abonnement Unibet Coolblue
pi_201478443
Willem Grünnbauer schuift aan en verdedigt de vergelijkingen met de Tweede Wereldoorlog van onder meer Gideon van Meijeren. We hebben het aan tafel over de waanzinnige werkattitude van de belastingdienst, over mogelijke milieuschade door vaccins en schandalen in de transportsector: hoe werkgevers en vakbonden samen de truckers belazeren, betaald door de truckers zelf.

Plaats hier uw advertentie
pi_201478466
twitter
Plaats hier uw advertentie
pi_201478565
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nee dat doen we al.
dat doen ze zelf... Niet we
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201478576
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Haha ik heb je waar de schoen wringt.
Nu zeg je dus dat mensen zo vrij mogelijk moeten kunnen leven. Zelfs mensen met kans om goed ziek te worden.
Maar we hebben net miljoenen perfect gezonde mensen verboden om vrij te zijn.

Dat gedaan hebbende moeten we nu echt de zwakken uitsluiten.

erg vreemde logica.. oog om oog tand om tand? Maar dat beantwoordt wel de vraag of jij je wil inzetten voor de samenleving door met zijn allen de schouders eronder te zetten

Wat we deden was iedereen gezond en ongezond maatregelen opleggen tot er een andere oplossing was. Die is er nu. Iedereen vaccinatie dan beperken we de risico's voor mensen die dat nodig hebben en ontlasten we de zorg en kunnen we weer door met ons leven
quote:
Anders klopt het statement niet meer: “ alles doen om de zorg te ontlasten”
er is en was altijd meer ddn alleen dat
quote:
Of zeg je soms dat de zorg eens moet gaan uitbreiden en niet zo janken?
Leuk maar vrijwel onmogelijk
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201478674
quote:
Ik vind deze wat tegenvallend eigenlijk. Dit is gewoon een hysterische nicht met veel cynisme. Wel weer typerend natuurlijk dat zo'n raar figuur bij een overheid komt te werken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201478705
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 07:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]
erg vreemde logica.. oog om oog tand om tand? Maar dat beantwoordt wel de vraag of jij je wil inzetten voor de samenleving door met zijn allen de schouders eronder te zetten

Wat we deden was iedereen gezond en ongezond maatregelen opleggen tot er een andere oplossing was. Die is er nu. Iedereen vaccinatie dan beperken we de risico's voor mensen die dat nodig hebben en ontlasten we de zorg en kunnen we weer door met ons leven
[..]
er is en was altijd meer ddn alleen dat
[..]
Leuk maar vrijwel onmogelijk
Meer rechten voor mensen die serieus met hun gezondheid bezig zijn vind ik wel socialer
Vakman pur sang
pi_201478777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 01:43 schreef Tingo het volgende:

[..]
Mensen met 'n zwakke immuunsysteem moeten altijd voor veel verschillende ziektes opletten en dan in extreem, echte ernstige situaties moeten ze toch binnen blijven of niet?
Moeten zij weten!
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201478929
quote:
1s.gif Op donderdag 23 september 2021 07:47 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Meer rechten voor mensen die serieus met hun gezondheid bezig zijn vind ik wel socialer
Mensen met een auto-immuunziekte zijn best serieus bezig met hun gezondheid, evenals kankerpatiënten, diabetes type 1 patiënten etc. Dus ja kan ik wel met je eens zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201478944
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 08:03 schreef ludovico het volgende:

[..]
Moeten zij weten!
Klopt, echter als er veel ongevaccineerde mensen rondlopen dan ontneem je ze dus die keuze. Oftewel, gewoon vaccineren.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 23 september 2021 @ 09:30:16 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201479487
Niet OMT-advies maar ’kapotte koeling vol vaccins leidde tot ’dansen met Janssen’’

DEN HAAG - De beslissing om jongeren te laten ’dansen met Janssen’ is niet tot stand gekomen dankzij OMT-adviezen, zoals demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge doet geloven. Een kapotte koelkast vol Janssenvaccins in Nieuwegein leidde tot het besluit om jongeren ermee in te enten en ze zo een vrijbrief te geven om te gaan stappen.

