abonnement Unibet Coolblue
pi_201473006
Hier geen drank. Vanavond repetitie, toch nog een beetje helder zijn.

Stelletje zuipschuiten :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201473060
Klinkt wel gezellig Kaat en AX :D
En straks Sarabi :9

Vind je het niet te, Cat, 2 banen en zoveel werken achter elkaar?

Wij willen eigenlijk doordeweeks geen alcohol, maar ja tis zo af en toe gezellig of zo. Of je zit ineens aan het Spaarne op dinsdag met een witbiertje. Vervelend!
pi_201473104
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Morgen pas? Jeetje. Bij mijn vader was ie er een uur later. Was een duur geintje :X (en ik was alles dat via de riolering weer omhoog was gekomen aan het opdweilen :r :r :r ) Oh, misschien kwam ie daarom ook al zo snel, want alles stroomde over.
Het loopt nog wel weg.
Dus dat scheelt. Alleen als je wat langer de kraan laat lopen lopen beide spoelbakken vol en duurt t lang voor t wegloopt.


En jullie met t riool :X :X
pi_201473159
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:40 schreef Blues het volgende:
Klinkt wel gezellig Kaat en AX :D
En straks Sarabi :9

Vind je het niet te, Cat, 2 banen en zoveel werken achter elkaar?

Wij willen eigenlijk doordeweeks geen alcohol, maar ja tis zo af en toe gezellig of zo. Of je zit ineens aan het Spaarne op dinsdag met een witbiertje. Vervelend!
Is toch ook gezellig :+

Meestal kan ik het goed plannen, deze paar weken even niet. Veel mensen met vakantie, toen kwamen er zieken bij dus ik heb me extra ingepland bij mijn zorgbaan. Maar alle extra oproepen als er wéér iemand ziek is die negeer ik ;)
En bij mijn andere baan gaan we verhuizen wat eea met zich meebrengt en lopen nog wat andere spoed zaken.
Volgende maand is het rustiger op beide fronten.

En sjouw ik minder culturele activiteiten of kermissen af :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201473168
Moet nog steeds de kitten kamer uitpuinen :') Op de kattenbakken na heb ik daar nog niet gepoetst.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201473173
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 11:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ik weet dat er de laatste jaren wel veel gemopperd is over het feit dat de studentenaantallen behoorlijk gestegen zijn, maar de financiering vanuit de overheid niet meegestegen is. Dus minder ¤¤ per student. Misschien wel meer beurzen en dingen los daarvan, dat weet ik niet.
quote:
Vanaf 2026 moeten universiteiten jaarlijks een bedrag inleveren van 40 miljoen euro oplopend naar 320 miljoen euro, omdat er in het verleden problemen waren met de ICT bij DUO.

Uit de begroting van OCW wordt duidelijk dat gaten op de begroting die nog openstonden worden ingevuld met bezuinigingen op het wetenschappelijk onderwijs. In 2019 is er een tegenvaller geweest bij DUO in verband met problematiek met de ICT. Dat financiële gat is van 2019 tot 2025 incidenteel gedekt. Deze bezuiniging moest nog ingedekt worden voor de jaren 2026-2033. Deze bezuiniging blijkt nu in zijn geheel ingeboekt op de begroting van universiteiten van 37,9 miljoen oplopend naar 41,3 miljoen in 2033, bij elkaar een bezuiniging van 320 miljoen euro.
https://www.scienceguide.(...)e-problemen-bij-duo/
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator woensdag 22 september 2021 @ 18:46:57 #182
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201473195
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 17:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Morgen pas? Jeetje. Bij mijn vader was ie er een uur later. Was een duur geintje :X (en ik was alles dat via de riolering weer omhoog was gekomen aan het opdweilen :r :r :r ) Oh, misschien kwam ie daarom ook al zo snel, want alles stroomde over.
Verstoppingen zijn denk ik iets waar je zelf voor moet opdraaien? En aangezien ze huren hebben ze zelf geen onderhoudscontract bij een installatiebedrijf, ergo: wachten op je beurt?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201473213
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:40 schreef Blues het volgende:
Klinkt wel gezellig Kaat en AX :D
En straks Sarabi :9

Vind je het niet te, Cat, 2 banen en zoveel werken achter elkaar?

