abonnement Unibet Coolblue
  Spellchecker donderdag 23 september 2021 @ 21:23:04 #226
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201489812
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:21 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik lach me echt rot als zij een ander heeft, en dat we dan te maken krijgen met een jaloerse An2. Die autobanden gaat lek steken enz _O-
Ik zit hier heel alleen piemels te kleien :muziek: :lijstje:
pi_201489815
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:21 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ik lach me echt rot als zij een ander heeft, en dat we dan te maken krijgen met een jaloerse An2. Die autobanden gaat lek steken enz _O-
Zou voor ons wel gaaf zijn *O* *O* *O*
pi_201489820
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:23 schreef maily het volgende:

[..]
Ik zit hier heel alleen piemels te kleien :muziek: :lijstje:
_O-
  Spellchecker donderdag 23 september 2021 @ 21:23:35 #229
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201489824
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:23 schreef -river- het volgende:

[..]
Zou voor ons wel gaaf zijn *O* *O* *O*
Nou en of :9
pi_201489825
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Nu is ook duidelijk waarom je pa en ma nergens meer zag.
Ook dochter Julia heeft een vriend die handel heeft in drugs. De ouders treffen het niet.
Klopt, maar ze mogen ook wel in de spiegel kijken. Vooral stiefpa ontving André met open armen, terwijl ieder weldenkend mens deze rakker echt niet als schoonzoon wil hebben. En al helemaal niet als je dochter verslaafd is...
pi_201489984
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:23 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]
Klopt, maar ze mogen ook wel in de spiegel kijken. Vooral stiefpa ontving André met open armen, terwijl ieder weldenkend mens deze rakker echt niet als schoonzoon wil hebben. En al helemaal niet als je dochter verslaafd is...
Dat zeker,ik wist wel dat hij dronk maar coke had ik niet verwacht.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker donderdag 23 september 2021 @ 21:36:31 #232
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201490071
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dat zeker,ik wist wel dat hij dronk maar coke had ik niet verwacht.
Have a coke, have a smile >:) *)
  Spellchecker donderdag 23 september 2021 @ 21:36:56 #233
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_201490154
Vandaar zijn ingevallen snoetje. Als je al binnen een paar maanden gebruik naar een afkickkliniek moet heb je het volgens mij best bont gemaakt.
pi_201490192
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]
Dat zeker,ik wist wel dat hij dronk maar coke had ik niet verwacht.
Kijk anders even wat foto's terug van optredens en let dan vooral op de blik in zijn ogen.
Of interviews waarbij hij maar doorratelde en steeds aan z'n neus zat, of heeft die arme jongen ook al last van hooikoorts?
pi_201490238
Maar ik snap Sarah in deze niet.

De geldkraan zit dicht, heel Nederland kotst haar uit. Meisje/wijffie kan niks.
Waneer daalt dat bij haar in?

Zit ze bij die vriendin en ik zie het helemaal voor me, kom we gaan eten. Vriendin trekt koelkast open, en Sarah zegt nee uit eten. Wie gaat dat betalen dan? En dat lijntje er nog bij elke dag. Eind van de maand haar telefoon afgesloten.

Gaat niet goed komen dit, André ondertussen boos dat Monique de sloten heeft vervangen.
Die eist straks gewoon zijn bed weer op want zijn villa.

Rachel in de dwangbuis want dit gaat niet zoals ze wil.
pi_201490277
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vandaar zijn ingevallen snoetje. Als je al binnen een paar maanden gebruik naar een afkickkliniek moet heb je het volgens mij best bont gemaakt.
Hij was gestopt met Sarah stiekem ontmoeten in de sportschool extreem sporten en dagelijks gebruik
komt hard aan, Sarah heeft ook een smal koppie in die Chicas-filmpjes.
pi_201490279
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:43 schreef JourneyBlue het volgende:

[..]
Kijk anders even wat foto's terug van optredens en let dan vooral op de blik in zijn ogen.
Of interviews waarbij hij maar doorratelde en steeds aan z'n neus zat, of heeft die arme jongen ook al last van hooikoorts?
Die zit al lang aan de coke.

Maar wie zou de bron van Yvonne zijn?

Ik denk zelfs dat Monique de Inns en outs niet kent, dus familie van Soelen? Als laatste redmiddel?
Om het te stoppen?
pi_201490363
Yvonne vertrouwt haar bron heel erg, straks gaat André een rechtszaak beginnen en dan komt de bron en dat is pa van Soelen.

Ik zet hier 100% op in, teveel inside informatie. Laatste redmiddel voor Sarah.

En, Yvonne schrikt niet van een rechtszaak met André, ze heeft moeite om de hypotheek te betalen. Moet je toch wel heel zeker zijn van je zaak. En pa van Soelen loopt niet naar Shownieuws of RTL boulevard of die blaadjes.
pi_201490377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:51 schreef ootjekatootje het volgende:
Yvonne vertrouwt haar bron heel erg, straks gaat André een rechtszaak beginnen en dan komt de bron en dat is pa van Soelen.

Ik zet hier 100% op in, teveel inside informatie. Laatste redmiddel voor Sarah.
Of Rachel })
pi_201490427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Of Rachel })
Nee, Rachel is pro André en Sarah, daarom is die zo stil nu. Gaat het bedje voor André opmaken in d’r flatje.
pi_201490462
Staat die flat al te koop? Die onder de landingsbaan?