Dat meldt televisieprogramma Propaganda (Kro-Ncrv), dat donderdagavond wordt uitgezonden.


quote:
Jongeren mochten niet met Janssen worden gevaccineerd wegens een klein risico op bijwerkingen. Maar op 7 juni ontstond in een vaccinatielocatie van de GGD Utrecht kortsluiting en dreigde een koelkast vol Janssenvaccins te bederven. Daarop gaf het RIVM groen licht om ze toch weg te geven, ongeacht de leeftijdsgrenzen. Vooral jongeren kwamen erop af, omdat ze met één dosis Janssen al direct een QR-code kregen waarmee ze zich in het nachtleven konden begeven.

’Jongeren misleid’
Maar daarmee zijn jongeren op grote schaal misleid, zegt epidemioloog Amrish Baidjoe in het programma. Jongeren kregen zo van het demissionaire kabinet een vrijbrief om te gaan stappen, beschermd of niet. Binnen drie weken werden de versoepelingen teruggedraaid.
Misleiden kan hij goed ja daarom zit hij daar.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201479510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:30 schreef controlaltdelete het volgende:
Niet OMT-advies maar ’kapotte koeling vol vaccins leidde tot ’dansen met Janssen’’

DEN HAAG - De beslissing om jongeren te laten ’dansen met Janssen’ is niet tot stand gekomen dankzij OMT-adviezen, zoals demissionair minister van Volksgezondheid Hugo de Jonge doet geloven. Een kapotte koelkast vol Janssenvaccins in Nieuwegein leidde tot het besluit om jongeren ermee in te enten en ze zo een vrijbrief te geven om te gaan stappen.

Dat meldt televisieprogramma Propaganda (Kro-Ncrv), dat donderdagavond wordt uitgezonden.

[..]
Misleiden kan hij goed ja daarom zit hij daar.
Ach als hij dat niet had gedaan en de vaccins waren weggegooid dan had jij hem van incompetentie beschuldigd
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 23 september 2021 @ 09:34:34 #137
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201479524
Het verwachte antwoord zo voorspelbaar. Dat is waar ze horen in de vuilnisbak. Net als de :+
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201479586
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Het verwachte antwoord zo voorspelbaar. Dat is waar ze horen in de vuilnisbak. Net als de :+
Welk antwoord verwacht je nu?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 23 september 2021 @ 09:42:49 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201479607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Het verwachte antwoord zo voorspelbaar. Dat is waar ze horen in de vuilnisbak. Net als de :+
Jup want devlinmr heeft immers een antwoord wat jou niet bevalt.

Zo gaat het helaas altijd met de politiek, er is altijd een tegenpartij wat altijd alles afkeurt.
Maakt niet uit of men links of rechtsom draait.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201479613
https://hetanderenieuws.n(...)wi4HogPY2b8Z1ri8w1lk

Een interessante film van een begrafenisondernemer. Kijk ook vooral tot het einde, daar zegt hij zijn naam en bedrijf.
Ik blijf het bizar vinden.
  donderdag 23 september 2021 @ 09:47:42 #141
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201479640
quote:
:9~ ANGST :9~ POR :9~ NO :9~
Huilen dan.
pi_201479763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:44 schreef mir1986 het volgende:
https://hetanderenieuws.n(...)wi4HogPY2b8Z1ri8w1lk

Een interessante film van een begrafenisondernemer. Kijk ook vooral tot het einde, daar zegt hij zijn naam en bedrijf.
Ik blijf het bizar vinden.
Dus John is de enige begravenisondernemer in de hele wereld die met dit verhaal komt en jij vindt dat interessant omdat?

