ook wel geslapen.Maar het was nogal gezellig.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet in de nacht ook slapen en niet hier zitten gekkie
Stokbroodje gezond hier.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:32 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
help even mee met de keus maken wat ik voor lunch ga maken.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:32 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Had eerder geouwehoer met die anderquote:
Die stoppen ook behoorlijk opquote:Op woensdag 22 september 2021 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf helemaal kwebs vreten aan blauwe besjes.
Saai eiland hoorquote:Op woensdag 22 september 2021 10:00 schreef kwiwi het volgende:
Ben op zoek naar een goede deal voor een vakantie naar Fuertoventura in November. Leuk hotel gevonden, is het dicht
Smakelijk.quote:
Doe maar gewoon een salade.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
help even mee met de keus maken wat ik voor lunch ga maken.
Broodje hamburger of chipotle kalkoen salade
Je kan flink uit uit de hoek komen.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Had eerder geouwehoer met die ander![]()
oke doe ik de salade.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Smakelijk.
[..]
Doe maar gewoon een salade.
Waarom mag hij geen hamburger?quote:
Alsof dit een keuze is voor jouquote:Op woensdag 22 september 2021 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
help even mee met de keus maken wat ik voor lunch ga maken.
Broodje hamburger of chipotle kalkoen salade
Hij is tonnetje rondquote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom mag hij geen hamburger?
Hamburgersalade.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denkte da ge da zelf 'n bietje kent?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil zo even koffie gaan halen
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op woensdag 22 september 2021 11:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alsof dit een keuze is voor jou
Nee joh ! Echt nog nooit gezien hier ook , geen idee wie of wat hij of zij of whatever is, of waar diegene mij dacht van te kennen, maar snapte er iig helemaal niks vanquote:Op woensdag 22 september 2021 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je kan flink uit uit de hoek komen.![]()
Maar kende je hem niet?
Dud0r Kardashian.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
Mijn vormen zijn best veel werk om dat zo te houden hoor
Maar welke van de 4 dan?quote:
Denk dak verdwoal.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkte da ge da zelf 'n bietje kent?
Dat bestaatquote:
Een beetje introductie was dan wel handig geweest.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:37 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee joh ! Echt nog nooit gezien hier ook , geen idee wie of wat hij of zij of whatever is, of waar diegene mij dacht van te kennen, maar snapte er iig helemaal niks van
dit klinkt smerigquote:Op woensdag 22 september 2021 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat bestaatBig Mac salade en dat is dan KHD Arm.
Ja hoor, als bol.com een mascotte zoekt ben jij uitstekend geschikt daarvoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:37 schreef dud0r het volgende:
Mijn vormen zijn best veel werk om dat zo te houden hoor
Niet zeuren nu.quote:
ik heb wel een blauw pak en overhemd dus ze kunnen me bellenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja hoor, als bol.com een mascotte zoekt ben jij uitstekend geschikt daarvoor.
Dat is mijn grondrecht hoorquote:
Jij kent Sly toch wel?quote:
Wit stropdasje er op. Lekker man.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb wel een blauw pak en overhemd dus ze kunnen me bellen
ik heb alleen een oranje stropdas ergensquote:Op woensdag 22 september 2021 11:42 schreef Haags het volgende:
[..]
Wit stropdasje er op. Lekker man.
Artikel 225quote:
Die was vannacht aanwezig,maar hij bijt niet toch?quote:
Er komen echt hele vieze recepten voorbij:quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er komen echt hele vieze recepten voorbij:
"appeltaart'' gemaakt zonder appel, maar met courgette
Aardbeien met gebakken eieren
Bulletkoffie (koffie met roomboter)
Nou meestal niet nee.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die was vannacht aanwezig,maar hij bijt niet toch?
Ja, dat dacht ik ook.quote:
Foshizzle79 was nogal aan de beurt,en ik ben een Brave Hendrik.quote:
Maar dat moet dan voor appeltaart doorgaan en zit stampvol met zoetstoffen en smaakstoffen (appelsmaakstof)quote:
Opeens denken mensen hier dat ik hier ooit eerder zat of nog steeds zit onder een andere usernaam ofzo...God mag weten waar ze dat op baseren, maar goedquote:Op woensdag 22 september 2021 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een beetje introductie was dan wel handig geweest.
Het is zoet.quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Foshizzle79 was nogal aan de beurt,en ik ben een Brave Hendrik.
What`s in a name.quote:
De aardbeien met gebakken ei gaat te ver?quote:
En dan nog,mij maakt het niet uit.Ik vind je gewoon leuk.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Opeens denken mensen hier dat ik hier ooit eerder zat of nog steeds zit onder een andere usernaam ofzo...God mag weten waar ze dat op baseren, maar goed
maar bak je die aardbeien dan ook mee?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De aardbeien met gebakken ei gaat te ver?
Die sla ik over.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn reactie op zn gezeik is verwijderd zag ik net...zal wel door mn taalgebruik ofzo komen denk ik danquote:
Beetje melk en bloem door het ei en je hebt gewoon aarbeienpannenkoekenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
d om op de bank te gaan hangenquote:Op woensdag 22 september 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
Ik wilde iets nuttigs doen en ging meteen vol op mn bek.
