abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 september 2021 @ 12:40:14 #76
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201468266
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:34 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Je weet wel zelf onderzoek doen is de nieuwe mantra. Dat het onderzoek doen bij veel verdwaasden eigenlijk niets anders is als faceboek napraten is obeserveerbaar en heeft feitelijk niets met onderzoek doen te maken en is dus niets meer als geïndoctrineerde mensen die elkaar napraten. Dat zien we ook bij de antivaccinatie beweging. :D
Niet alleen Facebook, op YouTube staan er ook een hele zooi, en aangezien dit een globaal iets is, vind je de antivaxxers in bijna alle talen terug.
Het ligt aan je eigen algoritme wat je zelf zoekt.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201468282
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 12:26 schreef mcmlxiv het volgende:
Aha Q/E begrijpt de zin, leg uit Q/E
Misschien snap je het wel als je mijn post waar Chivaz op reageerde ook leest ;)
  woensdag 22 september 2021 @ 12:41:52 #78
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201468296
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zit ze eindelijk vast dan?
Schijnbaar in een van de eerste delen werd dit non-msm nieuws hier door Summers neer geplempt.

Vandaar mijn onderschrift.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201469544

Hihihi, lijkt wel alsof ze zich verzet tegen arrestatie.
  Overall beste user 2022 woensdag 22 september 2021 @ 15:09:45 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_201470348
Clinton derangement syndrome.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_201472859
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 14:02 schreef QuidProJoe het volgende:

Hihihi, lijkt wel alsof ze zich verzet tegen arrestatie.
Heb je al gepost, in exact dezelfde bewoording:

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 september 2021 21:33 schreef QuidProJoe het volgende:
5 Jaar geleden:
[ afbeelding ]

"The day Hillary Clinton was chucked into a van like a side of beef."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zullen even moeten wachten tot de autoriteiten nieuw materiaal naar buiten brengen voordat QPJ de nieuwe langspeelplaat opzet. Honk honk!
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_201473206
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 09:10 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe je met droge ogen "Trump de minst corrupte president ooit" kunt noemen. Dat hij iets minder corrupt is dan zijn tegenstanders denken, dat zou kunnen, maar "de minst corrupte ooit" slaat toch echt helemaal nergens op?

Is rechtse-verdwaasdheid dan echt grenzeloos qua domheid?
Trollen zullen trollen, zo simpel is het.
pi_201473517
Hihi, zo voorspelbaar. Stiekem juichen de Blauwen dit natuurlijk allemaal toe.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 22 september 2021 @ 19:24:29 #84
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201473840
Help de omvolking is begonnen! Berg je rechts-verdwaasden!
pi_201473882
quote:
11s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:02 schreef HowardRoark het volgende:
Hihi, zo voorspelbaar. Stiekem juichen de Blauwen dit natuurlijk allemaal toe.

[ twitter ]
Het is grappig dat iedereen mag komen, behalve de Cubanen. Zou dat komen omdat de Cubanen weten hoe het is om te leven onder de Blauwen?
pi_201474186
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:27 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het is grappig dat iedereen mag komen, behalve de Cubanen. Zou dat komen omdat de Cubanen weten hoe het is om te leven onder de Blauwen?
Haha, dit dus inderdaad. De Blauwen steken specifiek in op bepaalde groepen waarvan ze weten dat ze die slaafs aan de spreekwoordelijke ketens kunnen leggen. Bij Cubanen is er een grote kans dat die voor vrijheid, zelfbeschikking en traditionele normen en waarden stemmen, kortom op de Republikeinen. Dus die moet je buiten proberen te houden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  woensdag 22 september 2021 @ 19:53:09 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201474353
Die dekselse Cubanen toch! Honk honk honk
  woensdag 22 september 2021 @ 19:54:02 #88
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_201474380
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:44 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, dit dus inderdaad. De Blauwen steken specifiek in op bepaalde groepen waarvan ze weten dat ze die slaafs aan de spreekwoordelijke ketens kunnen leggen. Bij Cubanen is er een grote kans dat die voor vrijheid, zelfbeschikking en traditionele normen en waarden stemmen, kortom op de Republikeinen. Dus die moet je buiten proberen te houden.
Mooi staaltje projectie weer.
  woensdag 22 september 2021 @ 21:43:19 #89
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_201476218
Het blijft leuk

twitter
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_201476456
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 21:43 schreef controlaltdelete het volgende:
Het blijft leuk

[ twitter ]
Toch mooi hoe Joe Biden voor eenheid zorgt. Iedereen heeft een hekel aan hem. En, in tegenstelling tot Trump, is dit ondanks de MSM en Big Tech, in plaats van dankzij.
  woensdag 22 september 2021 @ 22:19:56 #91
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201476907
quote:
14s.gif Op woensdag 22 september 2021 21:58 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Toch mooi hoe Joe Biden voor eenheid zorgt. Iedereen heeft een hekel aan hem. En, in tegenstelling tot Trump, is dit ondanks de MSM en Big Tech, in plaats van dankzij.
Iedereen??? Meh duidelijk zuidelijke staten!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201476911
Trump files $100 million suit against niece, New York Times over bombshell tax story

quote:
In a statement, Mary Trump called her uncle desperate and said, “I think he is a loser, and he is going to throw anything against the wall he can."
Hihi, Linkse projectie van Mary Trump.
pi_201477060
quote:
Ik heb haar Twitter even gecheckt. Achtergrond van "BLM Plaza" in DC en in haar bio "#blacklivesmatter, 🏳️‍🌈,she/her/hers"

Hihi. Wokeism overload.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_201477071
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb haar Twitter even gecheckt. Achtergrond van "BLM Plaza" in DC en in haar bio "#blacklivesmatter, 🏳️‍🌈,she/her/hers"

Hihi. Wokeism overload.
Everything woke turns to shit.
pi_201477251
twitter


Heeft duidelijk haar 'eigen' onderzoek gedaan :')

'Unmasked, Unmuzzled, and Unvaccinated!' 'Free Thinker. Question everything. Research mandatory.'