Zitten alle andere begravenisondernemers in het complot wellicht?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 23 september 2021 @ 10:01:58 #143
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201479765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:44 schreef mir1986 het volgende:
https://hetanderenieuws.n(...)wi4HogPY2b8Z1ri8w1lk

Een interessante film van een begrafenisondernemer. Kijk ook vooral tot het einde, daar zegt hij zijn naam en bedrijf.
Ik blijf het bizar vinden.
Bizar ja, hoe hij met droge ogen zo'n onzin uit zijn mond krijgt. Mensen gaan dood aan de vaccins en straks vallen de gevaccineerde kinderen bij de bosjes neer... really?
Huilen dan.
pi_201479791
quote:
7s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:47 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:9~ ANGST :9~ POR :9~ NO :9~
fapje gezet :@
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  donderdag 23 september 2021 @ 10:09:00 #145
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_201479832
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 10:04 schreef devlinmr het volgende:

[..]
fapje gezet :@
Snap wel dat je het warm krijgt van zo'n low-level fantast :Y
Huilen dan.
  donderdag 23 september 2021 @ 11:01:00 #146
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201480466
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 09:44 schreef mir1986 het volgende:
https://hetanderenieuws.n(...)wi4HogPY2b8Z1ri8w1lk

Een interessante film van een begrafenisondernemer. Kijk ook vooral tot het einde, daar zegt hij zijn naam en bedrijf.
Ik blijf het bizar vinden.
De alom bekenden kraken het meteen af maar dat geeft niet, dank voor het posten. Het is zeker interessant :Y
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201480802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:01 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
De alom bekenden kraken het meteen af maar dat geeft niet, dank voor het posten. Het is zeker interessant :Y
Vertel CAD waarom zijn er niet meer begrafenisondernemers die naar buiten komen hiermee?
Hoe verklaar jij het verhoogde aantal begrafenissen/ crematies vorig jaar in de UK?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_201480985
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
nuff said
Waarom? Dit klopt gemiddeld genomen maar kan/moet per individu gemeten worden.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
Je QR code bevat nauwelijks persoonsgegevens. Niet eens of je gevaccineerd of getest bent
De QR code krijgt ergens een signaal door die goed/afkeuring geeft. Op dát punt kan een pos. test een negatieve ondermijnen.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
wat is het momenteel? 70-75%?.. nog even te gaan dus
75% is ook hoog genoeg zolang de risicogroep goeddeels gedekt zijn. Je hebt nog steeds niet aangegeven waartoe een nóg hogere graad precies dient.

quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
onzin.. vermenigvuldigen van het virus veroorzaakt mutaties
https://www.historyofvacc(...)iruses-and-evolution

quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
bron? Dat weet je niet
Que? Ik mag niet aannemen dat virussen muteren in de wereldbevolking van 5-6 miljard maar wel in de 20% ongevaccineerden in Nederland? Of doel je op het tweede? De bron: zie het tempo waarmee in oa Afrika gevaccineerd wordt. Er is geen enkele indicatie dat ze daar en masse gevaccineerd zijn voordat hier de 6 maanden na de eerste prikken gezet zijn voorbij zijn (dat is over enkele maanden).

quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:22 schreef devlinmr het volgende:
heeft niks met verstandig te maken. Als jij weer aan een ontsteking wil sterven of 4 van je 10 kinderen voor hun 4e naar het graf wil dragen... Be my guest
Vwb rna virus vs vaccin ze werken precies hetzelfde. Ze zetten beide een cel aan tot het produceren van copieen van of het volledige virus inclusief spike eiwitten of alleen het eiwit
Als ze precies hetzelfde effect zouden hebben, dan zou een keuze niet eens nodig zijn. Helaas kennen ze beide andere uitwerkingen en mogelijk onbekende implicaties. Als een kind een verwaarloosbare kans heeft op een ernstig verloop, en zó jong is dat ze het virus nog talloze keren in haar leven zal treffen (zonder tijdig gedekt te zijn door een vaccin-update), slaat het nergens op om haar te prikken.

