SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Ben je toen bijna uit medelijden overstag gegaan?quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Dit was wel een beleefd grietje, toen ik zei geen interesse te hebben klonk ze heel beteuterd en wist ze niet zo goed wat ze moest doen en zei ze 'oké dag'.
Je moet wat als dat LUNCHGENOT niet geopend wordt.quote:
@Haags waar zit je?quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet wat als dat LUNCHGENOT niet geopend wordt.
In de regen voetballen dan maar.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met pindakaas. Maar ik wil geen boer worden en kan niet schaatsen
Volgens mij krijg je van pindakaas eerder een dichtgeslibde aorta dan dat je ervan leert schaatsen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Met pindakaas. Maar ik wil geen boer worden en kan niet schaatsen
Nee ben klaar met dat gedoe. De vorige was laatst wel redelijk agressief en vervelend.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je toen bijna uit medelijden overstag gegaan?
Ik deed een keer de deur open voor zo'n verkoper. Mijn gezicht betrok zodanig, dat-ie uit zichzelf zei: "Ik zie het al, u heeft geen interesse."
Sorry hoorquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ben klaar met dat gedoe. De vorige was laatst wel redelijk agressief en vervelend.
Nee hoor: https://www.voedingscentr(...)indakaas-gezond.aspxquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je van pindakaas eerder een dichtgeslibde aorta dan dat je ervan leert schaatsen.
'We bellen namens uw leverancier en kunnen u korting bieden want de tarieven veranderen blahblah maakt niet uit of je tarieven zijn vastgezet blahblah je leverancier belt je nooit zelf met aanbiedingen, dat doen wij blahblah.'quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Als je KVK hebt wordt je helemaal gek gebeld.
U zit bij het wnwrgiecollectief blabla
*lepelt pot leeg*quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor: https://www.voedingscentr(...)indakaas-gezond.aspx
Nee hoor, boordevol onverzadigde vettenquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je van pindakaas eerder een dichtgeslibde aorta dan dat je ervan leert schaatsen.
Gezond is niet perse goed voor de lijn.quote:
Echt irritante praktijken. Er zijn ook van die clubjes die zeggen dat ze namens je internetprovider bellen om te kijken of ze je kosten kunnen verlagen. Dat is gewoon een leugen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ben klaar met dat gedoe. De vorige was laatst wel redelijk agressief en vervelend.
Ze mogen toch ook niet meer bellen? Als je dat zegt lullen ze eroverheen dat je al klant van ze bent geweest, 'KPN' laatst ook. Ja ik had ooit een prepaidtelefoon van Hi, dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Echt irritante praktijken. Er zijn ook van die clubjes die zeggen dat ze namens je internetprovider bellen om te kijken of ze je kosten kunnen verlagen. Dat is gewoon een leugen.
Misschien blijf je beter drijven als je veel pindakaas eet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik ooit schaatsles heb gehad van een pot pindakaas, maar goed.
Daar heb ik geen pindakaas voor nodig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:42 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien blijf je beter drijven als je veel pindakaas eet.
Ik denk dat er ook gewoon bedrijfjes tussenzitten die maling hebben aan dat ze niet mogen bellen. Gewoon even snel geld verdienen en daarna een nieuw bedrijfje opzetten en het vorige bedrijfje failliet laten gaan.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze mogen toch ook niet meer bellen? Als je dat zegt lullen ze eroverheen dat je al klant van ze bent geweest, 'KPN' laatst ook. Ja ik had ooit een prepaidtelefoon van Hi, dat zal het zijn.
Te laat!quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:46 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND !!
Trage.quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:46 schreef Haags het volgende:
HIERBIJ VERKLAAR IK LUNCHGENOT VOOR GEOPEND !!