Wij willen eigenlijk doordeweeks geen alcohol, maar ja tis zo af en toe gezellig of zo. Of je zit ineens aan het Spaarne op dinsdag met een witbiertje. Vervelend!
Hier eigenlijk ook geen drank op maandag, dinsdag, woensdag. En donderdag zo 50-50.
Maar nu weer bezig met de brouwerij dus hoort er toch bij.
  Moderator woensdag 22 september 2021 @ 18:50:32 #184
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201473258
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 16:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Joh, je hebt de HTK-tips geprobeerd vóór je de loodgieter belde? :o nu breekt mn klomp! :o
Ooit eens een verstopte gootsteen gehad. Drie flessen van de duurste HG ontstopper er in. Geen resultaat.

Reactie van de loodgieter: "niet in reclame geloven, niets werkt als het echt verstopt zit"

Wat B&g kunnen proberen is sifon losdraaien en dan tuinslang er in drukken (terwijl het water stroomt)
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 22 september 2021 @ 18:52:07 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_201473284
Hier nooit drank. Op af en toe wat wijn of bier in een stoofpot/saus, Schwarzwälder Kirsch in baksrls/slagroom/botercrème en bier in oliebollen :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_201473372
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ooit eens een verstopte gootsteen gehad. Drie flessen van de duurste HG ontstopper er in. Geen resultaat.

Reactie van de loodgieter: "niet in reclame geloven, niets werkt als het echt verstopt zit"

Dat moet een loodgieter natuurlijk ook wel zeggen ;)

Tot nu toe goede ervaringen met HG ontstopper.
pi_201473379
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 18:50 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ooit eens een verstopte gootsteen gehad. Drie flessen van de duurste HG ontstopper er in. Geen resultaat.

Reactie van de loodgieter: "niet in reclame geloven, niets werkt als het echt verstopt zit"

Wat B&g kunnen proberen is sifon losdraaien en dan tuinslang er in drukken (terwijl het water stroomt)
B&g gaan wachten op de loodgieter morgenmiddag :s)
pi_201473392
Want we hebben alle tips van het hele www al toegepast :P
pi_201473441
Thuis drink ik zelden (in mijn eentje drinken voelt alsof ik een soort van grens te dicht benader). Hooguit als ik de dag erna een rustige dag heb. Dus ik kan op vrijdag bedenken dat ik zaterdag een borreltje neem (want zaterdag vroeg op en zondag uitslapen).. om zondagavond te bedenken dat ik dat (weer eens) vergeten ben. En maandag is werkdag dus zondagavond kan het niet :7

Die ‘niet-drinken voor drukke dag’ regel geldt overigens niet buitenshuis _O- Maar dan ook max twee wijntjes of wat anders en dan vind ik het wel weer genoeg.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201473512
Als ik drink is dat omdat ik ergens ben waar mensen drinken. Thuis alcohol drinken komt eigenlijk zelden tot nooit voor. Soms een paar slokjes omdat Jross zegt dat hij zo'n lekker biertje heeft :+

Ik had visite vandaag. Poes dus uiteraard de hele tijd foetsie. En ik heb geprobeerd haar Dark aan te praten en geloof dat dat gelukt is *) Van haar moest ik dan weer Sex Education kijken, maar ik kwam al niet door aflevering 1 heen in het verleden. Nog maar een poging wagen, het was het waard volgens haar.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport woensdag 22 september 2021 @ 19:06:39 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_201473565
Zo ALV waarbij we het verkiezingsprogramma presenteren. :) Voor nu alleen proces.
Amendementenavond is 1 december.