quote:
Die ziekte die minder besmettelijk en minder dodelijk is... Die griep?
Ja, die. Waar duizenden mensen per jaar aan stierven. Hetgeen we lieten gebeuren en zelfs aanmoedigde door doorwerken met de griep te bewonderen en toe te juichen.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201481257

Geweldig betoog. Er vallen misschien wat kanttekeningetjes te plaatsen bij de ADE-analyse maar voor de rest doorziet hij uitstekend wat hier gaande is.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_201481265
quote:
0s.gif Op donderdag 23 september 2021 11:38 schreef Complotwappie het volgende:

[..]
Waarom? Dit klopt gemiddeld genomen maar kan/moet per individu gemeten worden.

Dus klopt het niet
quote:
[..]
De QR code krijgt ergens een signaal door die goed/afkeuring geeft. Op dát punt kan een pos. test een negatieve ondermijnen.

Nee de QR code wordt op jouw device gegenereerd en daar de overheid niet op jouw telefoon kan kan de overheid dat dus ook niet wissen
quote:
[..]
75% is ook hoog genoeg zolang de risicogroep goeddeels gedekt zijn. Je hebt nog steeds niet aangegeven waartoe een nóg hogere graad precies dient.
[..]
Waar baseer je die 75% op?
Heb ik wel aangegeven. Hoe hoger de vaccinatiegraad hoe beter de bescherming voor iedereen
quote:
Geen idee welk punt je probeert te maken hiermee.
Een virus is geen nadenkend wezen die denkt "oh dit lichaam is resistent daar moet ik een andere mutatie voor ontwikkelen"
Nee, Een virus en zeker een RNA virus maakt fouten in de replicatie, Sommige van die fouten zijn succesvoller dan het origineel, de meesten sterven af. De succesvollere zullen het origineel op een gegeven moment verdrukken (zie Delta variant).
Hoe meer mensen besmet zijn/raken hoe meer replicaties hoe meer mutaties hoe groter de kans op een succesvollere variant.
Zijn er veel mensen gevaccineerd raken minder mensen besmet zijn er minder mutaties is de kans op een succesvollere variant ook kleiner.

Moeilijker dan dit is het niet
quote:
[..]
Que? Ik mag niet aannemen dat virussen muteren in de wereldbevolking van 5-6 miljard maar wel in de 20% ongevaccineerden in Nederland? Of doel je op het tweede? De bron: zie het tempo waarmee in oa Afrika gevaccineerd wordt. Er is geen enkele indicatie dat ze daar en masse gevaccineerd zijn voordat hier de 6 maanden na de eerste prikken gezet zijn voorbij zijn (dat is over enkele maanden).
[..]
Zie boven
En vwb Afrika dat is inderdaad een bron van zorg. Of de vaccins een levensspanne hebben van 6 maanden valt te bezien.
quote:
Als ze precies hetzelfde effect zouden hebben, dan zou een keuze niet eens nodig zijn. Helaas kennen ze beide andere uitwerkingen en mogelijk onbekende implicaties. Als een kind een verwaarloosbare kans heeft op een ernstig verloop, en zó jong is dat ze het virus nog talloze keren in haar leven zal treffen (zonder tijdig gedekt te zijn door een vaccin-update), slaat het nergens op om haar te prikken.

jawel want een kind raakt dan eerder besmet, heeft er zelf geen last van maar woont nog wel bij de eventueel kwetsbare ouders, komt op bezoek bij eventueel kwetsbare ouders van vrienden, opa's en oma's, leraren etc etc
quote:
[..]
Ja, die. Waar duizenden mensen per jaar aan stierven. Hetgeen we lieten gebeuren en zelfs aanmoedigde door doorwerken met de griep te bewonderen en toe te juichen.
Ben ik nooit een voorstander van geweest... Zieke collega's/teamgenoten worden door mij naar huis gestuurd.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')