*noteert*quote:Op dinsdag 21 september 2021 12:42 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
Beren eten voordat ze in winterslaap gaan takjes en twijgen om hun darmen te verstoppen zodat ze niet iedere keer wakker hoeven te worden om te poepen.
i disagreequote:Op dinsdag 21 september 2021 12:46 schreef Ama het volgende:
Het is officieel te koud voor een zomerjas
Minimaal een kickass cocktailjurkje mee voor als je Niklos tegenkomtquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:57 schreef bitterbal het volgende:
ik ben weer teveel kleding aan het pakken geloof ik
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal een kickass cocktailjurkje mee voor als je Niklos tegenkomt
Gaat 't nog?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
JA IK BEL JE ZO TERUG, HIJG HIJG, JA ER MOET IEMAND WEG, ZUCHT STEUN, IK BEL JE OVER EEN PAAR MINUTEN KRRRRRGGG JOEJOE DOEI
En wat ga je verder lunchen?quote:
quote:
Een banaanquote:
heb ik niet dus.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Minimaal een kickass cocktailjurkje mee voor als je Niklos tegenkomt
Dat was een mooi excuus om een fladderjurkje te shoppen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet dus.
ben overal uit gegroeid
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet dus.
ben overal uit gegroeid
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb ik niet dus.
ben overal uit gegroeid
Zit je te wachten tot je weer inkrimpt?quote:
ja eigenlijk welquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Zit je te wachten tot je weer inkrimpt?
Een woord wat overgebleven is uit de oudheid?quote:
Er gaan nog steeds mensjens aan boord. Zal nog wel even duren voor-ie vertrekt, denk ik?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:14 schreef bitterbal het volgende:
maar goed dat meer je dus aan om 0700 in de ochtend ofzo. moet je met je brakke kop snel naar kinderdijk omdat je om 1300 weer vertrekt. Das niet tof toch?
Een dag dat ouders geforceerd onderdak moet vinden voor hun kroost zodat de leraren kunnen studeren , zuipen en feestenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een woord wat overgebleven is uit de oudheid?
ja was 1300 gepland. maar het is idd allemaal wat krapjesquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Er gaan nog steeds mensjens aan boord. Zal nog wel even duren voor-ie vertrekt, denk ik?
Zou gaan lunchen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:16 schreef bitterbal het volgende:
Dacht eigenlijk met lunch te wachten als die voorbij is maar denk dat dat nog even gaat duren
Werk jij daar ergens in de buurt?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:17 schreef bitterbal het volgende:
leuk dat jullie ook naar de webcam kijken
Ja, bedoelde vooral dat het "studie" gedeelte niet echt van toepassing meer is, aangezien leerkrachten dat toch wel in hun eigen tijd moeten doen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Een dag dat ouders geforceerd onderdak moet vinden voor hun kroost zodat de leraren kunnen studeren , zuipen en feesten
Oeh, dat is wel gaaf. Dan zou ik ook wel gaan kijken af en toe. Heb je uitzicht op het water?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee woon daar vlakbij. hij komt zo langs mijn huisDaarom ben ik zo exited
Wel goed tegen de rolletjes?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
als ik een staart had was die nu moe van het kwispelen
daarom ook het feesten en zuipen gedeeltequote:Op dinsdag 21 september 2021 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, bedoelde vooral dat het "studie" gedeelte niet echt van toepassing meer is, aangezien leerkrachten dat toch wel in hun eigen tijd moeten doen.
Dat heb ik ook wel eensquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:18 schreef bitterbal het volgende:
als ik een staart had was die nu moe van het kwispelen
jeps woon aan het water . Zal straks fotos maken als die voorbij komtquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeh, dat is wel gaaf. Dan zou ik ook wel gaan kijken af en toe. Heb je uitzicht op het water?
WOW! Gaaf hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit is vanaf mijn balkon
ja hequote:
Unm ja harmony of the seas ofzo? Die cruiseterminal komen ze idd binnen maar geloof dat het huidige grootste cruiseschip nog niet geweest is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:21 schreef Recce het volgende:
Op die plek was een hele tijd geleden toch ook het grootste cruiseschip ter wereld?