Dit moet een teken zijn
Dat je niet nuttig bent?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
Dit moet een teken zijn
Puzziepie dacht dat ik jerney benquote:Op woensdag 22 september 2021 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan nog,mij maakt het niet uit.Ik vind je gewoon leuk.
Dat heb ik nou nooit. Dat ik iets nuttigs wil doen.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:49 schreef gianni61 het volgende:
Dit moet een teken zijn
waarom zou je @jerney zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 11:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Puzziepie dacht dat ik jerney benEn wat die ander dacht weet ik niet..maar boeien ook, vind jou ook leuk hoor!
Al sla je me fucking doodquote:
Yesquote:Op woensdag 22 september 2021 11:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
maar bak je die aardbeien dan ook mee?
Dat lijkt me ook een tikkeltje overdrevenquote:
Jerney is een dinnetje van Haags.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Puzziepie dacht dat ik jerney benEn wat die ander dacht weet ik niet..maar boeien ook, vind jou ook leuk hoor!
Dat is nog best een smakelijk idee, maar die bloem wordt een probleem als je khd arm eetquote:Op woensdag 22 september 2021 11:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje melk en bloem door het ei en je hebt gewoon aarbeienpannenkoeken
Zal bestquote:Op woensdag 22 september 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jerney is een dinnetje van Haags.
Jerney Haagmans.quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lopen in de richting van een moskeequote:Op woensdag 22 september 2021 11:57 schreef UitStraling het volgende:
Hoop mensen hier die klokken horen luiden maar totaal geen enkel idee hebben waar de kerktoren ergens staat.
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lopen in de richting van een moskee
Mooi hoe dat werkt wel dat mechanisme.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Huh ? Welk mechanisme?quote:Op woensdag 22 september 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hoe dat werkt wel dat mechanisme.
quote:Op woensdag 22 september 2021 11:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
De wandelgangen van Fokkie.quote:Op woensdag 22 september 2021 11:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi hoe dat werkt wel dat mechanisme.
Nopequote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
Mag ik mijn afschuw uitspreken over deze TT. en dan in het bijzonder over het woordje 'boerenkool'.
Fatwaquote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
Mag ik mijn afschuw uitspreken over deze TT. en dan in het bijzonder over het woordje 'boerenkool'.
Motie in behandeling.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
Boerenkool is een eerste levensbehoeftequote:
Ja joh, strange goings-on hierquote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De wandelgangen van Fokkie.
Proest.quote:
Valt wel mee toch, zo ingewikkeld is het nu ook weer niet als je geen autisme hebt.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja joh, strange goings-on hier
Hij kan elk moment weer breken,dat schapen hoeden is mss wel een goed plan.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:05 schreef UitStraling het volgende:
Zag een stukje Omtzigt, dan snap je wel een beetje "functie elders", over-principiële stugge man met een aan psychiatrie grenzend citroengezicht waar je zelfs over de kleur van een aardappel nog ruzie mee krijgt, die mag schapen gaan hoeden of anders op Ameland gaan wonen zonder werk.
Ik heb Caroline.quote:
Zeg niet dat het ingewikkeld is , het is gewoon vreemd.🙃quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, zo ingewikkeld is het nu ook weer niet als je geen autisme hebt.
Ja, hij heeft zijn tanden en ziel prima stukgebeten op de toeslagenaffaire maar politiek bedrijven is ook wel een beetje, wil jij dit wormpje ruilen voor dit kevertje?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij kan elk moment weer breken,dat schapen hoeden is mss wel een goed plan.
okequote:
ieuwlquote:
jerney is lieffiequote:Op woensdag 22 september 2021 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
neequote:Op woensdag 22 september 2021 12:01 schreef Haags het volgende:
Ja of vreemde mensenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zeg niet dat het ingewikkeld is , het is gewoon vreemd.🙃
Multiquote genot.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke
* dud0r begint te meppen met een bijl
[..]
ieuwl
[..]
jerney is lieffieen een lekker ding
[..]
nee
Dat sowiesoquote:
kleintje welquote:
Niet snugger kan ik nog wel hebben, maar van die bizarre aannames die gedaan worden, echt sporen doet het allemaal nietquote:Op woensdag 22 september 2021 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En soms niet zo'n heel erg snuggere
Als je een beetje goed kunt luisteren en lezen i.p.v. kwaken is het allemaal niet zo gewikkeld als dat het lijkt.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:14 schreef Karzai het volgende:
Mja ik heb ook soms het idee dat mensen in de kamer niet eens luisteren naar wat er gezegd wordt voor de microfoon
Hehe, eerste boeiende post in uren hier.quote:
Koffers in de kamer en kleren uitquote:
Zo snel dat je vlechtjes eraf zijn gewaaidquote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef bitterbal het volgende:
We zijn super snel gevlogen blijkbaar
Je had windjes mee zeker?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef bitterbal het volgende:
We zijn super snel gevlogen blijkbaar
Als je dat een keer zegt zo "dit heb je me zelf drie weken geleden zo gezegd, ben je zwakzinnig, debiel, dom, incompetent en zinneloos of zo?"quote:Op woensdag 22 september 2021 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie weken geleden.