Laat vier kinderen achter. Hopelijk worden ze op school niet ook nog 'mishandeld' met een mondkapje ;(
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201477731
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 22:26 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb haar Twitter even gecheckt. Achtergrond van "BLM Plaza" in DC en in haar bio "#blacklivesmatter, 🏳️‍🌈,she/her/hers"

Hihi. Wokeism overload.
Poeh he lekker belangrijk! Maar je hebt gelijk, Donald is idd een stuk minder woke! Die heeft Mary Trump (en haar broer) voor miljoenen opgelicht toen hij de erfenis van zijn vader afhandelde waarbij hij trouwens ook nog eens dreigde de financiele regeling voor zijn (spastische) neefje stop te zetten als hij zijn zin niet kreeg :')

Maar check vooral Mary Trump's twitteraccount om te giechelen over haar wokeness hoor! 'Eigen' onderzoek volbracht!
De kortzichtigheid is weer oogverblindend! 8-)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 23-09-2021 06:01:29 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201478386
MTG heeft (natuurlijk nav haar 'eigen' onderzoek) ook een mening hoor! :')

twitter

twitter


Voor meer inhoud en visie:

twitter


[ Bericht 32% gewijzigd door Kijkertje op 23-09-2021 06:08:40 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201478447
quote:
10s.gif Op woensdag 22 september 2021 05:10 schreef Kijkertje het volgende:
Hier legt Raffensperger uit dat een verificatieprocedure van mail-in ballots in Georgia veranderd moest worden om het vertrouwen van de kiezer te herstellen in verkiezingen die volgens eigen zeggen zonder problemen zijn verlopen en hij ook zelf certificeerde:

[ twitter ]

'It's all about INTEGRITY!'

'Read my book: 'INTEGRITY'!'

:')
twitter


'This law is voter suppression pure and simple' :Y
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_201478471
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 10:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Vraagtekens bij gezet ? lol ! twitter bande alles wat met die emails te maken had inclusief het account van de NYP omdat de mails zogenaamd gehackt zouden zijn :')
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen en dat is ook nog steeds heel goed mogelijk. Het was gewoon een oude truc op herhaling: vlak voor de verkiezingen een heel suggestief verhaal publiceren dat aan elkaar hing van niet (door anderen) te verifieren beweringen met het doel om die verkiezingen tgv Trump te beinvloeden net zoals in 2016. Dat gebeurde toen met de laptop-emails van Hillary Clinton die Giuliani (verkapt natuurlijk) groots aankondigde bij Fox News en daarmee Comey dwong een onderzoek aan te kondigen. Nog een opvallende overeenkomst is dat achteraf bleek dat ook die informatie al maanden in handen van de FBI (Afd. NY met lekkende Giuliani/Trump-vriendjes) bleek te zijn geweest. Dat was beschadigend voor Clinton terwijl er (achteraf) nooit iets strafbaars in ontdekt is maar daar ging het ook niet om, het ging om de VERDACHTmakerij die op het goede moment verspreid moest worden. Dat liet Twitter natuurlijk liever niet nog een keer gebeuren.

quote:
Maar vertel, hoe zijn ze dan aan die laptop gekomen volgens jou ?
Als ik me goed herinner was er ook de mogelijkheid dat die informatie (via Derkach) in het bezit van Giuliani is gekomen tijdens zijn reis naar Oekraine maanden daarvoor. Dan zou Hunter's laptop dus al veel eerder in Oekraine gehackt danwel gestolen kunnen zijn. Het verhaal is dat een aantal foto's van die laptop daar al maanden voor de verkiezingen circuleerden in pro-Russische inlichtingenkringen. Daar kwam nog eens bij dat die informatie ook aan anderen (die anoniem willen blijven) voor veel geld aangeboden zou zijn geweest maar die wilden hun handen er niet aan branden.

Dat is allemaal ook geen echt bewijs, ik weet het, maar dat scenario lijkt me toch een stuk aannemelijker/logischer dan het verhaal dat 'iemand die zich identificeerde als Hunter Biden' een laptop met waterschade achterliet bij een blinde eigenaar van een repair shop in Delaware. Er ging trouwens onder complotdenkertjes nog een tijdje het verhaal dat die eigenaar nu vermoord zou zijn _O-

Maar goed, wat doet het er uberhaupt allemaal toe als de inhoud van de emails sws niet bewijst dat Joe Biden een geheime deal zou hebben gesloten of ze nou wel of niet echt zijn?

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 23-09-2021 06:46:15 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  donderdag 23 september 2021 @ 07:55:32 #100
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_201478732
quote:
81s.gif Op woensdag 22 september 2021 23:07 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Poeh he lekker belangrijk! Maar je hebt gelijk, Donald is idd een stuk minder woke! Die heeft Mary Trump (en haar broer) voor miljoenen opgelicht toen hij de erfenis van zijn vader afhandelde waarbij hij trouwens ook nog eens dreigde de financiele regeling voor zijn (spastische) neefje stop te zetten als hij zijn zin niet kreeg :')

Maar check vooral Mary Trump's twitteraccount om te giechelen over haar wokeness hoor! 'Eigen' onderzoek volbracht!
De kortzichtigheid is weer oogverblindend! 8-)

Dat kan toch niet kloppen? Van Chivaz hebben we geleerd dat Trump "de meest integere president" ooit was. Een heiland voor al zijn volgelingen, Christus die is teruggekeerd bijna.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')