Was ¤800 000,- nu minder want compleet gestript. _O-
Er zit geen stopcontact meer in die hut, _O-
pi_201490472
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:07 schreef maily het volgende:

[..]
Ik ben nou benieuwd hoe dat gaat met dat huis en samenwonen ....
Want pappie heeft daar ook aan meebetaald ..... toch?
https://www.bekendeburen.(...)-opmerkelijke-feiten

quote:
Vanaf het begin dat Dre Hazes het appartement in Rotterdam had gekocht, deed het verhaal de ronde dat hij dit samen zou hebben gekocht met de vader van zijn vriendin Sarah.

Dit blijkt niet waar te zijn.Bekendeburen heeft beslag weten te leggen op het verkoopdocument. In het Openbaar Kadaster staat te lezen dat Dre het heeft gekocht met zijn vriendin Sarah Milan en dus niet met haar vader. Ook de koopsom bedraagt zeker geen 815.000 euro.

Dre en Sarah hebben hun optrekje gekocht, ook volgens de gegevens van het Openbaar Kadaster, voor de prijs van 855.000 euro ofwel 40.000 euro boven de vraagprijs.

Wat krijgen Dre en Sarah voor hun geld? Een appartement met een woonoppervlakte van 146 vierkante meter met in totaal drie kamers, waaronder twee slaapkamers.

Beide slaapkamers beschikken over een badkamer en hebben airconditioning.De woonkamer is maar liefst 60 vierkante meter groot en beschikt over een hoge glazen pui, waardoor Dre en Sarah een prachtig uitzicht hebben.

.Koken kan in de zeer luxe keuken die niet alleen is voorzien van alle benodigde inbouwapparatuur, maar ook een kookeiland heeft die een regelrechte eyecatcher is.

Uiteraard is er een groot zonneterras waar ze kunnen genieten van de ondergaande zon en vrij uitzicht over water. Het hele appartement is voorzien van een vloerverwarming.Tevens beschiktnDre over twee overdekte parkeerplaatsen en ligt het appartement niet ver van de villa waar zij zoontje Dre en Monique wonen.

De tortelduifjes hebben er door de bank een hypotheek op laten vestigen van 500.000 euro. De rest komt uit eigen zak.



[ Bericht 12% gewijzigd door JourneyBlue op 23-09-2021 22:08:44 ]
  donderdag 23 september 2021 @ 22:04:42 #244
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201490580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:09 schreef -river- het volgende:

[..]
Volgens mij betaalde hij de helft, ik ben sws benieuwd of deze relatie stand blijft houden nu het allemaal geen groot feest meer is.
Maar Sarah was degene die een contract tekende, mijn gok is dan dat Antwee en Sarah het samen gekocht hebben en dat de stiefvader van Sarah haar een hypotheek heeft verstrekt (al dan niet icm de jubelton).
Misschien is hij wel de enige hypotheeknemer op het pand, dat kan ook nog, dat Antwee en Sarah het samen gekocht hebben en de hypotheek bij stiefbank hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201490616
quote:
Ja, was al bekend, pa van Soelen heeft ¤300 000 geïnvesteerd.
Daarom tekenden ze ook in de achtertuin bij pa van Soelen.
pi_201490636
Maar dn Dre heeft geen inkomsten als hij niet optreedt en heeft Saar überhaupt ooit gewerkt in dr leven?

Zou wel om te gieren zijn wanneer de stiefbank het huis onteigend omdat ze de betalingen niet kunnen doen :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201490639
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:04 schreef Leandra het volgende:

[..]
Maar Sarah was degene die een contract tekende, mijn gok is dan dat Antwee en Sarah het samen gekocht hebben en dat de stiefvader van Sarah haar een hypotheek heeft verstrekt (al dan niet icm de jubelton).
Misschien is hij wel de enige hypotheeknemer op het pand, dat kan ook nog, dat Antwee en Sarah het samen gekocht hebben en de hypotheek bij stiefbank hebben.
Nee, die hebben een contract voor een lening voor drie ton getekend. In de achtertuin.
pi_201490670
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 22:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar dn Dre heeft geen inkomsten als hij niet optreedt en heeft Saar überhaupt ooit gewerkt in dr leven?

Zou wel om te gieren zijn wanneer de stiefbank het huis onteigend omdat ze de betalingen niet kunnen doen :D
Dat huis is gewoon klaar nu lijkt me. André heeft zelf niet genoeg geld om die hut te betalen.
Wat een puinhoop voor die paar lijntjes.
  donderdag 23 september 2021 @ 22:11:07 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_201490705
Ah, 500K hypotheek... de rest die "uit eigen zak komt" zal dan wel bij Stiefbank vandaan komen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_201490745
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar ik snap Sarah in deze niet.

De geldkraan zit dicht, heel Nederland kotst haar uit. Meisje/wijffie kan niks.
Waneer daalt dat bij haar in?

Zit ze bij die vriendin en ik zie het helemaal voor me, kom we gaan eten. Vriendin trekt koelkast open, en Sarah zegt nee uit eten. Wie gaat dat betalen dan? En dat lijntje er nog bij elke dag. Eind van de maand haar telefoon afgesloten.

Gaat niet goed komen dit, André ondertussen boos dat Monique de sloten heeft vervangen.
Die eist straks gewoon zijn bed weer op want zijn villa.

Rachel in de dwangbuis want dit gaat niet zoals ze wil.
_O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')