En eindelijk weer eens een politieke borrel B:)B
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_201473620
Avond :W

Sorry, ik heb heel niet meer op al jullie reacties gereageerd :@ , maar ik was echt mentaal (en daardoor kennelijk ook fysiek) gesloopt. Het begint inmiddels wat weg te ebben, na een goed gesprek met iemand buiten het team (maar die wel alles en iedereen goed kent, ze is wel onderdeel van het management) en na 2 best prima, ietwat rustige, dagen werk.

Vriend gaat zo lasagne maken :9 , tijdens het eten lekker laatste aflevering Lucifer kijken ( ;( O+ :9~ ... u ziet, mixed feelings, want wel goed dat ze nu stoppen, maar toch ook wel jammer) en nu eerst eens even fatsoenlijk teruglezen hier.

Ik zag al wel dat @Barrel ook wel even een knuffel kan gebruiken, en dat FFT gelukkig pas op de plaats heeft weten te maken, dat was wel nodig zo te lezen :*

Oh en inzake afvoerputjes; die hebben we vandaag op het werk ook maar eens losgetrokken. Al dat haar en meuk wil wel. Succes @Blues !
pi_201473685
Waarom altijd als ik even weg ben spelen er ineens Grootse Zaken bij Candaasje :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_201474025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom altijd als ik even weg ben spelen er ineens Grootse Zaken bij Candaasje :o
:D

Geen zorgen, komt wel weer goed :Y

Waar ik op dit moment (ik heb het even niet over de afgelopen 2 dagen :P daarin was dit weer anders) meer van baal is dat we (zoals wel verwacht) geen nieuwbouwwoning in het mooie Amerongen hebben toegewezen gekregen :( Bummer. (We staan op de reservelijst).
pi_201474036
quote:
0s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:02 schreef Isabeau het volgende:
Als ik drink is dat omdat ik ergens ben waar mensen drinken. Thuis alcohol drinken komt eigenlijk zelden tot nooit voor. Soms een paar slokjes omdat Jross zegt dat hij zo'n lekker biertje heeft :+

Ik had visite vandaag. Poes dus uiteraard de hele tijd foetsie. En ik heb geprobeerd haar Dark aan te praten en geloof dat dat gelukt is *) Van haar moest ik dan weer Sex Education kijken, maar ik kwam al niet door aflevering 1 heen in het verleden. Nog maar een poging wagen, het was het waard volgens haar.
Dit leest als een leuk gesprek met Poes :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_201474045
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit leest als een leuk gesprek met Poes :+
Ik moest het ook 3x lezen :D
pi_201474057
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

Dit leest als een leuk gesprek met Poes :+
Als zwarte kat heeft Poes Dark uiteraard al gezien, maar ik snap de verwarring _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_201474076
quote:
1s.gif Op woensdag 22 september 2021 19:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit leest als een leuk gesprek met Poes :+
Yep :D zorgde wel voor leuke beelden in mijn hoofd
pi_201474141
Ik zou ook wel een borrel lusten.
pi_201474146
Werkfoon begon traag te worden, en aangezien ik best onthand ben als hij tijdens de dienst zou uitvallen heb ik ICT maar eens gebeld. Wellicht konden zij tips geven om hem op te schonen/te versnellen.

Maar hij bleek ‘al’ uit 2018 te zijn dus vervangen was makkelijker :D
Dat kon vanochtend vroeg (weer een dag wat langer slapen weg :') ) dus nu een verse nieuwe foon en het type ben ik alweer vergeten _O-
Wat ik wel weet is dat ik het bijgeleverde hoesje nu al haat. Gaat open op het smalle stuk, dus zo’n ellenlang onhandig stuk wat in de weg zit, scannen wordt daardoor gedonder en tijdens het opladen kun je hem niet openmaken. Dus daar misschien maar wat eigen kapitaal tegenaan gooien. #kleindrama
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')