Fotos voor uitstraling graag :pquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, blij dat ik niet gewacht heb met het bestellen van de sporttop die ik wilde, nu is 'ie uitverkocht in m'n maat. En hij zit episch.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fotos voor uitstraling graag :p
Dit was de laatste grote die ik heb gezien. paar maanden terug. Die kwam rond 0100 aan dacht ik en toeterdequote:Op dinsdag 21 september 2021 13:21 schreef Recce het volgende:
Op die plek was een hele tijd geleden toch ook het grootste cruiseschip ter wereld?
Ja, niet aan, want op werk. Maar deze:quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Fotos voor uitstraling graag :p
Frantic zei dat dat moest?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:24 schreef dud0r het volgende:
Wel fijn als je ligt te slapen dat zo'n bootje even toetert en het hele havengebied wakker maakt
leveringsprobleem... gaat 'm niet worden voor donderdagquote:Op dinsdag 21 september 2021 12:46 schreef Ama het volgende:
Het is officieel te koud voor een zomerjas
alsof we anders van je gewend zijn.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
ben jullie helemaal dood aan het spammen met boten![]()
[ afbeelding ]
nee denk ik nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
alsof we anders van je gewend zijn.
ga je op vakantie op een bootje varen?
wat je wil horen etc etcquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
en de slurf is los. het gaat beginnen jongens
is toch leuk. beetje rondtouren op zo'n boot met onbeperkt eten. beetje visjes kijken. stukje zwemmen.quote:
Heb vorige keer niet dat soort tours gezien maar de tours die er waren vond ik erg duur.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
is toch leuk. beetje rondtouren op zo'n boot met onbeperkt eten. beetje visjes kijken. stukje zwemmen.
De huidige grootste is er ook nog niet zo lang, dacht ik. Toen die vorige in Rotterdam was, heb ik wel webcams en streams gekeken.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Unm ja harmony of the seas ofzo? Die cruiseterminal komen ze idd binnen maar geloof dat het huidige grootste cruiseschip nog niet geweest is.
ja dat is wel het nadeel dat die dingen altijd de hoofdprijs vragenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb vorige keer niet dat soort tours gezien maar de tours die er waren vond ik erg duur.
Zou verversen, hij is bij mij aan het wegdobberen.quote:
oh sneu.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:28 schreef Recce het volgende:
[..]
De huidige grootste is er ook nog niet zo lang, dacht ik. Toen die vorige in Rotterdam was, heb ik wel webcams en streams gekeken.![]()
Ik zie dat dat ding dat er nu ligt (MV Artania), één van de cruiseschepen was die met corona in het nieuws waren. Waren vier mensen overleden op dat schip.
Huehue!quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:26 schreef bitterbal het volgende:
en de slurf is los. het gaat beginnen jongens
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:29 schreef bitterbal het volgende:
oh wat vet
*plast in broek van spanning*
oh wat vet
oh wat vet
Zou niet goed zijn als die opstijgt uit het waterquote:
Ik denk dat ik die toen gevolgd heb. Echt megagroot, dat ding!quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:25 schreef bitterbal het volgende:
ben jullie helemaal dood aan het spammen met boten![]()
[ afbeelding ]
Nee, een echtequote:
Niet goed, wel amusant!quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zou niet goed zijn als die opstijgt uit het water
ja denk dat ze wachten op al het verkeer om te kerenquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Roep even dat-ie andersom hoort te varen!
allemaal gerriesquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:32 schreef Recce het volgende:
Hij laat allemaal bruin water achter. Zal wel stinken daar!
Ik heb maar een kopje kinderkoffie gepaktquote:
Ik wil ook naar het balkonquote:
Hele dag verpestquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer m'n bluetooth-oordopjes te koppelen aan m'n pc maar computer says no.
Awwwquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:34 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Deze bootjes doen verliefd!
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik probeer m'n bluetooth-oordopjes te koppelen aan m'n pc maar computer says no.
Was de verwenkoffie op?quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb maar een kopje kinderkoffie gepakt
Die kleine gequote:Op dinsdag 21 september 2021 13:35 schreef bitterbal het volgende:
Op de cam zie je hey niet maar hij wordt getrokken door een sleepboot
quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kutzooiHoe moeilijk kan het zijn
1 taak, dit datquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kutzooiHoe moeilijk kan het zijn
Ja, vanochtend al in mijn keel gegotenquote:
it crowd genotquote:
Wel in het gezicht hoesten hequote:
Je hebt gele watertaxis en die andere kleintjes zijn denk ik die loodsbootjesquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Die kleine gele bootjes zijn ook sleepbootjes? Of loodsbootjes?
Deze bedoelde ik:quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt gele watertaxis en die andere kleintjes zijn denk ik die loodsbootjes
Ja loods denk kquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Deze bedoelde ik:
[ afbeelding ]
Je kijkt vast ook wel eens op marinetraffic.com.
Plausibel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Bijna gedraaid![]()
Die grote can vorige keer is achteruit weg gegaan. Misschien te groot om te draaien?
Sop sop sopquote:Op dinsdag 21 september 2021 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Ieieieieiieieieieieiieie hij komt zo
Wat je niet wil horen...quote:
Ja, te lang misschien? Ever Given vibes.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:42 schreef bitterbal het volgende:
Bijna gedraaid![]()
Die grote can vorige keer is achteruit weg gegaan. Misschien te groot om te draaien?
huehuehuequote:
Omdat het niet heel lekker is.quote:Op dinsdag 21 september 2021 13:57 schreef CherryLips het volgende:
https://www.ah.nl/producten/product/wi479585/ah-pinda-cacao-pasta
Waarom heeft niemand me ingelicht over het bestaan van dit?
Kan er ook niks aan doen🤷🏼♂️quote:
In Griekenland hebben ze nu ook veel boten... Om de hevige naderende regenval mee op te vangen.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja [ afbeelding ]
Had voorheen nooit iets met boten eigenlijk maar als het dan zo voorbij komt is het toch wel indrukwekkend
quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In Griekenland hebben ze nu ook veel boten... Om de hevige naderende regenval mee op te vangen.
filmpje in linkquote:Tientallen arrestaties bij bouwvakkersprotest in Melbourne
De Australische politie heeft duizenden bouwvakkers uiteengedreven die in Melbourne waren samengekomen om te protesteren tegen de coronamaatregelen. Daarbij werden rubberkogels afgeschoten.
De demonstranten zijn het oneens met het besluit van de lokale overheid dat bouwvakkers voor het einde van de week verplicht gevaccineerd moeten zijn om hun werk te blijven uitvoeren. Ook de maatregel om bouwprojecten twee weken stop te zetten leidde bij hen tot woedde.
De maatregel werd maandag genomen omdat bouwvakkers vaak van ver moeten komen en door woon-werkverkeer het virus op het platteland zouden kunnen verspreiden. Volgens de lokale overheid houden mensen op de helft van de bouwplaatsen zich niet aan de veiligheidsvoorschriften om corona tegen te gaan.
De bouwvakkers blokkeerden onder meer een snelweg en een brug, brachten vernielingen aan en verwondden drie agenten. Meer dan zestig demonstranten
In Australië geldt een lockdown in Sydney, Melbourne en in hoofdstad Canberra om de opkomende deltavariant onder controle te krijgen. De overheid heeft meer vrijheden beloofd zodra 70 tot 80 procent van alle volwassenen volledig gevaccineerd is. Op dit moment is de vaccinatiegraad in de staat New South Wales, waar Sydney deel van uitmaakt 53 procent. In de staat Victoria, waar Melbourne in ligt, is dat 44 procent.
https://nos.nl/liveblog/2(...)stand-meer-in-kerken
schipholquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van welk vliegveld vlieg je?
quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
Weersverwachting Europa 22-9-2021 tot 11-10-2021
[ afbeelding ]
haha jaloerse kut gespotquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[ afbeelding ]
ik zou gaan voor beste geluidskwaliteitquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil misschien nieuwe draadloze oordopjes. Ga ze niet heel vaak gebruiken maar die goedkope dingen van de Action zijn wel handig maar ook wel kut want ze gaan maar drie kwartier mee en dat hoesje laadt niet op.