Managermuts: Buda, kun jij dit en dat laten maken?
Nu:
Managermuts: Buda, waarom heb jij dat gedaan?
![]()
![]()
![]()
Ik word zo gek van al die debielen om me heen.
Dat deed ik maar werkt nietquote:Op woensdag 22 september 2021 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Deze wil je tussen de [img]-tags: https://i.imgur.com/Fb0OVT6.jpeg
Kek boompje!
De .jpeg moet ook mee:quote:
1 | [img]https://i.imgur.com/Fb0OVT6.jpeg[/img] |
Is het daar ook zo lekker warm als hierquote:
Gewoon met de laptop buiten gaan zittenquote:Op woensdag 22 september 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Super lekker weer buiten, wat doe ik binnen?
Oh ja, werken
Ah die staat niet in de imgur link, ik pruts nog even voortquote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De .jpeg moet ook mee:
[ code verwijderd ]
Da's het toch net niet.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon met de laptop buiten gaan zitten
Mja, denk niet dat het zou werken. Maar ik ben het wel een beetje zat om gemicromanaged te worden door dit soort typesquote:Op woensdag 22 september 2021 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je dat een keer zegt zo "dit heb je me zelf drie weken geleden zo gezegd, ben je zwakzinnig, debiel, dom, incompetent en zinneloos of zo?"
Ben je een debiel kwijt en andere debielen gaan dan een beetje opletten voortaan, opgelost.
Ik moet zo weer met mensen praten, dus dat gaat helaas niet en ik moet veel TYP TYP TYP doen, dus dat werkt echt vervelend met een laptop op schoot. (tweede scherm is wel heel erg fijn)quote:Op woensdag 22 september 2021 12:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon met de laptop buiten gaan zitten
Ik zou het wel fijn vinden aan een tafel bij een beachclub, maar daar overleg je niet zo lekker op afstandquote:
Daarom zeggen, het leven is te kort en te leuk en teveel van jezelf om je te ergeren aan de incompetentie of intrigantenneiging van anderen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, denk niet dat het zou werken. Maar ik ben het wel een beetje zat om gemicromanaged te worden door dit soort types
Ah die staat niet in de imgur link, ik pruts nog even voortquote:Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De .jpeg moet ook mee:
[ code verwijderd ]
Als het goed is, staat er bij de drie stipjes ook een "get share links", dan krijg je een rijtje. Die van de BBcode kan je zo knippen en plakken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ah die staat niet in de imgur link, ik pruts nog even voort
quote:Op woensdag 22 september 2021 12:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Super lekker weer buiten, wat doe ik binnen?
Oh ja, werken
Je zit in de imgur-app neem ik aan? Dan afbeelding openen en er nķg een keer op tikken, dan krijg je wél de directe link bij de deelopties.quote:
wat een onhandige kutapp ik heb er nu al een hekel aanquote:Op woensdag 22 september 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zit in de imgur-app neem ik aan? Dan afbeelding openen en er nķg een keer op tikken, dan krijg je wél de directe link bij de deelopties.
Hij was ooit handiger en nu heb ik 'm al.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat een onhandige kutapp ik heb er nu al een hekel aan
Gyazo is top,die kan ik zelfs gebruiken.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hij was ooit handiger en nu heb ik 'm al.
Ik wil het.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:47 schreef dud0r het volgende:
@:haags @:wereldgozer het worden broodjes knakworst
Nou geen bikini weerquote:Op woensdag 22 september 2021 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Is het daar ook zo lekker warm als hier
Oh, maar ik kom er zelf prima mee uit de voeten hoor.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gyazo is top,die kan ik zelfs gebruiken.
Was maar een tip.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar ik kom er zelf prima mee uit de voeten hoor.
EN al die huisrouwenbitjes maar denken dat ze boeiend bezig zijnquote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
What a claim to international fame![]()
Ik sprak een Amerikaanse dame en die zei "OMG you are the guy who told me once that there is almost no difference between mushroomsoup and mushroomsauce"
Oja ik zie het thx!quote:Op woensdag 22 september 2021 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zit in de imgur-app neem ik aan? Dan afbeelding openen en er nķg een keer op tikken, dan krijg je wél de directe link bij de deelopties.
Hoop het nietquote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt het Ettoweerbericht gewoon uit
Daar over gesproken heeft iemand me dat ooit aangedaan.De soep over een pasta gooien en het saus noemen.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:51 schreef UitStraling het volgende:
What a claim to international fame![]()
Ik sprak een Amerikaanse dame en die zei "OMG you are the guy who told me once that there is almost no difference between mushroomsoup and mushroomsauce"
Ja was tomatensoep zeker?quote:Op woensdag 22 september 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar over gesproken heeft iemand me dat ooit aangedaan.De soep over een pasta gooien en het saus noemen.
Zie je wel, naar spul is het ook, beetje lauwe zetmeelprut met wat verdwaalde flubberige champie's.quote:Op woensdag 22 september 2021 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar over gesproken heeft iemand me dat ooit aangedaan.De soep over een pasta gooien en het saus noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |