abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_201457956
Wie heeft dat een keer gedaan en wat is de ervaring? Ik heb het zelf nooit gedaan en ik begin er ook niet aan. Te gevaarlijk lijkt me.
Nu zegt de een: allemaal flauwekul en de ander zegt: je belandt er door in het gekkenhuis. Sommige verhalen zijn zo bizar dat ik er van denk dat ze uit de dikke duim zijn gezogen.
pi_201458078
Er is geen bewijs voor. Er gebeurt niets dus je kan dat gewoon doen als je dat wil.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_201468009
Je hoort er uiteenlopende verhalen over. Als je al iets kunt verwachten dan op z'n minst een placebo-effect: het glaasje beweegt echt, omdat je het onbewust aanstuurt, waarna je dingen gaat voelen/denken/zien die er eigenlijk niet zijn of op toeval berusten.
pi_201469698
quote:
99s.gif Op dinsdag 21 september 2021 18:04 schreef bijdehand het volgende:
Er is geen bewijs voor. Er gebeurt niets dus je kan dat gewoon doen als je dat wil.
Bewezen is het idd niet, maar ik ken de verhalen ook & die zorgen er hier wel voor dat ik me er niet aan ga wagen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_201520599
Ooit geprobeerd als kind, er gebeurde niets.
pi_201521669
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:19 schreef Kikvors het volgende:
Je hoort er uiteenlopende verhalen over. Als je al iets kunt verwachten dan op z'n minst een placebo-effect: het glaasje beweegt echt, omdat je het onbewust aanstuurt, waarna je dingen gaat voelen/denken/zien die er eigenlijk niet zijn of op toeval berusten.
Je weet ook niet welke verhalen aangesterkt zijn. Wel hoorde ik een verhaal van een familielid die het ook had geprobeerd en het glas vloog door de kamer. De groep schrok zich kapot en ze hebben het nooit meer gedaan.
pi_201559336
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 september 2021 23:59 schreef Azula het volgende:
Ooit geprobeerd als kind, er gebeurde niets.
Geil vertel daar eens wat meer over ?
Het is groen en het plakt?
pi_201559345
quote:
0s.gif Op zondag 26 september 2021 08:31 schreef -Sigaartje het volgende:

[..]
Je weet ook niet welke verhalen aangesterkt zijn. Wel hoorde ik een verhaal van een familielid die het ook had geprobeerd en het glas vloog door de kamer. De groep schrok zich kapot en ze hebben het nooit meer gedaan.
Vloog dan draai je net iets te hard denk ik zo?
Het is groen en het plakt?
  dinsdag 28 september 2021 @ 23:39:32 #9
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_201559386
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_201559508
Er is veel valsspel binnen glaasje draaien. Als er niets gebeurt, zijn er altijd wel grapjassen die gaan klooien. Ooit de tip gelezen dat je een doosje lucifers moet nemen, en één van de deelnemers onder de ogen van iedereen daar snel met de inhoud moet gaan klooien. Dus 10 lucifers eruit, of 17. Maar zo snel dat er niet geteld kan worden. Dan doosje dicht en op tafel laten liggen. De geest die kan vertellen hoeveel lucifers er in het doosje zitten moet je serieus nemen.

De geest die je kan vertellen wat het probleem is met de NAT instellingen van je Router in combinatie met portforwarding óók. Maar dan gewoon omdat het praktisch is.
_-L'avenir est déja là
pi_201559530
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Wie heeft dat een keer gedaan en wat is de ervaring? Ik heb het zelf nooit gedaan en ik begin er ook niet aan. Te gevaarlijk lijkt me.
Nu zegt de een: allemaal flauwekul en de ander zegt: je belandt er door in het gekkenhuis. Sommige verhalen zijn zo bizar dat ik er van denk dat ze uit de dikke duim zijn gezogen.
heb ooit per ongelijk de geest van hitler eens terug groepen uit de hel, was een beetje een domper van een eind voor het schoolkamp ;(
pi_201652529
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 september 2021 17:53 schreef -Sigaartje het volgende:
Wie heeft dat een keer gedaan en wat is de ervaring? Ik heb het zelf nooit gedaan en ik begin er ook niet aan. Te gevaarlijk lijkt me.
Nu zegt de een: allemaal flauwekul en de ander zegt: je belandt er door in het gekkenhuis. Sommige verhalen zijn zo bizar dat ik er van denk dat ze uit de dikke duim zijn gezogen.
Mijn broer heeft het een keer gedaan en kwam jankend de kelder trap op gerend. En in de weken erna gebeurden er wel wat vreemde dingen in huis.
pi_201652680
Ik heb het vroeger gedaan en m'n vriendin flipte aardig.
Tap tap tap
pi_201653402
Glaasje dlaaien? Weleens bij de Chinees gedaan. Was een vlouw die dat daar deed. Ipv koekje breken moest je glaasje dlaaien doen. Glaasje dlaaien vroeg ze dan. Ik zei altijd neeee, andele keel.

Serieus, nee, nog nooit gedaan en het trekt me ook niet. Ik heb geen glaasje nodig om geesten aan te trekken. Ik ben zelf een geest met een pluik op.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')