De gierige kut denkt:
https://www.mediamarkt.nl(...)=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C
De big spender denkt:
https://www.mediamarkt.nl(...)ws-roze-1671172.html
[ afbeelding ]
Ik zou die dingen gegarandeerd kwijtrakenquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:16 schreef CherryLips het volgende:
Ik wil misschien nieuwe draadloze oordopjes. Ga ze niet heel vaak gebruiken maar die goedkope dingen van de Action zijn wel handig maar ook wel kut want ze gaan maar drie kwartier mee en dat hoesje laadt niet op.
De gierige kut denkt:
https://www.mediamarkt.nl(...)=%7C%7C%7C%7Cp%7C%7C
De big spender denkt:
https://www.mediamarkt.nl(...)ws-roze-1671172.html
Wat lief dat je die meeneemt voor mequote:Op dinsdag 21 september 2021 14:11 schreef Ama het volgende:
Er bleven twee gevulde koeken over. 1x raden wie een zwaar leven heeft nu en zich heeft opgeofferd om ze mee te nemen
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat ik ze in een hondendrol laat vallen ofzo. Of de vloer van een trein.quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou die dingen gegarandeerd kwijtraken
Kom maar halenquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat lief dat je die meeneemt voor me
[..]
Dan ben ik niet om 15.15 in de sportschoolquote:
Heel goed om je grenzen te bewakenquote:Op dinsdag 21 september 2021 14:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
Half uurtje overwerk. Niet heel erg, Maar ze hadden me eigenlijk ook een huis en huis bezorging voor 1 straat van ca 60 huizen meegegeven. . Die heb ik netjes teruggegeven..
n je werk?quote:
Wat je verdiend of wat je daadwerkelijk krijgt??quote:Op dinsdag 21 september 2021 14:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Over een half uurtje gesprek. Even checken wat ik ook alweer verdien
Ja krijg, ik verdien natuurlijk meerquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat je verdiend of wat je daadwerkelijk krijgt??![]()
![]()
Gewoon de verdubbelaar aanzetten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja krijg, ik verdien natuurlijk meer
Gewoon een keer doen, als je toch die kant op moet..quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
kussens van balkon gehaald. eigenlijk moeten ze nu naar de berging maar daar heb ik dan weer geen zin in
Liggen ze daar zeker de hele winter?quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:06 schreef bitterbal het volgende:
kussens van balkon gehaald. eigenlijk moeten ze nu naar de berging maar daar heb ik dan weer geen zin in
ze kan in de winter ook gewoon op het balkon zitten met die airfryer daarquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liggen ze daar zeker de hele winter?
Ik weet niet of wij je van je verveling af kunnen helpen...quote:
jaquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Liggen ze daar zeker de hele winter?
nou ja met regen en de wind verkeerde kant op kunnen ze beter naar binnenquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze kan in de winter ook gewoon op het balkon zitten met die airfryer daar
Dat wel maar dan hoeven ze niet gelijk naar de bergingquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja met regen en de wind verkeerde kant op kunnen ze beter naar binnen
ze zoeken nog mensen in de horecaquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:19 schreef UitStraling het volgende:
GVD kutjedruk, waarom ben ik geen slakkenkweker, ambtenaar of popartiest geworden.
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zoeken nog mensen in de horeca
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Gergi z'n vader wil weer geld hoorIs toch niet te geloven.
Hij had uit zichzelf aangeboden Gergi z'n horloge na reparatie bij de juwelier op te halen. De rekening was 410 euro, en nu wil ie dat Gergi 500 betaalt voor alle moeite![]()
Hij had uit zichzelf aangeboden Gergi z'n horloge na reparatie bij de juwelier op te halen. De rekening was 410 euro, en nu wil ie dat Gergi 500 betaalt voor alle moeite![]()
Chique manquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
Wat een sjacheraarquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:19 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:18 schreef bitterbal het volgende:
Weet niet of jullie zo die 3e storie kunnen zien
https://www.instagram.com(...)2667642406363417877/
Succes!!quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Teams opgestart, glaasje water in de aanslag, haartjes gekamd. Buda is er klaar voor
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, Teams opgestart, glaasje water in de aanslag, haartjes gekamd. Buda is er klaar voor
Stiefvader toch? Het zal je echte vader zijnquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
M'n mond valt er elke keer weer van openOndanks dat ik inmiddels beter zou moeten weten.
Medische sector, trek een witte jas aan en hang een stethoscoop om je nek.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:24 schreef Budapestenaar het volgende:
een peugeot speedfight 2quote:
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Medische sector, trek een witte jas aan en hang een stethoscoop om je nek.
Dan is 't een koopje.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
En dan hebben we het over een juwelier 100 km verderop zodat hij er een hotelletje bij moest nemen?
Mijn horloge kostte toen ik hem 3 jaar geleden kocht bijna 200 Euro en dat vond ik eigenlijk al prijzig. Maar ja ik ben er nog steeds blij mee en hij doet het nog steeds prima, ook met het bijhouden van sportieve activiteiten..quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel dure reparatie trouwens.Ik heb überhaupt maar weinig spullen die dat waard zijn
Vind het voor de auto al duur.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
Wel dure reparatie trouwens.Ik heb überhaupt maar weinig spullen die dat waard zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en op de boot nog een tijd gekletst met een guide die wel een beetje mijn type is.Hij heeft een stel onder zijn hoede en die zijn volgens mij nogal saai, ze slapen ook in dit hotel.
![]()
Niet alleen een nieuwe baan maar ook iets nieuws om den balzak in te legen, go for it tigerquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze is trouwens Italiaans. Weet niet wat ze daar zeggen
quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:28 schreef liesje1979 het volgende:
De veerboot was ondanks wat koud weer schitterend! Echt zo mooi, en zo niet op foto's te vangen weet ik inmiddels uit ervaring. Pas als je tussen die enorme bergen doorvaart snap je hoe groot ze zijn. Net aangekomen in mijn hotel en een dik glas wijn gedronken op mijn broer. Helaas zijn de eigenaren op vakantie naar Durres maar ik heb een briefje voor ze geschreven.Nu heerlijk een dutje want het was vroeg dag vanochtend en ik heb zo'n lol gehad in het minibusje, het wordt winter dus de mensen in de bergen hadden nog even flink ingeslagen qua voorraad en alles moest mee in het busje. Uiteraard heb ik meegeholpen met inladen.
En net in het busje kon ik de chauffeur weer helpen met uitzoeken naar welk hotel iedereen moest.
Nederlanders en hun fascinatie voor bergenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en op de boot nog een tijd gekletst met een guide die wel een beetje mijn type is.Hij heeft een stel onder zijn hoede en die zijn volgens mij nogal saai, ze slapen ook in dit hotel.
Tap tap tap
Nee het was he-le-maal om de hoek. Hij zal wel een gouden taxi hebben genomen voor die 500m.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:26 schreef CherryLips het volgende:
En dan hebben we het over een juwelier 100 km verderop zodat hij er een hotelletje bij moest nemen?
Wat heeft gergi gezegd?quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het was he-le-maal om de hoek. Hij zal wel een gouden taxi hebben genomen voor die 500m.
Schoenen zijn er gewoon van versleten.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee het was he-le-maal om de hoek. Hij zal wel een gouden taxi hebben genomen voor die 500m.
Jezus wat schandalig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh zelfs 3 scootersquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:26 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
een peugeot speedfight 2
een gilera CItta
en een honda SFX
Vader en zoon hebben dezelfde preoccupatie met geld alleen de ene kan het zich veroorloven en de andere niet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hier heb je je 500 euro, zigeuner."
Maar dan in het hongaars
Het is een Tag Heuer. Wat mij betreft mogen de reparaties voor dat geld de eerste 10 jaar gratis zijn. Maar blijkbaar nietquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:26 schreef Budapestenaar het volgende:
nog gedaan ookquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Hier heb je je 500 euro, zigeuner."
Maar dan in het hongaars
Nee, die trekt Duitse uitkeringen terwijl ie in Hongarije woont. En geeft z'n eigen geld aan ramen en deuren uitquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog gedaan ook![]()
of heeft die vader het financieel zwaar?
Goeie deal wel.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, die trekt Duitse uitkeringen terwijl ie in Hongarije woont. En geeft z'n eigen geld aan ramen en deuren uit
Gezien de kosten van de reparatie moest het wel iets in die richting zijn ja.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het is een Tag Heuer. Wat mij betreft mogen de reparaties voor dat geld de eerste 10 jaar gratis zijn. Maar blijkbaar nietIk durf niet eens zo'n horloge te kopen, zou als de dood zijn dat er een kras op komt of dat ik 'm kwijtraak
Ok beetje overdreven om dat te vergelijkenquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
iemand deelt dit zo juist op fb
[ afbeelding ]
Ik zit hier te twijfelen over die oordopjes.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien de kosten van de reparatie moest het wel iets in die richting zijn ja.
Niets voor mij, ik heb al moeite met alles wat meer dan ¤100 per object kost.
Godver.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, want hij heeft er een koophuis in hongarije mee bekostigd
Ik wilde een "quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Als die kutpas over drie maanden weer wordt afgeschaft moeten we al die wappiekoppen kaalscheren en ze besmeuren met pek en veren.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, die had ik even gemist, welke twijfel je tussen?quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier te twijfelen over die oordopjes.
Wat voor oordopjes?quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zit hier te twijfelen over die oordopjes.
https://www.mediamarkt.nl(...)ws-roze-1671172.htmlquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die had ik even gemist, welke twijfel je tussen?
Die persoon die dat plaatste is trouwens ook naar zwitserland geemigreerd en kweekt nu wiet.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok beetje overdreven om dat te vergelijken
Ja.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
Vergelijken jullie trouwens ook 2 weken alles voordat je iets koopt? Ik moet en zal altijd de beste prijs-kwaliteit verhouding vinden
Nee ligt aan mijn bui .Maar in hetval van de oordopjes op koptelefoon vind ik geluidskwaliteit echt belangrijker als de prijsquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:42 schreef kwiwi het volgende:
Vergelijken jullie trouwens ook 2 weken alles voordat je iets koopt? Ik moet en zal altijd de beste prijs-kwaliteit verhouding vinden
Gewoon ontvrienden dus.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die persoon die dat plaatste is trouwens ook naar zwitserland geemigreerd en kweekt nu wiet.
In batterijduur en noise cancelling vooral geloof ik.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er een groot verschil in kwaliteit? Want het prijsverschil is best wel groot
Hij post dat gewoon op fb?quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind de wietzaken wel weer intressant
Dit had ik niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee vind de wietzaken wel weer intressant
waarom niet?quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit had ik niet van jou verwacht.
Oh goede noise cancelling is wel fijn vind ik. Heb zelf noise cancelling oordopjes van 7 euro van Panasonicquote:Op dinsdag 21 september 2021 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In batterijduur en noise cancelling vooral geloof ik.
Noise cancelling is fijn, maar ik zie maar weinig verschil tussen deze tbh.quote:
Ik heb een iPhone dus dat gekut met oordopjes en opladen is niet handig.quote:Op dinsdag 21 september 2021 15:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh goede noise cancelling is wel fijn vind ik. Heb zelf noise cancelling oordopjes van 7 euro van PanasonicWerken perfect, maar zijn met draad dus niet zo fancy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |